Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 55!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

janique

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 55!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 17:26

EHm dat is Misty haar originele lichaam Knipoog

Smeej: Leuke bewerking, lekker geexperimenteerd zo te zien. Netjes uitgeknipt, alleen het wegwerken iets minder. En nu vraag ik me toch wel af hoe je aan Misty dr lijf komt Haha!

h0rsel0verr : Leuke vrolijke bewerking, alleen jammer van het lettertype.. ballonnen storen me niet hoor

Like_peres : T wegwerken is idd iets minder.. voor de rest vind ik hem heujlemaal super! Ja

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 17:39

woeps Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:01

janique schreef:
EHm dat is Misty haar originele lichaam Knipoog

Smeej: Leuke bewerking, lekker geexperimenteerd zo te zien. Netjes uitgeknipt, alleen het wegwerken iets minder. En nu vraag ik me toch wel af hoe je aan Misty dr lijf komt Haha!
Haha ik zat te speuren in je berichten Schijnheilig

Lieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:51

Nou hier is mijn bewerking Haha! het is een uitnodiging VAN Misty Tong uitsteken

Afbeelding

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:52

Hoi bewerken kan ik niet dus wou ik vragen of mijn paardje volgendex aan de beurd mag komen Haha! naja i khjoor het wel!

groetjes!

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:19

lottehorse schreef:
Hoi bewerken kan ik niet dus wou ik vragen of mijn paardje volgendex aan de beurd mag komen Haha! naja i khjoor het wel!

groetjes!

Lees de regels op de eerste pagina Knipoog

Lieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:34

@SmeeJ : de verhoudigen kloppen volgens mij niet helemaal maar ik vind het al knap gedaan Lachen

@h0rsel0verr: Leuk gedaan Lachen ik vind de balonnen niet mislukt ! Haha!

@Like_peres: Ik vind het hoofdstel best wel mooi gewerkt Lachen maar ik vind die kist een beetje overbodig... Voor de rest is hij heel leuk Haha!

Juultjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:36

Afbeelding

Op het gezicht is het slecht gedaan, maar dit is de eerste keer dat ik zoiets doe.

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:10

Hi, ik ben een tijdje bezig geweest, maar hier istie dan:

Afbeelding

tjeus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:32

Vrije bewerkingen
Thissi: Ik zie helemaal geen lettertype Clown Of ligt dat nou aan mij? Ik vind hem wel leuk. Jammer dat het bij de oren niet goed geknipt is.
Jaimyliefje: Jammer van de letters. Ik vind de manen ook niet erg mooi zo. Wel erg leuk dat je Misty een lichaam hebt gegeven Tong uitsteken Alleen dan vind ik het wel weer jammer dat de hoeven niet echt duidelijk zijn.
Nikkel: Haha superleuk gedaan! Alleen jammer dat Misty voor een deel achter het raam staat.
PrinceAmos: Leuk bedacht. Ik vind de manen niet zo leuk zo. En ik vind het jammer dat de tekst niet zo goed leesbaar is (vooral de M en de Y niet).
Astor: Mooie bewerking! Leuke tekst. Alleen snap ik het nut niet van die kleine vierkantjes Tong uitsteken Nou ja, het staat eigenlijk wel leuk!
XxLiEsJuHhxX: Leuk! Haha! Tekst vind ik erg leuk. Alleen het is niet overal netjes geknipt.
Clairtjuh: Grappig gemaakt!! Leuke tekst ook.
JumpingRider: Super Haha! Gave manen.
Kir_Ples: Leuke bewerking! Manen vind ik niet super uitgeknipt.

Thema bewerkingen
SmeeJ: Gaaf met het hele lichaam Haha! Ik vind hem wel een beetje erg roze Tong uitsteken
H0rsel0verr: Grappig Tong uitsteken Jammer dat de ballonnen niet echt netjes geknipt zijn. Verder vind ik de tekst wel leuk.
Like_peres: Haha leuk! Origineel met die ‘Surprise’. Manen vind ik erg leuk, jammer dat het hoofdstel niet helemaal netjes is weggewerkt.
Lieske_: Jammer dat het knippen niet netjes is bij haar oren. Verder wel leuk Haha!
Juultjes: Ik zie niet helemaal wat het met feest te maken heeft. En jammer dat het knippen niet netjes is.
Niien_: Leuk kadertje! De manen vind ik ook erg leuk Haha! Vrolijke bewerking.

