Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 54.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Like_peres

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 54.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 18:06

@Kir_Ples Leuk gedaan jammer dat sommige delen waziger zijn Lachen
@vezantoe Leuk gemaakt goed verzonnen Knipoog
@xxsaffieraxx geen commentaar op heel leuk gedaan!
@Jamila_F Die hand maakt het helemaal af, alsof diegene hem wil raken .
@Zoetje_ Leuk gedaan Haha!
@wiifke Het had leuker geweest als het paard ook uitgeknip was.
@HandtasJe Tog leuk gedaan, wat wel jammer is dat het paard zo klein is. toch leuk

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 18:08

Afbeelding

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 18:23

kir_ples: Mooi, maar jammer van het wazige! zo gaan de details een beetje verloren
like-peres: Opzich wel mooi gedaan, maar voldoet volgens mij niet echt aan het thema.
xxsaffieraxx: Mooi, goed gevonden! Vind het alleen jammer van de slagschaduw bij femke.
Vezantoe: Knippen zou iets beter kunnen, verder mooi hoor.
Jamila_F: Jammer van het wazige geheel, hand niet zo netjes, verder wel super geknipt!
Zoetje: Mooi geknipt, jammer dat de oogharen niet doorlopen, dan had het iets echter geleken.
Wiifke: Jammer dat het paard nog op dezelfde achtergrond te zien is, en bv niet los op het zwarte, dan was het meer een geheel geweest. Verder wel orgineel bedacht.
Handtasje: Wel leuk, jammer dat het copyright van de achtergrond te zien is, en dat femke zo klein is. Verder wel een toepasselijke achtergrond, goed gevonden.

doossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 20:24

wat een gaafe bewerkingen komen er langs!!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 22:05

Ik ga morgen wat maken:D
Leuk,apart thema !!

doossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:04

hier mijn bewerking dan:
Afbeelding

doossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:05

whaah ik wist geen leuke plek voor het oor dus die viel weg Tong uitsteken

Blesje_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:13

Wat mooi allemaal! Haha! Mag ik vragen wat voorn programma's jullie hiervoor gebruiken? Clown Schijnheilig

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:49

eigenlijk hoort dat hier niet Knipoog
Ik gebruik Photofiltere

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 18:56

Ik ben er zelf niet tevreden over, maar had geen zin meer om door te gaan.
Heb er ook niet langer dan een halfuur aan gezeten Huilen van het lachen

Mijn eigen commentaar erop zal ik jullie besparen, mijn commentaar op de anderen volgt later nog.
Afbeelding

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 22:07

Oeps, ben helemaal vergeten commentaar te geven op de vrije bewerkingen, hoop dat jullie t niet erg vinden dat ik nu alleen de thema bewerkingen van commentaar voorzie Bloos

Pag 5:
Kir_Ples: Heel mooi, erg leuk gedaan, maar persoonlijk had ik de manen liever wat minder uitgeveegd gezien.
Like_peres: Leuk, moest even zoeken naar "de zintuigen" maar nu zie ik het Knipoog grappig gedaan, leuke bewerking. Alleen die hartjes vind ik er niet zo bij passen.
vezantoe: Ondanks dat het niets met het thema te maken heeft toch leuk gedaan met dat doorzichtige, geeft een leuk effect. Zou de volgende keer wel een ander lettertype en andere kleur tekst kiezen.
xxsaffieraxx: Super, heel mooi, vind dat "cirkeltje" met alle zintuigen erg leuk, enige commentaar is dat het uitknippen misschien nog wat netter had gekund.
vezantoe: Leuk hoor, knippen kan wat beter, maar het ziet er al goed uit. Lachen
Jamila_F: Leuk, orgineel idee, jammer dat de hand wat nep lijkt en dat het geheel een beetje wazig lijkt, maar wel mooie achtergrond en net geknipt.
Zoetje_: Wat een leuk idee zo in dat oog, heel orgineel Lachen alleen jammer dat de benen een beetje vaag zijn en het hoofd wat smal lijkt, verder is het namelijk erg leuk.
wiifke: Jammer dat je Femke niet hebt uitgeknipt, vindt het niet een echt geheel vormen, komt denk ik doordat je delen in kleur en delen in zwart/wit hebt gedaan en het allemaal aparte elementen zijn, wat ik wel heel grappig en leuk vind is dat je in dat ene plaatje alle zintuigen bij elkaar hebt geplaats, ziet er heel leuk uit.
HandtasJe: Wat een leuke achtergrond zeg, weer eens wat anders, alleen femke had misschien wel wat netter geknipt kunnen worden Knipoog maar wel heel orgineel gedaan zo.

