Tips? Ik fotografeer trouwens met de Sony DSC-HX200V

Door het uploaden zijn ze helaas wat waziger geworden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik zal de laatste pagina even commenten 
verder had 't wel een leuke foto kunnen zijn denk ik
Tweede is echt onscherp, daardoor kijkt hij niet fijn
& wat glimt ie mooi
!
Zonde hij is heel grauw, ik probeer de kleuren altijd iets minder grauw te laten lijken door ze een beetje aan te passen in photoshop. In RAW verlies je bijna geen kwaliteit! Verder wel leuke compo, ik houd er wel van. Zonde van de manen, maar kan jij niks aan doen natuurlijk!
Ben meer in van de linkse foto de compositie is daar echt top! Nooit aan gedacht groter formaat te pakken? 

Fading schreef:Goof: Mooie fotos hoorBen meer in van de linkse foto de compositie is daar echt top! Nooit aan gedacht groter formaat te pakken?

Goof schreef:Fading schreef:Goof: Mooie fotos hoorBen meer in van de linkse foto de compositie is daar echt top! Nooit aan gedacht groter formaat te pakken?
Grappig, ik geloof dat mijn voorkeur naar de rechterfoto uitgaat
Jawel, maar vind ze naast elkaar wel prettig om te zien vandaar dit formaat en niet groter
Prachtige foto's heb je zelf ook geplaatst, lekker helder!

de eerste vind ik wel aanspreken zo, in zwart-wit. Ik ga wel mee met de rest dat hij wat krap is..
ze zijn nogal rommelig. Had ze misschien leuker gevonden als ze onbewerkt waren!

ik moet gewoon op je foto reageren joycebunny,nobbie91 schreef:wauw Fading, hoe heb je dat oog van die haf zo mooi op de foto gekregen? Heb je een reflectiescherm gebruikt of helemaal niets? Ik vind beide foto's supermooi!
edit: en ik ben wel heel benieuwd welke instellingen je hebt gebruikt bij de foto'swil je dat vertellen? ISO/sluitertijd/diafragma?
, het oog heb ik een klein beetje opgelicht, doe ik meestal om een mooier effect te krijgen! Geen reflectiescherm o.i.d.
Als ik het goed herinner dan heb ik deze op ISO 200 & diafragma 2.8 geschoten. Sluitertijd weet ik ff niet precies
Ik ben echt fan van jouw foto's!