Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 51.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

janique

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 51.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 22:17

oh god ja., typfoutje,.. kan niet meer editten, agg mensen weten nu dan ook wel dat het n typfoutje is Knipoog Over het kader geef ik je gelijk, ik hou er persoonlijk wel van, maar kan me voorstellen dat je het ook storend kunt vinden Ja

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 08:14

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:10

PrinceAmos schreef:
Stravero schreef:
@ : Ik vind het erg storend dat je zo raar typt Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen De achtergrond vind ik heeel mooi, Tiësto is niet zo mooi geknipt, de manen staart en sokken zijn niet zo mooi bijgewerkt, het lettertype vind ik er niet zo bij passen, ook de kleur niet Knipoog Het kader vind ik ook niet zo mooi! Knipoog

Xxx evelien

Bedoel Je Mij daarmee?
Als je mij daar mee bedoelt :
Ik Typ Niet Raar.
Ik Weet ook niet wat je ermee bedoelt

Heel De Tijd Met Een HoofdLetter IS IrritaNt, Verward

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:21

stravero : ja ik weet het.
maar wist het al.
maar klaar!

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:42

Urielle: om te beginnen vind ik de blauwtint echt prachtig! Tiesto past mooi in het plaatje JaDe rechterkant vind ik heel goed bedacht, en met de elf past je bewerking goed in het thema. Wel jammer dat de manen er verschrikkelijk 'rafelig' uitzien.

Rosannee_: Ik vind de bewerking een beetje leeg. Tiesto is redelijk uitgeknipt, maar je hebt iets teveel met het druppeltje gedaan, je ziet de snuit bijna niet meer. Misschien had je ook een mooi lettertype kunnen kiezen en een leuk kleurtje kunnen geven, dan ziet het er al veel mooier uit. Die heks is wel leuk gedaan, maar dat gaat weer teniet omdat de achtergrond zo leeg is. De manen zijn niet geweldig maar dat is gewoon een kwestie van oefenen Lachen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 11:53

Janique, heel mooi gedaan! Ik vind dat kader als groene gloed juist wel veel sfeer geven.

Rosannee_ deze vind ik niet zo.
Ik zie weinig correlatie tussen de heksen en de pony, er is wat te veel vervaagd wat Softijs ook zei, ik vind hem wat simpel en het komt geplakt over. Het idee is leuk maar jammer dat je er niet meer mee hebt gedaan.

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 15:39

mijn bewerking komt op imageshack óf veel te groot óf veel te klein.. iemand tips?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 15:46

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 15:58

Afbeelding
ff checken of hij het doet.. Tong uitsteken
hmm ik zit er net aan te denken of het elfje échter' wordt, als ik het ene been weg haal Knipoog

heb extra gelet bij het maken van deze bewerking dat de kleuren in het geheel samenhangen, beetje dezelfde tinten in de plaatjes.

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 16:38

Palhaco: wauw ik vind hem echt heel mooi Ja Het halster is ook mooi weggewerkt daar zie je bijna niets meer van. Het elfje had misschien wel iets echter geleken als je 1 been had weggehaald, dan zit ze er ook echt 'op'. Maar aan de andere kant zit ze nu wel echt een beetje in dameszit, als zo'n diva. Mijn voorkeur gaat ook naar de achterste Tiesto die past mooi in het plaatje, maar de voorste zorgt wel voor wat contrast. Ik vind het een hele mooi bewerking Knipoog

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 16:49

PatriciAap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 20:55

Ik denk voor vrijekeus maar k weet t nog niet Haha!
k ben ameteur hier:
Afbeelding

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 21:00

ohh shalimar, ik heb die bewerking van jou echt niet eerder gezien Nagelbijten / Gniffelen Bloos
welk paardje is dat dan? (ik ben een tijdje terug weg geweest uit dit 'fotobewerkingstopic' waarschijnlijk is dat paardje toen aan de beurt geweest)
naja, het voelt wel een beetje banketstaaf maar eerlijk waar, ik heb jouw bewerking nooit eerder gezien Ach gut
zo zie je maar weer dat het een aansprekend elfje is Knipoog Clown dat die vaker wordt uitgekozen.. ik vind het persoonlijk een heel mooi,bijzonder elfje.. (daraom heb ik hem gekozen Knipoog Tong uitsteken

