Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 45!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BertBaley

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 45!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 23:19

Phoe jullie gaan hard! Morgen reageren hoor. Nagelbijten / Gniffelen
Trouwens Fairytail stond hij maar daar als fjord 2007 Clown

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 01:15

zo! wat veel al zeg!

edda:geweldig mooie achtergrond Haha! , lichtinval achtergrond past goed bij het paard, het lijkt net alsof hij naar de dino's kijkt! Haha! leuk! mooi geknipt! mooie bewerking Ja
shalimar:wazigheid bij de toef valt mij op doordat het ook een wat blauwige tint heeft. leuk dat je het halster hebt weg gewerkt Ja achtergrond past goed bij het paard (lichtinval prima gedaan! ) alleen valt de lichte streep vanaf de neus richting de wang mij wat op... heb wel op de foto gekeken en het lijkt er wel te zitten.. In het geheel heb je het leuk uitgewerkt, het ziet er verder prima uit Haha! mooi!
tam:mooie tekst, mooie bijpassende achtergrond Haha! alleen stoort die toef mij 'enorm'.. Nagelbijten / Gniffelen Knipoog omdat het gewoon bijna recht loopt, dat leidt best wel wat af vind ik. Het knippen bij het mondje kan wat vloeiender. Dus even wat sprietjes bij de toef, en een wat vloeiendere lijn bij de mond en je scoort zo 2 punten hoger! Knipoog verder ziet het er echt leuk uit hoor! Ja
tam:volgens mij is het paardje ietsje in elkaar gedrukt Knipoog leuk tekstje met mooi lettertype, al zou ik misschien de kleur van tekst: 'bert' iets donkerder maken. de toef is volgens mij al iets beter Knipoog maar kan er nog wat levendiger uit zien. over het paard zou ik denk ik een filter gooien met wat warme tinten zodat het wat beter past bij de warme kleuren van de achtergrond. prima hoor!
lolaaatje:heel orgineel!!! Haha! OK dan! mooie bijpassende tinten/kleuren, het uitknippen ziet er prima uit Ja leuk de tekst zo op de wekker, de shaduw van de tekst zorgt ook voor een mooie diepte. Ik vind het geheel er leuk en netjes uit zien: super Haha!
stravero: mooie bijpassend geheel, al valt mij het outerglow randje op wat eindigt bij de toef/onderaan de voorpluk.. dan lijkt het net of de toef wat recht is.. verder past de tekst en kader en achtergrond keurig bij elkaar Ja leuke bewerking! Haha!
esperanca:het paard is een beetje onscherp.. het tekstje vind ik wel grappig Ja ook de kleuren van de achtergrond lopen best netjes in elkaar door. volgens mij heb je de orginele achtergrond gebruikt maar er wel een stukje afgehaalt, dat maakt het verder wel tot een net geheel Ja alleen zou het paard wat scherper mogen.

esperanca:ook hier is het paardje op sommige plaatsen een beetje onscherp.. Hij past goed bij de achtergrond en het knippen ziet er netjes uit Ja vind het een beetje wat hebben van een vakantiekaartje Tong uitsteken prima bewerking!
potterlover:orgineel! netjes afgewerkt met een bijpassend kadertje Ja keurig en levendig geknipt Haha! had alleen misschien een ander lettertype gebruikt.. het geheel past mooi/goed bij elkaar. leuk gedaan!
norwaygirl:mooi geheel! leuk zo in sepiakleur. de toef is geloof ik wat hakkelig geknipt maar je hebt hem goed geplaats (het paard op achtergrond) zodat het er toch keurig uitziet Haha! de posities van alle plaatjes vind ik mooi gedaan! Ja goed zo!
shalimar:super!! mooi bijpassend geheel, mooie shaduw inval! dat geeft een spannend effect.
mooi lettertype, leuk dat je nog een paardje erbij hebt geplaatst. het randje maakt het mooi af. het enige puntje is dat de toef niet helemaal 'natuurlijk' oogt, de manen zien er wat ruig uit maar dat staat juist wel stoer Knipoog Tong uitsteken als je goed kijkt is de elf wat 'opgeplakt', die zou je wat kunnen vervagen op sommige plekjes.. mooie bewerking! OK dan!

rest komt later!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 07:55

Afbeelding

1:beter knippen

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 08:07

Jammer dat hij zo slordig is uitgeknipt SweetRebecca. Wel een leuk idee. Ik denk dat met tekst erbij hij nog leuker is. Lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 08:29

sweetrebecca: Je zei dat je een laptop hebt, heb je geen losse muis? Die kosten anders geen drol en dan kan je makkelijker knippen. Ik heb ook een losse muis gekocht en het resultaat ken je. Zoom je ook in als je knipt? Ik vind je idee wel leuk met onweer alleen de uitwerking wat minder. Een dun kader had het afgemaakt.

