Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sicayes schreef:Welkom Simoneleuk dat je mee wilt doen.
Qua flitser, ik ben zelf aan het kijken naar de Speedlite 430 EX IITwijfel nog sterk of ik deze nog met de cashback actie ga aanschaffen. Maar de reviews zijn erg goed
Jespri schreef:Welkom Simone.
Feedback is altijd welkom ook van minder ervaren fotografen. Het laat je toch altijd weer anders naar een foto kijken.
Hier een gebruiker van de Speedlite 430 EX II, ben er erg blij mee.
ismy schreef:Vervolg feedback week 3
Asselruiter: Wat kijkt je kat leuk op die foto! Toch stoor ik me een beetje aan de achtergrond, het kleed dus. Dat trekt bepaalde lijnen die je niet kunt volgen. Het lijkt ook als of de voorpootjes er zijn afgehakt. Misschien had je een andere uitsnede kunnen maken?
magda_90 schreef:Week 1: Ik vind hem heel onrustig op de een of andere manier. Mijn oog wordt overal naar toe getrokken en ik vind er geen rustig. Wellicht had je hem kunnen croppen of een andere positie kunnen kiezen?
Week 2: Veel beter. Er zit een zekere lijnenspel in waardoor mijn oog rustig er naar kan kijken. Hoe stond je iso? Hij heeft wat ruis namelijk.
Jespri schreef:De konijntjes moeten de familie/vriendschap band uitbeelden, met de lampjes probeerde ik er een zachte sfeer in te houden. Heb nog geprobeerd de lampjes nog meer op de achtergrond te krijgen, maar dit lukte mij niet helemaal. Mochten mensen daar tips voor hebben, graag!