Netjes gedaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaduuh schreef:Britjuh; Zelfde als wat eerder genoemd werd, jammer dat je meerdere foto's hebt gebruikt. Heb je zelf geen foto's met mooie achtergronden?
Appelflapje; Mooi hoor, wat is alleen die lijn onderaan de foto? Langs z'n benen.
Appelflapje; Ook deze erg leuk, ook met die weerspiegeling. Prachtige achtergrond ook, zelf gemaakt?
l0rdJ schreef:[size=9]Hier mijn beloofde commentaar, het is allemaal aardig en positief bedoeld. Vat het op als opbouwend kritiek
x__Nandii, ik vind hem erg leuk, alleen had de tekst wat compacter gehouden het neemt nu zoveel ruimte in beslag
x__Nandii, erg mooi!
size]
pipanda schreef:Edda;Geheel ziet er weer netjes uit, kleuren passen goed bij elkaar.Mooie foto (bij mij zie ik ook mooie zonsondergangen vanuit de huiskamer maar er lopen altijd hoogspanningskabels doorheen)
Boemba schreef:Jaduuh nette rustige bewerking hou wel van zwart wit alleen het knippen had iets beter gekund
Jaduuh weer een zwart wit bewerknig niet veel op aante merken alleen komt het paardje wel erg donker over ten opzichte van de bloem