Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Revanches schreef:Misschien is het idd goed om een onderscheid erin te bouwen.
Een topic waarin men kan verzamelen door max.2foto's per dag te mogen plaatsen per gebruiker, waarin men niet mag reageren alleen maar foto's mag plaatsen,zoals eigenlijk een fotoverzameltopic inhoudt, en een topic waarin men op elkaar (moet) kan reageren voor geschikt en bruikbaar commentaar om er iets van te leren.
Is dat een idee?
Colorado schreef:Revanches schreef:Misschien is het idd goed om een onderscheid erin te bouwen.
Een topic waarin men kan verzamelen door max.2foto's per dag te mogen plaatsen per gebruiker, waarin men niet mag reageren alleen maar foto's mag plaatsen,zoals eigenlijk een fotoverzameltopic inhoudt, en een topic waarin men op elkaar (moet) kan reageren voor geschikt en bruikbaar commentaar om er iets van te leren.
Is dat een idee?
Niet mogen reageren vind ik dan ook weer zoiets, een keer een wauw ofzo moet imo wel mogen.
En ik heb zelf niet echt het idee dat FK veel minder loopt sinds dit topic er is, imo liep het nooit echt storm en is dit topic juist een goede toevoeging, aangezien de drempel voor het plaatsen van een foto hier veel minder hoog is dan wanneer je zelf een topic moet openen. Dat is voor mij in ieder geval zo. Bovendien mag je hier niet meer dan 2 foto's per dag plaatsen, dus als je commentaar wilt op een serie oid dan zul je nog altijd zelf een topic openen.
lifaya schreef:HD, even iets totaal anders, vertel eens wat jij zelf aan deze foto's kan opmerken?probeer eens vanuit de ogen van een vreemde te kijken en wat zou diegene dan zeggen?
lifaya schreef:Ha, dat zelfsreflectie doe je goedMaar voor de volgende keer, doe hetzelfde en zorg er voor dat je dan niet last van deze factoren hebt. Probeer van te voren al een beeld te hebben hoe je het paard erop wil hebben, zorg voor een rustige omgeving, geen storende halsters of afgehakte lichaamsdelen etc en zorg ervoor dat ze goed scherp zijn!
Goof schreef:HD; ik vind het erg bijzonder om te zien dat je anderen aangeeft dat ze meer contrast in hun foto kunnen stoppen, terwijl je dat zelf niet doet. Zoals Lifaya zegt; kijk eens kritisch naar je eigen foto's en pas dan eens toe wat je ziet.
NathalietjeB schreef:hd foto's beginnen wel beter te worden zoals je al in je zelf reflectie zei wat er verbetert kon worden hou dat in je gedachten ook voor mij foto 4 enkel zou deze nog iets scherper mogen zijn op het paard dus je sluitertijd wat sneller en misschien dan ook je iso wat hoger.
revanches wat een heerlijk foto mooie kleuren.
goof de eerste jammer van de uitsnede die 2de foto vind ik heel gaaf prachtige blik van deze kraan?vogel
mijn eerste nieuwe foto's met me nieuwe lens komen na t weekend..