Hier de mijne...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
De kleuren van de letters passen mooi in het totaalplaatje. Verder eigenlijk geen commentaar 
Ookal valt het mee hoor! Ook vind ik het niet zo mooi dat ie zegmaar in het midden van die vlag zit. Maar ik denk dat dat vooral aan smaak ligt.
Ook vind ik zelf de hele dikke rand niet zo mooi, maar dat is waarschijnlijk ook weer een questie van smaak...
Vind alleen die bloemen rechts niet zo mooi
Ze zitter er zo 'opgeplakt' het zou denk ik mooier zijn als ze in het plaatje overgingen... Of gewoon er helemaal aflaten denk ik 
Verder geen commentaar, gewoon mooi 
Erg orginele rand! Vind het ook leuk dat je het Volkslied erin hebt zitten.
Verder leuk!
:
, wat HorseGurl13 al zei, hij pas echt mooi in de foto.. alleen het knippen kan op sommige stukje iets beter

Alleen had ik misschien wat tekst veranderd zodat het nog echter leek. Ik vind m wel goed bedacht!
Vind de achtergrond en het randje super bedacht! Vind alleen de paarse rand om Donna niet zo mooi, manen en voorpluk erg mooi opgelost
Ik vind het lied ook leuk erbij 
Vind je bewerking erg simpel, ik vind de letters en de achtergrond niet zo bij elkaar passen, en ik zie ook het thema er niet erg in.. 
Beetje puntig geknipt maar valt niet echt op, erg leuk bedacht! Leuke achtergrond etc! Ga zo door 
Ik wil je aanwijzen veel op te letten bij het knippen zodat het mooier wordt, ik vind de achtergrond(en) erg leuk!
Mooi lettertype
Voor de rest perfect 
Kir_Ples schreef:HandtasJe: Jammer dat je paard in de lijst valt, en dat de oren minder mooi zijn geknipt
Leuk thema!
Stravero schreef:Allereerst: Iedereen bedankt voor mijn commentaar!
Nu mijn commentaar (vervolg: )
@ Shalimar: Vind m mooi hoorAlleen had ik misschien wat tekst veranderd zodat het nog echter leek. Ik vind m wel goed bedacht!
@ gabberluck: Leuke inspi heb jij!Vind de achtergrond en het randje super bedacht! Vind alleen de paarse rand om Donna niet zo mooi, manen en voorpluk erg mooi opgelost
Ik vind het lied ook leuk erbij
@ Kirples: Vind de manen niet mooi, sorryVind je bewerking erg simpel, ik vind de letters en de achtergrond niet zo bij elkaar passen, en ik zie ook het thema er niet erg in.. ;)
@ horsegurl13: hahahah, goede inspi heb jij! Vind m geweldig!Beetje puntig geknipt maar valt niet echt op, erg leuk bedacht! Leuke achtergrond etc! Ga zo door
@ HandtasJe: Vind m erg leuk bedacht!Ik wil je aanwijzen veel op te letten bij het knippen zodat het mooier wordt, ik vind de achtergrond(en) erg leuk!
Mooi lettertype
Voor de rest perfect
Xxx Evelien
Er zit wel een goede gedachte achter.
Knippen had nog wat netter gekunt
Mooi uitgevoerd! Jammer dat Donna lichtelijk ( of IK zie het verkeerd!) uit verhouding is. Ik vind het persoonlijk jammer dat de krant teveel relief heeft gekregen, waardoor het niet meer leesbaar is, maar dat is ieders keuze.
Heb eigenlijk geen commentaar. Mooi uitgevoerd, netjes geknipt. Tja, eigenlijk alles wat met Holland te maken heeft. 
Verderis ie wat simpel..
Die kaas is echt goed.
Netjes geknipt, mooi lettertype.
Jammer dat je Donna er in spiegelbeeld nog een keer in hebt gezet. Jammer dat ie wat slordig is uitgeknipt.
klompen zijn wat slordig uitgeknipt ,maar verder erg mooi

bonniepony schreef:je foto doet het niet

had ik niet gezien
erg mooi ook. alleen is het paard aan de onderkant een beetje vierkant, niet erg netjes 

!

vanavond verander ik hem nog wel even.