Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PKfoto schreef:Ik gebruik ze niet meer, hou niet van dat gewicht om mijn nek. Maar ik heb er ooit 1 gekocht bij de Mediamarkt, en inderdaad met die clips ertussen. Je kunt er 1 stuk dan tussendoen en dan is hij lang genoeg om schuin om te hangen als een tas. Ipv alleen om je nek.
ëdit: die female band, is dat wat? Die drukt dan niet zo op je borst als je hem schuin omhangt?
nienkefelice schreef:hallo allemaal!
Nog 1 vraag van mijn kant, ik ben voor een nikon d5100 gegaan, na heel veel lezen en vragen en naar winkels te zijn geweest!
nu ben ik opzoek naar een lens, en zag ik deze: http://www.cameranu.nl/nl/objectieven/t ... 2/#tab-tb2
nu is mijn vraag betekend Build in AF dat er autofocus in de lens zit? En dat betekend toch dat de scherpstelmonitor IN de lens zit? want dat moet bij de d5100..
Jullie zouden me heeeel erg helpen met dit antwoord!
judithh schreef:PKfoto schreef:Ik gebruik ze niet meer, hou niet van dat gewicht om mijn nek. Maar ik heb er ooit 1 gekocht bij de Mediamarkt, en inderdaad met die clips ertussen. Je kunt er 1 stuk dan tussendoen en dan is hij lang genoeg om schuin om te hangen als een tas. Ipv alleen om je nek.
ëdit: die female band, is dat wat? Die drukt dan niet zo op je borst als je hem schuin omhangt?
Nee hoor hij is juist zo ontworpen dat hij over het midden tussendoor loopt, hij hangt altijd schuin op mijn heup als een schoudertas.
lovey_ou schreef:nienkefelice schreef:hallo allemaal!
Nog 1 vraag van mijn kant, ik ben voor een nikon d5100 gegaan, na heel veel lezen en vragen en naar winkels te zijn geweest!
nu ben ik opzoek naar een lens, en zag ik deze: http://www.cameranu.nl/nl/objectieven/t ... 2/#tab-tb2
nu is mijn vraag betekend Build in AF dat er autofocus in de lens zit? En dat betekend toch dat de scherpstelmonitor IN de lens zit? want dat moet bij de d5100..
Jullie zouden me heeeel erg helpen met dit antwoord!
Dit staat er bij info:
Deze lens is ontworpen voor gebruik met full frame sensors en is gebaseerd op de gewone 70-300mm lens van Tamron. Uitgerust met ingebouwde focus motor dus onder andere geschikt voor de Nikon D40 en D40X.
Er zit dus geen monitor in maar wel een motorBij de nikon lenzen zelf staat er vaak AF-S de S staat dan voor de ingebouwde scherpstelmotor
Courses schreef:Leonyr schreef:Waarom zijn analoge camera's zo belachelijk goedkoop?![]()
Ontwikkelen et cetera is al lang niet zo duur meer. Op Marktplaats vind je honderden analoge voor € 15 tot € 30,-.
Omdat het ontwikkelen vrij duur is en de rolletjes vaak ook.
Maar iedereen is overgestapt op Digitaal dus ja
nienkefelice schreef:lovey_ou schreef:
Dit staat er bij info:
Deze lens is ontworpen voor gebruik met full frame sensors en is gebaseerd op de gewone 70-300mm lens van Tamron. Uitgerust met ingebouwde focus motor dus onder andere geschikt voor de Nikon D40 en D40X.
Er zit dus geen monitor in maar wel een motorBij de nikon lenzen zelf staat er vaak AF-S de S staat dan voor de ingebouwde scherpstelmotor
Oke bedankt voor de informatie! Betekend dit dat ik voor de nikon alleen nikkor lenzen kan kopen waar de scherpstelmonitor IN de lens zit, of betekend dit dat ik een andere tamron lens moet zoeken, ben toch wel opzoek naar een tamron lens omdat deze wat goedkoper zijn...
SecretMe schreef:hallohalloo,
nadat ik op school fotografie les kreeg met spiegelreflex begon ik me er erg voor te intreseren
maar nu ben ik een beetje aan de gang gegaan met een klein dingetje van mn vader,
maar ik wil er toch zelf 1 voor mn verjaardag vragen!
welke zouden jullie aanraden voor mij? ik wil wel een spiegelreflex waar ik veel mee kan!