[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naoom_

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 15:09

billionache: Fijne platen om naar te kijken qua kleur en scherpte. Voor mijn idee mag je nog wel wat meer spelen met de compositie, omdat de honden op bijna elke foto in het midden van het beeld staan. Persoonlijk zou ik wat speelsere composities willen zien en soms wat meer diepte. €35,-

RF_Pictures: Het zou netjes zijn als je andere mensen ook schat als je zelf een schatting wilt. De eerste link doet het niet, in de tweede zijn de benen op bijna alle foto's afgesneden of de foto is uit een rare hoek genomen, ik zou daar nog geen geld voor vragen. Probeer de paarden in hun geheel erop te zetten en als je een gedeelte af wilt snijden; zorg er dan voor dat je de benen er ook af laat.

romyloverrr: Je bent vooruit gegaan. Bij de hoofdfoto's had ik graag nog wat meer hals gezien of een stukje borst. En ik ben niet zo weg van het witte vlak rondom je ©. Daarnaast zit er een ietwat vage waas over de foto's, ik weet niet of je dat met bewerken hebt gedaan? Nog even blijven oefenen, met een ander bewerkingsprogramma kan je er veel meer uithalen denk ik. :j

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 15:52

Naoom_ schreef:
billionache: Fijne platen om naar te kijken qua kleur en scherpte. Voor mijn idee mag je nog wel wat meer spelen met de compositie, omdat de honden op bijna elke foto in het midden van het beeld staan. Persoonlijk zou ik wat speelsere composities willen zien en soms wat meer diepte. €35,-

RF_Pictures: Het zou netjes zijn als je andere mensen ook schat als je zelf een schatting wilt. De eerste link doet het niet, in de tweede zijn de benen op bijna alle foto's afgesneden of de foto is uit een rare hoek genomen, ik zou daar nog geen geld voor vragen. Probeer de paarden in hun geheel erop te zetten en als je een gedeelte af wilt snijden; zorg er dan voor dat je de benen er ook af laat.

romyloverrr: Je bent vooruit gegaan. Bij de hoofdfoto's had ik graag nog wat meer hals gezien of een stukje borst. En ik ben niet zo weg van het witte vlak rondom je ©. Daarnaast zit er een ietwat vage waas over de foto's, ik weet niet of je dat met bewerken hebt gedaan? Nog even blijven oefenen, met een ander bewerkingsprogramma kan je er veel meer uithalen denk ik. :j

Ik had al op mensen gereageerd maar dat maakt niet uit. Ik zal de link straks opnieuw toevoegen en bedankt voor de tip ! Zat toen ook niet op een fijne plek!
[EV-ITP] SGW Vlietland

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 16:54

Naoom_ schreef:

Dankje :)
Met de (c) ben ik ook nog niet tevreden, maar het moet nog maar een paar maandjes/weekjes zo.
De waas op de 1e 2 foto's komt omdat ik mijn lens niet gepoetst had, en ik zag het pas op de PC -O-

Henrike5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 22:46

Ik kom me hier ook melden mijn taxaties zijn niet heel goed maar misschien hebben julie er wat aan :D

Believe:
eerste vind ik wel leuk, de rest vind ik het totaal plaatje niet echt mooi, rommelige achtergrond etc. ik zou nog even door oefenen
Guusjew:
De fotos vind ik kwa composities leuk maar ze lijken niet altijd scherp (3e foto) ook nog even oefenen
Mb_foto:
Ook weer de ogen die ik zo mooi vind, prachtig 55,-
Loulisaaa:
De eerste foto vind ik heel erg leuk, maar alle fotos lijken niet helemaal scherp 5,-
Sheran:
Je konijntjes vind ik persoonlijk het mooist misschien vanwege de mooie achtergrond ook hier vind er iets niet helemaal kloppen, ik kan alleen niet zeggen wat 15,-
Suuszels:
Erg mooi voor al je dieren 30,-
Joysieee:
Heel leuk, vooral het meisje 15,-
Louiisaa:
Bij het paard is het totaal plaatje niet helemaal mooi, de kat vind ik wel leuk 10,-
RF_pictures:
De wedstrijd foto’s vind ik het mooist 20,-
Naoom_:
Echt heel knap gedaan soms mis ik echte scherpte maar ik vind ze prachtig 40,-
Billionache:
Ogen moeten (vind ik) echt spreken en bij jou vind ik dat het geval 45,-
Romyloverrr:
De laatste foto vind ik het mooist door het licht dat te zien is en de ruimte waar ze heen kijkt, bij de rest mis ik ruimte, het is wat strak 'afgeknipt' 5,-