Pag 6.
janique: Mooie bewerking! Leuke achtergrond zo, heel grappig met die ogen, vooral dat grote oog Haha! echt leuk. Femke d'r manen en sokjes zijn ook mooi geworden.
doossie: Leuk hoor, het thema is duidelijk terug te vinden, alleen die tong vind ik er niet zo bij passen, maar verder ben je op de goede weg hoor Lachen
Jodie_: Leuk gedaan, grappig dat met die nummertjes en "the sixth sense", orgineel idee, ook grappig dat Femke zo achter de bomen verschijnt Knipoog Alleen de beentjes en de manen vindt ik iets teveel vervaagd.

En mijn bewerking:
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 22:11

Netjes gedaan Sanchowtju!! Ja Het is een mooie geheel en knippen en manen zijn super. Alleen had ik nog met het druppeltje langs de oren gegaan die linksonder staan. Vind die nog net iets te scherp aanwezig. Knipoog

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 22:34

Sorry dat ik er vandaag niet was,maar ik ben jarig,dus druk druk druk..
Morgen geef ik weer commentaar. Knipoog

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 10:12

Doossie: Ziet er goed uit, knippen kan misschien nog iets beter maar dat komt wel! Verder een leuke bewerking.

Jodie_ Erg orgineel "the sixt sence", was er nooit opgekomen! Verder wel leuk uitgewerkt, maar vind inderdaad manen en benen van Femke wat teveel vervaagd.

Sanchowtju: Mooie bewerking, kleur en text is allemaal een geheel, ook netjes geknipt, alleen vind ik de manen dan weer iets te onnatuurlijk maar het zorgt wel voor een grappig effect!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:44

Dames, dit topic is niet bedoeld voor felicitaties...stuur de TS dan een pbtje...heb ik ook gedaan...Knipoog

Ik verwijder de berichten...

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 17:51

Afbeelding

doossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:21

ooeh die vind ik echt gaaf!!!!!
en je hebt alle zintuigen er in verwerked!! Haha!
super!!!!!!!!!!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 21:45

Niet voor de gevoelige kijkers Bloos

Afbeelding

doossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 22:02

eh.. sorry hoor maar ik vind hem echt vaag.......
misschien ben ik dan wel een gevoelig kijker!!!! maarja ik heb er niks mee

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 22:11

het hoeft je thema ook niet te zijn, het gaat om de technische kant Lachen Misschien dat je daar advies op kunt geven?

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 22:32

Origineel Urielle Ja , Ik vin dhet persoonlijk alleen een beetje zonde van het filter, dat trekt nu meer mijn aandacht dan femke op de tong, terwijl dat juist zo goed bedacht is! De vork had ik net iets anders geplaatst, vind het nu wat lijken of deze in het veulentje steekt.. Verder vind ik hem eigenlijk heel goed, qua knippen en orginaliteid Haha!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 22:46

vezantoe: Leuk gedaan,mooie kleurtjes ook. Jammer van mijnalbum..

Jamila_F: Heel leuk bedacht met die hand. Beetje onscherp,maar wel leuk!

Zoetje_ : Dat heb je knap gedaan in dat oog!! Super!

wiifke: geinig.Jammer dat de neus en de mond ondersteboven staan,dat stoort me.(zal wel aan mij liggen hoor) Knipoog

HandtasJe: Het stuk waar Femke inzit vind ik mooi,de rest minder.Past er niet helemaal bij lijkt...

janique: Heel apart,mooi gedaan.Past allemaal mooi bij elkaar.

doossie: het had leuk geweest als je oren ogen en neus van Femke zelf gebruikt had.Dit idee was ook leuk,vrolijk.