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 23:00

ik dacht ook gelijk aan de bewerking van Shalimar want ik vond het ook zo'n mooi elfje toen. Desondanks is het een mooie bewerking, het achterste ponietje vind ik qua tint er mooier inpassen dan de voorste. De plaatsing van het elfje is technisch niet helemaal goed, klopt ergens niet maar dat is ook supermoeilijk natuurlijk.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 23:07

@mickey1: Deze week mag je alleen de themaversies plaatsen. Knipoog Misschien is het handig als je de beginpost leest. Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:40

Ok, ik moet loten vandaag maar ik heb vanavond springwedstrijd en ben tegen half 10 thuis. Dan ga ik loten en hoop ik zaterdagmiddag het nieuwe topic te kunnen openen.

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 16:05

Even een vraagje ik ben met mijn foto 2 weken geleden geloot .. Wanneer heb ik weer kans ?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 17:00

Nou dat ligt eraan of je wordt uitgeloot !!
Ik doe volgende ronde weer mee Haha!

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 17:32

tamlin schreef:
Even een vraagje ik ben met mijn foto 2 weken geleden geloot .. Wanneer heb ik weer kans ?

Geen eigenlijk Lachen Enkel de mensen die voor ronde 25 al eens aan de beurt geweest zijn, die hebben een tweede kans. Misschien dat we dit over een tijd weer eens ophogen (bv. als we in de buurt van ronde 75 komen, dat mensen van vóór ronde 50 weer mogen). Voorlopig voor jou dus nog niet, maar dat is toch ook niet het hoofddoel? Haha!

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 17:50

nee ik blijf ook gewoon meedoen hoor maar ik vind het altijd wel leuk ..

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 18:49

En er zijn ook weet ik niet hoeveel andere bewerkers hier in het topic die dat wel leuk vinden. Laten we die eerst maar eens een kans geven Lachen

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:21

Wineds schreef:
En er zijn ook weet ik niet hoeveel andere bewerkers hier in het topic die dat wel leuk vinden. Laten we die eerst maar eens een kans geven Lachen

ja zoals ikke Knipoog Tong uitsteken ben nog nooit uitgeloot, dus ik hoop ook ooit eens een foto van mijn paard te mogen inzetten Knipoog Afgod Vork maar ik wacht gewoon netjes mijn beurt af Tong uitsteken

tjeus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:24

Hoooooiii
Ik weet niet of ik mijn bewerking hier nog mag zetten, maar ik doe het toch maar Tong uitsteken.
Ik ben pas 2 weken ofzo bezig met foto's bewerken, dus mijn bewerking is heel slecht. Ik heb het niet echt netjes uitgeknipt, dat moet ik nog maar even gaan oefenen. En verder weer ik wel dat mijn bewerking erg simpel is en ik weet niet of het helemaal in het thema is. Misschien dat er nog iemand tips heeft Tong uitsteken
Nou hier is die dan:
Afbeelding

xxx Jessica

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:52

Ben ik nog op tijd?

Afbeelding

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:59

Tjeus: Ik vind het een mooie bewerking voor een beginner hoor. Hij is wel een beetje simpel. Het knippen is redelijk, toen ik pas 2 weken bewerkte knipte ik veel en veel slechter hoor. Je had de bewerking misschien iets voller kunnen maken nu is hij een beetje leeg. Misschien kan je bijvoorbeeld bij die boom of bij Tiesto met het druppeltje over de rand gaan, dan ziet het er minder 'geplakt' uit. Aan het gras zie je dat het een paar keer op een rij geknipt en geplakt is, daar kan je dan ook met het druppeltje langsgaan voortaan. De voorpluk van Tiesto vind ik ook wel netjes gedaan Ja

Craignethan: ja hoor, je bent nog optijd. Wat een mooie achtergrond! valt me meteen op. Het knippen is netjes gedaan en de manen ook. Je ziet nog wel een beetje dat het halster is weggewerkt, maar niet erg goed. Verder is de bewerking heel erg leeg, je had er misschien wat tekst kunnen bij zetten, dat ziet er al veel minder leeg uit. Ik vind het ook jammer dat de achtergrond zwart-wit is, is dat het originele plaatje of was die in kleur? misschien was dat wat minder saai geweest, maar aan de andere kant komt Tiesto wel mooi naar voren!