Mijn foto’s (1 met perfect logo :')):
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meest recente foto, in een linkje

http://nl.tinypic.com/r/j8pnip/8

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 08:57

RF_pictures: goed scherp, ik zou wel wat portretfoto's willen zien aangezien je bij shoots vaak portret foto's maakt. :) 25
naoom: Jammer van de ruis maar verder erg mooi gelukt! 35
billionache: erg goed en mooi gelukt hoor! goed scherp ook. 35
romylover: jammer dat ze wazig zijn, de 1e foto had het halster even rechtgezet moeten worden. verder vind ik ze wat te krap ogen. de laatste foto is veel beter. 15
Henrike: mooie foto's, bij de laatste zou ik de achtergrond iets waziger maken omdat die nog wat onrustig oogt. 35

:)

Brenda_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:04

Alweer een tijdje geleden dat ik hier foto's geplaatst heb dus eerst van een aantal pagina's taxaties :)

CrazyIris: Ik vind de 2de erg mooi, de 1ste wat te donker, verder mooie kleuren. 20-25
xTitanic: erg mooie scherpte en ogen springen er mooi uit bij de honden, 40 euro
Love_Soraya: Laatste mist wat scherpte, andere 2 zijn leuk, de 2de ronde foto's die je erop hebt gezet vind ik eigenlijk minder als de eerste, daarom 10 euro
Marico Graphy: Ik vind ze nog een beetje gewoontje maar je bent zeker op de goede weg, nog even lekker dooroefenen :)
horserider22: ook nog even verder oefenen en je camera leren kennen, dan komt het wel goed!
Hes_Han: Mooie kleuren! Het zwarte paard vind ik wat te krap uitgesneden, 35 euro
ylvy: De 1ste vind ik wat krap bij de neus maar wel mooie foto's! 35 euro
Delabrador: leuke foto's, zeker dooroefenen! 10-15 euro
xElmoni: Ik vind ze wat te onscherp, jammer. nog even dooroefenen
Believe: ook zeker goed op weg maar nog even oefenen
guusjew: leuke foto's maar ze zijn vrij donker, op basis hiervan zou ik er nog niks voor vragen
mb_foto: erg leuke foto's, vooral de 1ste! 40 euro
Louiisaa: niet helemaal mijn smaak en er mist wat scherpte, wel ben je leuk aan het uitproberen met dingen!!
sheran: de foto's van het konijn vind ik leuk! Bij het paard vallen de schaduwen niet zo mooi, 10 euro
Suuszels: Mooie foto's!! 35-40
Yoysieee: Jeeh wat ben jij vooruit gegaan zeg, dat belooft nog wat. Voor nu 10 euro
RF_Pictures: ze zijn helaas te klein om goed te kunnen bekijken
Naoom: Aparte kleuren maar past er wel goed bij, 30 euro
billionache: Ik vind jou foto's erg mooi! mooie kleuren en scherpte! 40 euro
romyloverrr: Nog even dooroefenen, goed op weg!
Henrike 5: 1ste vind ik mooi, andere 2 wat rommelig wat jammer is, 10-15

Hier dan nog een paar foto's van de afgelopen tijd van mij.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 13:04

Maakt toch niet uit hoeveel je taxeert? Ik ga er wel een aantal proberen :)

@Believe: Ik vind de eerste foto erg sfeerfol, de tweede ook. De laatste foto is leuk, maar niet erg bijzonder. Als ik naar de eerste twee foto's kijk zou ik zeggen rond de 5 euro, al zou ik gewoon nog verder oefenen eigenlijk!

@guusjew: Veel van de foto's zijn nog te donker of onscherp. Probeer wat meer te oefenen met compositie en lichtval.

@Mb_foto: Wauw, de hondjes zijn echt mooi scherp! Erg goede foto's. 30 euro?

@Louiisaa: Inderdaad nog blijven oefenen. Ik vind dat de eerste foto wel sfeervol is, maar de andere foto's zijn nog een beetje onscherp.

