Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 44.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chellaa

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 44.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:04

Palhaço WooooW ! die manen zijn gaaf !

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:47

Mijn commentaar:

lolaaatjuhh : wel leuk idee, het knippen is goed gebeurd alleen jammer dat je het halstertouw nog ziet
Bino_Pino: Ik vind hem leuk, de elementen zijn er goed in verwerkt!
nikki160287 : Het knippen, maar dat zeg je zelf al. Is dit je vrije of themabewerking? Leuk idee, het is ook goed uitgewerkt.
femke_harley : Mooi gedaan zeg! IN die achtergrond zie je de vier elementen wel terug komen.
Taat_ : IK vind hem een beetje simpel wat je zelf al zegt, maar wel goed geknipt.
nikki160287 : Leuk idee zeg, ook goed uitgewerkt
kwitnie : Leuk, het knippen is netjes,alleen wat hakkelig af en toe.( de verbeterder versie is beter!)
Fairytail : Leuk zeg,ik vind alleen dat Ulalina wat weg valt door het zwart probeer daar volgende keer aan te denken.
Norway_girl : Het idee is leuk, volgende keer zou ik het halster wegwerken, dat staat wat netter zegmaar.
_Ismay__ : Leuk idee, alleen zou ik volgende keer het randje iets vervagen met het waterdruppeltje.
tamlin : Het knippen vind ik wat minder, het idee is leuk en goed uitgevoerd.
tamlin : Ik vind hem heel erg mooi, geen commentaar.
smeetjoew : Leuk ! Ook geen commentaar.
Carita : Mooi, alles past goed bij elkaar!
Palhaço: Die vind ik echt heel moooi, de manen zijn super gelukt Haha!

Ik ben nu zelf bezig met de vrij bewerking

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 23:07

bertbaley stoere bewerking Lachen ik had alleen het witte vlak waar de naam in staat iets minder wit gemaakt zodat het wat meer één geheel is, verder past de achtergrond er erg goed bij. mooi
flying kip mooie achtergrond en het paard is precies goed doorzichtig. alleen, wat al gezegd is, dat witte vlakje... Knipoog dat moet je echt weghalen Tong uitsteken verder mooi hoor...
prince amos tja.. je kan zien dat je hem erg mooi wilde maken.. Lachen door de versiering bij de naam. Het uitknippen kan nog wat nauwkeuriger, welk programma heb jij gebruikt?
shalimar stoere bewerking! mooi uitgeknipte paardjes en je hebt de elementen er super in verwerkt. bijzonder hoe je de diepte hebt gecreeerd.. door 3 lagen: achtergrond, doorzichtige paardenhoofden en de duidelijke paardenhoofden) erg goed gedaan! Haha!
wineds mooi dat zwart witte Haha! mooi geheel zo, alleen zou ik denk ik zelf de rand ook over het paard laten doorlopen. mooi hoor Ja
gekkeilsleuk dat je die elementen er in hebt verwerkt. ik zou het halster denk ik gewoon gekleurd hebben gelaten, dat is nog wat vrolijker. de tastharen op de kin zijn super! de manen en bij de oren had het nog wat afgewerkter gemogen. ziet er prima uit hoor! Haha!
eddaWow! mooi geheel! mooie tekst en achtergrond, mooi die manen Ja alleen kun je wel nog een beetje zien waar het halster zat..

shalimarligt het aan mijn beeld want hij is aardig donker? maar wat ik zie is erg mooi! Knipoog mooi geheel, mooi uitgeknipt paardje Ja halster heb je super weggewerkt!
ismayzo jij hebt je best gedaan! Knipoog het uitknippen kan bij éen paardje nog wat 'zachter' de hoekjes wat ronder maken. leuk gedaan hoor! ziet er mooi uit Haha!
tutteflutde manen heb je mooi nauwkeurig gedaan Haha! van de neus tot aan de oren is het lijntje wat wazig dat is jammer. de kleur van de tekst vind ik er een beetje uitspringen, vind ik niet echt passen bij het geheel, ik had de tekst denk ik een donkerdere kleur gegeven. verder ziet het er leuk uit!
flying kipje hebt er leuke effecten in gegeooid! Haha! jammer dat je wat witte randjes aan de manen ziet en het paard met de witte gloed vind ik er wat hoekig uitzien zo, maar het heeft ook juist wel wat grappigs Tong uitsteken de tekst is erg gaaf.. Haha! maar het witte is misschien net ietsje te aanwezig?
eleandra netjes uitgeknipt hoor! leuk die elementen er zo bij, leuk geheel.
kwitnie mooi hoe je die elementen er in hebt verwerkt! Haha! mooi geheel, en erg leuk dat het halster een andere kleur is, netjes gedaan. enige puntje is de witte randjes bij de manen.
die van je vriend is bijzonder, mooie blauwtinten. ziet er kunstig uit Tong uitsteken
prince amos leuk geheel zo in zwart/wit, maar ik mis stukjes van het paard en het puntje zou ik weglaten achter de naam. mooie achtergrond hoor! Haha!

