Edda: Wéér een meesterwerkje. Niets over te zeggen. Alleen jammer van het stukje rug.
Jaimyliefje: Deze vind ik ook heel mooi, jammer dat je het halster niet hebt kunnen wegwerken.
thissi: Hmm.. ik mis de kleur en de 'speciaalheid'. Het is wat simpel.
Shalimar: Mooi bewerkt! Ik ben alleen absoluut niet fan van het letterype. Halster zeer netjes weggewerkt.
WiskyBokjes: Ik vind m tamelijk simpel. Jammer dat je er niet nóg meer aan geknutseld hebt.
janique: leuk! Heeeeell origineel!
Jammer dat de kleuren niet geheel overeenkomen. Maar iig wel heel knap. Ziet er realistisch uit.fladdelover: Jammer van die vlekjes. Verder is ie wat simpel.
x_Marr: leuk!
Eigenlijk niet zo veel op aan te merken.SmeeJ: Ietwat simpel. Er had nog wat meer met Savasj gedaan kunnen worden. lettertype is wel heel mooi!

Tinkerloos: Halster zeer netjes weggewerkt. Jammer dat ie verder zo 'kaal' is.
Rosannee_: heel mooi! Jammer dat ie zo donker is.
femke_harley: Mwja.. ik vind ook deze wat simpel. Er had meer aangedaan kunnen worden. het is een beetje een slodig geheel. Vind ik.
bengelpiet: Jammer dat Savasj zo uit verhouding is. Jammer ook van het knippen hier en daar.
bizzybijtje: leuk! Alleen is het halster tamelijk lelijk weggewerkt.
Norway_girl: Mooi! Die voorpluk is heel mooi! Jammer dat ie zo donker is.
Sanchowtju: W.A.U.W. He-le-maal mijn stijl!

RoyTheBoy: haha! Die manen! Verder niet echt opmerkingen.
Softijs: Jammer dat Savasj niet mooi in het contrast van de achtergrond is verwerkt. Ik vind m te simpel. Er is vrijwel niets met Savasj gedaan.
Jamila_F: Ben het met je eigen commentaar eens, maar ik vind m in een bepaald opzicht ook weer heel mooi!

Lieske_: Jammer van de kleur van de achtergrond. Deze past helemaal niet mooi bij Savasj. Verder wel netjes geknipt!

Pff.. ik stop er even mee. Rest komt later.
mijne komt er aan!
Misschien moet je toch maar die andere programma's gebruiken, dan kun je iig véél meer bewerken!
.
maar ik weet nooit goed hoe al die anderen foto bewrkings progama's werken en uitsnijden in paint gaat te bibberig
Waaaaaaaarr blijft het thema?