@Sheran: Ik vind dat je al goed bezig bent met compositie en sfeer, vooral bij het konijntje. De paardenfoto's zijn leuk, maar nog niet echt bijzonder. Nog oefenen dus :)

@Suuszels: Mooie scherpe foto's en goed gespeeld met lichtval en compositie etc. Ik zeg 15 euro.

@Joysieee: Mooie scherptediepte en goede sfeer. 20 euro.

@RF pictures: Ik kan niet elke foto erg goed bekijken omdat ze zo klein zijn gemaakt, maar voor zover ik zie zijn de meeste goed scherp en goed getimed. 20 euro?

@Naoom: Prachtige foto's! Super qua kleuren, sfeer, compositie, ga zo maar door. Ik zou zeggen 50/60 euro (minstens!)

@billionache: Dit zijn nou echt foto's wat ik verwacht van goede hondenfoto's! Mooi scherp, mooie omgeving, ooghoogte, etc.. ik zeg 25/30 euro.

@Romyloverr: De foto's hebben een mooie scherptediepte en sfeer. De lichtval vind ik bij de laatste foto ook super! Ik heb wel mijn twijfels over de uitsnede bij de eerste twee foto's. Misschien iets krap of te veel ruimte boven enz. Ze lijken ook onscherp te zijn maar dat komt denk ik door het uploaden. Ik zeg 20 euro.

@Henrike5: Mooie foto's, goed getimed. Vooral de tweede foto vind ik mooi qua lichtval. De andere foto's zijn ook goed maar niet bijzonder. Ik zou zeggen 15 euro.

@Brenda_85: Mooie scherpe foto's, goede scherptediepte. Misschien nog iets meer spelen qua bewerking of compositie. Vind het verder wel goede foto's. 15 euro

Sorry trouwens als ik sommige namen niet helemaal goed heb geschreven haha :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:32

Ik kom hier ook weer eens een kijkje nemen! Ik wil van het voorjaar mijn prijzen wat aan gaan passen, dus ik wilde hier eens vragen om een indicatie wat jullie vinden!

Mijn portfolio is te zien op www.mhilariusfotografie.nl
Bekijk deze asjeblieft, daar kan je meer aan zien dan aan wat simpele foto's :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij jullie probeer ik ook zoveel mogelijk het hele portfolio te bekijken ipv alleen de foto's hier. Dat vind ik namelijk niet zoveel zeggen.

Ylvy: Je foto’s zijn technisch helemaal prima, alleen vind ik ze zelf af en toe wat extra sfeer missen. 30 euro.
DeLabrador: Zeker prima foto’s, technisch goed in orde! hoop dat de workshop geholpen heeft :) 20 euro
love_Soraya: Ik zou nog even door oefenen en nog niks vragen :) Je composities zijn niet overal even goed en er mist nog wat sfeer.
xElmoni: Bij jou zeg ik ook, nog even dooroefenen! Maar je bent al netjes op weg!
Believe: Nogmaals, ik zou nog niets vragen. Je tweede foto zou ik nooit laten zien, niks zeggende foto zonder sfeer oid. Eerste foto is mooi!
guusjew: Ook bij jou zeg ik dat je nog even niets moet vragen. Ze zijn niet allemaal scherp en technisch ook niet helemaal oke. Probeer voortaan van ooghoogte te fotograferen :)
Mb_foto: Zou op sommige foto’s te vouwen in het doek nog even weg poetsen, maar ziet er prima uit! 30/40 euro.
louiisaa: Nog even dooroefenen voor je iets gaat vragen :)
Sheran: Je bent heel leuk bezig! Maar zou nog niets ervoor vragen.
Suuszels: Je foto’s zijn technisch altijd juist! Qua scherptediepte is er nog wel wat winst te behalen maar je hebt vaak mooie sfeertjes te pakken. 40 euro.
Joysieee: Misschien kun je voorzichtig voor 10 euro eens wat fotoshootjes gaan doen!
RF_Pictures: ze zijn vrij klein om echt kwaliteit te bekijken.. 20 euro?
Naoom_: Heel gaaf, coole sfeer! 50 euro.
billionache: Mooie sfeer, technisch netjes! 50 euro
romyloverr: Zou nog even door oefenen :)
Henrike5: Ik zou ook nog even dooroefenen!
Brenda_85: Prima foto’s! 30 euro
IsaCalixa: Wauw, wat een onwijs gave sfeer heb jij in je foto’s zitten! Moet zeggen dat er in je portfolio wel wat minder werk zit. Op basis daarvan zou ik zeggen 20 euro, op basis van wat ik hier zie 50 euro. Misschien portfolio even updaten dus? :)

