Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 20

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Debb

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 19:45

Oke, hier ook mijn commetaar
Pagina 1

Edda; Opzich leuk idee. maar ik vind het echt zonde van de manen, dat die ''sprietjes'' er zo uitkomen steken
NinaTijger; Ik vin 'm idd ook een beetje simpel eerlijk gezegt. Maar de manen zijn opzich wel netjes En de tekst vind ik ook wel grappig
Smeetjoew: leuke tekst. je bewerking is alleen iets te simpel. Of lijkt dat maar zo?
Appelflapje: wouw, super! het mutsje past precies, leuk idee! het enige nadeel zijn de manen maarja... die zijn ook niet zo makkelijk he Maar ik vind je bewerking echt super!
Meliaforever; leuk! alleen het knippen kan nog wel ietsjes netter, bij de manen & de oortjes.
Sanne_shelly; super! niks op aan te merken eigenlijk...

Pagina 2

Boemba; mooi! super netjes uitgeknipt, die manen Leuk letterype, super gewoon!
NinaTijger; leuk gedaan! ik zou allen de naam (katinka dus) ff wat meer naar katinka zelf hebbe gedaan, maar verder mooi!
Stravero; mooi gedicht & mooi achtergrondje, heb je die zelf gemaakt Evelien? verder ietsjes simpel maar ach.... Je hebt wel super netjes geknipt, de manen ook; super!
Stravero (2); mooi! leuk dat vlindertje in de hoek & alweer zo'n mooi achtergrondje... hoe kom je daar toch aan?
Pasamba; super mooi! echt prachtig! alleen Katinka is nu een beetje langwerpig, of lijkt dat maar zo & zie ik het verkeerd?
paOlien; mooi! net als wat pasamba zegt; je lijkt wel een engeltje in de lucht super mooi!
StOoRzEnDeR; Je hebt katinka netjes uitgeknipt, alleen de manen kunne nog net ietsje netter En ik vind het eigenlijk niet erg mooi dat paoline nu paars is, als ze gewoon de normale kleur had gehad zou het mooier zijn denk ik
Misz_J; ondanks dat ik hem toch te simpel vind heeft hij wel wat De tekst is alleen niet zo goed te lezen...
Heike; leuk. grappig die wortel!
Heike (2); Mooi! dees is super
Loutjelou; ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat Katinka zo ''los'' in het rondje staat, als er bijv. wat meer nek bij had gezeten vond ik hem toch iets mooier denk ik! Super leuke tekst staat erbij Orgineel ook met die dromen vanger
gekkeils; leuk, wel wat simpel. Je manen zijn niet zo netjes geknipt...
nonie; idd, je manen wel leuk achtergrondje
benniebentu; mooi! echt leuk zo bij die bloemen! Het enige wat netter kan zijn toch weer die manen
gekkeils; de achtergrond vind ik persoonlijk niet zo heel leuk. wel leuk gedichtje!

Pagina 3

Orri; Geweldig! echt super!
PaOlien; wouw! mooi gedaan! Leu kdat Katinka zo uit die maan komt
Pipanda; Alweer mooi! katinka loopt goed over in de achtergrond. super
Daandriaan; ik vind de rand om Katinka niet mooi & Het lettertype waarin katinka's naam geschreven is ook niet echt; dat had je beter hetzelfde kunnen doen als het lettertype waarin Dreamer geschreven is, dat lettertyp is super mooi! welke is dat?
switchx; mooi achtergrondje.. katinka past er precies bij. De naam mocht van mij alleen wel ietsjes meer opvallen
Safra_ Katinka ik een beetje dik geworden lijkt wel Wat een super achtergrond zeg!
Otje_Merlot; mooi! je hebt de manen super uitgeknipt & de tekst past er goed bij
ArGieVai; Leuk gedaan
Appelflapje; alweer super wel beetje simpel..

