Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 26

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Escha

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 26

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 16:08

Super Orri! Ziet er erg realistisch uit.
Netjes gedaan Ja

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 16:53

Jaduuh schreef:
Britjuh; Zelfde als wat eerder genoemd werd, jammer dat je meerdere foto's hebt gebruikt. Heb je zelf geen foto's met mooie achtergronden?
Appelflapje; Mooi hoor, wat is alleen die lijn onderaan de foto? Langs z'n benen.
Appelflapje; Ook deze erg leuk, ook met die weerspiegeling. Prachtige achtergrond ook, zelf gemaakt?

Tja, het is mijn eerste keer, maar bedankt voor de tip Knipoog
Heb ik eigenlijk niet naar gekeken voor mooie achtergronden, zal wel even mijn computer door neuzen Lachen

x__Nandii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 18:21

l0rdJ schreef:
[size=9]Hier mijn beloofde commentaar, het is allemaal aardig en positief bedoeld. Vat het op als opbouwend kritiek
x__Nandii, ik vind hem erg leuk, alleen had de tekst wat compacter gehouden het neemt nu zoveel ruimte in beslag
x__Nandii, erg mooi!
size]

Hartstikke bedankt Haha!

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 18:39

Allemaal bedankt weer voor de reacties op mijn bewerkingen Haha! , en dan hier mijn komentaar tot nu toe.

Blz 1

Edda;Geheel ziet er weer netjes uit, kleuren passen goed bij elkaar.Mooie foto (bij mij zie ik ook mooie zonsondergangen vanuit de huiskamer maar er lopen altijd hoogspanningskabels doorheen Verdrietig )
superhaffies;Idee is leuk, maar het geheel oogt iets te druk en nog wat beter proberen te knippen.
Boemba;Leuk idee, spookt hij bij zichzelf hahahahahahaha lol of zijn dat zijn overgrootouders ofzo in die bollen?
2e;mooi gemaakt weer ik zou alleen proberen de onderkant van zijn hoeven iets meer in de achtergrond te laten overlopen.Met een heel klein gummetje ofzo.
Stravero;Geheel ziet er goed uit.Alleen die witte sokken steken te veel af dat klopt niet in de schemering dus inderdaad paard iets lager plaatsen of de sokken wat donkerder maken.
paOlien;Heel mooi gedaan ,leuk idee.
2e; Past erg goed in de achtergrond, het is dat je weet dat hij bewerkt is anders zou je het niet zien.
P.S.;leuke tuin Haha!
Stravero;Erg mooi geheel ,alleen bij zijn borst ziet er een beetje raar uit.Het lijkt wel af je daar ineens met een grofere gum bet gaan knippen.
l0rdJ;Opzich netjes geknipt maar omdat hij zo donker is lijkt zijn achterbeen wat raar.Een klein stukje gummen tussenbeen en staart had dat opgelost.De vleugels passen niet echt ze zijn te ver naar achteren en te licht van kleur.Achtergrond is mooi gemaakt.
DebbjJ;Mooi geheel alleen de naam en de waas rond het paard had ik in de kleur van de wolken gedaan (nu is het imo iets te wit)
sindbad;Geheel ziet er goed uit.
Sharon_;Geheel ziet er goed uit,mooi wolkje waar hij opstaat.Wel jammer dat zijn vleugels en hoorntje niet donker zijn net als het paard.Rechtervleugel had ook iets meer naar de schouder gemogen,hij zit nu midden op zijn rug.
daandriaan;Paard mooi aangepast aan de achtergrond het paard had misschien alleen nog iets lichter gemogen.

Blz 2

daandriaan;Achtergrondje is wel mooi maar het lijkt wel of je een heel klein achtergrondje hebt gebruikt ,kleiner dan nu afgebeeld waardoor je van die pixels krijgt.
elout;Heel mooi gedaan met die mist zo.Ik denk ook dat het woordje the eruit kan.
DebbjJ;Netjes gedaan geheel ziet er goed uit.
x__Nandii;Netjes geknipt.Ik zou de hoefjes iets in het zand laten zakken met een klein aan de randen zacht gummetje.De naam passamba had ik zelf recht gehouden op de horizon lijn ofzo.maar dat is een kwestie van smaak.
x__Nandii;Netjes gedaan,ik had alleen een donkere hoorn gedaan.
iriojoppa;leuk gedaan alleen inderdaad iets beter proberen te knippen.ik doe dat altijd door de foto flink te vergroten (zodat je goed kan zien wat je doet) en dan met een klein gummetje gummen.
Kim4Bibi;ERg mooi gedaan ,het had misschien ook mooi geweest als de tekst met de boog van de deur had meegelopen.
Melletjuhh;Leuk idee en grappig uitgevoerd ik mis alleen de spigeling van de figuurtjes i het water.(alleen het meerminnetje heeft een spiegeling)