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 22:04

Ik wil iedereen hier even bedanken, geeft mij een hele boost!
en waarom? Omdat ik 15 euro vraag, en bijna iedereen het dubbele heeft genoemd :)

Ik was sowieso van plan om mijn prijzen te veranderen zodra ik ging verhuizen,
Maar dit maakt mij wel heel zeker daarover!
Ook heel erg bedankt voor alle tips :D

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:01

Ik wordt er ook heel blij van, jullie vinden de foto's die ik maak blijkbaar wél wat waard, terwijl ik juist het tegenovergestelde vind, want ik vind mezelf echt nog zo een slechte beginner :') Ik denk dat ik voor een tijdje nog even lekker gratis door ga, sowieso tot volgend jaar :p

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:50

Marit schreef:

Wauw, dit is zo'n groot compliment voor mij! Vooral bij de foto's uit mijn post heb ik gebruik gemaakt van jouw tutorials. _/-\o_

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 10:55

@Marit bedankt voor het compliment! De foto's die ik hier heb geplaatst zijn ook recent(er) dan die op de website. Helaas heb ik de laatste tijd geen/weinig fotoshoots gehad, maar er staan nog wel een aantal recente foto's op mijn flickr! Dus voor diegene die mij beoordelen: kijk maar op mijn flickr en niet op de website: https://www.flickr.com/photos/127600942@N08/

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 12:41

Marit: Ik heb even gespiekt op je website voor de prijs die je nu hanteert. Je foto's zijn niet onbekend in ieder geval dus ik ken jouw 'stijl' wel. Ik zou het ophalen naar €75,00 of €85,00. Al denk ik dat je er nog meer uit zou kunnen halen.

IsaCalixa: Ik vind je foto's erg gaaf, fijne sfeer heb je te pakken zeg! €35,00

Brenda_85, nette platen, gewoon goed. Ik zou daar voor richting de €25,00 denken.

Henrike, sommige foto's zijn wat donker maar je momenten zijn goed en je foto's zijn scherp! €25,00

Romyloverrr, volgens mij had ik al een keertje gereageerd in je FK topic :). Je bent goed op weg, maar probeer echt op de horizon te letten! Het is echt onwijs zonde dat ie soms zo scheef staat. Ook moet je opletten dat je de paarden niet afhakt. De uitsnede van je foto's is soms net iets te kort om prettig naar te kijken. Dat van je logo heb je al gehoord haha. Ik zou gewoon anders aan iemand vragen of ze je willen helpen! Ik zou wel nog even dooroefenen en portfolio-modellen zoeken!

Billionache, heerlijke scherpte-diepte! Prachtig om naar te kijken. Kleurgebruik vind ik ook erg mooi! €45,00

@Naoom_ , oef heerlijke inspiratie boost! Heerlijke platen om naar te kijken. €40,00

RF_Pictures, heb je ook foto's van niet-evenementen? Dus (oefen) shoots. Dat is natuurlijk heel anders dan foto's maken op een evenement :).

Joysieee, Leuke foto's, ik zou ze zelf voor het extra toch wat lichter willen zien. €20,00

Dan ben ik heel benieuwd wat jullie eigenlijk van mijn foto's zeggen. Ik twijfel zelf nog al eens aan mijn prijs.
Afbeelding

(heel fout, een fb upload :o )
Afbeelding

Afbeelding

Natuurlijk zijn dit er snel even 3 geselecteerd en staat er nog veel meer op m'n website.

