Zo wil ik 'm dus als avatar hebben, maar ik krijg het niet voor elkaar... Er hoeft niks aan bewerkt te worden, alleen de grote, als ik het goed begrijp? Wie o wie kan mij helpen?
Hoop dat iemand er een leuke uitdaging in ziet, wat eng betreft, go nuts. (En, don't ask, de klok verklaart een hoop. )
Anoniem
Geplaatst: 28-02-09 02:24
Narrr schreef:
en in het resultaat topic heb ik daar al resultaat van gezien..
kan niks vinden maar ben heel blond
xEline
Geplaatst: 28-02-09 16:37
wie wil deze foto leuk bewerken? en als het lukt het plukje dat rechts uit mijn haar komt weg werken irriteer me er dood aan. En dan veder gewoon een leuke mooie bewerking?
Wie wil voor mij een avatar maken, ik heb met veel moeite dat dingetje wat ik nu heb erin gezet maar hij is helemaal vervormt. Kan iemand een mooie avatar maken met deze foto en dan een zwarte achtergrond? (en zou ik dan ook gewoon een foto daarvan mogen?)
en één van deze? (en als het kan de letters weg?) groetjes Manon
Mies
Geplaatst: 28-02-09 21:14
Zou iemand voor mij de blauwe datum weg kunnen halen? En verkleinen in avatar formaat? Want dat lukt bij mij niet. Alvast Bedankt!
En oja zou iemand de foto zegmaar wat in willen zoomen maar wel dat het scherp blijft?
als het kan zou er dan bij elke foto een andere kleur rand omheen kunnen, en zou zijn naam (Heste Gard Windser's Chico) er ook bij kunnen?
alvast bedankt!
ps: gelieve even een pb te sturen, meestal vind ik de avatar nooit meer terug.
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 01-03-09 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto's in links veranderd.
HerAndHorse
Geplaatst: 01-03-09 16:03
trouwens, het spijt me voor de foto's ipv de link's, maar ik weet niet hoe je zo'n link moet plaatsen
Astor
Geplaatst: 01-03-09 20:05
Wie zou bij deze foto de hand willen wegwerken? Mijn vriendin wilt namelijk deze foto uitvergroten maar dan zonder hand. Ik kan het zelf ook, maar mooi wordt het nou niet echt. Dus als iemand het zou willen doen graag
Ik zet hem dus nog maar een keer neer : Ik had een hele gave mooie avatar ...maar helaas doet deze het niet meer. Wil iemand een nieuwe voor mij maken? Dan zal ik eventjes foto;s zoeken.
Hij heet trouwens Marlon, zou het mooi vinden als dat er ook bij staat. Zou degene die dit wil doen erg dankbaar zijn, aangezien hij al een tijdje overleden is, en hij me nog steeds dierbaar is...
Foto's mogen geknipt worden hoor, Bij bijv. de bovenste hoeft niet heel zijn rug erop etc.
Echt 1000 maal dank
Manon_073
Geplaatst: 02-03-09 15:43
Hee.
wil iemand deze foto wat lichter maken in de gewonen versie en ook in een avater versie voor op bokt?
Caesar
Geplaatst: 02-03-09 16:34
Kan iemand voor mij een logo maken met de volgende foto het hoofd in zwart of contour? Gaat meer om een schets of omlijning van de vormen van de hondenkop.
Met de tekst: VeKa Beveiliging
Mocht iemand iets willen maken; graag even melden via PB!
Ik ben bezig voor school om mijn eigen evenement te organiseren. Nu moet ik ook een uitnodiging maken voor dit evenement. Het moet in de vorm van een soort antwoordkaart komen.
Is er een bokker, die tijd en zin heeft om deze uitdaging uit te gaan en voor mij een leuke vrolijke aantrekkelijke uitnodiging te maken.
Stuur me dan even een pb voor alle benodigde informatie.