picassoxhet valt me op dat het paard bij die achtergrond een beetje dof qua kleur lijkt. die rood en geel tinten vind ik er geweldig bij staan Haha! mooi uitgeknipt paardje, maar onder in het halster zit geloof ik nog wat wit? leuke tekst en tekstkleur! Haha! ziet er leuk uit!
norway girl heel orgineel!! Haha! leuke vurige manen Tong uitsteken het paardenhoofd lijkt op een of andere manier wat langer dan normaal Knipoog het kaderrandje maakt het netjes af zo.
noraly tjemooi geheel! alleen zou ik het middelste stuk van het halster van het doorzichtige paard nog wat doorzichtiger maken omdat ik dat stukje nu nog iets te aanwezig vind, (snap je wat ik bedoel?) de bovenste tekst zou ik ietsje meer naar boven en links doen en dan de tekst iets donkerroder (niet de tekst opvallender, maar dan zijn de kleurnuances nog wat mooier) verder ziet het er heel mooi uit! Haha!
sweetrebecca je hebt mooie elementen gevonden! maar het totaalbeeld met het paard spreekt mij niet zo aan.. het paard had van mij iets meer mogen overheersen Lachen

bertbaley heel mooi uitgeknipt paard! Haha! leuke achtergrond maar die donkere streep trekt de aandacht naar zich toe... die zou ik van minder opvallend maken. mooie bewerking! Haha!
lolaatje leuke zonnige achtergrond Haha! maar die palm stoort mij een beetje die door het paardenhoofd loopt.. het paard had wat opvallender/duidelijker gemogen. tekst en tekstkleur past er wel prima bij Haha! paard is ook netjes uitgeknipt Haha!
binopino orgineel! het paard is alleen ietsje uitgerekt? mooi die elementen!
nikkileuke tint heb je erover heen gedaan! Haha! bij neus zie je nog een wit lijntje. grappige elementen! Haha!

de rest komt later!!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 13:06

Lolaatjuh Op 1 of andere marnier spreekt hij niet zo aan. Ik zou hem leuker gevonden hebben als hij "gewoon" was gebleven Knipoog Verder wel leuk bedacht!
Tamlin Je thema bewerking had beter geknipt mogen worden en hij is een beetje saai. Je hebt wel mooi alle elementen verwerkt dus dat is heel goed! Alleen om de aarde zit nog een zwart vierkant Knipoog Ik had ook een anders lettertype gedaan. Verder netjes!
Tamlin Deze is al beter geknipt! Wel af en toe nog wat hakkelig, maar ik zie zo snel geen wit meer. Goed zo! Verder vind ik die bliksems enzo niet zo mooi. Had het ook zwart wit gedaan Pling
Smeetjoew Ik vind hem niet zo Bloos Ik vind het jammer dat hij door midden is en dat ene in het midden vind ik niet zo leuk. Ik vind hem wel erg origineel hoor! Is smaak hé Knipoog
Carita Netjes geknipt! Alleen die onderkaak is niet geheel goed. Verder vind ik de structuur niet mooi en de lattervakken+lettertype's had ik toch anders gedaan.
Palhaço Ja die is supper! Netjes gedaan en afgewerkt Haha! Echt mooi. Had misschien de letters wat meer op laten vallen? Mijn complimenten!!!

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 13:16

Palhaço schreef:
prince amos tja.. je kan zien dat je hem erg mooi wilde maken.. Lachen door de versiering bij de naam. Het uitknippen kan nog wat nauwkeuriger, welk programma heb jij gebruikt?
prince amos leuk geheel zo in zwart/wit, maar ik mis stukjes van het paard en het puntje zou ik weglaten achter de naam. mooie achtergrond hoor! Haha!

