Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Bitje_ schreef:Oke bijzonder. Je mag dus ongeïnteresseerd je foto's plaatsen en weigeren iemand anders feedback te geven,
maar als je wel de moeite doet om iedereen te helpen in dit topic en feedback geeft en je vergeet eens twee keer met een goede reden een foto te posten, mag je gelijk van de Moderator niet meer meedoen?
Bokt o Bokt. Ik vind dit echt heel jammer.
En wat als ik gewoon wel mee blijf doen in dit topic? Wat gebeurd er dan? Krijg ik dan een ban voor mijn enthousiasme voor dit topic?
Sicayes schreef:_Bitje_ schreef:Oke bijzonder. Je mag dus ongeïnteresseerd je foto's plaatsen en weigeren iemand anders feedback te geven,
maar als je wel de moeite doet om iedereen te helpen in dit topic en feedback geeft en je vergeet eens twee keer met een goede reden een foto te posten, mag je gelijk van de Moderator niet meer meedoen?
Bokt o Bokt. Ik vind dit echt heel jammer.
En wat als ik gewoon wel mee blijf doen in dit topic? Wat gebeurd er dan? Krijg ik dan een ban voor mijn enthousiasme voor dit topic?
Kan je dit misschien niet beter in pb met de organisatie bespreken?die gaan er immers over.
Mariett schreef:_bitje_, echt heel naar voor je dat je op deze manier niet meer mee mag doen. Helemaal omdat het zo makkelijk voorkomen had kunnen worden door de regels even goed door te lezen. Ik snap heel goed dat je baalt!
Het is alleen wel zo dat je mee doet aan iets wat (heel goed) georganiseerd is door een (aantal) bokkers. Dat daar toevallig een moderator tussen zit als TS heeft daar helemaal niks mee te maken. Rianne moet elke zondag een lijst met de foto's en verzamelplaatsen plaatsen. En dat moet allemaal kloppen. Stel je voor dat Rianne ineens twee week later de lijst deelt, zonder daarvoor iets te melden? Dat zou toch gek zijn? Daarom gaat ze er vanuit dat de deelnemers ook goed mee doen. Anders moet zij elke keer weer alle 'administratie' doen. Het is net als meedoen aan een spel. Als je je dan niet aan de regels houdt dan ben je ook af, niet? En je kan wel je foto's blijven posten hier, je hebt geen forumban, maar dan is het net alsof je gewoon meedoet met tikkertje, terwijl je al af bent. Een beetje flauw, dus.
k_m schreef:Ik ben ook perongluk de 3de keer vergeten en kan nu ook niet meer mee doen. Vind het ook wel jammer want ik doe het al 2 jaar volgens mij. Sommigen hebben nu eenmaal soms niet de tijd om het aan te geven als het even niet lukt..
Marjoow schreef:Ik vind de regels niet meer dan normaal. Als jij 3 weken achter elkaar vergeet om iets in te sturen blijkt daaruit dat je er gewoon niet serieus mee bezig bent. En als daar een goede reden achter zit, dan kun je dat op tijd aangeven. Dan is er ook geen probleem. Deze regels zijn er niet voor niets hé
Marjoow schreef:Ik vind de regels niet meer dan normaal. Als jij 3 weken achter elkaar vergeet om iets in te sturen blijkt daaruit dat je er gewoon niet serieus mee bezig bent. En als daar een goede reden achter zit, dan kun je dat op tijd aangeven. Dan is er ook geen probleem. Deze regels zijn er niet voor niets hé
caaramel schreef:Mijn week 9...
Ik ben gewoon verliefd op dit licht...![]()
Juist dat straaltje zon tussen twee regenbuien
Voor de rest vind ik de foto net niet, ik weet niet waaraan het ligt...
[ [url=m/DLYYex.jpg]Afbeelding[/url] ]
boktupload
PS Het was toch 600:900 waarnaar je best kunt verkleinen, niet?