Pagina 4

NoaBeertje; Tussen katinka & de gloeiende rand zit nog een randje; dat is niet mooi. verder nogal simpel
Lypido; super mooi zeg! Niets op aan te merken
nonie; whaha idd zomers de tekst vind ik niet zo leuk erbij passen. De blauwe lucht is nogal vaag, dus mischien had je die bloempjes aan de zijkant ook wat kunnen vervagen.
Eefske; mooi gedaan. maar die manen zijn niet zo leuk vind ik
LoutjeLou; mooi alleen het rechteroortje niet zo :p & de manen.. de tekst had mischien wel ietsje kleiner gekunt..
Borisjuuh; hoe het precies moet staat op de eerste pagina, eerste bericht maar over je bewerking.... voor als je je bewerk prog. net hebt is ie best goed gelukt Je manen mogen wel wat netter
switchx; Mooi!
Edda; Je manen vind nog steeds niet echt mooi Maar verbeterende versie's mogen niet
Larnaca; Netjes gedaan. lekker rustig Alleen had de tekst nog wel ietsjes duidelijker gemogen
StOoRzEnDeR; ook hier vind ik paoline er niet mooi bij passen & katinka staat erg klein op je bewerking vind ik.
orri; hihi, grappig idee jammer dat de naam wat klein is

Pagina 5

sesiel_; De oortjes zijn bijna niet te zien! Het been is niet netjes uitgeknip en de manen ook niet echt. De draak had ook netter gemogen. Ik heb beter van jou gezien!
Otje_Merlot; wouw! super netjes gedaan !
Boemba; Mooi! Leuk idee hoor. Het filter past er ook goed overheen.
superhaffies; sorry, ik vind het niet echt mooi Katinka is niet mooi uitgeknipt & ik zou Katinka in kleur gelaten hebben. Ook de kleur van de tekst past er niet goed bij, het lettertyp ook niet zo.
Amigotjuhh; mooi! super gedaan! alleen die manen he..
Amigotjuhh (2); weer die manen maar verder toppie!
Pipanda; leuk idee! alleen zou ik Katinka iets minder doorzichtig hebben gemaakt denk ik

Zo hehe, hele waslijst
Er zitten wel super bewerkingen tussen zeg!

Eefske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 19:48

Hai Ik wou nog even zeggen dat ik vind dat het niveau echt omhoog is gegaan met wat het was. Echt klasse! En het commentaar over de manen bij mijn bewerking, er zit wel iets in dat het niet zo mooi is. Maar het is wel echt 'My Little Pony-achtig' en dat was ook de bedoeling kusjeva

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 20:34

bedankt voor het leuke commentaar op mijn bewerkingen ik heb er nog 1 gemaakt die ik echt super vind.. jammergenoeg heb ik er al 2 geplaatst, en mag ik er niet meer maar hij staat in mijn profiel

@ orri, wauw die is mooi!! Jammer dat katinka een beetje dun (?) is geworden, en dat de tekst wat klein is, maar verder is hij echt gaaf!
@ StOoRzEnDeR, jawel, het scheelt wel de tekst is nu beter te lezen en hij is scherper..

Pagina 5

@ sesiel_, ik vind hem zonder tekst leuker. Maar eigenlijk is hij wat simpel, het knippen is niet al te netjes gedaan en de oren vallen weg.. maar je idee is leuk
@ Otje_Merlot, die is echt heel mooi net een schilderijtje Misschien is hij wat de donker, maar verder top!
@ Boemba, wauw Die is alweer prachtig !! Op zulke bewerkingen heb ik geen commentaar, alleen dat het lijstje wat raar is.. maar verder super!
@ Amigotjuhh, op de manen na is hij supermooi ! misschien een randje erbij?
@ DebbjJ, leuk dat je meerdere foto’s hebt gebruikt! Ik heb alleen wel beter van je gezien, de manen zijn wat raar uitgeknipt.. Verder heel leuk!
@ Amigotjuhh, super achtergrond ! enige minpuntje is nog steeds het knippen.. helaas..
@ pipanda, wauw.. super weer ! [zoals altijd ] Echt beautyful.. Juist leuk dat het paard door het hoofdje schijnt! Ik vind hem apart en supermooi

Ik vind de bewerkingen van Boemba en Pipanda er toch echt uitspringen hoor.. prachtig en dat was niet slijmerig bedoelt