Progamma:Photofiltere
Dankje dat het een mooie achtergrond is..
Ja dat vond ik zelf ook al

As_tom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:02

sorry, dit was een foutje
Laatst bijgewerkt door As_tom op 06-02-07 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:05

de naam van het topic 'allemaal de zelfde foto bewerken' houd in dat er een topic is met een thema en een foto die bewerkt word, lees even de eerste bladzijde Bloos

Foto's mogen hier dus niet geplaatst worden die moet je in het centrale aanvraag en resultaten topic aanvragen. Deze kun je vinden onder Crea Bea

viewtopic.php?f=68&t=703661&hilit=&start=1900

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:30

@Fairytail: Mooi, netjes geknipt, alleen af en toe is Ulalina een beetje erg vervaagd. De tekst vind ik super, achtergrond ook erg leuk. Misschien had je bij het bij het buitensite stukje op de neus een beetje de wegwerking van het halster kunnen bijwerken. Daar is hetzlefde stukje vaak gekopieerd en dat valt op. Voor de rest goed weggewerkt.

@Norway_girl: Echt super geknipt, alleen een stuk van het halster en de manen zijn eraf Clown
De achtergrond vind ik leuk, maar een beetje flets. De tekst had ik iets sierlijker en centraler gedaan, kleur ervan vind ik wél leuk.

@Ismay_: Netjes uitgeknipt, maar soms een beetje hakkelig. Het wegwerken vind ik super gelukt, alleen had je haar misschien aan de bovenkant een beetje manen kunnen geven. Wat het knippen aangaat zou ik toch iets meer met het druppeltje werken, dat verricht wonderen. De achtergrond is niet bijzonder, maar wel leuk.

@lolaatjuhh: Dat geschilderde geeft een leuk effect, maar misschien is het iets te? Het knippen kan ik nu moeilijk beoordelen, een voordeel natuurlijk Clown Maar zoals bij vele vind ik het jammer dat er een stukje halster weg is. Achtergrond is mooi, niet heel bijzonder.

@tamlin: 1. Nee sorry, ik vind hem niet helemaal geslaagd. Zwarte achtergrond met wat plaatjes erin geplakt spreekt me niet helemaal aan. Het vuur daarentegen vind ik erg leuk. Je ziet veel witte randjes om Ulalina, dat kun je verhelpen met het druppeltje.
2. Wat raar, hier ziet het er opeens veel mooier uitgeknipt uit en het stukje in het halster heb je mooi weggewerkt. Ik had waarschijnlijk Ulalina in kleur gelaten, maar zo met alleen de tekst in kleur vind ik hem ook erg leuk.

@smeetjoew: Leuk bedacht Ja Alleen erg simpel geloof ik. Verder had ik de dekking van het stempeltje verhoogt, want je ziet het halstertouw duidelijk.

@Carita: Dit is je vrije bewerking hè? Jammer dat vooral de kwaliteit van Ulalina erg slecht is. De achtergrond vind ik wel erg leuk en het knippen is netjes. Leuk lettertype, maar ik had misschien net iets anders gedaan..

@Palhaço: Snel de eigenaar van Ulalina vertellen dat ze de manen moet laten aangroeien! Ik vind het zo echt super! Erg goed geknipt en het stukje in het halster weggewerkt, achtergrond is ook geweldig. Ik heb er gewoon niks op aan te merken, prachtig! Edit: Behalve de plek waar je het geupload hebt misschien *LOL*

Zo dat was het weer Lachen Hopelijk kunnen jullie er iets mee.

