Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik vind hem prachtig. Hij straalt een geweldige sfeer uit.. super!Edda schreef:laurien_u: Ik had een andere lettertype gekozen, verder manen niet zo netjes uitgeknipt maar wel netjes het halster weggewerkt
Niet met het stempeltje, maar met zon handje. Echt heel onhandig, maar het is me wel gelukt
!

sweetrebecca schreef:cathlin:leuke bewerking!!jammer dat je het halster niet had weggewerkt.
maar de vliegjes wel

Jammer dat die wat klein is kan ik niet zo goed beoordelen .. Wel een leuke achtergrond gebruikt .. En een keer een spellingsfoutje is niet erg 
Eigenlijk niet echt commteaar ofzo
Ook hetzelfde liedje gedaan als flying_angel
Leuk lettertype alleen ik zou ook even de vliegjes weggewerkt hebben 
Alleen volgens mij is het achterbeen weg
Maarja wel heel leuk liedje! 
Alleen de kleur lettertype zou ik niet gekozen hebben en die zwart streep zou ik weggelaten hebben 
Eigenlijk geen commetaar 
dus ik weet hoe moeilijk het is
Hij geeft ook een rustig gevoel
Verder heel leuk!
ik zou wel een ander lettertype (kleur) gedaan hebben en probeer zo goed mogelijk de plaatjes evengroot te doen 
Oefenen nog wat met uitkniippen
Jammer dat je de pony bijna niet ziet
ik zou hem iets lichter hebben gedaan!
Verder heel mooi!
Jammer van de spelling en probeer wat te oefenen met uitknippen (de oren) Verder hou ik wel van roze alleen in het een ruin
Ik zou hem iets lichter gedaan hebben
Leuk dat je hem punker heb gemaakt (H) 
Ik zou zelf nog even de vliegjes hebben weggewerkt maar verder niks op aan te merken 
Leuk dat hart .. Ook heel mooi de kleur van het halster andere kleur gegeven enn Leuk die traan! 
Alleen dat tekstje zou ik er gens anders hebben neergezet en ook wat groter 
Lekker rustgevend kleurtje vind ik het hebben 
Sommige zijn wel wat té donker maar dat geef niet 
Mooi gedaan 
Alleen die K zie je niet zo goed
verder heel mooi !! Mooi dat halster ook andere kleur gegeven en die manen een beetje roodachtige kleur gegeven 
Verder mooi gemaakt 
Eigenlijk geen commetaar 
ik wist niet dat jij kon bewerken
Heel mooi gedaan igg! 

Niks op aan te merken! 
Hij past er echt heel goed op! Alleen is die een heeeeel klein beetje dikker geworden en ik zou dan nog de vliegjes hebben weggewerkt 
Je ziet het ook wel dat je er even mee bezig bent geweeest 
Ook mooi het halster weggewerkt alleen vind ik hem een klein beetje leeg 
Leuk en mooi lettertype uitgekozen met een leuke tekst 
Wel mooi hoor! mooie achtergrond gebruikt 

ook leuk dat je de vliegjes hebt weggewerkt alleen de vleugels hangen achter zijn kont
Of hoort dat ??

Borisjuuh schreef:Op naar het nieuwe topic!
.Ik ben mometeel zelf met andere dingen bezig. Maar het topic gaat gewoon door hoor
Jaimyliefje schreef:ik wil ook mee doen.. maar wij hebben geen foto bewerk-dinges dus ga ik het lkkr met paint doen.. *kijkt triomfantelijk*