Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Vandaag gelanceerd. De Canon EOS M.Eindelijk ook een mirrorless van Canon.
![]()
Hands-on-preview van dpreview:
http://www.dpreview.com/previews/canon-eos-m/
Leuk speeltje met de 22mm.Er is ook een adapter beschikbaar zodat alle EF en EF-S lenzen ook op je EOS M passen.
Dan is je body pas een veredeld lensdopje wat ook toevallig foto's kan maken als je dit achterop je teletoeter schroeft.
IndianRose_ schreef:_Daniella schreef:
WOW, wat een prijsverschil! Maar is dat wel te vertrouwen via internet, dat moet dan ook met post komen en heb je geen garantie?
Laraax schreef:Snap dat ik zodra ik een 70-200 heb die 18-200 minder zal gebruiken, gaat dan ook vooral om het 200gedeelte. Een fijne lichtsterke 70-200 mag wel wat kosten dus dat zal misschien een kerst cadeautje voor mezelf worden denk ik
JolandaS schreef:Bagheera_206 schreef:Ik ben op zoek naar een andere neckstrap/draagriem waar Canon er niet met grote letters op staat.Zoek het liefst een zwarte, maar een fancy kleur heeft ook wel wat.
![]()
Ik kom echt van alles en nog wat tegen op internet.Ik zie ze ook van LowePro, maar daar zit kliksysteem tussen en weet niet of dat handig is. Ben bang dat dat kliksysteem faalt en mijn camera op de grond ligt. Er zijn ook van die sniper-dingen op de markt, maar weet nog niet of ik dat wel wil.
Wat zijn de betere merken waar ik voor kan kijken voor een draagriem? Iemand nog tips of linkjes? Budget maakt niet zo heel veel uit. Ik denk dat het maar een paar tientjes hoeft te kosten. Als hij maar comfortabel, stevig, betrouwbaar, degelijk is.
Zo'n neopreen strap is fijn. Scheelt heel veel in het gewicht dat aan je nek bungelt.
http://www.cameranu.nl/nl/accessoires/d ... 1564_1183/
Ik heb de Pro aan mijn 1D (waar bij altijd de 70-200 2.8 IS op zit) en een gewone Comfortstrap aan mijn 40D met 70-200 4.0.
Fenny schreef:Ik heb nu trouwens ook een gewone draagriem van Canon, vind hem niet echt lekker zitten, hij snijdt wat in mijn nek. Denk dat ik er gewoon even iets aan vast naai, oud washandje ofzo, wordt het iig wat zachter