Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
buster4ever schreef:jeej ik heb t nu ook enkel hoe slaa je die dingen op??
zopaOlien schreef:Zo kun je hem opslaan:
ZUCHT jullie kunnen ook niksals je tevreden bent over je collage, zie je bijne bovenin een serie balkjes, het derde balkje,waar je een envelopje ziet, en het woordje share, klik je aan. Je hoeft niks in te vullen, alleen maar op Previeuw te drukken. Dan opend in het onderste venster je collage, en kun je hem gewoon via je rechtermuisknop->afbeelding opslaan als, opslaan
jullie doen veel te moeilijk dmv cijfertjes wegwerken\ :+

Tsjaa.. je weet het nooit in dit topic 

weet je misschien hoe je die witte rand weg kan halen, en die vierkantjes daar onder breder kan maken enz.
en dat balkje kan je neem ik aan verkleinen en vergoten ?

daandriaan schreef:buster4ever schreef:jeej ik heb t nu ook enkel hoe slaa je die dingen op??
aaa nee hezo
paOlien schreef:Zo kun je hem opslaan:
ZUCHT jullie kunnen ook niksals je tevreden bent over je collage, zie je bijne bovenin een serie balkjes, het derde balkje,waar je een envelopje ziet, en het woordje share, klik je aan. Je hoeft niks in te vullen, alleen maar op Previeuw te drukken. Dan opend in het onderste venster je collage, en kun je hem gewoon via je rechtermuisknop->afbeelding opslaan als, opslaan
jullie doen veel te moeilijk dmv cijfertjes wegwerken\ :+

lovemonami schreef:
of is dat met een andere programa ?

LIQUITA schreef:Ik moest even kijken hoe ik het ook al weer gedaan had. Eerlijk gezegd deed ik gisteren maar wat.
Start > New Collage en dan > Auto Collage
Bij Folder: Foto's uitkiezen en kilk op > volgende
Bij Creative Enhancements > Backdrop aanvinken.
Succes:
Erg mooie creaties zijn er weet gemaakt, ik ga ook snel weer aan de slag!!!

!!
Ik wil zo'n blauwe achtergrond net als op de 1ste pagina maar ik snap er helemaal niks van
uit mijn map in die collage ?
Urbann schreef:Misschien een hele domme vraag, maar hoe krijg ik de foto's ?uit mijn map in die collage ?
NieneWiep schreef:Urbann schreef:Misschien een hele domme vraag, maar hoe krijg ik de foto's ?uit mijn map in die collage ?
File -> add pictures