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:04

SmeeJ Leuke achtergrond, en die manen zijn echt super!
h0rsel0verr Goed uitgeknipt, had zelf alleen een andere lettertype gebruikt, igg omdat ik het zelf geen leuke lettertype vind,maar meingen verschillen
Lieske_ Leuk gedaan, mischie had het mooieor geweest als je nog ff met het druppeltje erlangs was gegaan.
Juultjes uhm vind het niet echt iets met feest te maken. kan aan mij liggen.
Niien_ Echt leuk gedaan Ja vooral die lettertype. Ja

Lieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 10:42

oke alvast bedankt voor jullie comentaar Lachen oren zijn inderdaad niet netjes
@Juultjes : Leuk gedaan maar het thema was feest en ik vind het niet echt feestelijk
@Niien_ : Ziet er leuk uit lekker feestelijk maar waarom zitten er aan zijn manen zwarte puntjes Tong uitsteken ?

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 14:28

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 15:08

Lieske_ schreef:
oke alvast bedankt voor jullie comentaar Lachen oren zijn inderdaad niet netjes
@Juultjes : Leuk gedaan maar het thema was feest en ik vind het niet echt feestelijk
@Niien_ : Ziet er leuk uit lekker feestelijk maar waarom zitten er aan zijn manen zwarte puntjes Tong uitsteken ?

Er zit een zwarte gloed om het hele paard, vandaar ook om de manen!
Alleen om de manen was een stuk moeilijker Knipoog

Ensueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:25

Mijn Thema bewerking:
Afbeelding
Weet het, heb Misty weer niet uitgeknipt, dacht er te laat aan Bloos
maar heb wel alle accesoires enzo uitgeknipt.

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:40

Leuk idee, leuk lettertype!
Alleen vind ik die accesoires niet mooi uitgeknipt,
vooral de oren zijn erg wazig geworden.

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:58

hier mijn versie.. Nagelbijten / Gniffelen commentaar volgt.

Afbeelding

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:05

Mijn laatste commentaar op vrije bewerking:

Kir_Ples: Bij de teugels is het niet helemaal netjes uitgeknipt.. Ook heb je dat 'pluimpje' wat te veel vervaagd.. Verder vind ik het een hele mooie bewerking.. die achtergrond Kwijl

Commentaar Thema bewerking:

SmeeJ: Dat party vind ik wat te onduidelijk, verder vind ik ook dat je Jaimyliefje een beetje hebt nagedaan en dat vind ik wel een beetje jammer.. Ook heb ik het idee dat Misty achterover lijkt te vallen.. Lettertype van Misty vind ik er ook niet echt bijpassen.. Dit zijn maar kleine dingetjes en vallen niet zo heel erg op.. Lachen
Verder vind ik het een erg leuke bewerking! Je hebt netjes het hoofdstel weggewerkt en de verhouding klopt volgens mij ook wel aardig!
h0rsel0verr: Netjes geknipt! Alleen vind de manen niet echt mooi gelukt.. Die balonnen vind ik juist erg leuk! Ik stoor me alleen een beetje aan die vlinder op Misty haar hals..
Lettertype past er ook leuk bij!
Like_peres: Je geeft zelf al aan dat het hoofdstel wegwerken niet echt goed is gelukt, daar geef ik je gelijk in, maar oefening baart kunst Haha!
Verder vind ik dat paardje dat uit die kist komt niet echt mooi geknipt, je had de randjes misschien beter iets kunnen vervagen.. Ook die kist is daarboven wat hoekig geknipt.. Verder vind ik het een erg leuke bewerking! Mijn complimenten!
Lieske_: Je hebt Misty niet helemaal netjes geknipt hij haar oren en haar hoofd, erg jammer! Achtergrond is lekker vrolijk, en dat hoort natuurlijk bij een feestje! Het lettertype van 'Uitnodiging' vind ik erg leuk, alleen dat andere had wel wat sierlijker/vrolijker gemogen..
Juultjes: Voor de eerste keer wegwerken vind ik het erg goed gelukt! Haha! Jammer dat je bijna geen onderscheid kan maken tussen de vorpluk en het oor.. Verder heeft dit volgens mij ook niks met het thema te maken.. De naam vind ik trouwens ook niet echt mooi gelukt..
Niien_: Deze vind ik echt helemaal geweldig! Het enigste wat ik op kan merken is het bij dat onderste lijkt het net of het verschillende lettertypen zijn..
Verder echt super!
fladdelover: Een beetje hoekig geknipt, je had er beter even met de druppel bij langs gekunt.. Lettertype vind ik echt leuk, ook met die schaduw erbij! Haha! Ook erg leuk idee!
janique: Deze vind ik nou helemaal super! Als dit dezelfde foto is vind ik het echt super hoe je maar mond open hebt gekregen Nagelbijten / Gniffelen Tekst is ook erg leuk! Ik stoor me er alleen een klein beetje aan dat misty haar nek een beetje doorzichtig is.. Maar verder echt super!