Blz 3

Pasamba;Ja dat wil ik wel geloven dat je in pasamba gelooft Haha! Knipoog Leuk gedaan maar het geheel ziet er wel druk uit.
More;Mooi gedaan, het had misschien ook mooi geweest als je pasamba ook iets groen had gemaakt.
jumbohorse;Mooi gedaan die gloed past er kwa kleur goed bij ik had alleen de boedaa beeldjes weggelaten of er een gedaan maar dan netjes op het pad (niet half ernaast)
Otje_Merlot;ERG gaaf gedaan, mooie achtergrond en het paard lekker duivels gemaakt SUPER

Blz 4

QuijoSavan;Ik snap de tekst niet helemaal Bloos .maar het geheel ziet er grappig uit alleen dat hoofd rechtsboven had ik weggelaten.
Otje_Merlot;Die voorbenen lijken er goed aan te zitten alleen doordat het wat wazig is kan ik dat niet echt goed beoordelen.Mooie achtergrond weer Knipoog
QuijoSavan;Mooi idee deze tekst snap ik wel Knipoog Het geheel is imo wel wat druk.Netjes geknipt.
sanne_shelly;Mooi geheel ik begrijp alleen de tekst niet helemaal Bloos .Ik vind het zelf meestal mooier om de tekst gewoon recht te zetten, vooral ook omdat de eerste regel wel recht is.
Pasamba;Leuk idee, die ook in het thema past want je moet daar ook maar in geloven Knipoog mooi uitgevoerd
OpPheLiIa;Dit is niet echt mijn smaak,de tekst past er kwa kleur imo ook niet zo goed bij.
_Marinke_;Mooi geheel met een goede tekst.
Shalimar;Mooi idee en leuk uitgevoerdt, ik snap alleen die 06 niet die achter pasamba staat.En het paard is iets te wazig tenopzichte de rest.
2e;mooie achtergrond,en kwa kleur ook goed alleen jammer dat de randjes van het paard wat wazig zijn.

blz 5

l0rdJ;Simpel maar mooi en netjes.
Jaduuh;Mooi geheel alleen wel jammer van het knipwerk.Mooie achtergrond foto
Britjuh;ziet er leuk uit alleen zou ik het kontrast in de paardjes wat omhoog doen want ze lijken nu wat flets.
Britjuh;Ziet er kwa kleur beter uit alleen die rechtse is nog wat flets.
Jaduuh;Erg mooi geheel ,het zou misschien ook mooi zijn om de naam met de lijn van de bloem mee te laten lopen.
Appelflapje;Leuk gedaan (die lijn onderin is denk een hoogspannings kabel.)
Appelflapje;Ook leuk gedaan hoefjes staan netjes in het water allen de spiegelin hoort imo wat recht te lopen en je kan het denk ook beter per been doen omdat je dan van alle beentjes de spiegeling bij de hoef kan laten beginnen.De rest van het paard staat er als spiegeling toch niet op Knipoog
orri;ja leuk gedaan aleen inderdaad iets meer naar voren en misschien de kleur van het kostuum iets veranderen ik vind dat nu een beetje kleurloos Bloos (mooi kostuum zelf gemaakt?)

Alles is weer opbouwend bedoelt Knipoog

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 19:29

Dankje wel pipanda:)
Dat was ook mijn bedoeling om hem simpel te houden, maar wel mooi en netjes!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:24

pipanda schreef:
Edda;Geheel ziet er weer netjes uit, kleuren passen goed bij elkaar.Mooie foto (bij mij zie ik ook mooie zonsondergangen vanuit de huiskamer maar er lopen altijd hoogspanningskabels doorheen Verdrietig )

Ik heb geluk dat we een dakterras hebben en ik uitzicht heb op de Sallandse Heuvelrug Ach gut
Verder bedankt voor het commentaar Knipoog

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 22:11

zo hier het comentaar van pagina 5 wederom opbouwend bedoeld

l0rdJ had het paardje iets groter gemaakt nu lijkt het zo in een hoekie gezet, de donkere achtergrond past goed bij dit paardje

Jaduuh nette rustige bewerking hou wel van zwart wit alleen het knippen had iets beter gekund

