Volgende keer dus toch met de 50mm en de lampjes nog wat verder weg hangen. Bedankt voor je tip.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!

(mijn sphynx)
ik bedoelde het ook helemaal niet negatief. Hij straalde gewoon die emotie uit. En dat vind ik erg knap; emotie vast kunnen leggen op een foto.
. Het is allemaal nog wat te flets daarvoor in de lucht. De voorgrond is wel mooi zo hoor, maar de lucht is wat grijzig en voor mijn gevoel geen HDR.
). Alleen het is erg zichtbaar op mijn scherm. Rondom je bloemen is het grijs waar een zwarte lijn omheen zit.
. Ik dacht nog wat is het voor een vlek. Compositie is mooi en eigenlijk is de hele foto gewoon een plaatje. Hoe ben je aan de analoge lens terecht gekomen en dat je ook wist dat die op je body paste?
.
. verography schreef:Tot nu toe, mijn WK 3 feedback.
quartel: Ik vind het een mooie foto, zeker zo met de verscheidenheid aan bloemen. Ik zie op mijn scherm alleen dat je op de bloemen wat zwart geverfd hebt (heel slim, dat heb ik namelijk ook gedaan). Alleen het is erg zichtbaar op mijn scherm. Rondom je bloemen is het grijs waar een zwarte lijn omheen zit .
. Nu heb ik ook mijn achtergrond geverfd omdat anders de achtergrond heel veel ruis had, maar dan heb ik mijn brush heel groot en maar 50 procent dekkend. Dan krijg je een mooie, moeilijk te spotten overgang. En graag gedaan
. 

Druppel2 kopie by SuzanneFotografie, on Flickr
Ziet er heel apart uit!!