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 20:43

pagina 4

StOoRzEnDeR ziet er leuk uit had paolien allen niet laten doorschemeren nu zie je de achtergrond er erug doorheen
edit nu ik hem ook bij de grote versie heb gezien had het knippen iets beter gekund opzich wel een leuke bewerking
orri ik vind de achtergrond wel iets weghebben van de roos van pipanda`s vorige ronde van het konijn heb jij hier ook een roos gebruikt ziet er leuk uit lijkt alleen of het katinka heel smal is geworden

pagina 5
sesiel_sluit me aan bij je eigen comentaar vind je tweede bewerking beter vind het idee leuk maar mis nog wat weet alleen niet precies wat
Otje_Merlot vinsd je idee heel leuk had zelf het zelfde idee maar jouw lijstje vind ik mooier waar heb je die vandaan gehaald je bewerking van je paard is ook leuk net een echt schilderij
Boemba eigen comentaar had de paardjes iets kleiner moeten maken en dan water erbij moeten klonen stoort mij namelijk dat het onderste paardje er niet helemaal opstaat maar ja kwwam zo uit maar achteraf had ik het met klonen kunnen oplossen (maarja daar is het nu te laat voor)
superhaffiesmis de t in de eerste regel opzich een leuke bewerking maar de manen haden wel beter gekund
Amigotjuhh leuk achtergrond kleurtje gebruikt wat volgende keer anders kan is de kleur van de schaduw jouw schaduw heb je alleen in procenten minder gemaakt maar je kan het eerst beter zwart maken en dan procenten minderen nu heeft je schaduw oom zwart en witte manen
DebbjJ leuke bewerking vind hem alleen iets te donker overkomen manen hadden iets mooier mogen uitlopen
Amigotjuhhmooie bewerking zou alleen katinka niet door de lijst hebben laten schijnen
pipanda mooi gemaakt maar inderdaad zou ook het paard niet laten doorschijnen wel leuk dat de manen uit de lijst komen en dat ze uit de lijst komt de achtergrond van je kleine lijstje mag wel doorschemeren

nou dat was het weer even wel altijd moeilijk hoor comentaar geven lijkt het wel of je zou zit te zeuren maar ja alles is opbouwend bedoeld en van fouten kan je leren zal ik maar zegen

groetjes boemba

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:15

mn vrije bewerking.. hij is niet zo bijzonder vind ik.. maar was inspi loos

Afbeelding

xxx sanne

Kasmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:15

Wat een super thema moet je wel geniaal zijn wil je dat verzinnen
Nee, leuke foto zal als ik tijd heb ermee beginnen!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:25

Ok, hier eindelijk mijn commentaar op alle bewerkingen tot nu toe...het is een klus om alles te bekijken en er wat zinnigs op te zeggen....

Pagina 1:

@Edda: Ik vind het heel apart wat je met die manen hebt gedaan. Wel leuk idee met die ogen. Alleen persoonlijk had ik het leuk gevonden als sommige ogen wat scherper waren geweest. Maar dat is persoonlijk.

@NinaTijger: Hij is wat simpel maar ik vind hem wel leuk. Mooie achtergrond en leuk randje. Lettertype vind ik heel mooi en toepasselijke tekst!

@Smeetjoew: Ook vind ik deze wat simpel maar zeker wel mooi. Die kleur is mooi en de tekst vind ik ook leuk. Die zwarte rand maakt het netjes af.

@Appelflapje: Mooie achtergrond! Heel leuk idee ook met die slaapmuts! Ik die roos een iets andere kleur gegeven zodat hij wat meer in de achtergrond verdween maar das persoonlijk gezeur. Mooi randje ook met dat wit wat vervaagt.

@Meliaforever: Het zou wat mooier zijn geweest als je Katinka had later overlopen in de achtergrond...ze ziet er nu zo opgeplakt uit. Ik vind je idee wel heel leuk en je tekst ook wel alleen had ik een iets ander lettertype gebruikt. Maar ik ben een zeikerd wat dat betreft.

@Sanne_Shelly: Ik vind hem super! Heel mooi. Ik ken dat witte paardje wel, heb ik ook wallpapers van. Hij past zo mooi bij Katinka. Leuk die tekst in die kleuren!