Britjuh mis de schaduw in het zand (bomen hebben namelijk ook schaduw) van de paardjes

Britjuh vind hem erg veel op de eerste lijken alleen dan een andere achtergrond gebruikt

Jaduuh weer een zwart wit bewerknig niet veel op aante merken alleen komt het paardje wel erg donker over ten opzichte van de bloem

Appelflapje wel een leuke bewerking niet veel op aan te merken maar sprint er niet echt,

Appelflapje ben zelf ook niet zo`n ster nog met weerspiegeling in het water maar paardje staat nu op het water had hem er beter tot zijn enkels in (of zijn sokken, hoe het ook heet) het water kunnen zetten

orri ziet er netjes uit niet veel op aan te merken

zo was weer de waslijst van pagina 5

pfff wat een weertje lekker hoor,

groetjes Boemba

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 22:17

Boemba schreef:
Jaduuh nette rustige bewerking hou wel van zwart wit alleen het knippen had iets beter gekund

Jaduuh weer een zwart wit bewerknig niet veel op aante merken alleen komt het paardje wel erg donker over ten opzichte van de bloem

Bedankt voor het commentaar. Lachen
Bij de tweede was het juist bedoeld dat het paardje veel af zou steken bij de bloem. Knipoog

PeertjeRijsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 23:56

Wauw, Pipanda, echt supermooi! die vleugels Bloos!
echt heel mooi Lachen

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 09:47

Het ziet er allemaal heel mooi uit! Haha! Ik was er nog 2 of 3 vergeten van de vorige blz.. ;

Marinke_ Mooi hoor! Ik vind het geheel er prachtig uitzien! En dat hartje op de achtergrond is ook leuk Lachen
shalimar Ik vind de achtergrond heel leuk gedaan! En pasamba ook grappig gedaan met die voorpluk enzo. Ik vind het alleen een beetje minder dat ze een beetje groenig is.. Maar verder super!
shalimar 2e bewerking; Dat randje stoort me niet hoor. Als je het niet gezegt had was het me niet eens opgevallen Knipoog Maar ik vind deze bewerking wel redelijk. Mooie achtergrond, maar jammer dat pasamba wat vaagjes is.. Geheel lijkt wat simpel.

pagina 5 ( lOrdJ, Jaduuh en Britjuh had ik al gehad Knipoog )

Britjuh 2e bewerking; Ik vind hem niet zo eigenlijk. Jammer dat je pasamba een paar keer doorzichtig hebt gemaakt. Dat vind ik niet zo bij deze bewerking passen. Verder ook een beetje simpel. De achtergrond vind ik wel leuk!
Jaduuh 2e bewerking; Ik vind hem heel apart, maar wel erg leuk! Ja De tekst vind ik ook mooi, en het lettertype ook!
appelflapje; Jammer dat pasamba een beetje hoekig lijkt, maar dat komt van dat randje erom heen, daar heb ik ook altijd last van.. Verder wel leuk gedaan!
appelflapje 2e bewerking; Deze vind ik heel mooi! Prachtige achtergrond en pasamba mooi uitgeknipt. Dat spiegelbeeld is ook erg goed gedaan!
orri; Ook heel apart, maar wel erg goed gedaan zeg! Ziet er inderdaad heel realistisch uit! Lachen

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:39

@ pipanda.. ja die tekst komt uit een liedje van marco borsato (because we believe) , ik vond t wel een mooi zinnetje!.. en dat scheef..tjah een beetje gepast en dit vond ik persoonlijk wel het mooiste.. bedankt voor t commentaar Vork

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 18:03

heey thema kna ik wel wat mee... me opa is vandaag in een kunstmatige coma gebracht... daarom ook dat de foto niet geweldig is uitgeknipt....me handen trillen nog steeds van het onverwachte nieuws... maar hier de foto...
Afbeelding

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 18:16

en hier mijn eigebewerking...
Afbeelding

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 18:28

XxLiEsJuHhxX Je moet netter knippen.Bij je eerste bewerking heeft pasamba hakkelege oren en is pasamba een beetje uit gerekt

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 18:33

XxLiEsJuHhxX;Sterkte met je opa Ach gut .Het engels klopt niet helemaal maar ik begrijp je wel Knipoog

Fable

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 19:35

mijne:

Afbeelding

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 19:40

Fable hij is wel mooi, alleen de tekst is bijna onleesbaar, wel heel netjes geknipt

