Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 43!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Escha

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 43!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 20:55

op de afbeelding staat; 'Mijn album.nl, De grote versie van deze foto kan niet gedeeplinked worden

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:01

Bino_Pino: Cool Lachen Geen commentaar Tong uitsteken

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:08

Bino_Pino: Leuk. Ja Maar misschien had je nog methet druppeltje kunnen doen.

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:53

oke ik ga beginnen aan mijn 2e reeks commentaar Tong uitsteken .. drukke weken met school dus niet zoveel tijd gehad... maar ik doe mn best Haha! xx

Sanchowtjuh: ik vind hem heel mooi en gaaf!! t lijkt echt alsof bino 'uit' de fluit komt Haha! gaaf.. t enige 'kritiek' wat ik heb is eigenlijk een klein beetje op de manen.. ze zijn erg mooi maar zo 'recht' ik zou er persoonlijk wat meer golving in gelegd hebben Haha! maar je bewerking is echt heel gaaf vind ik! Tong uitsteken
Love_blinkey:Het idee is leuk de uitwerking vind ik iets minder. Ik denk dat dat komt omdat bino helemaal scherp is en de achtergrond juist heel vaag... als je daar een evenwicht in probeert te zoeken wordt het wat meer 1 geheel denk ik Tong uitsteken maar wel leuk!!
Chellaa:ik vind bino mooi in het geheel verwerkt Tong uitsteken het lijkt echt 1 plaatje en dat vind ik altijd mooi om te zien Haha! alleen vind ik de staart en manen een beetje 'plakkerig' .. ik weet niet of je dat met de smudge hebt gedaan? maar dan zou ik hem wat dunner zetten zodat je wat meer 'haar' id krijgt.. maar dat is mijn mening Knipoog de bewerking is leuk Haha!
PrinceAmos:geen commentaar over het knippen? ik vind je knippen niet eens zo verschrikkelijk 'mislukt' hoor.. alleen lijkt het hier en daar net of er een 'hap' uit bino is genomen (vooral bij haar billen..) verder vind ik de tekst een beetje afsteken, net alsof het erop geplakt is.. het vormt geen geheel.. de achtergrond vind ik wel heel mooi Knipoog
NORALY_TJE:je eerste bewerking? best wel leuk hoor Knipoog ik weet niet welk programma je gebruikt hebt maar met PSP of PS zou ik als ik jou was de gum iets softer zetten.. dan worden je randen niet zo scherp Knipoog en de staart? daar word je vanzelf beter in als je t vaker doet Haha! het idee achter de bewerking (dus het bedenken) vind ik wel heel gaaf!)
NORALY_TJE:jep, deze vind ik al veel netter geknipt hihi.. wel vind ik bino best wel klein in verhouding met de rest van het plaatje en de achtergrond een beetje levenloos.. maar het vormt wel een leuk geheel! de tekst is ook leuk, kort maar krachtig Knipoog
Dierenlover:wow.. dat beest op de achtergrond is gáááf Tong uitsteken ik vind het verhaal achter je bewerking (wat je erbij verteld Knipoog ) ook heel mooi! het enige nadeel vind ik eigenlijk dat je achtergrond een soort van geel is.. en bino heel erg wit.. aan de ene kant is dat wel mooi omdat je dan goed ziet dat bino de hoofdpersoon van het plaatje is maar aan de andere kant is het 'geheel' nu bijna verdwenen.
Kasmir: wat een gaaf id om het thema op zo'n manier te bekijken Haha! en ook heel mooi uitgewerkt! ik vind hem echt heel gaaf! alleen een klein beetje jammer dat je tekst best wel moeilijk te lezen is.. maar das een kleinigheid Knipoog toppie! Haha!
Flying_kip: jammer dat bino zo scherp is in verhouding tot de achtergrond.. er loopt nog een soort van zwarte lijn omheen.. ik denk dat het mooier zou zijn als je die ook had weggegumt. Verder vind ik de bewerking mét de muzieknoten mooier dan die zonder... het geeft net dat beetje extra Tong uitsteken ik vind het wel een leuke bewerking Tong uitsteken
Kim4Bibi: aaaah echt in ieder forum waar je kijkt kom je wel TH tegen he Tong uitsteken (snap niet zo wat mensen in hun nummers zien... ze worden aanbeden als 'goden' whaha).. oke de bewerking Tong uitsteken ,,, ik vind hem eigenlijk heel mooi!! zo die bino die links wat lichter is en rechts een beetje wegvalt.. mooi geheel.. wel vind ik dat de tekst er erg uitspringt. dat komt denk ik omdat het spierwit is.. misschien had een iets zachter kleurtje wat mooier gestaan.
Edda: leuke bewerking !! echt het muziekthema Tong uitsteken ik vind alleen die 'slierten' die door de foto heenlopen iets minder.. het leid zo af in verhouding tot bino.. want bino is uiteindelijk de hoofdpersoon. Verder vind ik dat bino iets te scherp is in verhouding tot de achtergrond. voor de rest heb ik weinig op aan te merken.. leuke bewerking Haha!
Norway_girl: de benen vind ik niet zo netjes uitgeknipt.. wel jammer want de rug en het hoofdje zijn harstikke netjes! bino als 'schaduw' terug laten komen vind ik ook erg mooi.. maar bij haar voorbenen had ik t eerlijk gezegd laten stoppen waar het zwart van de achtergrond begint.. (nog te volgen? haha.. Tong uitsteken ) en de staart vind ik ook niet zo... net of het allemaal door de modder aan elkaar geplakt zit.. paar kleine puntjes dus.. de rest van de bewerking vind ik echt super Haha!
Flying_kip:wooow die bewerking is zooo mijn stijl Tong uitsteken (bedoel ik mee dat ik dat mooi vind hihi)..,. echt gaaf bino springt er echt uit!! het lettertyp past er ook goed bij .. alleen is de balk waar de tekst op staat zo 'scherp'.. misschien had dat iets zachter gekund? ik vind m echt wouw hoor!! hihi
Sweetrebecca: leuke bewerking maar wel een beetje simpel... misschien had je iets met de kleuren kunnen doen? hij is zo grijs nu Tong uitsteken en de tekst vind ik zo in haar achterbeen wegslaan... zou dat misschien mooier zijn in een hoek? ik vind het wel heel mooi dat bino 3d lijkt! net of ze in steen is uitgehakt Haha!

