Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geen commentaar
Maar misschien had je nog methet druppeltje kunnen doen.
.. drukke weken met school dus niet zoveel tijd gehad... maar ik doe mn best
xx
gaaf.. t enige 'kritiek' wat ik heb is eigenlijk een klein beetje op de manen.. ze zijn erg mooi maar zo 'recht' ik zou er persoonlijk wat meer golving in gelegd hebben
maar je bewerking is echt heel gaaf vind ik!
maar wel leuk!!
het lijkt echt 1 plaatje en dat vind ik altijd mooi om te zien
alleen vind ik de staart en manen een beetje 'plakkerig' .. ik weet niet of je dat met de smudge hebt gedaan? maar dan zou ik hem wat dunner zetten zodat je wat meer 'haar' id krijgt.. maar dat is mijn mening
de bewerking is leuk
ik weet niet welk programma je gebruikt hebt maar met PSP of PS zou ik als ik jou was de gum iets softer zetten.. dan worden je randen niet zo scherp
en de staart? daar word je vanzelf beter in als je t vaker doet
het idee achter de bewerking (dus het bedenken) vind ik wel heel gaaf!)
ik vind het verhaal achter je bewerking (wat je erbij verteld
) ook heel mooi! het enige nadeel vind ik eigenlijk dat je achtergrond een soort van geel is.. en bino heel erg wit.. aan de ene kant is dat wel mooi omdat je dan goed ziet dat bino de hoofdpersoon van het plaatje is maar aan de andere kant is het 'geheel' nu bijna verdwenen.
en ook heel mooi uitgewerkt! ik vind hem echt heel gaaf! alleen een klein beetje jammer dat je tekst best wel moeilijk te lezen is.. maar das een kleinigheid
toppie!
ik vind het wel een leuke bewerking
(snap niet zo wat mensen in hun nummers zien... ze worden aanbeden als 'goden' whaha).. oke de bewerking
,,, ik vind hem eigenlijk heel mooi!! zo die bino die links wat lichter is en rechts een beetje wegvalt.. mooi geheel.. wel vind ik dat de tekst er erg uitspringt. dat komt denk ik omdat het spierwit is.. misschien had een iets zachter kleurtje wat mooier gestaan.
ik vind alleen die 'slierten' die door de foto heenlopen iets minder.. het leid zo af in verhouding tot bino.. want bino is uiteindelijk de hoofdpersoon. Verder vind ik dat bino iets te scherp is in verhouding tot de achtergrond. voor de rest heb ik weinig op aan te merken.. leuke bewerking
) en de staart vind ik ook niet zo... net of het allemaal door de modder aan elkaar geplakt zit.. paar kleine puntjes dus.. de rest van de bewerking vind ik echt super
(bedoel ik mee dat ik dat mooi vind hihi)..,. echt gaaf bino springt er echt uit!! het lettertyp past er ook goed bij .. alleen is de balk waar de tekst op staat zo 'scherp'.. misschien had dat iets zachter gekund? ik vind m echt wouw hoor!! hihi
en de tekst vind ik zo in haar achterbeen wegslaan... zou dat misschien mooier zijn in een hoek? ik vind het wel heel mooi dat bino 3d lijkt! net of ze in steen is uitgehakt
blijkt dat er in die 2 pagina's maar 1 bewerking staat haha
ik vind dat blauw echt bij bino past! ik vind hem netjes geknipt! alleen een beetje jammer dat bij die rechtsonderin-bino xD er een half hart door bino's hoofd loopt... misschien had je dat zwart kunnen maken? wel een hele lieve bewerking!! hihi
(voordat ik weer naar mn hoofd krijg dat ik zeikerig ben hahaha)
hehe
Echt grappig!
Heel leuk gedaan! Heb geen commentaar!!
(moet ik hier nog commentaar op hebben? lol) misschien had je op de achtergrond nog iets kunnen maken? (is nu zo 'zwart' ) ik vind m wel heeeeeel gaaf bedacht!!! en de uitwerking is ook super
, erg leuk gedaan
, mischien had je nog iets aan de achtergrond kunnen doen, maar voor de rest is hij echt gewoon super
.

alleen die noot op Bino vind ik niet zo
zonder was het leuker geweest denk ik
Shalimar schreef:Je moet nooit zeggen van 'ik word toch nooit uitgekozen' want dan word je ook niet uitgekozen. Het help trouwens ook als je lekker actief bent in het topic en nuttig commentaar over andere bewerkingen geeft. Zo laat je zien dat je geinteresseerd bent en niet alleen aan jezelf denkt. Plaats in de 2e week (nu dus) een verbeterde versie en laat zien dat je wat met je commentaar gedaan hebt. Als je dat allemaal doet maak je (voor mij) al veel meer kans.

(een beetje laat ik weet het)
ik vond hem wel melig bedacht
de rest is een beetje flut
ik was bezig met commentaar geven, wil ik het verzenden, ben ik het kwijt
maar niet supermooi.. haar hoofd past er niet zo op vindt ik..
lol