Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik had alleen het witte vlak waar de naam in staat iets minder wit gemaakt zodat het wat meer één geheel is, verder past de achtergrond er erg goed bij. mooi
dat moet je echt weghalen
verder mooi hoor...
door de versiering bij de naam. Het uitknippen kan nog wat nauwkeuriger, welk programma heb jij gebruikt?
mooi geheel zo, alleen zou ik denk ik zelf de rand ook over het paard laten doorlopen. mooi hoor 

alleen kun je wel nog een beetje zien waar het halster zat..
mooi geheel, mooi uitgeknipt paardje
halster heb je super weggewerkt!
het uitknippen kan bij éen paardje nog wat 'zachter' de hoekjes wat ronder maken. leuk gedaan hoor! ziet er mooi uit 
van de neus tot aan de oren is het lijntje wat wazig dat is jammer. de kleur van de tekst vind ik er een beetje uitspringen, vind ik niet echt passen bij het geheel, ik had de tekst denk ik een donkerdere kleur gegeven. verder ziet het er leuk uit!
jammer dat je wat witte randjes aan de manen ziet en het paard met de witte gloed vind ik er wat hoekig uitzien zo, maar het heeft ook juist wel wat grappigs
de tekst is erg gaaf..
maar het witte is misschien net ietsje te aanwezig?
mooi geheel, en erg leuk dat het halster een andere kleur is, netjes gedaan. enige puntje is de witte randjes bij de manen.

mooi uitgeknipt paardje, maar onder in het halster zit geloof ik nog wat wit? leuke tekst en tekstkleur!
ziet er leuk uit!
leuke vurige manen
het paardenhoofd lijkt op een of andere manier wat langer dan normaal
het kaderrandje maakt het netjes af zo.

leuke achtergrond maar die donkere streep trekt de aandacht naar zich toe... die zou ik van minder opvallend maken. mooie bewerking! 
maar die palm stoort mij een beetje die door het paardenhoofd loopt.. het paard had wat opvallender/duidelijker gemogen. tekst en tekstkleur past er wel prima bij
paard is ook netjes uitgeknipt 
bij neus zie je nog een wit lijntje. grappige elementen!
Verder wel leuk bedacht!
Ik had ook een anders lettertype gedaan. Verder netjes!
Ik vind het jammer dat hij door midden is en dat ene in het midden vind ik niet zo leuk. Ik vind hem wel erg origineel hoor! Is smaak hé
Echt mooi. Had misschien de letters wat meer op laten vallen? Mijn complimenten!!! Palhaço schreef:prince amos tja.. je kan zien dat je hem erg mooi wilde maken..door de versiering bij de naam. Het uitknippen kan nog wat nauwkeuriger, welk programma heb jij gebruikt?
prince amos leuk geheel zo in zwart/wit, maar ik mis stukjes van het paard en het puntje zou ik weglaten achter de naam. mooie achtergrond hoor!

Maar zoals bij vele vind ik het jammer dat er een stukje halster weg is. Achtergrond is mooi, niet heel bijzonder.
Alleen erg simpel geloof ik. Verder had ik de dekking van het stempeltje verhoogt, want je ziet het halstertouw duidelijk.
Hopelijk kunnen jullie er iets mee. 
leuk lettertype alleen zou ik er geen puntje achter doen, omdat het geen zin is maar een naam. grappige, leuke achtergrond hoor
het paardje heb je al best netjes uitgeknipt
onderaan het halster mis ik wat, maar dat is niet zo opvallend. het contrast op het paardje had wat hoger gekunt omdat je een pikzwart deel in de achtergrond hebt, lijkt het paardje al gauw wat dof. verder ziet het er prima uit! leuk! 
leuk idee met die achtergrond, is het je eigen paard? had denk ik het hoofd wat groter gedaan zodat de aandacht iets meer op ulalina gevestigd wordt. verder leuk geheel zo! 
heel erg orgineel! super gedichtje! mooie rustige bijpassende achtergrond. paardje ziet er prima uit en halster heeft een mooi bijpassend kleurtje
heb alleen maar positief commentaar
mooi samenhangend geheel.
mooie tekst en tekstbalk is ook precies goed
paard gaat mooi op in het geheel
al ben ik benieuwd of een scherper randje om het paard mooier zou zijn geweest.. verder erg mooie bewerking! 
bedoel springerige manen. ik mis een stukje halster. de kleuren passen over het geheel prima bij elkaar, net zoals de tekst. grappige achtergrond
het ziet er netjes uit.
prima. gezellig lettertype
ziet er leuk uit 

de paarse achtergrond kleurt mooi bij het zwarte paard! het rode mondje zou ik iets vervagen zodat de aandacht iets meer op het paard gevestigd wordt. leuk dat geschilderde effect!
ik zou geen puntje achter de naam doen. de achtergrond vind ik iets te zwart, ik zou dat wat opvullen met wat kleur, of een ander achtergrondje.
waarom heb je de paarden zwart/wit gemaakt en daarboven wel wat kleur in de bliksem? dat maakt dat het niet echt één geheel is, dan lijkt het wat "opgeplakt". leuk effect door de naam!
ik zie alleen nog het hasltertouw licht in de achtergrond
verder ziet het er netjes uit 
paard is prima uitgeknipt. halster is prima weggewerkt
leuke bewerking! alleen was het de bedoeling van die witte spikkeltjes in het paard? want anders moet je even 'spelen' met het contrast of je hebt hem te vaak 'scherper' gemaakt..
Palhaço schreef:nikki: je gaat de goede kant op met het wegwerken van het halster!leuk idee met die achtergrond, is het je eigen paard? had denk ik het hoofd wat groter gedaan zodat de aandacht iets meer op ulalina gevestigd wordt. verder leuk geheel zo!

!! echt super..
Je had misschien nog iets met het druppeltje er langs kunnen gaan.
De achtergrond beetje druk.
)

Zie dat het hoofd alleen kleiner is.

En verder is de tekst slecht te lezen, maar hij is leuk gedaan, dat zeker!