[FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 00:03

De samenvatting van week 9 - 2016:

Agossie verzamelt hier
Appelstroop verzamelt hier
Asselruiter
Athelas verzamelt hier
_Balou verzamelt hier
Bellatrix verzamelt hier
Biebz verzamelt hier
caaramel
Calice
CastaMickey
CrazyIris verzamelt hier
Deetjeeuh
Eefsel2109
EskeGirl
Fem verzamelt hier
FristiLover
GerdjeHoran verzamelt hier
Gub
hamsterfan
horserider22
Ingvild
IsaCalixa verzamelt hier
ismy
jesicaaaa verzamelt hier
Jespri verzamelt hier
JewEmm verzamelt hier
joeluna verzamelt hier
Joysieee
kirsten4 verzamelt hier
Lolleke verzamelt hier
Luckyy80
Lynn85 verzamelt hier
Maaaarije
magda_90 verzamelt hier
Mariett verzamelt hier
MarijeR verzamelt hier
Marjoow verzamelt hier
Megane
Moirin
Murosh verzamelt hier
myxlea
NESCAFE verzamelt hier
Neverland
Niobe verzamelt hier
peca verzamelt hier
pradadaan
Revanches
Sanne_com
Shiloh verzamelt hier
Sicayes verzamelt hier
S_imonee
Stumper_
Tigress hier
Tivara
xMaxxiee verzamelt hier
xmichxrocky verzamelt hier
xniieeenke

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 00:30

Mogen er ook nog mensen instromen??
Ik heb afgelopen weken weerneen aantal foto's gemaakt, en wil mezelf dus weer stimuleren.
Heb een hele tijd niet naar de camera omgekeken en dat is jammer want het was een echte hobby van me. En ik ben gek op de natuur dus dat was een mooie combinatie.

Agossie

Re: [FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 00:37

Natuurlijk kun je nog instromen! Lees de OP even goed door. Ik ben streng! :P
Welkom!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 00:56

Agossie schreef:
Natuurlijk kun je nog instromen! Lees de OP even goed door. Ik ben streng! :P
Welkom!

Ik had het al begrepen.
Als ik het goed begrijp begint zondag na 23:00 uur de nieuwe week, en eindigt die ook weer de zondag daarna om 23:00 uur?

O ja mag iedereen kritiek geven op de foto's??

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 01:02

Heel goed gezien. :j En je moet het zelf bij houden.
En ja, iedereen mag feed back geven. Opbouwende kritiek, zodat we van elkaar kunnen leren. Maar het is niet verplicht. :)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 01:09

Oke bijzonder. Je mag dus ongeïnteresseerd je foto's plaatsen en weigeren iemand anders feedback te geven,

maar als je wel de moeite doet om iedereen te helpen in dit topic en feedback geeft en je vergeet eens twee keer met een goede reden een foto te posten, mag je gelijk van de Moderator niet meer meedoen?

Bokt o Bokt. Ik vind dit echt heel jammer.

En wat als ik gewoon wel mee blijf doen in dit topic? Wat gebeurd er dan? Krijg ik dan een ban voor mijn enthousiasme voor dit topic? :P

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 01:27

_Bitje_ schreef:
Oke bijzonder. Je mag dus ongeïnteresseerd je foto's plaatsen en weigeren iemand anders feedback te geven,

maar als je wel de moeite doet om iedereen te helpen in dit topic en feedback geeft en je vergeet eens twee keer met een goede reden een foto te posten, mag je gelijk van de Moderator niet meer meedoen?

En wat als ik gewoon wel mee blijf doen in dit topic? Wat gebeurd er dan? Krijg ik dan een ban voor mijn enthousiasme voor dit topic? :P

Kan je dit misschien niet beter in pb met de organisatie bespreken? :-) die gaan er immers over.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 01:33

Sicayes schreef:
_Bitje_ schreef:

Kan je dit misschien niet beter in pb met de organisatie bespreken? :-) die gaan er immers over.

Geprobeerd, maar er valt niet veel te bespreken, wat ik erg jammer vind. Moet zonder enkele waarschuwing dit topic uit. Een tweede kans doet afbreuk aan de regels. Er wordt verder niet echt gekeken naar een oplossing. Ik moet mijzelf bannen uit dit topic, wat ik persoonlijk een beetje overdreven vind, want heb niets misdaan en doe dit ook voor mijn studie :).

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 02:42

Oke... Dus je meldt je in week 1 aan, post vervolgens 2 weken later jouw week 2 en 3. In de tussentijd heb je week 4, 6 en 7 helemaal overgeslagen.
Niet om het een of ander _Bitje_, maar volgens mij heb je je tweede kans al best gebruikt :=.