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:09

femke harley: zo, voor een eerste bewerking is dit al echt heel knap! Haha! leuk lettertype alleen zou ik er geen puntje achter doen, omdat het geen zin is maar een naam. grappige, leuke achtergrond hoor Haha! het paardje heb je al best netjes uitgeknipt Ja onderaan het halster mis ik wat, maar dat is niet zo opvallend. het contrast op het paardje had wat hoger gekunt omdat je een pikzwart deel in de achtergrond hebt, lijkt het paardje al gauw wat dof. verder ziet het er prima uit! leuk! Haha!
taat: ik zou voor een wat minder rustige achtergrond gekozen, een achtergrond met wat meer kleur. je hebt de paardjes best netjes uitgeknipt! om het wat levendiger/meer bijzonder te maken, had je het linkerpaardje wat groter kunnen doen en wat doorzichtiger, dan ziet je bewerking er al wat 'voller' uit. je had het halstertouw misschien wel weg kunnen laten maar verder is het een netjes geheel Haha! Ja
nikki: je gaat de goede kant op met het wegwerken van het halster! Haha! leuk idee met die achtergrond, is het je eigen paard? had denk ik het hoofd wat groter gedaan zodat de aandacht iets meer op ulalina gevestigd wordt. verder leuk geheel zo! Haha!
kwitnie:heel erg mooi! Haha! heel erg orgineel! super gedichtje! mooie rustige bijpassende achtergrond. paardje ziet er prima uit en halster heeft een mooi bijpassend kleurtje Haha! heb alleen maar positief commentaar Haha! mooi samenhangend geheel. OK dan!
fairytail:(huh? is deze achtergrond hetzelfde als picassox?) super uitgewerkt! Haha! mooie tekst en tekstbalk is ook precies goed Ja paard gaat mooi op in het geheel Haha! al ben ik benieuwd of een scherper randje om het paard mooier zou zijn geweest.. verder erg mooie bewerking! Haha!
norway girl: nette bewerking, mooi kader randje. paardje had iets levendiger uitgeknipt kunnen worden Knipoog bedoel springerige manen. ik mis een stukje halster. de kleuren passen over het geheel prima bij elkaar, net zoals de tekst. grappige achtergrond Haha! het ziet er netjes uit.
ismay: mooi gekleurde achtergrond, maar het geheel mocht iets scherper, iets minder wazig. het haslter wegwerken gaat al de goede kant op zo Haha! prima. gezellig lettertype Haha! ziet er leuk uit Ja
edit: de 'mist' wat ik later las, zou ik iets minder over het paard doen, zodat het paard er nog iets meer 'uitspringt'. verder leuk hoor Haha!
lolaatje:orgineel! Haha! de paarse achtergrond kleurt mooi bij het zwarte paard! het rode mondje zou ik iets vervagen zodat de aandacht iets meer op het paard gevestigd wordt. leuk dat geschilderde effect!
tamlin: stoer dat vuur effect! ik zie nog wat witte randjes om het paard, maar het gaat de goede kant op Lachen ik zou geen puntje achter de naam doen. de achtergrond vind ik iets te zwart, ik zou dat wat opvullen met wat kleur, of een ander achtergrondje.
2e: die is al veel beter uitgeknipt! prima Haha! waarom heb je de paarden zwart/wit gemaakt en daarboven wel wat kleur in de bliksem? dat maakt dat het niet echt één geheel is, dan lijkt het wat "opgeplakt". leuk effect door de naam! Haha!
smeetjoew: heel orgineel! leuk dat elementen plaatje! Haha! ik zie alleen nog het hasltertouw licht in de achtergrond Knipoog verder ziet het er netjes uit Ja
carita: everywhere <-- er moet een 'h' tussen Knipoog
heel mooi geheel! mooie bijpassende kleuren en tekstbalkjes Haha! paard is prima uitgeknipt. halster is prima weggewerkt Haha! leuke bewerking! alleen was het de bedoeling van die witte spikkeltjes in het paard? want anders moet je even 'spelen' met het contrast of je hebt hem te vaak 'scherper' gemaakt..

zo dat was het.. Haha!

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:21

Palhaço schreef:
nikki: je gaat de goede kant op met het wegwerken van het halster! Haha! leuk idee met die achtergrond, is het je eigen paard? had denk ik het hoofd wat groter gedaan zodat de aandacht iets meer op ulalina gevestigd wordt. verder leuk geheel zo! Haha!

Haha ja! Heb hem even misbruikt! Maar vond het effect wel grappig dat hij zo omkijkt! Ja Ulina is wel vrij klein, ik snap wat je bedoeld!

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:52

ik heb nog wat geprobeerd.. Tong uitsteken
weer eens wat anders... poeh halster weg werken is moeilijk zeg!
Ik wilde eigenlijk de kleine nog langere manen geven.. maar ik had nu geen puf meer Knipoog
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Palhaço op 06-02-07 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:53

Palhaço Hij is echt toppie! Heb er geem commentaar voor! Jammer dat die domme mijnalbum tekst erin zit Tong uitsteken

chellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 08:06

Palhaço hij is echt super mooi !