Pagina 2:

@Boemba: Netjes geknipt! Mooie omranding ook. Kleuren passen erg goed bijelkaar. Ook leuk dat je haar erbij hebt gezet! Lettertype van Katinka vind ik ook mooi.

@NinaTijger: Ook weer erg mooi! Katinka loopt mooi over en ik vind die roos in je achtergrond erg mooi. De tekst zelf had ik iets anders gedaan (qua woordgebruik dan) maar het type is wel apart.

@Stravero: Ziet er netjes uit hoor! Katinka is netjes geknipt en ze staat in een mooie achtergrond. Simpel maar erg mooi! Tekst past er ook heel goed bij qua woorden en type.

@Stravero: Je hebt Katinka super uitgeknipt! Die manen zijn echt stoer!Mooie achtergrond ook, leuk met die vlinder!! Lettertype vind ik ook heel mooi alleen je tekst klopt niet. Ik zou persoonlijk kiezen voor: You're always in my heart, (out my heart is niet correct Engels namelijk) You're special to me, (special for me bestaat ook niet). Verder vind ik hem super!!

@Pasamba: Mooie achtergrond! Netjes geknipt ook en ze loopt mooi over in de achtergrond. Enige minpuntje is je tekst. Had wat duidelijker gemogen, wel leuk lettertype!

@PaOlien: Mooi! Katinka netjes gedaan, loopt netjes over. Je hebt jezelf (toch?) er netjes in verwerkt. Lettertype is heel mooi alleen had ik persoonlijk die zin iets anders gedaan. Wel super...ik doe het je niet na!!

@StOoRzEnDeR: Ik had de tekst iets lager gedaan, hij zit zo net op het randje. Meisje is idd te paars, ziet er erg nep uit. Sorry! Wel leuk hoe je Katinka transparant hebt gemaakt, dat krijg ik nog steeds niet voor elkaar! Lettertype is ook mooi. Oh, en ik had die laatste zin weggelaten...2x vind ik wat te veel...

@Misz_J: Ook hier had ik de tekst wat lager gedaan en duidelijker want ik kan de helft niet lezen! (en ook de tekst 'dreamer' onderin!) Ik had ook niet voor paars gekozen want het ziet er zo heel nep uit. Verder is er niet zoveel aan gedaan. Jammer maar misschien moet je nog even oefenen... Edit: ik lees net wat er onder je bewerking staat! Ik heb trouwens ook een laptop en dus geen muis...knippen is bij mij dus ook erg moeilijk!

@Heike: Je eerste bewerking: Mooi gedaan die manen!! Leuk dat lichtje ook en die wortel! Ik heb me rot gelachen! 2e bewerking: Heen knap hoe je dat gedaan hebt!! Simpel maar mooi randje (Corel Paint Shop Pro?) en mooi lettertype. Ik had alleen voor een ander kleurtje tekst gekozen maar das mijn gezeur...negeer dat maar..

@Loutjelou: Mooi gedaan met die dromenvanger!! Zal wel een werk geweest zijn! Katinka heb je goed aangepast zodat ze in het geheel past. Goed! Tekst is ook super en lettertype ook! Ik vind hem mooi!!

@Gekkeils: Ik had de tekst een ander kleurtje gemaakt, groen op groen vind ik niet zo. Wel een leuke achtergrond en netjes geknipt. Ik had alleen ook een ander kleurtje voor de rand gekozen. Ik ken trouwens de bloemen en vlinders...heb ik ook in een programma...

@Nonie: Je Engels is goed hoor! Apart die manen! Vind het wel wat hebben! Ik had alleen de tekst iets kleiner gedaan of anders neergezet want het past er NET op...

@Benniebentu: Ik had de tekst een andere kleur gedaan want het is best moeilijk leesbaar. Leuk randje en leuk idee wat je met Katinka hebt gedaan! Alleen de oortjes zijn een beetje raar geknipt.

@gekkeils: Ik ben een zeikerd hoor maar ik had je allereerste zin met een hoofdletter begonnen. (je gebruikt verderop 1x een hoofdletter en verder nergens...vaag. Jammer dat je achtergrond zo pixelig is.

