pagina 44
xmichxrocky: Mooi gedaan zo met de scherptediepte! Wel jammer van de reflectie in het oogje maar verder perfect
Ismy: onzettend gave stijl heb je weer neergezet. Heel mooi hoe je al die kleuren er in hebt verwerkt
Lynn85: Mooi zeker zo met dat felle blauw. Valt lekker op!
Xmaxxiee: fijne zachte kleuren wel veel schaduw aanwezig
Jespri: goede kleuren en goed scherp
Athelas: gave plaat! Misschien had je hem aan de bovenkant wat bijkunnen snijden zodat hij langer word in de lengte. Dat geeft vaak wel een gaaf effect
Mursosch: jammer dat hij vierkant is. Kleur en scherpte is wel goed
Myxlea: mooi! Leuk dat je ook mee doet trouwens!
Xkathy_love: perfect scherp en ontzettend goede kleuren! Mooie plaat!
Fristilover: het witte komt iets te fel over waardoor de witte bloemen wat wegvallen. Verder zijn de zachte kleuren heel mooi en de compositie ook. Wel had ik graag nog een klein beetje ruimte aan de linkerkant gezien
S_imonee: leuk gedaan!
NESCAFE: gave stijl en de blik van de kat is prachtig
Pagina 45
Calice: leuk prethoofdje! Kleurtjes zijn ook lekker vrolijk
Maaaarije: De kat staat hier wel erg in het midden. Ik had hem liever iets meer naar rechts gezien
Louiisaa: mooie foto. jammer van de schaduw op het hoofd
Joeluna: mooi! Kat is lekker scherp en de compositie erg speels
Kirsten4: de hond valt erg weg in de foto en hij lijkt nét niet scherp. Ook staat de hond erg in het midden
Megane: de kleuren passen heel fijn bij elkaar alleen ik zou de foto iets meer op ooghoogte hebben genomen
Revanches: wat een heerlijke foto! zo zoet en zacht

Mariett: mooie blackphoto

Horserider22: de kleuren zijn hier goed! Vaak zie je bij jou een erg warme gloed terug en dit keer niet!

JewEmm: haha leuke foto!
Caaramel: foto is iets te donker. Je zou er wat meer wit tinten in terug kunnen laten komen zodat hij wat lichter word en dan zie je de ruis beter waardoor je meer sfeer creëert
Shiloh: gaaf en goed scherp!
Sanne_com: ik ben echt fan van je foto’s! heerlijk eigen stijltje en prachtige composities
Isacalixa: het gezicht is denk ik net te centraal. Ik had graag wat meer ruimte aan de onderkant gezien
Fem: mooie lichte foto met fijne kleuren
Biebz: lekkere knallende kleuren!
Pagina 46
Marjoow: Wat een fijne en vrolijke foto! misschien had er aan de bovenkant iets meer ruimte bijgekunt
Magda_90: maakt helemaal niet uit dat hij met telefoon is gemaakt want ik vind hem ontzettend gaaf! net een analoge foto

Eefsel2109: mooi en sfeervol
Deetjeeuh: wat een eigenwijskoppie!

Pradadaan: mooie foto
_xrose: hij lijkt niet helemaal scherp en ook wat donker
Gub: ontzettend mooie plaat! Zou zo aan de muur kunnen ;D de lucht ziet er zo lekker warm uit en dan zie je het water en dat ziet er zo koud uit haha! Mooi contrast tussen die 2

Bellatrix: horizon lijkt niet helemaal recht verder gave kleuren!
Sicayes: fijne kleuren en het snaveltje is mooi scherp. Scherpstelpunt op de oogjes was misschien inderdaad ook mooi geweest
Eskegirl: ik vind hem erg donker
Moirin: erg gaaf zeker zo met dat licht van achter!
Peca: mooi omgezet naar zwartwit en inderdaad het scherpstelpunt iets naar beneden zou mooier geweest zijn
Neverland: prachtig gedaan! Hele fijne zachte kleuren
Agossie: wat een schattige foto!
Hamsterfan: ik vind de vogel wel heel scherp nu. De kleuren zijn trouwens wel echt prachtig!
Pagina 47
Tivara: Gaaf en een beetje spooky! Heel goed omgezet naar zwartwit.
Asselruiter: de foto oogt wat plat doordat er bijna geen contrast inzit.
Niobe: erg fel wit wel fijne compositie
Appelstroop: simpele foto maar wel erg mooi!
K_M: ik vind hem erg creatief. Mooi contrast zo tussen de lucht en het gras. Je blijft er echt even naar kijken
Xniieeenke: het water lijkt wat onnatuurlijk blauw. Compositie is goed
Stumper_: mooi gespeeld met het licht! scherpte vind ik goed
Tigress: ik kan je foto niet meer zien..
MarijeR: Wauw ontzettend gaaf!
Castamickey: jammer dat de hond niet scherp is op de 2e foto. je foto voor week 8 is wel goed scherp maar ik vind de houding van de pony niet erg fijn. Een ander moment was misschien beter geweest
Joysieee: Mooie sfeer foto! kleuren zijn geweldig
Horsesm: mooie bewerking zit er overheen! Misschien had je nog wat meer ruimte aan de onderkant kunnen laten
Crazyiris: je foto van week 7 kan ik niet meer zien. Je foto van week 8 is trouwens erg mooi! Heel fijne scherptediepte.
Ingvild: de kleuren zijn wat vreemd en ook zie ik veel ruis.
_Balou: mooi detail! Goed omgezet naar zwart wit