Netjes gedaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jaduuh schreef:Britjuh; Zelfde als wat eerder genoemd werd, jammer dat je meerdere foto's hebt gebruikt. Heb je zelf geen foto's met mooie achtergronden?
Appelflapje; Mooi hoor, wat is alleen die lijn onderaan de foto? Langs z'n benen.
Appelflapje; Ook deze erg leuk, ook met die weerspiegeling. Prachtige achtergrond ook, zelf gemaakt?

l0rdJ schreef:[size=9]Hier mijn beloofde commentaar, het is allemaal aardig en positief bedoeld. Vat het op als opbouwend kritiek
x__Nandii, ik vind hem erg leuk, alleen had de tekst wat compacter gehouden het neemt nu zoveel ruimte in beslag
x__Nandii, erg mooi!
size]
, en dan hier mijn komentaar tot nu toe.
)
Leuk gedaan maar het geheel ziet er wel druk uit.
.maar het geheel ziet er grappig uit alleen dat hoofd rechtsboven had ik weggelaten.
Het geheel is imo wel wat druk.Netjes geknipt.
.Ik vind het zelf meestal mooier om de tekst gewoon recht te zetten, vooral ook omdat de eerste regel wel recht is.
mooi uitgevoerd
(mooi kostuum zelf gemaakt?)
pipanda schreef:Edda;Geheel ziet er weer netjes uit, kleuren passen goed bij elkaar.Mooie foto (bij mij zie ik ook mooie zonsondergangen vanuit de huiskamer maar er lopen altijd hoogspanningskabels doorheen)

Boemba schreef:Jaduuh nette rustige bewerking hou wel van zwart wit alleen het knippen had iets beter gekund
Jaduuh weer een zwart wit bewerknig niet veel op aante merken alleen komt het paardje wel erg donker over ten opzichte van de bloem

Ik was er nog 2 of 3 vergeten van de vorige blz.. ;
Maar ik vind deze bewerking wel redelijk. Mooie achtergrond, maar jammer dat pasamba wat vaagjes is.. Geheel lijkt wat simpel.
)
De tekst vind ik ook mooi, en het lettertype ook!
.Het engels klopt niet helemaal maar ik begrijp je wel

Moet echt afkicken

Ik vindt dat believe etc. wel leuk 
Voor de rest had ik alle paarden even zichtbaar gemaakt, dat vindt ik persoonlijk iets mooier 
Vindt deze wel mooier 
Ik had alleen de letters iets groter gemaakt, je moet nu echt zoeken 
Mooi! Kan niet echt wat bedenken, alleen dat de oren een beetje wazig zijn 
Alleen loopt de weerspiegeling iets te ver door, je ziet het ook op het strand 
Alleen als je zo naar achter toe zittend paardrijdt, bijna op de kont dus, vindt ik je knap 

met alles tot in de puntjes uitgewerkt en ook al doe ik er 3 dagen over dat kan
hihi maar vanavond hoop ik met het eerste deel klaart te zijn

maar het resultaat tot nu toe mag der ook wel zijn hoor

Netjes uitgeknipt
mooie achtergrond ook 
hoelang je er ook op zit!!! voor de rest is Pasamba een beetje misvormt en vind het een beetje druk.. sorry vind m niet mooi 

de tweede oogd wat simpel maar ik wel heel mooi
misschien had je er met een siertekst nog bij kunnen zetten: "Pasamba" ofzo? 
dit is pas echt geloof 
voor de rest vind ik het randje om Pasamba heen ook niet zo mooi
dse achtergrond is wel leuk 

het lijkt niet of tie erin staat gegraveerd
voor de rest passen de vleugels niet helemaal, ik vind hem niet netjes uitgeknipt maar de hoorn is wel erg leuk
ik had alleen wel een ander lettertype gekozen en het paard heet niet pasamaba maar pasamba 
en hety paard heet geen pasamaba maar pasamba..
niet netjes uitgeknipt.. zie hier en daar nog randjes ..
voor de rest erg simpel...

erg jammer 
bij het achterbeen aan deze kant zit een vaag ding dat is jammer..
voor de rest is het kroontje wel grappig maar ik weer niet wat dit met het thema te maken heeft 
ik vind deze ook wat simpel en deze is niet zo netjes geknipt (hoekig), voor de rest had ik de tekst iig niet geel gedaan.. dat kleurt niet
die eenhoorm vind ik ook niet mooi.. 
niet zo netjes uitgeknipt maar dat kijk ik door de vingers 
voor de rest niet zo netjes uitgeknipt..
voor de rest wel mooi

Pasamba is ook heel erg KLEIN de tekst is wel grappig bedacht 

ook nioet netjes uitgeknipt 

zekker weten 
die is ook wel erg mooi
de tweede: SUPER

mooie tekst ook 

die kleuren en die tekst staan niet bijelkaar en die kreukels zijn simpel en niet mooi 

niet zo netjes uitgeknipt voor de rest erg mooi 
2e wat simpel 
wel mooi 
ook niet netjes uitgeknipt 

en ze zit op Pasamba's KONT 
de laatste
slecht uitgeknipt
tekst staat ook in Pasamba
ik vind m niet zo mooi
2e is wta klein en ook niet mooi 
alleen de tekst en waar tie staat vind ik minder