[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 20:32

deviltjh prachtig zo mooi scherp en van kleur!

Lizaa01 De sfeer is goed maar het geheel van iets te dichtbij genomen,had mooier geweest als alle vingertoppen er op hadden gestaan.

Robin_Rikkie Moeilijk he regendruppels, ik vind hem wel mooi.

Sanne_com
Wauw! meer heb ik er niet over te zeggen.

Agossie

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-14 20:42

Binky, ik had laatst ook enorme problemen met mijn pc. Echt, ik was al bezig met "Shït, nu moet ik een nieuwe kopen! GRRRRR!!" tot ik de tip kreeg om de omhuizing eraf te halen, alle stekkers eruit en de pc heel goed van binnen te stofzuigen (ja, stofzuigen. Wel voorzichtig natuurlijk). Daarna weer alles aansluiten, even half uurtje wachten en weer aanzetten. Ik heb geen problemen meer gehad!

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 20:45

Klinkt goed maar of daarmee de harde schijf ook gered kan worden? {dat geeft hij aan dat het aan de harde schijf ligt ,en hij vertikt het om een back up te maken} ben nu beetje bij beetje voor zover dat gaat mijn foto's aan het overhevelen naar fb.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-14 21:49

Dat had ik ook. Mijn schijven werden gecontroleerd, ik moest op een "veilige" manier opstarten, hij was helemaal in de war. Hij stopte ermee, liep helemaal vast, ik kon niets meer, behalve uit zetten. Deed ik dus en vervolgens wilde hij niet meer opstarten. Moest alles "gecontroleerd" worden enzovoort.

Mijn broer zei dus: "Haal de kap eraf en ga hem eens stofzuigen." Ik zou zeggen, probeer het...

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 00:01

Mijn foto van deze week! :)
Afbeelding

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 10:19

@sodeletuut ; Het lijkt alsof ie lacht <3

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 10:46

Ik heb vanavond pas tijd om week 2 te beoordelen enzo, maar hier is mijn foto van week 3, ik ben me bewust van de ruis en heb zelfs wat toegevoegd :) :

Afbeelding

Ik zat nog te twijfelen om deze te doen.. maar vond de 'inkijk'/ruis nét te veel :')
Laatst bijgewerkt door Joey op 19-01-14 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 10:50

Die in je link vind ik echt teveel ruis hebben.
Die je hebt gekozen vind ik veel beter. :j Enige puntje is dat het voetje rechts er niet helemaal op staat.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:04

Racheel: Het paard staat onwijs mooi op de foto. Maar als ik iets verder kijk, naar de achtergrond, stoor ik mij wat aan de paaltjes en “mast”. Al met al, vind ik het wel een lieve, levendige foto.

Bellatrix: Dit is een van de weinige foto's waarbij ik het niet storend vind dat de bovenkant zo “muurachtig” is. Links onderin zie ik een haar op je lens? Of iets wat ik had weggeshopt.

Lipydo: Heel mysterieus plaatje. Echt apart werk hoor! Ik stoor me wat aan het “donkere en duistere” gehalte. Geen idee hoe ik het anders moet verwoorden, maar het is iets “te” in mijn beleving.

Monbyou; Wow een heel mooi plaatje! Hij kijkt echt recht de camera in :=

LauraJoy15: Super foto! Wow... Alleen lijkt het hartje nu te zweven in het niets...
En dat maakt hem voor mij, de foto net niet af.

Calice: Geen Jesse in beeld?? Een prachtig plaatje. Juist met het verhaal er achter.

Manonnevot: Aaah wat een knap model heb je daar zeg. Ik wil je graag een tip geven voor de volgende keer: Let er op dat je beide voorpoten op de foto plaatst. Nu lijkt het net of je te dichtbij zat (wat denk ik ook was?)

Marjoow: Onwijs apart, echt waar. Niks aan toe te voegen.

Babel: Erg mooi uit gevoerd. Alleen heb ik een beetje de “Bellatrix”nasmaak, snap je wat ik bedoel? Totaal niet aanvallend bedoelt hoor. Het is een mooie foto.

Trendylover: Oei... zelf had ik niet voor deze positie gekozen. Het paard lijkt nu nog langer, dan hij is.

Marit: … Hmm... Aparte foto. Erg apart. Wat ik er van moet vinden, geen idee. Ergens vind ik hem erg nep, maar aan de andere kant kan hij zo in een kinderboek staan.
Het meisje lijkt net getekend.

DmNqUe: Mooie foto. Alleen zonde dat het model zo sip/krachtloos kijkt. Ze lijkt op de Black Swan, maar het gevoel krijg ik er niet bij. Ook jammer dat ik een paar keer dezelfde veertjes terug zie komen :+

HeavensLove: Ik ben weg van de kleuren. Wat een warmte, wat een “tropisch” gevoel krijg ik er bij. En dan de uitstraling van de vogel. Super! Jammer dat de snavel weg valt.

XiiaaooNaa: Geweldige foto!

Kelszz_ : Leuk plaatje. Alleen vind ik hem zelf erg vaak voorkomend, waardoor het wat afgezaagd is. Wees creatief en speel met je camera en ideeen.

SachemLover: Bij deze foto krijg ik een heel triest gevoel. Het idee is goed, maar ik mis kleur en warmte.

Ismy: Wat een lieve foto :)

xLoki: Onwijs! Echt deze zit in mijn “week top 3”. Een hele sterke foto. Insturen naar een modellenbureau!

