Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 32

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 32

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:44

leuk gedaan

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 23:02

Beetje jammer dat ik 5 pagina's van commentaar voorzie maar dat niemand een blik werpt op mn eigen bewerking Nagelbijten / Gniffelen

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 23:04

Erg leuk gedaan allemaal!!! Ik wou dat ikzelf zo creabea was met die programma's.. Maar ik heb er het geduld niet voor om uit te vinden hoe of dat allemaal werkt enz. Clown

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 23:27

Mijn commentaar:

pag1.
Flying_Angel: Jammer dat Punkie niet zo netjes is uitgeknipt verder ziet hij er wel leuk uit.
Lientjee: Ook jammer dat Punkie niet netjes is uitgeknipt, verder kan ik de tekst nauwelijks lezen
Mango_: Ik vind hem te simpel en ik mis wat, misschien had je er wat meer van kunnen maken
nonie: Leuk gedaan, ziet er alleen wel simpel uit Lachen
sesiel_: Ik vind de tekst niet fijn te lezen te hard zal maar zeggen en Punkie is niet zo netjes uitgeknipt
horsieslii: Kont en buik niet zo netjes uitgeknipt, verder vind ik de lettertype té saai

pag2.
Shalimar: Ik zie hier en daar nog witte randjes erg zonde, verder leuk gedaan
Melisjee: Halster netjes weggewerkt, mooi resultaat
Crista: Jammer van het kwaliteitverlies, verder vind ik het niet echt wat.. het raakt me niet
Roisinekee: Niet netjes uitgeknipt erg jammer
Ier_: Heel mooi, alleen had ik Punkie uitgeknipt, ik vind dat gras er niet bij passen.. zonde!
Kim4Bibi: Jammer dat Punkie is 'ontneust' verder niet echt netjes uitgeknipt
Stravero: Jammer dat Punkie wegvalt en de tekst meer opvalt dan Punkie zelf
Jaduuh: Tekst is niet echt geweldig te lezen, jammer dat hij door Punkie heen loopt

pag3.
Qhorse: Misschien had je Punkie iets kunnen transpareren, verder vind ik hem hier en daar niet zo netjes uitgeknipt
gabberluck: Mooi geheel en netjes uitgevoerd
Borisjuuh: Misschien had je Punkie in het oog meer uit de iris kunnen laten komen, ik vind daar waar hij nu staat geen mooie positie. Verder mooi gedaan Lachen
gabberluck: Ziet er simpel maar leuk uit
Shalimar: Ziet er echt super simpel uit, zonde het had wel iets kunnen worden als je bijvoorbeeld die verschillende gekleurde punkies in Borders had gezet oid
Sharon_: Lekker roze en leuk gedaan!

pag4.
lovemonami: Ik had een andere lettertype gekozen deze vind ik té saai verder is hier en daar Punkie niet netjes uitgeknipt
Appelflapje: Super idee erg orgineel en leuk uitgevoerd!
laurien_u: Ik had een andere lettertype gekozen, verder manen niet zo netjes uitgeknipt maar wel netjes het halster weggewerkt
horsieslii: Niet zo netjes uitgeknipt, verder leuk

pag5.
sunnyboy04: JAmmer dat je Punkie niet hebt uitgeknipt en ik had 'PUNKIE' in een andere kleur gedaan
silver: Orgineel idee, jammer dat er hier en daar nog witte randen zitten
laurien_u: Jammer dat de plaatjes onder punkie er té opgeplakt eruit zien Lachen
Yellowfish: Lovers Ik vind hem prachtig. Hij straalt een geweldige sfeer uit.. super!
Jadee: Jammer van de randen die nog hier en daar om Punkie zitten verder mooi
silver: Mooi gedaan, erg mooi geheel!
igorlover: Manen zijn niet zo netjes geknipt erg jammer verder is ie leuk

laurien_u

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 08:47

Edda schreef:
laurien_u: Ik had een andere lettertype gekozen, verder manen niet zo netjes uitgeknipt maar wel netjes het halster weggewerkt

hih, het was pas mijn 2e bewerking ooit, en dat halster had ik heel raar weggewerkt Tong uitsteken Niet met het stempeltje, maar met zon handje. Echt heel onhandig, maar het is me wel gelukt Vork !
[/quote]