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 20:10

Pfffff Tong uitsteken
Jammer dat ik morgen op vakantie ga, kan ik 2 weken niet meedoen Ach gut Moet echt afkicken Clown
Vedere commentaar:
Pag 5.
l0rdJ
Het oor valt weg, ik had of het paard of de achtergrond lichter gemaakt, wel mooi randje Lachen
Jaduuh Wat zijn die onderbenen raar, sorry maar vindt het wel grappig maar er niet bij passen Tong uitsteken Ik vindt dat believe etc. wel leuk Lachen
Britjuh Het knippen is niet zo heel slecht hoor, oefenen oefenen oefenen Knipoog Voor de rest had ik alle paarden even zichtbaar gemaakt, dat vindt ik persoonlijk iets mooier Knipoog
Britjuh Weer dat doorzichtige Vork Vindt deze wel mooier Lachen
Jaduuh Mooi Lachen Ik had alleen de letters iets groter gemaakt, je moet nu echt zoeken Knipoog
Appelflapje WOW Haha! Mooi! Kan niet echt wat bedenken, alleen dat de oren een beetje wazig zijn Knipoog
Appelflapje Geweldig Haha! Alleen loopt de weerspiegeling iets te ver door, je ziet het ook op het strand Knipoog
Orri Deze is leuk! Erg apart Lachen Alleen als je zo naar achter toe zittend paardrijdt, bijna op de kont dus, vindt ik je knap Tong uitsteken
Pag. 6
XxLiEsJuHhxX Jammer van dat knippen en ik zou, als ik jou was, het paard ook gewoon zichbaart maken of maar 1 doorzichtbaar, dit vindt ik persoonlijk niet zo mooi Knipoog
XxLiEsJuHhxX Weer dat geknip en hij is wel érg klein Knipoog
Fable Mooi! Alleen, er klopt iets niet voor me gevoel, de kleur? En ik vindt die tekst zo erg mooi Lachen

Pff weer een hele opgaven Tong uitsteken

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 21:18

Ik heb toch zo'n origineel idee gekregen, helaas niet bij het thema, maar gewoon als vrije bewerking dat mag toch ook?

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 21:18

Dat mag Nevony. Ja

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 21:26

Oefz het is wel ontzettend moeilijk,m maar dit keer ga ik doorzetten, nu wordt het een échte bewerking Haha! met alles tot in de puntjes uitgewerkt en ook al doe ik er 3 dagen over dat kan Haha! hihi maar vanavond hoop ik met het eerste deel klaart te zijn Tong uitsteken

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 21:29

Weet iemand van jullie misshcien hoe je met photofiltre bijvoorbeeld de onderkant vervaagd en dat het dan steeds minder vervaagd?

edit: heb al iets Knipoog

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 22:00

Je maakt ons benieuwd Schijnheilig

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 22:17

Haha hij is voorlopig nog lang niet klaar Lachen
Ik heb wel allemaal stapjes gemaakt, zodat ik uit kan leggen hoe ik het heb gedaan, mag dat ook of kan ik dan beter een apart topic openen en dan hier de link plaatsen en het resultaat?

Edit: Ik ga nu afsluiten, want anders ga ik hem afraffelen, maar morgen ga ik verder, wow ik ben al zo'n ander half uur aan bezig en ik ben nog niet eens op de helft Bloos! maar het resultaat tot nu toe mag der ook wel zijn hoor Tong uitsteken

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 09:28

Hijg Hijg Hijg pufffff heheh!!! mijn commentaar is af Tong uitsteken Tong uitsteken
tis een hele pagina vol zowat Tong uitsteken

Pagina 1:

@ Edda: Mooie kleuren, leuke tekst Lachen Netjes uitgeknipt Ja mooie achtergrond ook Haha!

@ Superhaffies: Voortaan netter uitknippen.. Tong uitsteken hoelang je er ook op zit!!! voor de rest is Pasamba een beetje misvormt en vind het een beetje druk.. sorry vind m niet mooi

@ Boemba: ik vind dat de eerste een beetje simpel oogd voor de rest zijn ze allebei super mooi Lachen

@ paOlien: de eerste is wel erg leuk maar het lijkt of dat gat naast pasamba zit dat is erg jammer Ja de tweede oogd wat simpel maar ik wel heel mooi Lachen misschien had je er met een siertekst nog bij kunnen zetten: "Pasamba" ofzo? Lachen

@ L0rdJ: ik vind hem erg leuk bedacht Lachen dit is pas echt geloof Vork

@ DebbJj: vind de tekst wel mooi met dat randje eromheen maar er zitten nog streepjes tussen de tekst en de randjes!!! jammer zeg Ja voor de rest vind ik het randje om Pasamba heen ook niet zo mooi dse achtergrond is wel leuk Lachen

@ Sindbad: Super Haha! Haha! Haha!