Henrike5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 19:33

Bedankt allemaal! Ik vraag er zelf nog niks voor omdat ik het nog niet goed genoeg vind en ik eigenlijk gewoon veel oefen op wedstrijden bij onze manege.
Brenda_85:
Mooi, vooral de laatste, de ruimte die je laat en de uitdrukking van de gezichten 20,-
IsaCalixa:
Wouw, de eerste vind ik het aller mooist de kleuren en hoe de hond op de foto staat, prachtig 45,-
Marit:
Jou foto’s vind ik altijd geweldig er zit zo’n mooie sfeer in, sommige foto’s vind ik de personen te scherp maar dat is smaak. De laatste 2 foto’s vind ik echt heel mooi. Zo dromerig 80,-
Jikkeee:
Even op je site gespiekt, heel erg gaaf! Vooral je een foto van een fjord zou ik zo aan in mijn kamer willen hangen :D 70,-

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 16:32

deze maand heb ik alles op een site gezet, m'n foto's nog goed bekeken en vooral lekker veel afgesproken om de volgende maand weer te gaan doen. [/url]http://louisahoenstokfotografie.jimdo.com/[url] op mn website vraag ik 10 euro voor als mensen dat willen :') maar ik doe alles gewoon vooral gratis om lekker veel te kunnen doen.

ik ben heel benieuwd wat jullie vinden :)
eerst even nog een paar taxaties die ik nog niet heb gedaan :
-brenda_85
leuke foto's, ik vind de hondenfoto heel erg mooi! ik zou dat groene stipje links wel even wegwerken maar dat is niet heel belangrijk haha. erg gaaf! 25 euro

-IsaCalixa
mooi en heel gaaf gebruik van het licht! 40 euro

-Marit
Super gaaf zeg! wouw wat ben je goed! site is ook heel erg mooi! 85 euro zou je zeker wel moeten kunnen vragen! erg gaaf

-Jikkeee
heek leuk en wat is dat hondje cute <3 op je site staat ook super veel gaafs! 45 euro zou ik zeker vragen! echt mooi gedaan!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

op mn site staat derest :) kijk please haha http://louisahoenstokfotografie.jimdo.com/

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:08

Naoom_ schreef:
Marit schreef:

Wauw, dit is zo'n groot compliment voor mij! Vooral bij de foto's uit mijn post heb ik gebruik gemaakt van jouw tutorials. _/-\o_

Ik zou alleen nog wel echt even naar je retouching met de huid gaan kijken. Als betalend klant zou ik echt wel wat consistentie willen zien en die mis ik nog wel in de huid van het model. Sfeer zit wel goed inderdaad :)

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:20

louiisaa: Ik vind de bewerking van de eerste niet heel mooi. Verder bij de 3e zorg dat de oren er helemaal opstaan. €15,-

jikkee:Erg mooie foto's. €40,-

Marit: Mooie foto's ook erg mooie nabewerkingen €70,-

isaCalixa: leuke foto's €20,-

Brenda_85: mooie foto's. leuk sfeeftje €25,-

Nu mijn foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het logo op de 3e foto is een uitprobeersel.
De kwaliteit van de foto's is erg achteruit gegaan door het uploaden.

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:20

Courses schreef:
Ik zou alleen nog wel echt even naar je retouching met de huid gaan kijken. Als betalend klant zou ik echt wel wat consistentie willen zien en die mis ik nog wel in de huid van het model. Sfeer zit wel goed inderdaad :)

Thanks voor de tip! Dit was pas de eerste keer, zal er bij volgende keren meer mee oefenen. :j

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 21:49

Horserider22:
Ik vind de fotos heel mooi alleen van dat hondje vind ik hem niet zo interessant..! Ik kan hier niet zo goed een inschatting aan geven eerlijk gezegd :o
Wel mooi scherp enzo! Maar ik denk dat het nog even oefenen is...! :)

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 14:43

Henrike 5 Mooie foto’s hier hou ik van 30 euro
Brenda_85 Mooie scherpe foto’s 20 euro
IsaCalixa Prachtige belichting! 40 euro
Marit Gaaf hoor, ik zou voor een shoot van jou wel 70 euro betalen
Jikeee Op je site nog niet gekeken maar aan de hand van deze foto’s 35 euro
Louiisaa leuke foto’s 20 euro
Horserider22 vooral de 2e foto een leuke sfeerfoto, ik vind deze foto’s moeilijk te beoordelen 20 euro

Hierbij mijn foto’s ik fotografeer nu zo’n half jaartje met deze camera

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 16:22

Ik ben ook alweer druk aan het plannen voor pf update enzo (aangezien ik nog niet heel veel bijzonders heb gedaan sinds k mn nw cam heb haha)

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 14:55

Henrike5: 20 a 30 euro
Brenda_85: 30 a 40
Isacalixa: 40 a 50, echt mooi! Kan zelfs wat duurder denk ik..
Marit: 50 tot 80 euro
Jikkeee: Op de site staan hele mooie, toppie hoor! 50 tot 80
Louiisaa 20 a 30, misschien 40
horserider22: De middelste is wel 30 a 40 denk ik, rest rond 15, misschien iets meer..
Kistenches: 1 en 3 denk ik rond 40, de middelste is wat midner omdat ie onscherp is. misschien 15??

