[Verhaal] Ontvoerd in Griekenland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Vesper

Re: [Verhaal] Ontvoerd in Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 16:27

Oeeh...

En wie zou die nieuwe leerling toch zijn Clown

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 16:31

kiimmie schreef:
heel mooi,
en op naar het allerallerlaatste stukje Huilen

maar je houd ons wel op de hoogte of het uitgeven word he?? Knipoog

Ja ik zal het doen Knipoog maar misschien dat dat pas na de zomervakantie word Knipoog maar dan zet ik het ergens op bokt denk ik Haha! en als dit topic nog open is ff link Knipoog Knipoog Clown

Milaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 17:14

Mariekjee schreef:
Oeeh...

En wie zou die nieuwe leerling toch zijn Clown

Zou het nietn weten, haahah Tong uitsteken

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 17:42

Haha, erg goed stuk weer. Ben benieuwd wie die nieuwe leerling is Tong uitsteken.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 17:48

goed stuk weer Haha!

Wie is de nieuwe leerling toch Tong uitsteken

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 18:20

spannend hoor, je moet wel weer een nieuw verhaal gaan schrijven he, en een extra lang einde!!

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 18:25

Vind ik ook.

kiimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 18:25

nujaro schreef:
kiimmie schreef:
heel mooi,
en op naar het allerallerlaatste stukje Huilen

maar je houd ons wel op de hoogte of het uitgeven word he?? Knipoog

Ja ik zal het doen Knipoog maar misschien dat dat pas na de zomervakantie word Knipoog maar dan zet ik het ergens op bokt denk ik Haha! en als dit topic nog open is ff link Knipoog Knipoog Clown

owkeej, dan kunnen we hem misschien over een halfjaar in de boekwinkel kopen:D

Moon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:17

Pleeeeaasss nieuw stukjee!! Go jij! Go jij! Weer fantasish zoals atlijd!!

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:24

spannend stuk! jammer dat er een einde aan komt, maarja, dat is er met alles.

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:26

suus_ schreef:
spannend hoor, je moet wel weer een nieuw verhaal gaan schrijven he, en een extra lang einde!!

whaha als jij een onderwerp verzint Tong uitsteken

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:27

GillyZidane schreef:
spannend stuk! jammer dat er een einde aan komt, maarja, dat is er met alles.

whaha dan komen jullie die zomervakantie niet door Tong uitsteken

Moon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:28

Jaa.. dan kan ik niet naar ponykamp gaan omdat je verhaal afgelopen is Tong uitsteken geintje Haha!

kiimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:28

mjah, wordt dus een lange zomervakanite

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:36

maar ik wil weer een onderwerp voor een verhaal, als jullie wat weten moeten jullie het zeggen Haha! want ik heb af en toe best tijd in de vakantie en schrijven is best leuk Ja ik heb dan geen internet maar wel word Tong uitsteken

kiimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:53

whah dat was ik nou ook van plan... ik was in december ergens een verhaal begonnen maar besloot het in de vakantie maar af te maken, omdat ik dan meer tijd had.
op dit moment weet ik geen onderwerp voor je, maar als er een weet pb ik je wel

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:55

is goed Ja

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:36

edit; als ik een onderwerp weet pb ik je wel Vork

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:45

het laatste stukje komt vanavond Knipoog

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:51

jeej dan kan ik goed slapen vavond!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:52

HET LAATSTE STUKJE GENIET ERVAN Haha! ENJOY YOURSELFS Tong uitsteken

Mijn ogen worden groot als ik zie dat het Mark is. Van verwarring weet ik geen woord uit te brengen. Wat doet hij hier? Hij heeft mij ook gezien en knipoogt lief naar me. Ik lach een keertje en zie ineens dat de hele klas me aankijkt. Ik voel een lichte blos op mijn wangen verschijnen. Hun weten natuurlijk niet dat ik Mark al ken. “Oke, even jullie aandacht weer graag.” Zegt de mentrix dan en iedereen kijkt verveelt haar kant op. “Ik wil dat jullie goed rekening houden met Mark. Hij komt namelijk helemaal uit Griekenland. Hij spreekt nog geen woord Nederlands, maar stond erop om vast naar school te gaan vandaag. Jullie zullen dus allemaal engels tegen hem moeten praten. Dat lijkt me trouwens een goed oefening voor jullie. Indien ik niet veel voldoendes op het rapport zie van Engels. Nou ja dat doet er even niet toe. Maar ik wil graag dat jullie hem wegwijs maken. Kan ik daarop rekenen.” Iedereen knikt. Dan vertrekt onze mentrix weer.