Jodie_: wel wat donker,maar leuk bedacht! Vooral met the sixth sence.

Sanchowtju: heel erg mooi! Niks aan toe te voegen!

Nikkel: Pling Die is mooi,lief zo met die hand! Keurig gedaan.

Urielle: ooo,je eet mijn paard op,en prikt mijn veulie aan een vork!
Leuk bedacht,wel wat morbide. Cool Filter vind ik juidt wel mooi,ik zou alleen Femke iets groter gedaan hebben en Jinty iets kleiner.Verder heel apart!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 23:09

Mijn commentaren op de themabewerkingen:

Kir_Ples: ik zie wat je hebt willen doen met de manen die doorlopen richting de haren van de panter. Dat vind ik iets heel speciaals geven aan de foto. Het contrast panter/paard is erg mooi. De witgele pluk manen had van mij getint mogen worden richting de kleur slijmvlies van het oog. Het lettertype vind ik mooi en goed bijpassend.

Like_Peres: Het knippen is mooi gelukt. De kleur van het paard en de achtergrond vind ik niet mooi bij elkaar passen. Het oor lijkt een beetje op zichzelf te staan. Hartje en tekst vind ik niet mooi bijpassend. Het basisidee vind ik leuk, maar de uitvoering iets minder dus.

Saffiera: mooie bewerking in wit/bruin. De schaduw doet een beetje afbreuk aan het paard.Het knippen kan netter. De spiraalvorm met alle zintuigen erin verwerkt vind ik leuk. Ik dacht alleen dat je hem zelf gemaakt had maar hij stond gewoon op Google, dat vind ik dan weer jammer.

Vezantoe: Mooi kleurgebruik in het gezicht. Het paard is iets warmer getint maar blijft iets doffer dan het gezicht, dat vind ik jammer.Staart en manen hadden iets verzacht mogen worden van mij.

Jamila: Leuk idee! Ik vind het enige jammere dat het paard wat lijkt te zweven boven de grond en de vorm van de hand is wat vreemd, ik denk door het vervagen. De tint van de hand had iets zachter gemogen. Mooi lettertype.

Zoetje: Jij kunt niet helemaal tevreden zijn maar ik vind het een mooie bewerking! De warme tint uit de ogen meenemen naar de vacht maakt hem iets minder standaard.

Wiifke: idee vind ik leuk, eigenzinnig. Ik had alleen voor allemaal greyscale plaatjes gekozen dan en bijv. door een 3D functie de afbeelding van Femke eruit laten springen.

Handtasje: het feit dat hij voor het grootste gedeelte getekend is maakt hem anders dan anders. Knap gedaan.

Janique: Oeh, hij is idd angstaanjagend met die ogen en die twee pupillen Bloos! Mooi! Inieminie puntje commentaar is dat het jammer is dat de rechtse van de twee ogen met eyeliner (welke? ja juist, die ja Clown ) over het vlak van het oog loopt waar het juist de illusie van vervaging geeft.

Doossie: sorry dit is iets teveel knip- en plakwerk voor mij Lachen De achtergrond is mooi maar past niet echt bij het paard. Het paard lijkt te zweven en de zintuigen zijn gewoon geplakte blokjes. Ik mis een artistiek idee erachter en ook de uitvoering kan beter. Jammer.

Jodie: paard en achtergrond passen mooi bij elkaar, alleen de 6th sense past er niet zo goed bij

Sanchowtjuh: mooie bewerking. Achter het paard om had de achtergrond van mij door mogen vloeien. Oor had idd iets zachter gemogen. Manen vind ik geweldig!

Nikkel: mooi uitgevoerd, maar ik mis originaliteit in deze bewerking Lachen Op de uitvoering kan ik niks aanmerken, netjes gedaan!

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 23:19

Urielle schreef:
het hoeft je thema ook niet te zijn, het gaat om de technische kant Lachen Misschien dat je daar advies op kunt geven?

ik snao dit antwoord niet op de bovenstaande reactie? * blond*

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 08:49

oke ik ben dus echt inspiratie loos Scheve mond
en femke's sok is mislukt
Afbeelding