hoi, wil iemand voor mij een kaartje maken met deze foto. Het liefst met de tekst: lies en laila wensen je prettige feestdagen en een gelukkig 2007. Een leuke achergrpnd met kerstsfeer enz. wil ik er ook graag in. alvast bedankt:
@ HardcoreLady heel erg bedankt hij is leuk geworden, had toevallig ook met dezelfde achtergrond een bewerking gemaakt maar vind die van jou leuker dan die ik zelf gemaakt heb.
Ik zou heel graag een kaartje willen maar als het kan niet direct voor kerst Ik ben 1 dec. jarig en daarna wil ik een feest houden. Het zou leuk zijn als er iets op kwam te staan als: uhhm.. ik heb even geen fantasie maar tenminste iets wat erop duidt dat het voor een verjaardag is En dan nog iets als Alvast een fijne Kerst! Gewoon in een leuke kerstige stijl ofzo Behalve als iemand een leuker idee heeft natuurlijk.
We zijn met z'n 3en dus we "moeten" er alledrie een keertje opstaan.
Ik ( Miri ) op Comotu
Kaily op Red Savage
Frederique op Dajana
Ik zou het fantastisch vinden als iemand hier iets moois van zou kunnen maken
wie ow wie zou voor mij een paar mooie kertkaarten willen maken waaruit ik dan kan kiezen welke ik graag zou willen??
ik wou graag dat er op de kerstkaart staat: Prettige kerstdagen en een gelukkig 2007 toegewenst!
graag wil ik dat de achtergrond van de kerstkaart met veel sneeuw ofzo is want dat is altijd wel mooi! en dan proberen mij met kerstmuts en Carita ook graag!
hier de foto's:
ik hoop dat jullie hier iets meekunnen?? als je de kerstkaart klaar hebt kun je hem dan ook naar mij pben??
Hoi hoi, ik heb al heel wat mooie kerstkaarten voorbij zien komen. Zouden jullie voor mij ook zo'n mooie kerstkaart willen maken? Ik wil graag een kerstkaart met een foto's van Quincy en mijzelf. Als tekst: Wij wensen jullie fijne feestdagen en gelukkig en gezond 2007! Stacey & Quincy
IK weet niet of je nu 1 of meer foto's kunt zien. Maar ik zou graag een bewerking willen van de foto van het hoofd van het veulen je kunt bij deze foto ook nog een stukje schimmel sien van de moeder.
Al vast bedankt! Het veulen heet Zalinda en ik heet Susan en mijn vriend willie voor als dit ook nodig is