MyHu: Wat een lieve cavia, en wat een goede kleuren. Alleen vind ik het rode oog jammer. Probeer meer te spelen met de instellingen maar ook met het licht in de kamer of studio.

Binky: WAUW! Ook deze zit in mijn “week top 3”. Super uitgevoerd!

Irene96: Deze foto is zo goed, dat ik er helemaal bang van word. Wat een uitdrukking, wat een make up en het hele sfeertje. Goed gedaan!

Kiki: wat een verrassende foto. Zonde dat de ketting niet overal even scherp is.

Showteam: Aaaah wat een lief katje! Hij springt er uit met zijn kleuren en blauwe ogen <3

Mb_foto: deze foto lijkt wel een herinnering. Dit is een foto die een heel verhaal vertelt. Dat heb je goed gedaan.

Fenneeee: Mooie foto. Alleen ik kijk meer naar de zon en het water dan naar de twee modellen. Zij ogen van rechts erg donker waardoor ze weg vallen.

Ann_Pam: Wow de kleuren heb je fantastisch te pakken zeg.

Gub: Lief! Het zelfde meisje als week 1 of niet?
Ik ben benieuwd naar andere foto's. Het valt me op dat de ogen altijd centraal staan en de rest wat vervaagd.

Sanne_com: De sleutel naar de toekomst! Fantastische foto!

Robin_Rikki: Ik zie niet helemaal wat er precies scherp is. Zonde want volgens mij kan je veel meer uit deze foto halen. Speel met de kleur instellingen en scherpte.

Lizaa01: Doordat de hand van cement is (??) lijkt de foto enorm ruisachtig. Jammer, want je hebt wel een goed plaatje te pakken.

Deviltjh: Een super model heb je daar. De foto vind ik iets “te” verscherpt lijken. Heb je hem ook verscherpt?

Sodeletuut: De hond is zo geconcentreerd, wat je goed hebt vast weten te leggen! Ik blijf op een of andere manier naar de foto kijken. Goed gedaan!

Joey: Leuke foto! alleen jammer dat de voorste persoon geen hoofd heeft...

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:05

EngeltjeS
Als het goed is is het rode oog weg :))
Verder; bedankt!

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:07

Ik stuur morgen mijn week 3.
Computer is bij mijn oom voor onderhoudt

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:30

#week 03
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:32

Prachtige foto! <3
Geen commentaar. :D

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:47

@Gub; prachtige foto! Vind het heel mooi zoals de scherpte bovenin zit.
@Sanne_com; hele mooie foto zeg, voor mij hoeft er bovenin niet meer ruimte in de foto hoor. Vind hem heel mooi zo :j
@Robin_Rikkie; leuke foto, al ga ik wel met Asselruiter mee. Misschien was het ook mooier geweest als je de foto van iets lager had genomen. Al vind ik het wel een mooie foto! Mooi die kleuren in dat blad ook.
@Lizaa01; ik vind het idee heel erg leuk, jammer dat de hand (?) er aan de bovenkant niet helemaal op staat.
@deviltjh; mooie heldere foto.
@Joey; ik vind het een leuke foto, leuk gedaan ook!
@Revanches; wauw, super! Heel lief zeg. Het enige dat ik jammer vind is dat de kindjes niet allemaal naar hetzelfde kijken.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:57

@Kiki en Bellatrix, Dankjewel. Wat betreft niet zelfde kijken, klopt. Maar (jonge) kinderen kun je niet sturen. Dit kwam geheel spontaan, zonder sturing. Ik was er net op tijd bij om dit, toch wel bijzondere moment, vast te leggen. :)

Woopy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 13:26

Afbeelding

Afbeelding

een van deze twee weet niet welke beter is xo

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 13:28

onderste vind ik beter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 13:46

Sodeletoot: Heerlijke blik heb je te pakken zeg, mooie hond!

Joey: Heel gaaf die compositie zo! Gave plaat!

Jennifer: Heerlijk stel met z'n drieen, mooie foto!

Denice: Wat een schattig hondje! De foto heeft teveel ruis wat aangeeft dat het op een te donkere plek gemaakt is, misschien de volgende keer met (meer) daglicht proberen? :)

Voor eventueel geïnteresseerden hier, een goede telelens voor een lage prijs! http://www.bokt.nl/markt/ad/227391/tamr ... 2-af-nikon

jilinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 14:12

mijn week #3

gister was er een gratis inloopconcert van 3 orkesten en deze foto is van mijn vriendin die cello speelt in 1 van die orkesten :D

het was een beetje donker, maar ach je kan niet alles hebben :+
Afbeelding

mijn foto's verzamel ik trouwens hier: https://plus.google.com/u/0/photos/1138 ... 2669041329

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 14:18

Mijn week 3. Vind de schaduw op de rechter zijde van het hoofd jammer. Maar helaas is dat soms niet anders.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 14:22

Ik vind 'm niet storend hoor Ash! Het enige wat mij een beetje stoort is dat de foto niet helemaal recht staat. Mooie kleuren en fijn licht!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 14:24

ik vind hem juist mooi!

Irene waar zie jij dat hij niet recht staat? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 14:34

Jeutje das 'n goeie, dat zie ik gewoon haha := Ik denk vanwege het schuinlopende gras rechts?

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 14:41

ik had eerder het idee dat het schuin loopt omdat het gras niet recht is :')

Maar ik denk dat iedereen er anders tegenaan kijkt :j

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 14:42

Ik heb een vraagje.... Met wat bewerken jullie, jullie foto's ?! Ik probeer met picasa en paint.... Maar dat.... Faalt :j