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 09:10

Palhaço Hij is echt GE-WEL-DIG Haha! !! echt super.. Knipoog

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 14:52

Ten 1e. Allemaal heel erg bedankt voor het leuke commentaar over mijn 2e bewerking. Ja

Lolaaatjuhh: Is dit je thema bewerking? Iig je had Ulalina er misschien iets meer uit kunnen laten springen.

Bino_Pino: Leuk. Jammer alleen dat het hoofd er zo maar ingeplakt is.

Nikki160287: Apart! Lachen Je had misschien nog iets met het druppeltje er langs kunnen gaan.

Femke_Harley: Mooie achtergrond en lettertype. Alleen met het druppeltje.

Taat_: Mooie achtergrond. Jammer dat een vlak om het grijze heen zit. En je had misschien een iets leukere lettertype kunnen doen.

Nikki160287: Beetje saai. Jammer van het randje eromheen.

Kwitnie: Mooi geknipt.

Fairytail: Halster is netjes weggewerkt Ja De achtergrond beetje druk.

Norway_Girl: Beetje saai. Sorry misschien had je er nog iets bij kunnen doen?

_Ismay_: Leuk! Ook hele leuke lettertype.

Lolaatjuh: Leuk orgineel. Alleen zonder dat schilders effect misschien mooier?

Tamlin: Ik persoonlijk vind hem niet zo mooi. Je had ook nog het druppeltje even kunnen doen. Het vuur vind ik wel erg leuk!

Smeetjoew: Als je de dekking minder had gedaan was hij denk ik mooier geweest.

Carita: Mooie achtergrond gebruik ik zelf ook wel is. Jammer dat hij wat onscherp is.

Palhaço: Prachtig die manen!!!

Palhaço: Hier de manen ook weer echt toppie! En netjes halster weggewerkt.

Hehehe ik ben weer bij. Haha!

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 14:58

Palhaço : Mooi zeg, geen commentaar!

Mijn vrije:

Afbeelding
Ik vind zelf de tekst niet zo mooi(kon niks anders vinden Nagelbijten / Gniffelen )
En jammer van de kwaliteit die is achteruit gegaantoen ik groter moest maken.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:11

Noraly_Tje: Leuk gedaan. Maar het is een beetje rommelig waar het halster is weggewerkt. Knipoog

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 16:13

Verbeterde versie.

Zo was hij.
Afbeelding

Zo nu. Lachen Zie dat het hoofd alleen kleiner is.
Afbeelding

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 17:38

Ik heb ook maar eens wat geprobeert.. Clown

Afbeelding

Het blijft voor mij een raadsel hoe jullie die manen doen Nagelbijten / Gniffelen

laurence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 20:26

hey
ik heb ook eens iets geprobeerd Haha!
het is maar 1 van de eerste keren dat ik dat doe dus wees wat mild Tong uitsteken
graag wat tips ofzo xxxx
Afbeelding

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 20:40

kan iemand mij vertellen waar of ik een paar foto's kan laten pimpen Bloos

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 20:41

Tam_: Leuk jammer dat hij een beetje donker is!
Laurence: Netjes uitgeknipt voor beginner zeg!!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:36

Norealtje Hij is erg netjes, maar ik vind hem een beetje saai. Misschien had ik ook die balkjes weggelaten?
Tam Hij is wat donker vind ik. Het knippen had ook wat beter gekund misschien Knipoog En verder is de tekst slecht te lezen, maar hij is leuk gedaan, dat zeker!
Laurence Hij is netjes geknipt. Ik vind alleen de lettertype en de kleur er absoluut niet bij het plaatje passen. Het is wel héél knap om gelijk je eerste keer zo een net afgewerkt stukje te leveren!! Mijn complimenten Haha!

p.s. ik verheug me nu al op het volgende toppic!

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 15:34

Ja wanneer komt die?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 16:42

Hier mijn foto, wees een beetje mild, is een van mijn eerste bewerkingen Bloos

Afbeelding

De Andere foto's vind ik erg mooi, daarbij vind ik deze wel erg minnetjes Clown Bloos