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 13:24

Hierbij mijn taxaties. Het was een tijd geleden dat ik getaxeerd heb dus het is een lange lijst geworden :P

Naoom_: Mooie foto's! Bij de foto van de hond tussen de boom vind ik het alleen jammer dat hij wat wegvalt in de schaduw. Nu valt de boom meer op dan de hond. 30 euro
Believe: Probeer nog wat meer te oefenen op de scherpte van je onderwerp.
EmmyJoycee: Mooie foto's. Ik heb geen verstand van zulke foto's. 20 euro
romyloverrr: Ik zou nog wat meer oefenen. Op de laatste foto lijkt een soort van waas te zitten.
Booster: De eerste twee foto's vind ik mooi scherp. De laatste 2 foto's vind ik iets minder, daarom 20 euro.
Strasshorse: Mooie foto's. 25 euro.
Lienepien 95: Probeer erop te letten dat je scherp stelt op de ogen. Nu is vaak de neus scherp. Verder wel leuke foto's.10 euro
JoviManoe: Ik vind je foto's wat dof lijken en soms wat te donker. Verder zijn het wel mooie foto's. Voor nu 15 euro.
sharontucker: Probeer nog wat beter op je composities te letten. Ik zou er voor nu nog niks voor vragen en nog even goed gaan oefenen.
Lindatjuhhh: De foto's zijn volgens mij niet goed scherp. Ik zou er nog niks voor vragen.
_Sanne: Erg mooie foto's, 30 euro.
ChelseavdW: Mooie foto's. De derde foto vind ik niet super. Daar had ik een andere hoek gekozen. 25 euro.
billionache: Mooie foto's. Bij de tweede foto vind ik het gezicht wat wegvallen door de witte lucht. 30 euro.
Amaranth7: De kleuren spreken mij niet zo heel erg aan (vooral bij de tweede foto). 10 euro.
Meijer1990: Erg mooie foto's. 35 euro.
S_en_Z: Mooie scherpe foto's. De gezichtsuitdrukking vind ik minder mooi, maar voor de rest goede foto's. Aangezien ze mij door de gezichtsuitdrukking niet erg aanspreken 20-30 euro.
Strasshorse: 25-30 euro
Joysieee: Probeer op je composities te letten :) Vooral bij de laatste foto vind ik het jammer dat het paard erg bezweet is. Ik zou nog even verder oefenen.
glenstorm: Ik kan alleen je eerste foto zien. Daarvoor zou ik ongeveer 10 euro vragen.
Suuszels: Ik kan alleen je laatste twee foto's zien. Zo'n 20 euro.
Naoom_: Erg mooie foto's! Vooral de eerste. Rond de 30-40.
eline95enile: Probeer nog wat aan je composities te werken. 10 euro.
_Sillebil: Leuke foto's. Jammer van de stam voor de papegaaien. Probeer de volgende keer op je compositie te letten. Het is jammer dat bij je derde foto de snavel er niet geheel opstaat. Nog even door oefenen :)
CrazyIris: Mooie foto's. Rond de 25 euro.
xTitanic: Ik kan maar twee foto's zien. Speciale composities. Vooral die waarmee je een wedstrijd gewonnen hebt. 40 euro.
love_Soraya: Je laatste foto spreekt mij niet zo aan. Probeer nog wat meer aan je composities te werken. De eerste is een stuk beter. Ik zou er nog niks voor vragen.
MaricoGraphy: Je laatste foto spreekt mij vooral aan. Daarvoor zo'n 20 euro.
horserider22: Ik vind het nog wat standaard foto's. Nog even verder oefenen :)
Hes_Han: Mooie foto's. Vooral de eerste. 30 euro.
Ylvy: Probeer wat meer ruimte te houden bij de neus van de pony (1ste foto). Je derde foto vind ik erg mooi. Daarvoor zou ik zo'n 25 euro vragen.
DeLabrador: Rond de 20 euro.
love_Soraya: Jammer dat het hoofd van de hond aan de bovenkant er niet geheel opstaat. Ik zou nog even verder oefenen.
xElmoni: Ik vind het erg standaard foto's. Ik zou er nog niks voor vragen.
Believe: Jammer van de 2 vlekken op op de hals van het paard. Ik zou er nog niks voor vragen.
guusjew: Ik vind je foto's erg donker ogen. Probeer daar op te letten :)
Mellanca: Mooie foto's! 30 euro.
louiisaa: Ze lijken niet volledig scherp. Nog even door oefenen :)
Sheran: Probeer erop te letten dat het onderwerp niet in de schaduw staat. Ik zou er nog niks voor vragen.
Suuszels: Rond de 20 euro.
Joysieee: Rond de 10 euro.
Naoom_: Erg mooie foto's! Rond de 30-40 euro.
billionache: Mooie heldere kleuren. Rond de 40 euro.
romyloverrr: Jammer van de paal op de laatste foto. De volgende keer is het misschien verstandiger om het paard op een andere plek op de foto te zetten zodat je de paal niet hoeft weg te werken :).
Henrike5: Mooie foto's. Bij de laatste foto vind ik het paard niet echt de aandacht trekken door de spullen op de achtergrond. De volgende keer is het misschien mooier als de achtergrond wat waziger is, zodat de aandacht meer naar het paard gaat. Voor nu 15 euro.
Brenda_85: Rond de 15 euro.
IsaCalixa: Je eerste foto vind ik vooral mooi qua compositie. Wel had ik hem liever iets minder licht gezien. Rond de 20 euro.
Marit: Erg mooie foto's! Rond de 70 euro.
Jikkeee: Erg mooie foto's. Zelf vind ik de tweede foto een stuk minder, maar dat komt waarschijnlijk doordat je hem van facebook af hebt gehaald. Rond de 60 euro.
louiisaa: Jammer dat het paard zijn oren er niet volledig op staan. Rond de 10 euro.
horserider22: Je tweede foto vind ik al wel wat hebben. Ik zou nog even wat verder oefenen :).
KirstenChes: Jammer dat je tweede foto niet scherp is. Heb je de achtergrond zwart gemaakt? Dat lijkt zo bij de oren. Zo'n 10 euro.