Pagina 3:

@Orri: Super mooi...ik kan niet anders zeggen! Manen knap gedaan en die veertje zijn ook top! Alles is een mooi geheel. Petje af voor je!!

@PaOlien: Je tekst moet zijn: In my dreams, you are everywhere. Supergaaf gedaan zo! Hele mooie achtergrond en leuk van die andere Katinka!! En die in de maan is ook stoer!

@Pipanda: Tja, wat kan ik zeggen? Heel, heel, heel erg mooi. Hij is gewoon super en verder geen commentaar!!

@Daandriaan: Als je zegt dat je hem niet heel mooi vind waarom plaats je hem dan Het lettertype van 'dreamer' vind ik mooi, die van 'Katinka' niet. Achtergrond is ook wat simpel. Had ook iets netter mogen knippen maar dat hebben we allemaal moeten leren en ik kan het zelf ook nog niet goed.

@switchx: Hij is redelijk simpel maar ik vind hem mooi! Mooi randje en tekst en type passen er goed bij. Katinka is ook netjes geknipt enzo. Goed!

@Otje_Merlot: Je tekst klopt niet, het moet zijn: 'The only thing I can do is to dream about you'. Katinka heb je netjes gedaan! Die manen zijn mooi! Achtergrond vind ik wel mooi ondanks dat hij simpel is.

@ArGieVai: Tja, hij heeft wel wat. Alleen ik had een andere kleur rand gedaan en een andere kleur tekst. Verder...ja, wel leuk!

@Appelflapje: Ik vind hem wel heel mooi eigenlijk! Simpele maar daarom wel leuke tekst, leuk met die kaders eromheen! Mooie achtergrond en Katinka is netjes geknipt. Die manen zijn ook mooi geworden zo! Netjes!

Pagina 4:

@NoaBeertje: Hij is wel leuk alleen Katinka is niet zo heel netjes geknipt. Tekst is wel leuk en die maan ook. Dat zwart/witte randje maakt het wel af.

@Lipydo: Tja, gewoon geweldig! Ik vind dat doorzichtige juist leuk en Katinka heeft wel blauw in het midden maar ik vind het mooi. Heel apart!!

@Loutjelou: Mooi! Katinka is netjes geknipt en ik vind dat doorzichtige mooi. Achtergrond is mooi en het randje past er mooi bij. Letterkleur en type is ook prachtig! Ja, mooi!!

@Borisjuuh: Je tekts klopt niet. Het moet zijn: 'I'm dreaming of the angel in heaven' of 'I'm dreaming of the angel and heaven'. Ik denk dat je de eerste bedoelt. Wel mooie achtergrond! Zijn dat schelpjes in de wolken? Leuk!! Knippen mag wat beter...blijven oefenen!!

@switchx: Je eerste bewerking: Tekst klopt niet. Moet zijn: 'I saw you in my dream and I just knew, that I will find you.' Ik had alleen de tekst met een dun wit randje gedaan zodat je hem net wat makkelijker kon lezen. Achtergrond is niet zo duidelijk maar Katinka ook niet en dat past wel. Leuk! 2e bewerking: Huh Die had je toch al geplaatst?

@Larnaca: Ik had de tekst een andere kleur gedaan...dan is het makkelijker te lezen. Mooi hoe je Katinka transparant hebt gemaakt! Ze past zo goed bij de andere paarden. Netjes gedaan hoor!

@StOoRzEnDeR: Ik had de tekst wat groter gemaakt en vet gedrukt. Wel leuk idee met die maan alleen had ik alles wat groter gemaakt. Hij is wel apart!

@Orri: Tja, ik vind deze minder. Ik ben mooiere van je gewend! Ik vind het wel een heel leuk idee maar ik vind haar gewoon te donker geworden. Sorry!

Pagina 5:

@sesiel_: Jammer dat je haar oortjes niet ziet. Ik vind de draak wel stoer eigenlijk.

@Otje_Merlot: Je tekst klopt niet. Het moet zijn: 'I always see you here and in my dreams'. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik hem niet zo mooi vind. Ik vind die lijst met die achtergrond niet mooi.