pff ff pauze hoor Tong uitsteken

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:58

Dat koste je vast veel moeite.

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:58

oke pauze voorbij.. ik denk: nog 2 pagina's... *zucht* Tong uitsteken blijkt dat er in die 2 pagina's maar 1 bewerking staat haha Clown

Bino_Pino:jij hebt wat met die hartjes he? Tong uitsteken ik vind dat blauw echt bij bino past! ik vind hem netjes geknipt! alleen een beetje jammer dat bij die rechtsonderin-bino xD er een half hart door bino's hoofd loopt... misschien had je dat zwart kunnen maken? wel een hele lieve bewerking!! hihi

**nog ff.. mn commentaar lijkt misschien alsof ik iedereen afkraak maar dat is echt niet zo hoor!! ik vind t alleen leuk om mensen te verbeteren.. dan kunnen ze er iets van leren... ik bedoel, een bewerking is nooit 'perfect' maar dichtbij komen is natuurlijk wel heel leuk! Pling (voordat ik weer naar mn hoofd krijg dat ik zeikerig ben hahaha) Clown

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:59

sanne is weer UP-TO-DATE Tong uitsteken hehe

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 23:06

tja, dat is de mooiste achtergrond die ik momentaal heb Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 23:47

Bedankt voor al het commentaar Sanne! Daar kunnen de bewerkers tenminste wat mee!! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:33

Afbeelding

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:39

Wauw die is leuk!! Haha! Echt grappig!
Geen commentaar.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 14:46

Geweldig RK!!!!! Ja Heel leuk gedaan! Heb geen commentaar!!

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 15:12

RK: Erg gaaf. Ook geen commentaar.

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:52

@ shalimar: ja dat dacht ik ook haha Haha!

Runninkwa: wooouww wat heerlijk orgineel bewerkt Haha! (moet ik hier nog commentaar op hebben? lol) misschien had je op de achtergrond nog iets kunnen maken? (is nu zo 'zwart' ) ik vind m wel heeeeeel gaaf bedacht!!! en de uitwerking is ook super Haha!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:54

Geweldig gedaan runningkawa! Erg orgineel bedacht en geweldig uitgevoerd Haha!

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:56

Ben het hier allemaal mee eens Runningkawa Haha! , erg leuk gedaan Haha! , mischien had je nog iets aan de achtergrond kunnen doen, maar voor de rest is hij echt gewoon super Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:00

Dank je wel allemaal Lachen

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:02

idd, de achtegrond mocht mss iets voller Lachen
vind het wel erg leuk gedaan! Haha! alleen die noot op Bino vind ik niet zo Lachen zonder was het leuker geweest denk ik Knipoog

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 13:47

Shalimar schreef:
Je moet nooit zeggen van 'ik word toch nooit uitgekozen' want dan word je ook niet uitgekozen. Het help trouwens ook als je lekker actief bent in het topic en nuttig commentaar over andere bewerkingen geeft. Zo laat je zien dat je geinteresseerd bent en niet alleen aan jezelf denkt. Plaats in de 2e week (nu dus) een verbeterde versie en laat zien dat je wat met je commentaar gedaan hebt. Als je dat allemaal doet maak je (voor mij) al veel meer kans. Knipoog

Ik kan ook niet vaak aanwezig zijn..
Ik ben namelijk bezig met mijn spreekbeurt Knipoog

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:06

dat is weer een hele poos geleden en dit topic Vingers aflikken
Maar ik had weer zon zin om iets te bewerken dat ik deze rond iets gemaakt heb Tong uitsteken (een beetje laat ik weet het)
Afbeelding ik vond hem wel melig bedacht Tong uitsteken de rest is een beetje flut Schijnheilig

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:44

Huilen ik was bezig met commentaar geven, wil ik het verzenden, ben ik het kwijt Boos!

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:49

haha, ik vindt hem wel grappig Lachen maar niet supermooi.. haar hoofd past er niet zo op vindt ik..

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:08

ik vind hem ook niet echt mooi, maar ik wilde het idee wel is uitproberen, ik zie nu trouwens dat ik de voorlok die naar achter zwaait niet bewerkt heb zoals de andere manen Tong uitsteken

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:38

Zita: Niet heel mooi wel erg orgineel. Misschien de verhouding iets verbeteren?

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 18:20

oke hier mijn verbeterde versie.. ik heb er niet zoveel aan verandert maar wel het hoofd opnieuw gedaan... ik hoop dat ie zo beter is Tong uitsteken lol

Afbeelding