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 11:56

Ik persoonlijk vind die van Melisjee & die van Edda het mooiste! Pling
De andere vind ik ook leuk maar die 2 vind ik de beste Pling

Cathlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 12:15

Dit is mijn themabewerking van punkie.
Verwacht er niet te veel van, want dit is
me 2e bewerking die ik ooit gemaakt hebt dus Haha!

De tekst is van Marco Bosato Knipoog
Afbeelding

sesiel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 12:34

Iedereen bedankt voor het commetaar! mijn commetaar komt vanavond Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 13:11

cathlin:leuke bewerking!!jammer dat je het halster niet had weggewerkt.
maar de vliegjes wel

Cathlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 13:12

sweetrebecca schreef:
cathlin:leuke bewerking!!jammer dat je het halster niet had weggewerkt.
maar de vliegjes wel

Ik moet nog een beetje uitvinden hoe ik dat halster mooi weg krijg Bloos Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 13:13

ach voor een tweede bewerking wel mooi hoor

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 14:20

Commetaarr! Lachen
Flying_angel: Leuk gedaan! Ook een mooi liedje vooor afscheid!

Lientjee:Leuk gedaan Lachen Jammer dat die wat klein is kan ik niet zo goed beoordelen .. Wel een leuke achtergrond gebruikt .. En een keer een spellingsfoutje is niet erg Knipoog

Mango_:Heel leuk deze! Hyper! Eigenlijk niet echt commteaar ofzo Clown Ook hetzelfde liedje gedaan als flying_angel

Nonie: Leeuk! Haha! Leuk lettertype alleen ik zou ook even de vliegjes weggewerkt hebben Knipoog

Sesiel_Leuk gedaan Knipoog Alleen volgens mij is het achterbeen weg Scheve mond Maarja wel heel leuk liedje! Lachen

Horsieslii:Mooie achtergrond! Lachen Alleen de kleur lettertype zou ik niet gekozen hebben en die zwart streep zou ik weggelaten hebben Knipoog

Shalimar: Leuk! Haha! Eigenlijk geen commetaar Knipoog

Melisjee: Hij is best wel goed weggewerkt (het halster) Hij is wel wat vervaagd .. Maar ik kan het zowiezo niet Scheve mond dus ik weet hoe moeilijk het is Knipoog Hij geeft ook een rustig gevoel Lachen Verder heel leuk!
Sterkte nog! Kusje

Crista: Mooi voor je 2e bewerking! Lachen ik zou wel een ander lettertype (kleur) gedaan hebben en probeer zo goed mogelijk de plaatjes evengroot te doen Knipoog

Roisinekee: Best wel mooi als je het niet zo vaak doet ! Lachen Oefenen nog wat met uitkniippen

Ier_:Hij is mooi! Lachen Jammer dat je de pony bijna niet ziet Bloos ik zou hem iets lichter hebben gedaan! Lachen Verder heel mooi!

Kim4Bibi:Moooii! Lachen Jammer van de spelling en probeer wat te oefenen met uitknippen (de oren) Verder hou ik wel van roze alleen in het een ruin Clown

Stravero:Leuk mooie tekst ook enzo! alleen ik zie punkie niet meer zo goed Scheve mond Ik zou hem iets lichter gedaan hebben

JAduuh:Mooi het halster weggewerkt! Lachen Leuk dat je hem punker heb gemaakt (H) Tong uitsteken

Qhorse: Mooii! LachenIk zou zelf nog even de vliegjes hebben weggewerkt maar verder niks op aan te merken Lachen

Gabberluck:Dit is 1 van de mooiste Lachen Leuk dat hart .. Ook heel mooi de kleur van het halster andere kleur gegeven enn Leuk die traan! Lachen

