Over het kader geef ik je gelijk, ik hou er persoonlijk wel van, maar kan me voorstellen dat je het ook storend kunt vinden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Over het kader geef ik je gelijk, ik hou er persoonlijk wel van, maar kan me voorstellen dat je het ook storend kunt vinden

PrinceAmos schreef:Stravero schreef:@ : Ik vind het erg storend dat je zo raar typt![]()
De achtergrond vind ik heeel mooi, Tiësto is niet zo mooi geknipt, de manen staart en sokken zijn niet zo mooi bijgewerkt, het lettertype vind ik er niet zo bij passen, ook de kleur niet
Het kader vind ik ook niet zo mooi!
![]()
Xxx evelien
Bedoel Je Mij daarmee?
Als je mij daar mee bedoelt :
Ik Typ Niet Raar.
Ik Weet ook niet wat je ermee bedoelt
De rechterkant vind ik heel goed bedacht, en met de elf past je bewerking goed in het thema. Wel jammer dat de manen er verschrikkelijk 'rafelig' uitzien.

Het halster is ook mooi weggewerkt daar zie je bijna niets meer van. Het elfje had misschien wel iets echter geleken als je 1 been had weggehaald, dan zit ze er ook echt 'op'. Maar aan de andere kant zit ze nu wel echt een beetje in dameszit, als zo'n diva. Mijn voorkeur gaat ook naar de achterste Tiesto die past mooi in het plaatje, maar de voorste zorgt wel voor wat contrast. Ik vind het een hele mooi bewerking
Zie link hieronder. 

dat die vaker wordt uitgekozen.. ik vind het persoonlijk een heel mooi,bijzonder elfje.. (daraom heb ik hem gekozen
Misschien is het handig als je de beginpost leest.

tamlin schreef:Even een vraagje ik ben met mijn foto 2 weken geleden geloot .. Wanneer heb ik weer kans ?
Enkel de mensen die voor ronde 25 al eens aan de beurt geweest zijn, die hebben een tweede kans. Misschien dat we dit over een tijd weer eens ophogen (bv. als we in de buurt van ronde 75 komen, dat mensen van vóór ronde 50 weer mogen). Voorlopig voor jou dus nog niet, maar dat is toch ook niet het hoofddoel?

Wineds schreef:En er zijn ook weet ik niet hoeveel andere bewerkers hier in het topic die dat wel leuk vinden. Laten we die eerst maar eens een kans geven
ben nog nooit uitgeloot, dus ik hoop ook ooit eens een foto van mijn paard te mogen inzetten
maar ik wacht gewoon netjes mijn beurt af
.