Ik waardeer je feedback enorm, maar dat is niet het hoofddoel van dit topic natuurlijk...

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 07:36

In de OP staan duidelijk de regels en tijdens het bijlezen zul je zeker ook nog het eea zijn tegengekomen. Dit project is je eigen verantwoordelijkheid en zonder opgaaf 3 weken niet inleveren betekent dan einde deelname.
Dat is niet typisch Bokt, maar door de jaren samengesteld door de organisatie met input van de deelnemers.
Je geeft aan veel feedback te geven en toch zie ik maar van krap 2,5 weken staan. Kleine note. :o

Hopelijk kunnen we nu weer ontopic gaan.

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 07:39

GerdjeHoran en _Bitje, dank je wel voor de feedback.

@_Bitje, het lijkt misschien hard maar het is iets wat je later in je werk ook zal tegenkomen. Werkgevers/opdrachtgevers maken afspraken met je en de verantwoordelijkheid om die na te komen ligt bij jou. Gebruik deze ervaring om iets waardevols te leren voor je toekomstige loopbaan.

Mijn week 10:
Afbeelding

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 08:11

_bitje_, echt heel naar voor je dat je op deze manier niet meer mee mag doen. Helemaal omdat het zo makkelijk voorkomen had kunnen worden door de regels even goed door te lezen. Ik snap heel goed dat je baalt!
Het is alleen wel zo dat je mee doet aan iets wat (heel goed) georganiseerd is door een (aantal) bokkers. Dat daar toevallig een moderator tussen zit als TS heeft daar helemaal niks mee te maken. Agossie moet elke zondag een lijst met de foto's en verzamelplaatsen plaatsen. En dat moet allemaal kloppen. Stel je voor dat Agossie ineens twee week later de lijst deelt, zonder daarvoor iets te melden? Dat zou toch gek zijn? Daarom gaat ze er vanuit dat de deelnemers ook goed mee doen. Anders moet zij elke keer weer alle 'administratie' doen. Het is net als meedoen aan een spel. Als je je dan niet aan de regels houdt dan ben je ook af, niet? En je kan wel je foto's blijven posten hier, je hebt geen forumban, maar dan is het net alsof je gewoon meedoet met tikkertje, terwijl je al af bent. Een beetje flauw, dus.
Laatst bijgewerkt door Muurp op 09-03-16 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam aangepast.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 08:21

Heel rot dat je niet meedoet maar heb je van ter voren de kans gehad te mailen naar Agossie? Dan vind ik dat het eigen zorg is maar als er iets ergs is gebeurd denk ik 'waarom moet je weg hier kan je niks aan doen' ;)

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:27

Neeee ik ben week 9 vergeten in te leveren ; ( te druk weekend gehad :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 11:01

Mijn inzending voor week 10

Is er eentje met helaas wat ruis

Afbeelding5 by Jolanda Ponsteen, on Flickr

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 11:39

Mariett schreef:
_bitje_, echt heel naar voor je dat je op deze manier niet meer mee mag doen. Helemaal omdat het zo makkelijk voorkomen had kunnen worden door de regels even goed door te lezen. Ik snap heel goed dat je baalt!
Het is alleen wel zo dat je mee doet aan iets wat (heel goed) georganiseerd is door een (aantal) bokkers. Dat daar toevallig een moderator tussen zit als TS heeft daar helemaal niks mee te maken. Rianne moet elke zondag een lijst met de foto's en verzamelplaatsen plaatsen. En dat moet allemaal kloppen. Stel je voor dat Rianne ineens twee week later de lijst deelt, zonder daarvoor iets te melden? Dat zou toch gek zijn? Daarom gaat ze er vanuit dat de deelnemers ook goed mee doen. Anders moet zij elke keer weer alle 'administratie' doen. Het is net als meedoen aan een spel. Als je je dan niet aan de regels houdt dan ben je ook af, niet? En je kan wel je foto's blijven posten hier, je hebt geen forumban, maar dan is het net alsof je gewoon meedoet met tikkertje, terwijl je al af bent. Een beetje flauw, dus.