Dan zegt de leraar tegen Mark in het Engels: “Jij kan daar gaan zitten.” Hij wijst naar een groepje met meiden. Er is bij hun nog een plaats vrij, waarom nou bij hun denk ik bij mezelf. Het is bij het groepje van Delilah, Angela en annelies. Ik zie hun slijmende blikken al aan Mark kleven. Ik zie gelijk aan Delilah dat zij Mark wel ziet zitten en een steek van jaloezie trekt door me heen. Wat nou als Mark haar ook leuk vind, Delilah heeft wel vaker jongens versierd. Ik voel mezelf een beetje gespannen en verschrikkelijk jaloers wanneer Delilah zit te flirten met Mark. Mark geeft niet echt antwoord op het geflirt, maar laat ook niet merken dat hij het niet wil. Ik weet niet meer wat ik moet denken. Houd hij nog wel van me of niet?

Meteen wanneer de bel gaat spring ik op en wil naar Mark toelopen. Maar voordat ik dat kan doen zegt de leraar: “Kate, jij zou even wachten hè.” Verschrikt kijk ik hem aan. Ik zie tot mijn afschuw dat Delilah en haar vriendinnen Mark meenemen. Nu net met de grote pauze, dan kom ik nooit meer bij Mark. Ik zie Delilah nog een verwaande blik naar me gooien en ik voel me kwaad worden. Dan zijn ze het lokaal uit en ben ik alleen met de leraar. “Kate, je was er vandaag helemaal niet bij met je gedachten. Waar zat jij?” Ook dat nog denk ik bij mezelf en zeg: “Sorry meneer. Ik heb nogal slecht geslapen. Alstublieft meneer mag ik gaan. Ik zal de volgende keer weer opletten.” Ik kijk de leraar zo lief aan als ik kan. Eigenlijk hou ik niet van slijmen, maar voor Mark doe ik alles. De leraar knikt en met een zucht sta ik op en loop gauw het lokaal uit.

Zodra ik de aula ik kom kijk ik rond naar Mark. Tot mijn spijt zit hij bij Delilah en haar vriendinnen. Een beetje twijfelend loop ik ernaar toe. Wanneer Delilah me ziet, verstrakt haar gezicht. Ik trek me er niets van aan en loop naar Mark toe. Als hij me ziet staat hij op en komt tot mijn opluchting naar me toelopen. Van opluchting voel ik de tranen prikken achter mijn ogen. Ik merk dat Mark het door heeft en hij trekt mij dicht tegen hem aan. Waardoor ik mijn gezicht kan verbergen. Als ik twee tellen later weer opkijk en mezelf weer onder controle heb, zie ik Delilah jaloers kijken. Ineens valt het me op dat er eigenlijk wel heel veel mensen kijken. Het is natuurlijk ook niet gewoon dat ik bij een totaal vreemde in de armen val. Dan valt mijn blik op Mona en die geeft me een vette knipoog. Ook al weet ze niet precies wat er gebeurt is, ze heeft een vermoedde en die zal voor een deel kloppen. “Ik heb je gemist.” Zeg ik heel zachtjes waardoor alleen hij het hoort. Ik ben me nog steeds bewust van starende blikken, ik voel me er niet helemaal lekker bij en zeg: “Zullen we even naar buiten gaan?” Gelukkig knikt Mark en samen lopen we naar buiten toe.