Zo, heb ik dat ook weer gehad Haha!

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:33

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 22:34

Mijn Themabewerking:
Afbeelding

Lieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 09:48

@fladdelover : Ziet er grappig uit wel een beetje rommelig. Jammer dat je misty op de zelfde achtergrond hebt gelaten.

@janique : Haha hij is echt leuk Haha!

@PrinceAmos : Ik vind de achter grond een beetje saai. Ook lijkt hij qua Idee ook best veel op die van mij... Best wel mooi uitgeknipt Knipoog

@ Sanchowtju : Ziet er leuk uit Haha! mooi uitgeknipt Ook een grappige achtergond Lachen

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 11:00

Ik heb ook wat geprobeerd
Afbeelding
eigen commentaar; Ik vind het hoofdstel een beetje raar omdat ik de helft wel heb laten staan en de helft weg is Tong uitsteken
en tja natuurlijk een beetje hoekig geknipt!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:00

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:14

PrinceAmos: Ik vind hem niet echt vrolijk genoeg.. Het uiterlijk bepaald al een hele hoop, als je een feestje wilt geven en je krijgt een vrolijke uitnodiging dan heb je er meer zin in dan dat je een saaie uitnodiging krijgt.. hiermee wil ik niet zeggen dat die van jou saai is, maar hij is niet echt vrolijk genoeg Knipoog
Verder is Misty niet netjes geknipt, uit de oren missen allemaal hoekjes.. Het lettertype had ook wel sierlijker gemogen en wat kleiner.. zodat je er iets anders bij kan doen waardoor hij er meer uitspringt Knipoog
Sanchowtju: Geweldig vind ik deze! Het enige wat mij een beetje stoort zijn die bloemen.. verder erg leuk! lettertype en die vlinders echt geweldig, en dan die manen niet te vergeten! Ja
Britt_Sisi: Ook deze vind ik er niet echt uitspringen.. Knippen is wel netjes.. Ik stoor me eigenlijk er niet aan dat je een gedeelte van het hoofdstel hebt weggewerkt.. Alleen ik vind hem niet echt vrolijk genoeg.. Lettertype en kleur daarintegen wel weer, die vind ik erg leuk!
Norway_girl: Thema:Ik vind hem echt heel erg leuk bedankt! Super! Ik vind het alleen jammer dat Misty niet echt meer op haarzelf lijkt.. Maar dat is mijn persoonlijke smaak.. Ik vind hem echt super(!) bedankt! Mijn complimenten! Ja
Vrije: Hier kan ik ook geen minpuntje in vinden, hoofdstel is netjes weggewerkt, manen zijn ook mooi gedaan.. Alleen die zin daar onderaan ligt mij niet helemaal lekker.. Maar dat kan ook nog wel eens aan mij liggen Knipoog

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:53

Afbeelding

Het is een van mijn eerste seriueze bewerkingen,
het moeilijkste was het wegwerken en uitknippen, ik vind het wel jammer dat door het uploaden de kwaliteit is verslechterd.