Trouwens Fairytail stond hij maar daar als fjord 2007
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, lichtinval achtergrond past goed bij het paard, het lijkt net alsof hij naar de dino's kijkt!
leuk! mooi geknipt! mooie bewerking 
achtergrond past goed bij het paard (lichtinval prima gedaan! ) alleen valt de lichte streep vanaf de neus richting de wang mij wat op... heb wel op de foto gekeken en het lijkt er wel te zitten.. In het geheel heb je het leuk uitgewerkt, het ziet er verder prima uit
mooi!
alleen stoort die toef mij 'enorm'..
omdat het gewoon bijna recht loopt, dat leidt best wel wat af vind ik. Het knippen bij het mondje kan wat vloeiender. Dus even wat sprietjes bij de toef, en een wat vloeiendere lijn bij de mond en je scoort zo 2 punten hoger!
verder ziet het er echt leuk uit hoor!
leuk tekstje met mooi lettertype, al zou ik misschien de kleur van tekst: 'bert' iets donkerder maken. de toef is volgens mij al iets beter
maar kan er nog wat levendiger uit zien. over het paard zou ik denk ik een filter gooien met wat warme tinten zodat het wat beter past bij de warme kleuren van de achtergrond. prima hoor!
leuk de tekst zo op de wekker, de shaduw van de tekst zorgt ook voor een mooie diepte. Ik vind het geheel er leuk en netjes uit zien: super 
leuke bewerking! 
ook de kleuren van de achtergrond lopen best netjes in elkaar door. volgens mij heb je de orginele achtergrond gebruikt maar er wel een stukje afgehaalt, dat maakt het verder wel tot een net geheel
alleen zou het paard wat scherper mogen.
vind het een beetje wat hebben van een vakantiekaartje
prima bewerking!
keurig en levendig geknipt
had alleen misschien een ander lettertype gebruikt.. het geheel past mooi/goed bij elkaar. leuk gedaan!
de posities van alle plaatjes vind ik mooi gedaan!
goed zo!
als je goed kijkt is de elf wat 'opgeplakt', die zou je wat kunnen vervagen op sommige plekjes.. mooie bewerking! 
De tekst is wel héél mooi. Knippen mag beter, maar dat moet je gewoon ff oefenen. Suc6 verder!

n Geen commentaar.
potterlover schreef:PrinceAmos: Veel beter knippen, nu zijn er gewoon hele stukken Bert weg..
Verder vind ik de bewerking beetje saai, de achtergrond ook saai en de tekst wel erg gewoon. Gebruik je fantasie
PrinceAmos schreef:potterlover schreef:PrinceAmos: Veel beter knippen, nu zijn er gewoon hele stukken Bert weg..
Verder vind ik de bewerking beetje saai, de achtergrond ook saai en de tekst wel erg gewoon. Gebruik je fantasie
Logiechs(ofzo) Als ik een beginner ben..
Enne.. Sorry hoor.. Ik vind hem beter dan de andere bewerkingen van mij

Ik geef alleen tips.
Vind de achtergrond echt supper! Knippen had beter gemogen is een beetje hakkelig. Ik vind hem zeker niet saai. Letterype is helemaal goed! *Compliment* sammyvriend schreef:site?