@ Sharon: Wouww!!! die tekst is mooi Haha! het lijkt niet of tie erin staat gegraveerd Lachen voor de rest passen de vleugels niet helemaal, ik vind hem niet netjes uitgeknipt maar de hoorn is wel erg leuk Haha!

@ daandriaan: ik vind hem heel mooi hoor Lachen ik had alleen wel een ander lettertype gekozen en het paard heet niet pasamaba maar pasamba Lachen

Pagina 2:

@ daandriaan: de foto is helemaal niet pixelig!!! misschien de achtergrond maar de foto van pasamba niet hoor en hety paard heet geen pasamaba maar pasamba.. Tong uitsteken niet netjes uitgeknipt.. zie hier en daar nog randjes ..Knipoog voor de rest erg simpel...Knipoog

@ Elout: Wouw die is gaaf gemaakt Haha!

@ DebbJj: bij het oortje is ie minder goed uitgeknipt.. Knipoog erg jammer Knipoog

@ X_Nandii: Simpeltjes.. Knipoog bij het achterbeen aan deze kant zit een vaag ding dat is jammer.. Knipoog voor de rest is het kroontje wel grappig maar ik weer niet wat dit met het thema te maken heeft Tong uitsteken

@ X_Nadii: Vind deze niet zo mooi ik vind deze ook wat simpel en deze is niet zo netjes geknipt (hoekig), voor de rest had ik de tekst iig niet geel gedaan.. dat kleurt niet die eenhoorm vind ik ook niet mooi..

@ irriojoppa (?) : geweldig super Haha! Haha! Haha! niet zo netjes uitgeknipt maar dat kijk ik door de vingers Knipoog

@ Kim4bibi: wat simpel! tekst is wel erg grappig hihihih Haha! voor de rest niet zo netjes uitgeknipt.. voor de rest wel mooi Ja Lachen

@ Melletjuhh: kinderachtig Vork Pasamba is ook heel erg KLEIN de tekst is wel grappig bedacht Lachen

Pagina 3

@ Pasamba: super zeg Haha! Haha! Haha!

@ More: niet zo netjes uitgeknipt voor de rest erg leuk Lachen

@ jumbohorse: niet zo mooi ook nioet netjes uitgeknipt

@ Otje_Merlot: vind hem helemaal niet mooi

@ Pipanda: dit is de allermooiste tot nu toe hoor!!! Haha! zekker weten Haha!

Pagina4:

@ QuijoSavan: wouw Lachen die is ook wel erg mooi Lachen de tweede: SUPER Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

@ Otje_Merlot: t lijkt net ofdaT ze nu haar benen kruist Verward

@ Sanne_Shelly: supermooi bedacht met dat PAARS Haha! mooie tekst ook Lachen

@ Pasamba: alweer super Haha!

@ OpPheLiIa: niet mooi die kleuren en die tekst staan niet bijelkaar en die kreukels zijn simpel en niet mooi

@ Pipanda: super deluxe Haha!

@ _Marinke_: wat druk Vork niet zo netjes uitgeknipt voor de rest erg mooi Lachen

@ Shalimar: die groene Pasamba is alleen niet zo mooi 2e wat simpel Tong uitsteken

Pagina 5:

@ l0rdJ: wat simpel Knipoog wel mooi Lachen

@ Jaduh: niet mooi ook niet netjes uitgeknipt

@ Britjuh: ikv vind hem best netjes uitgeknipt voor de 1e keer Ja

@ Britjuh: miss had je de tekst iets groter kunnen doen ? Lachen

@ Jaduuh: Wouw Haha!

@ Appelflapje: ik vind m zo slecht nog niet Haha!

@ Appelflapje: hoefjes afgesneden voor de rest heel leuk Lachen

@ Orri: erg leuk!!! maar hoe kan dat mens teugels in der handen hebben Vork Vork en ze zit op Pasamba's KONT Vork

Pagina 6 Vork de laatste Haha! Haha! Haha!

@ XxLiEsJuHhxX: Sterkte met je opa Kusje slecht uitgeknipt Tong uitsteken tekst staat ook in Pasamba Tong uitsteken ik vind m niet zo mooi Bloos 2e is wta klein en ook niet mooi

@ Fable: vind m mooi Haha! alleen de tekst en waar tie staat vind ik minder Ja

kus evelien