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 09:11

Jemig zeg we gaan als een speer! Er komen er ok steeds meer mensen bij! Hier mijn commentaar maar weer:

_STS_Angels_ : hij is zeker niet zo slecht voor je eerste keer! Je moet alleen nog even wat meer oefenen, en dan is dit een mooie oefening voor je! Als ik eerlijk ben vind ik het niet echt iets met tijdreizen te maken hebben Knipoog De tekst is wel héél mooi. Knippen mag beter, maar dat moet je gewoon ff oefenen. Suc6 verder!
Sweet_rebecca: Ik vind hem wat simpel als ik eerlijk ben. Ik mis de tekst en ook een randje/kadertje. Knippen mag ook beter, want hij is erg hakkelig geknipt Knipoog

p.s. Ik snap hem Wineds! Zou er zelf niet op zijn gekomen Clown

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 10:16

Jullie gaan hard zeg Clown
Ik plaats zo mijn commentaar weer Lachen

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 10:28

sweetrebecca: Leuk bedacht, hij is wel wat saai. Ik zou er volgende keer wat meer dingen bij doen, een leuke achtergrond ofzo.
Sabinee__ : Gaaf zeg! Volgende keer ander lettertype mischien.
Elaine : Wel origineel zeg! Volgende keer mischien iets meer Bert oplaten vallen, maar verder super!
nikki160287 : Leuk zeg! Ik zo alleen de naam in het zwart doen, hij springt er nu zegmaar zo uit Knipoog
_Ismay__ : Ik ind hem wat simpel maar wel leuk met de bewegende naam! Lachen
janique : Geen commentaar, heel mooi!
Fairytail : Leuk idee! Hetzelfde commentaar als de anderen.
SmeeJ : Ik ind hem daar onder wat te donker dan zie je die dino niet echt, wel leuk! Knipoog
Norway_girl : Geen commentaar leuk idee!
domirenza : Leuk gedaan, zoals iedereen al zegt jammer dat ie wazig is.
Wineds : Echt grappig Lachenn Geen commentaar.
sweetrebecca : Erg leuk, blijf oefenen op het uitknippen.

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 13:58

luna1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 14:38

Ik heb ook wat geprobeerd (voor het eerst)
Afbeelding
wat vinden jullie er van?

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 14:39

PrinceAmos: Veel beter knippen, nu zijn er gewoon hele stukken Bert weg.. Nagelbijten / Gniffelen
Verder vind ik de bewerking beetje saai, de achtergrond ook saai en de tekst wel erg gewoon. Gebruik je fantasie Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 15:03

letters had ik erop gedaan.
maar zijn er dus afgegaan?

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 15:27

Princeamos: Ik vind hem erg saai. Knippen had ook beter gemogen. Ook is het wéér egypte en dat is een beetje jammer. Verder wel netjes hoor Knipoog
luna1986 Die is zeker niet slecht voor je eerste keer! Supper geknipt! Hij is ook origineel, maar jammer dat de tekst niet te lezen is. En een randje had het helemaal afgemaakt! Supper

luna1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 15:57

dank je wel Haha! Haha!

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 18:52

potterlover schreef:
PrinceAmos: Veel beter knippen, nu zijn er gewoon hele stukken Bert weg.. Nagelbijten / Gniffelen
Verder vind ik de bewerking beetje saai, de achtergrond ook saai en de tekst wel erg gewoon. Gebruik je fantasie Lachen

Logiechs(ofzo) Als ik een beginner ben..
Enne.. Sorry hoor.. Ik vind hem beter dan de andere bewerkingen van mij Knipoog

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 18:54

PrinceAmos schreef:
potterlover schreef:

Logiechs(ofzo) Als ik een beginner ben..
Enne.. Sorry hoor.. Ik vind hem beter dan de andere bewerkingen van mij Knipoog

Logisch Knipoog
Je hoeft je niet te verontschuldigen Verward Ik geef alleen tips.

luna1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 19:00

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 19:03

_STS_Angels_ vind em niet zo mooi.. maar het is natuurlijk de eerste keer, blijven oefenen zou ik zeggen!
wineds heel leuk bedacht en goed uitgevoerd! echt leuk!
sweetrebecca, leuk dat ie beweegt ook leuk met het onweer, alleen vreselijk slorig uitgeknipt.. kan dan niet wat netter? En ik mis letters en een kadertje.
princeamos ik vind hem heel erg saai en niet mooi geknipt.

er zitten leuke tussen! Ja

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 19:10

hmpf.. ik krijg mijn bewerking niet ge-upload op mijnalbum! Is dat gewoon? waar moet ik hem anders uploaden?

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 19:11

Image Shak

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 19:15

Zo mijn vrije bewerking! Heb er lang aan gezeten! Heb iets meer geklooid met het programma. Even alles uitproberen. Dit is alweer mijn vierde bewerking, dus ik hoop dat ik vooruit ben gegaan.

De kleuren zijn helaas iets veranderd door het opslaan.

Afbeelding

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 19:20

nikki160287 Vind hem een beetje simpel, niet echt netjes geknipt en het lettertype past er ook niet zo goed bij. Knipoog

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 19:26

nikki160287 Wow ziet er supper uit! Haha! Vind de achtergrond echt supper! Knippen had beter gemogen is een beetje hakkelig. Ik vind hem zeker niet saai. Letterype is helemaal goed! *Compliment*

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 19:32

site?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 19:34