Daar gaan we een beetje uit het zicht tegen de muur staan. Ik val meteen weer in zijn armen. Nu wil ik hem alleen even vasthouden, er zeker van zijn dat hij er is. Waarom hij er is, is mij een latere zorg. Hij duwt me na een tijdje ietsjes van me af en ik kijk hem verbaasd aan. Hij ziet de verbazing en lacht een keertje lief. Dan begint hij een beetje ongemakkelijk te praten: “Ik sprak net met jou vriendinnen toch?” gelijk schud ik mijn hoofd. Hun mijn vriendinnen is hij gek geworden ofzo. “Ik ga helemaal niet met die sloeries om.” Zeg ik, nog steeds niet begrijpend waarom hij zo moeilijk praat. “Oh sorry dat zeiden ze.” Ik kijk hem vol ongeloof aan, maar voor ik kan reageren praat hij alweer verder. “Ze zeiden dat je eigenlijk een gigantische slet bent. Je versierd de een na de andere jongen op een feest, zeggen ze. En op school en op andere plaatsen zou dat niet anders wezen. En dat zou afgelopen weekend nog gebeurd zijn. Spreken ze de waarheid?” de tranen springen in mijn ogen en ik kijk ongemakkelijk naar de punten van mijn schoenen. Mijn gedachten schieten ook weer terug naar het uitgaan van laatst en de angst stroomt door me heen.“Dat meen je niet.” Ik hoor de verontwaardiging in zijn stem. “Ik dacht dat je echt van me hield, maar ik had het blijkbaar fout.” Hij draait zich om en gauw pak ik hem bij zijn arm. “Nee, ik hou juist wel van je.” Nu kijkt hij me een beetje boos aan. “Waarom lieg je. Heb ik jou ooit iets verkeerds gedaan. Ik was ook eerlijk over mijn leven.” Ik laat me op de grond zakken, hij draait zijn rug naar me toe. Ik weet niet wat ik moet doen, dus begin ik het maar uit te leggen. “Ik zal het je proberen uit te leggen.” Mark kijkt me vragend aan, maar zijn gezicht staat afwerend. Snikkend begin ik te vertellen. “Toen ik thuis kwam voelde ik me verschrikkelijk. Ik miste je zo ontzettend, ik begon zelfs het leven zinloos te vinden. Ik zag even geen toekomst meer. Toen vroeg een vriendin van mij, Mona, of ik mee uitging. Nou ja een beetje afleiding kan geen kwaad dacht ik. Alles ging daar goed, zij stond met een leuke jongen te dansen en ik zat wat te kijken. Toen vroeg een jongen aan mij te dansen. Eigenlijk wou ik niet vanwege jou. Hij haalde me over en ik heb duidelijk gezegd dat ik niet meer wou dan dansen. Er kwam een schuifelnummer, ik wou weg maar hij hield me te stevig vast. Ik vroeg of hij me los wou laten maar hij deed het niet. Toen hij me wou kussen heb ik hem een klap in zijn gezicht gegeven. Ik had zelf ook haast een klap van hem, maar mijn ex-vriendje hield hem op tijd tegen. Delilah heeft jou maar het halve verhaal verteld waarschijnlijk. Zij probeert indruk op jou te maken en jou af te pakken. Maar dat is haar blijkbaar al gelukt.” Mijn gezicht druk ik tegen mijn knieën. “Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden als van jou. Maar Delilah, zou jou alleen maar afpakken om mij dwars te zitten. Je moet zelf maar weten wie je geloofd. Maar ik heb nooit tegen je gelogen, je heb er nooit om gevraagd. En ik probeerde het verleden te vergeten, omdat het toch nooit meer zo zou worden.” Zachtjes voel ik dat er een arm om me heen word geslagen. Met mijn betraande gezicht kijk ik op, Mark ik naast me komen zitten. Zijn gezicht staat nu niet meer boos, maar vol medelijden. “Sorry, ik had het je moeten vertellen. Maar ik kon het gewoon niet.” “Het is goed, laat maar zitten.” Hij tilt me zijn hand mijn hoofd op en kijkt me diep in mijn ogen ana. Ik voel me wegsmelten in zijn prachtige ogen. De ogen waar ik voor viel, de ogen die mij vanaf het begin aan hadden gesproken. Later viel alles van hem mij te bevallen. Niet alleen zijn mooie ogen, zijn gespierde lichaam en zijn knappe gezicht. Nee, zijn manier van doe. Zachtjes voel ik zijn lippen de mijne raken en ik beantwoord hem.

Zo staan we een tijdje. Dan trek ik me ietsjes terug, maar blijf wel veilig in zijn armen liggen. “Maar hoezo ben je hier?” “Tja, jij wou je verrassing niet weten.” Hij kijkt me plagend aan. Mijn mond valt open, ik had er niet over nagedacht dat dit de verrassing kon zijn. “Was jij…” verder kom ik niet en hij knikt lachend. Ik heb dus een tijdje later in een vliegtuig kunnen stappen, omdat er iemand af had gezegd.” Ik kijk hem lachend aan en kus hem. De vlinders vliegen door mijn buik en een gevoel van geluk stroomt door mij heen. “Dus je blijft? Voor altijd.” “Wel tenzij jij me nu terug zet op het vliegtuig.” “Laat je me nooit meer alleen?” Hij schudt zijn hoof en zegt zachtjes: “Nooit meer.” Voordat ik het weet voel ik zijn lippen de mijne weer raken. We zoenen zoals we nooit eerder gedaan hebben. Voel overgave, vol liefde en geluk. Nooit zal ik hem meer kwijt hoeven raken. Eindelijk kan ik mijn leven weer oppakken, zoals het was. Voor die verschrikkelijke vakantie!

Kus Nujaro

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:53

Nu wil ik van iedereen weten tot waar ik het naar de uitgever moet sturen Haha! vinden jullie dat het gehele verhaal erheen moet of dat ik het tot en met dat ze naar huis gaat en Mark achterlaat?

Binnenkort plaats ik trouwens nog een keer het hele verhaal, met alle aanpassingen Haha!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:55

* leest *
OEEH wat een gelukkig einde daar houd ik van Haha!

en ja ik vind dta je naar zo'n uitgever moet gaan ff kijken wat zij ervan vinden *LOL*
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 23-06-06 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:56

suus_ schreef:
* leest *
( Vork)

jij zegt dat je nooit nutteloze reacite's plaatst?

Moon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:58

JAA.. STUUR HET NAAR UITGEVERIJ!!! HET MOET!! IK WIL EEN BOEK VAN JOU IN MIJN BEZIT HEBEN!! Go jij! Go jij! OLEEE