@Boemba: Ik vind hem niet zo...sorry...ik ben betere van je gewend. Katinka is wel netjes gedaan...haar manen ook.

@superhaffies: Je ziet de tekst maar half, ik had hem opgeschoven en/of kleiner gemaakt. En volgens mij moet er een 't' achter 'kom' of heb ik het mis? Knippen mag nog even geoefend worden!

@Amigotjuhh: Netjes hoor!! Leuk hoe je Katinka een beetje dubbel hebt neergezet. Mooie achtergrond ook en mooi lettertype.

@DebbjJ: Ik vind het wel een leuke collage. Ik had alleen een andere kleur dan blauw gebruikt maar das persoonlijk.

@Amigotjuhh: Mooi!! Mooie achtergrond, erg creatief. Zelf gemaakt? Netjes geknipt en mooie tekst. Mooie tekstkleur en type ook!!

@Pipanda: Super!!! Echt heel mooi!! Supergave achtergrond en Katinka past er goed tussen zo! Dat er een paard door haar hoofd loopt vind ik niet hinderlijk....

@sanne_shelly: Hij is wel erg mooi hoor!!Leuk dat bloemenveld! Die andere foto van Katinka vind ik ook supermooi en het lijkt zo net of het een ander paard is.

Zo...pffff..dat zit er weer op...ben hier zeker een uur mee bezig geweest...mijn eigen bewerkingen willen niet lukken....ben mijn favo programma (Corel Paint Shop Pro) kwijt...wie weet hoe duur dat programma kost mag me PBen...

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 22:50

Hallo allemaal, nog even iets over mijn 2e bewerking.Katinka schijnt niet door,ik heb namelijk een stuk achtergrond geselecteerd in de vorm van het knipsel(dat was het nieuwe wat ik geprobeert heb)(Als je goed kijkt zie je diezelfde paarden erachter nog een keer lopen) en die laag heb ik dan weer over katinka gelegt en dat doorlaten schemeren.Ik vond het weer eens wat anders, en nu had ik het idee dat de gedachte aan de paarden in vrijheid echt in katinka's hoofd zitten.
Maar smaken verschillen Groetjes pipanda

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 07:46

Nou, 2 bladzijdes commentaar geschreven, de rest moet nog maar even wachten

Pagina 1:

Edda: Hij spreekt mij niet echt aan. De open ogen vind ik er niet echt mooi bij passen, de gesloten ogen wat beter. Verder valt Katinka een beetje weg in de achtergrond. En tsja de manen... Maar ja daar bakte ik zelf ook niks van dus ik zeg maar niks...

NinaTijger: Netjes geknipt! Echt commentaar heb ik eigenlijk niet. Ik vind het zelf meestal wat minder leuk als je dezelfde foto 2 keer neerzet (bedoel in een bewerking) maar ja smaken verschillen...

Smeetjoew: Mooie kleuren . Misschien had je er iets meer aan kunnen doen, maar hij is wel mooi. Mooie tekst!

Appelflapje: Heel mooi bewerkt! Met die roos erbij enzo, en die muts! Mooie letters ook. Jammer alleen van de letters rechts onderin, ik had die persoonlijk weggelaten of een ander lettertype gedaan.

Meliaforever: Mooie bewerking, alleen een beetje strak, hoekerig geknipt. Bijv. bij de oortjes en de manen. Verder een beetje te veel geblurt op sommige plaatsen, maar verder vind ik hem wel heel erg mooi. Alleen het lettertype ben ik niet zo weg van..

Sanne_shelly: WAUW! Echt heel erg mooi! Super! Dit vind ik denk ik een van de mooiste, ook wat betreft het thema... Mooie kleuren gebruikt, mooie tekst, en die eenhoorn maakt het helemaal af! Echt wauw!

Pagina 2:

Boemba: Mooi bewerkt hoor Leuk lettertype (Beyond Wonderland?) Leuke rand erom heen, daar ben ik zelf nooit goed in.

NinaTijger2: Het lettertype vind ik best mooi, alleen de tekst spreekt me niet zo aan. Weer een beetje hoekerig geknipt, maar verder wel netjes. Leuke achtergrond. Maar persoonlijk had ik die glans weggelaten. Of iets minder gedaan.

