Edda: Wéér een meesterwerkje. Niets over te zeggen. Alleen jammer van het stukje rug.
Jaimyliefje: Deze vind ik ook heel mooi, jammer dat je het halster niet hebt kunnen wegwerken.
thissi: Hmm.. ik mis de kleur en de 'speciaalheid'. Het is wat simpel.
Shalimar: Mooi bewerkt! Ik ben alleen absoluut niet fan van het letterype. Halster zeer netjes weggewerkt.
WiskyBokjes: Ik vind m tamelijk simpel. Jammer dat je er niet nóg meer aan geknutseld hebt.
janique: leuk! Heeeeell origineel!

fladdelover: Jammer van die vlekjes. Verder is ie wat simpel.
x_Marr: leuk!

SmeeJ: Ietwat simpel. Er had nog wat meer met Savasj gedaan kunnen worden. lettertype is wel heel mooi!

Tinkerloos: Halster zeer netjes weggewerkt. Jammer dat ie verder zo 'kaal' is.
Rosannee_: heel mooi! Jammer dat ie zo donker is.
femke_harley: Mwja.. ik vind ook deze wat simpel. Er had meer aangedaan kunnen worden. het is een beetje een slodig geheel. Vind ik.
bengelpiet: Jammer dat Savasj zo uit verhouding is. Jammer ook van het knippen hier en daar.
bizzybijtje: leuk! Alleen is het halster tamelijk lelijk weggewerkt.
Norway_girl: Mooi! Die voorpluk is heel mooi! Jammer dat ie zo donker is.
Sanchowtju: W.A.U.W. He-le-maal mijn stijl!

RoyTheBoy: haha! Die manen! Verder niet echt opmerkingen.
Softijs: Jammer dat Savasj niet mooi in het contrast van de achtergrond is verwerkt. Ik vind m te simpel. Er is vrijwel niets met Savasj gedaan.
Jamila_F: Ben het met je eigen commentaar eens, maar ik vind m in een bepaald opzicht ook weer heel mooi!

Lieske_: Jammer van de kleur van de achtergrond. Deze past helemaal niet mooi bij Savasj. Verder wel netjes geknipt!

Pff.. ik stop er even mee. Rest komt later.