Ik begrijp nu dat het topic meer kost dan verwacht en dat de moderators er ook meer voor doen dan ik had gedacht. Ik weet dat ik 'fout' zit omdat ik dacht in het begin de regels wel te begrijpen, maar kennelijk dus niet. Daarom vind ik het een beetje jammer dat als Moderatoren al vrij vroeg zien dat ik het niet goed doe, ze niet eerder bij me hadden aangeklopt, maar ze gewacht hebben tot dat ik echt niet meer mee mag doen en een frisse start voor mij niet meer opgaat, terwijl ik mijn woord geef het vanaf nu gewoon netjes op te volgen. Anderen mogen ook halverwege instromen, waarom mag een misverstand geen frisse start krijgen?

Tot zover mijn onbegrip :')

ShilohJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 11:50

Met de hoeveelheid mensen die in dit topic mee doen en dan weer afhaken is het echt geen doen om iedereen te gaan waarschuwen. Ik maak de regels niet, dus vind ook niet dat ik er verder iets over te zeggen heb, anders dan, het staat duidelijk in de openingspost. Je bent toen je je aanmeldde in het vorige topic al gewezen op deze regels. Dus ja. Jammer. Maar als ze niet streng is wordt het een onhoudbare rommel van mensen die afhaken en dan weer mee doen.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 12:38

Ik ben ook perongluk de 3de keer vergeten en kan nu ook niet meer mee doen. Vind het ook wel jammer want ik doe het al 2 jaar volgens mij. Sommigen hebben nu eenmaal soms niet de tijd om het aan te geven als het even niet lukt..

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 12:42

k_m schreef:
Ik ben ook perongluk de 3de keer vergeten en kan nu ook niet meer mee doen. Vind het ook wel jammer want ik doe het al 2 jaar volgens mij. Sommigen hebben nu eenmaal soms niet de tijd om het aan te geven als het even niet lukt..

Jij kan nog wel mee doen. Jij hebt niet 3x achter elkaar een foto gemist, maar week 4, 5 en 9. Als het 7, 8 en 9 zou zijn, zou je inderdaad niet meer mee kunnen doen. Als je in de komende 4 weken nog 2 keer mist is niet goed. Tenzij je van te voren aangeeft dat het niet gaat lukken en dat je later nog plaatst. (liefst via PB)
Voor nu is er niets aan de hand. :)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 12:43

Oh echt? Dan heb ik niets gezegd :Y)

Bedankt voor het melden! Was er van overtuigd dat ik er uit lag nu. Fijn in ieder geval dat het niet zo is!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 12:49

Ik vind de regels niet meer dan normaal. Als jij 3 weken achter elkaar vergeet om iets in te sturen blijkt daaruit dat je er gewoon niet serieus mee bezig bent. En als daar een goede reden achter zit, dan kun je dat op tijd aangeven. Dan is er ook geen probleem. Deze regels zijn er niet voor niets hé ;)

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 13:11

Marjoow schreef:
Ik vind de regels niet meer dan normaal. Als jij 3 weken achter elkaar vergeet om iets in te sturen blijkt daaruit dat je er gewoon niet serieus mee bezig bent. En als daar een goede reden achter zit, dan kun je dat op tijd aangeven. Dan is er ook geen probleem. Deze regels zijn er niet voor niets hé ;)

Amen. _/-\o_

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 13:24

Ik zal volgende keer braaf de OP lezen voordat ik ergens aan mee doe. Mijn excuses. ;)

Veel plezier verder dit jaar :j

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:51

Marjoow schreef:

Ik wil hier toch nog even op inpikken. Dit topic hoort toch absoluut geen 'verplichting' te zijn. Misschien dat jij het zo serieus bekijkt, maar dat is volledig persoonlijk. Als je een paar weken iets dringender te doen hebt snap ik best dat het hier even blijft hangen.. Het blijft maar gewoon een topic waar je een foto in plaatst, lijkt me toch echt dat er soms wel wat belangrijkere dingen zijn dan dat (waardoor je ook geen tijd / niet aan gedacht hebt om het aan te geven) :-)

Ik bedoel dit verder totaal niet aanvallend maar wil even aangeven dat iedereen dit topic anders bekijkt en het voor sommigen mss iets minder dwingend en belangrijk is dan voor een ander!

caaramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 16:00

caaramel schreef:
Mijn week 9...
Ik ben gewoon verliefd op dit licht... <3
Juist dat straaltje zon tussen twee regenbuien
Voor de rest vind ik de foto net niet, ik weet niet waaraan het ligt...
[ [url=m/DLYYex.jpg]Afbeelding[/url] ]
boktupload
PS Het was toch 600:900 waarnaar je best kunt verkleinen, niet?

Ik denk dat de boktupload het weer doet *\o/*
Hierbij dus dan toch nog mijn week 9:

Afbeelding