Borisjuuh:Leuk gedaan! Lachen Alleen dat tekstje zou ik er gens anders hebben neergezet en ook wat groter Lachen

Gabberluck:Moooi! Misschien wat simpel maar hij is teminste mooi Knipoog Lekker rustgevend kleurtje vind ik het hebben Lachen

Shalimar: Leuk gedaan voor de eerste keer als je zoiets maak! Lachen Sommige zijn wel wat té donker maar dat geef niet Knipoog

Edda:Goed dat je het meisje hebt weggewerkt! Lachen Mooi gedaan Knipoog

Sharon_:Leuk ! Lachen Alleen die K zie je niet zo goed Knipoog verder heel mooi !! Mooi dat halster ook andere kleur gegeven en die manen een beetje roodachtige kleur gegeven Lachen

Lovemonami:Leuk! Het paard vind ik iets te donker en je hebt wat spellingfoutjes! Lachen Verder mooi gemaakt Knipoog

Appelflapje: Leuk gemaakt! Echt heel mooi Knipoog Eigenlijk geen commetaar Lachen

Eveleinsep:Heey eef! Lachen ik wist niet dat jij kon bewerken Tong uitsteken Heel mooi gedaan igg! Haha!

Laurien_u:Hj is wat pixelig en klein .. Wel mooi het halster weggewerkt! Knipoog

Horsielii:Ik vind het geen mooi lettertype verderrest wel mooi gedaan! Lachen

Sunnyboy04:Ik vind hem heel mooi geworden Pling Niks op aan te merken! Lachen

Silver:Mooi gedaan .. Dat is echt een achtergrond voor afscheid Lachen Hij past er echt heel goed op! Alleen is die een heeeeel klein beetje dikker geworden en ik zou dan nog de vliegjes hebben weggewerkt Knipoog

Laurien_uMooi gedaan! Lachen Je ziet het ook wel dat je er even mee bezig bent geweeest Lachen

Yellowfish: Mooi gedaan Lachen Ook mooi het halster weggewerkt alleen vind ik hem een klein beetje leeg Lachen

Jadee: Heel mooi Lachen Leuk en mooi lettertype uitgekozen met een leuke tekst Knipoog

Silver:Hier is die ook weer wat dikker geworden! Tong uitsteken Wel mooi hoor! mooie achtergrond gebruikt Knipoog

igorlover: Heel mooi! leuk kleur halster Past goed bij de achtergrond die overings ook heel leuk is Knipoog

Cathlin: Leuk gedaan! Lachen ook leuk dat je de vliegjes hebt weggewerkt alleen de vleugels hangen achter zijn kont Clown Of hoort dat ?? Tong uitsteken Bloos

Dit was het commetaar Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 10:28

goh het is al een hele waslijst

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 10:39

ik wil ook mee doen.. maar wij hebben geen foto bewerk-dinges dus ga ik het lkkr met paint doen.. *kijkt triomfantelijk* Tong uitsteken

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 10:57

Op naar het nieuwe topic! Vork

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 11:01

Borisjuuh schreef:
Op naar het nieuwe topic! Vork

Jup.. Welk thema wordt t dan,, of wordt dat tegelijk met de foto gekozen?

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 12:08

Hoi jullie hebben deze week niks van me gehoord maar ik heb wel meegekeken hoor Knipoog .Ik ben mometeel zelf met andere dingen bezig. Maar het topic gaat gewoon door hoor Haha!
Het nieuwe topic is geopend viewtopic.php?f=68&t=648284
Veel plezier in het nieuwe topic
Gelieve hier niet meer te posten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 13:28

Jaimyliefje schreef:
ik wil ook mee doen.. maar wij hebben geen foto bewerk-dinges dus ga ik het lkkr met paint doen.. *kijkt triomfantelijk* Tong uitsteken

ben het met je eens

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 13:47

Slotje. Zie de post van Pipanda, dat is het nieuwe topic Lachen