Stravero: Erg mooi! Mooi dat gedicht erbij, en de kleuren vind ik erg goed gekozen De manen heb je ook erg mooi geknipt! Commentaar heb ik niet echt...

Stravero2: Erg mooi! Super kleuren, en erg leuk met die vlinder! Alleen tussen zijn oren zit een boebeltje Super lettertype! Hoe heet die?

Pasamba: Ik vind hem niet zo... De verhoudingen van Katinka kloppen niet meer, en de tekst is wat vaag (vager geworden?) Jammer... Wel een mooie achtergrond gebruikt

PaOlien2: Mooi Erg mooi, Mooie kleuren van de achtergrond, en de manen erg netjes Commentaar heb ik niet echt..

StOoRzEnDeR: Ik had persoonlijk Paoline niet zo paars gemaakt. Het vloekt nogal met de andere kleuren die je gebruikt hebt. De manen zijn niet zo netjes geknipt (Kom ik weer met die manen ) Verder vind ik hem wel mooi, mooie tekst, alleen zou ik die op een ander plaatsje zetten, het staat nu zo naar boven gedrukt...

Misz_J: Mooie kleuren! Alleen zie ik van de tekst een woordje niet... Ik weet niet of dat aan mij ligt..? Verder misschien een beetje simpel, maar wel leuk

Heike: Leuk! De manen vind ik niet zo heel erg mooi, maar beter dan die van mij Erg leuk met die wortel!

Heike2: Mooi! Ik heb geen commentaar eigenlijk... Origineel!

Loutjelou: Mooie tekst, mooie achtergrond. Alleen ziet de nek er een beetje raar uit, zo dun... Maar verder heel leuk

Gekkeils: Leuke tekst! Zelf bedacht? Erg leuk die rand met die bloemen. Alleen had ik voor een andere achtergrond gekozen, dit is een beetje druk. Verder leuk, met die vlindertjes enzo!

Nonie: Ik vind hem niet zo. Het knippen vind ik erg slordig gedaan, en dat met dromen over zijn/haar jeugd/veulentje is volgens mij ook al meerdere keren gedaan. Jammer!

Benniebentu: Het knippen kan beter, maar ik vind hem wel mooi. Leuke tekst, erg mooi lettertype En leuk dat hart van die hartjes!

Gekkeils2: Ik vind hem niet zo. Wel netjes geknipt, maar de tekst kun je niet zo goed lezen, en verder heb je eigenlijk alleen maar Katinka geknipt en geplakt. Probeer gewoon eens een paar knopjes uit, dan ontdek je steeds meer leuke dingen om het wat op te vrolijken ofzo

Oke, 2 bladzijdes gedaan, nu ga ik maar eens stoppen... Whaha!

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 08:05

Boemba schreef:

Otje_Merlot
vinsd je idee heel leuk had zelf het zelfde idee maar jouw lijstje vind ik mooier waar heb je die vandaan gehaald je bewerking van je paard is ook leuk net een echt schilderij

Ik heb het lijstje gewoon van internet gehaald en dan het schilderijtje er uit gehaald en vervolgens zelf een achtergrond in elkaar geknutseld wat op een muur moest lijken en daar dan het Frame/lijstje op geplakt, daarna hen ik een achtergrondje gemaakt en daar katinka op geplakt daarna heb ik het geprobeerd passend te krijgen in het lijstje maar dat was erg moeilijk, ik heb echt vanalles geprobeerd, maar het lukte echt niet

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 08:53

Amigotjuhh: mijn lettertype heet SCRIPTINA

ik ga dadelijk even verder ik moet even die quot van iemand anders zoeken

Mijn Commentaar :

@ Sanne_Shelly: Mooie uitgeknipt de manen zijn ook goed gelukt mooie achtergrond alleen misschien had je er wat tekst bij kunnen doen ?

Kus Evelien

edit:

DebbJj schreef:
Stravero; mooi gedicht & mooi achtergrondje, heb je die zelf gemaakt Evelien? verder ietsjes simpel maar ach.... Je hebt wel super netjes geknipt, de manen ook; super!
Stravero (2); mooi! leuk dat vlindertje in de hoek & alweer zo'n mooi achtergrondje... hoe kom je daar toch aan?

Ik heb de achtergronden van Google.nl.. eigenlijk van paOlien maar die haalt ze van google.nl en dan intypen: texture of texturen of textures
dan krijg je allemaal zo iets :
Afbeelding *klik
kus evelien

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 11:43

Stravero schreef:

@ Sanne_Shelly:
Mooie uitgeknipt de manen zijn ook goed gelukt mooie achtergrond alleen misschien had je er wat tekst bij kunnen doen ?

ja had idd gekunt maar meestal verpest ik mijn hele bewerking door de tekst.. ik ben daar echt niet goed in dus dacht ik: dan laat ik t maar liever helemaal weg

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 13:37

sanne_shelly schreef:
Stravero schreef:

@ Sanne_Shelly:
Mooie uitgeknipt de manen zijn ook goed gelukt mooie achtergrond alleen misschien had je er wat tekst bij kunnen doen ?

ja had idd gekunt maar meestal verpest ik mijn hele bewerking door de tekst.. ik ben daar echt niet goed in dus dacht ik: dan laat ik t maar liever helemaal weg

idd maar *hier* kun je lettertypes downloaden en Scriptina is heel mooi, scriptina moet je daar de s aanklikken en dan naar beneden scrollen en dan de 3e pagina aanklikken en dan is het de 3de ding en dan moet je op "win font" drukken en dan opslaan en dan effe alles uitpakken en dan heb jem

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:18

Stravero heel erg bedankt! Ik ga hem meteen downloaden

Eefske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:53

@shalimar, je hebt mijne niet beoordeeld

xx eva

Sifra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 16:05

@ Stavero: Sorry als dit een hele domme vraag is maar wat moet je er dan mee doen alsie gedownload is zodat je hem kan gebruiken?

(Ben blond!)

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 16:20

commetaar

pagina 1

Edda: Leuk idee, en ja wat jezelf al zegt, jammer van die manen
Ninatijger:Leuke en mooie bewerking, maar helaas wat simpel
Smeetjoew: Een prachtige bewerking, maar wel wat simpel..
Appelflapje: Wat lief Mooi en leuk gedaan
Meliaforever:Heel erg leuk idee, jammer dat je een beetje hoekig hebt uitgeknipt
Sanne_shelly: Mooi gedaan,, en het past goed bij het thema

de rest komt morgen of overmorgen!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:54

Sifra_ schreef:
@ Stavero: Sorry als dit een hele domme vraag is maar wat moet je er dan mee doen alsie gedownload is zodat je hem kan gebruiken?

(Ben blond!)

is geen domme vraag
Je hebt hierover een PM

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 19:00

Afbeelding

Naar mijn idee is i wat simpel

Wat ik heb gedaan:

* Achtergrond gezocht
* Paard uitgeknipt
* Paard geplakt
* Die vlakken "los" gemaakt
* Tekst erop gezet

Orola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 19:58

Ik ga ook iets in elkaar maken, maar verwacht niet te veel. Ik doe het gewoon voor de lol.

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 19:59

mijn themabewerking:
Afbeelding

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 20:29

Stravero schreef:

DebbJj schreef:

Ik heb de achtergronden van Google.nl.. eigenlijk van paOlien maar die haalt ze van google.nl en dan intypen: texture of texturen of textures
dan krijg je allemaal zo iets :

kus evelien

Aha, oke ik typ ook wel eens texture in, maar dat vind ik niet zulke mooie achtergrondjes, haha waarnscheinlijk zoek ik niet lang genoeg.
maar bedankt
Ga nu trouwends aan mijn vrije bewerking beginne denk ik

Orola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 20:36

Afbeelding

Ik heb geen bewerkingsprogramma, dus ik deed het met paint. En dit is pas de tweede keer dat ik iets bewerk.
En die stipjes op Katinka's rug, die kwamen toen ik "plakken uit" deed...?

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:00

Oke hier mijn vrije bewerking

Afbeelding
Ook deze vind ik persoonlijk niet zo goed gelukt

Nienkeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:04