Zo hopelijk heb ik niemand gemist. Anders alvast sorry :P

Gisteren heb ik een fotomeeting gehad en ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Verder staan hier http://avdburgfotografie.weebly.com/fot ... 02-15.html de rest van de foto's.

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 14:15

Mijn taxaties:
Romyloverrr: Ze lijken wat onscherp, en bij de eerste zijn de kleuren ook een beetje dof, zou nog lekker dooroefenen :j
Henrike5: rond de 15 euro
Brenda_85: Mooi! Rond de 30 euro :D
IsaClaixa: Fijne plaatjes :) Rond de 45 euro.
Marit: Wauw! <3 Zeker wel 60/70 euro
Jikke: 55 euro :D
Louiisaa: Lekker dooroefenen. :)
Horserider22: Ook nog lekker dooroefenen!
Kirstenches: De laatste is leuk! De tweede helaas wazig en de eerste ook niet helemaal scherp, ik zou nog even dooroefenen :)
Anne_joy: Bij de eerste en laatste foto vind ik het licht een beetje raar, misschien had je het paard beter in de schaduw kunnen zetten zoals bij foto 2? :) Rond de 20 euro.

Afbeeldinglogo by joysende, on Flickr
Afbeelding1 by joysende, on Flickr
Afbeeldingcharley by joysende, on Flickr (deken keuze eigenaar)
Flickr heeft ze echt onnodig erg verscherpt helaas.. Maarja, beter dan tinypic! :) Ik heb van de week weer een aantal shoots staan dus dat wordt weer lekker veel oefenen :)

Timo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 15:01

Hoi hoi, ik ben nieuw hier! :wave:

Ik ben heel slecht in het inschatten van prijzen van anderen, gezien ik die van mezelf niet eens goed weet in te schatten.. Ben toch wel benieuwd wat voor een prijs jullie mijn foto's zouden geven.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding