Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shivatjuh01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 19:56

Neeeeee!!

Ik was net begonnen aan een fotobewerking,
Ben ik bijna klaar krijg ik een fout melding

Sanco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 20:00

Amigotjuhh schreef:
@Sanne_shelly: origineel . Leuk bedacht! Netjes uitgewerkt!

oww dankje!! *trots* hahah<<vond m ook wel goed gelukt!!

Shivatjuh01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 20:13

Mijn bewerking,

Niet erg orgineel, maar dit is een zelfverzonnen blad waarin loukje
een award wint

Afbeelding

Xxx Deb

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 20:26

@Shivatjuh01: Ik vind hem wel mooi geworden hoor! Wel een duur blad hoor!!

Sanco

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 20:26

ik vind m heel erg leuk en orgineel!!

alleen jammer dat ik die kleine letters niet goed kan lezen.. allleen als ik veel moeite doe... misschien hadden die beter zwart gekund.. maar ik moet wel toegeven dat mijn ogen niet helemaal goed zijn... dus dat kan t ook zijn! xx

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 20:34

Leuk Deb Alleen de kleine lettertjes kan je idd niet zo goed lezen.

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 20:36

Ook hier mijn bewerking! Ik vond het een moeilijke foto omdat je er niet zo heel veel mee kan... maar dit is 'm dan geworden

Afbeelding

Ik ga nu aan mijn commentaar beginnen voor alle andere bewerkingen!

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 20:41

Wauw Lipydo! Echt heel mooi! Sja ik heb niet echt commentaar. Gewoon super mooi

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 21:40

Pagina 1
Nynkk; Hmm, ik heb wel mooiere bewerkinegn gezien van jou! Het idee is leuk, mooi uitgeknipt, maar de ‘diamonds’ staan er niet goed bij net zoals het lijstje. Mooi lettertype! En misschien had je beter een Moulin Rouge achtergrond kunnen doen

orri; Haha, tof Orgineel idee. Niks op aan te merken.

HardcoreLady; Baf… mooi knal kleurtje Beetje saai, probeer meer dan alleen een andere achtergrondje en brushes! Mooi uitgeknipt.

nonie; haha! Gaaf, je hebt Loukje goed in de tv gezet, het ziet er ‘geloofwaardig’ uit.

orri; Heel mooi gedaan. Kleuren van Loukje zijn goed en het idee is orgineel! Ook de helft van haar andere lichaam er goed op gemonteerd

BijouCharlie; Jammer dat ik dit soort dingen al zo vaak tegen kom, Probeer wat anders uit!

Shalimar; Het is zeker niet mijn stijl en vind hem ook te druk, maar dat is een kwestie van smaak hé. Wel heel vrolijk!

Smokey_Luv; Jammer dat de verhoudingen niet helemaal oké zijn en je hoofd een beetje raar is Wazige achtergrond is mooi.

Pagina 2
Loutjelou; Heel leuk! Goed uitgewerkt. Je had misschien ook wel de randen kunnen uitknippen van de krant en die dan op een nieuw transperant bestand plakken. Dan heb je geen witte achtergrond

Pipanda; Heel mooi. Ik had zelf alleen zorro en tornado (die foto) 1 kleur gegeven. Bv. Rood of geel van de lucht. Dan past het veel beter in het hele plaatje.

Pa0lien; haha Wel grappig. Jammer van de wazige randen van Loukje. Je kan ook Loukje een bruine tint geven.

Boemba; Wel leuk. Eindelijk geen uitgeveegde randen van het uitknippen Mooi geknipt dus!

luf_horses; Wel leuk idee. Maar ergens wel saaiig.. misschien staan de schriften en kranten van Loukje te ver vandaan.

Boemba; Deze vind ik mooier dan je andere! Loukje mag wat donkerder. De kleuren vind ik super!

StOoRzEnDeR; Uhm, volgens mij heb je niet zo veel gedaan, behalve uitknippen en plakken op een achtergrond. Het past niet echt bij elkaar.

Pagina 3
Stravero; Weer jammer van de uitgeveegde randen. Verder wel leuk

Stravero; deze vind ik mooier dan je vorige, alleen toch is het zo standaard geworden met dat water… Je had beter een andere achtergrond kunnen kiezen, zodat het er uit ziet dat Loukje met zijn benen in het water staat. Nu zit achter hem een stuk strand waardoor het er niet meer realistisch uitziet

GiorGio_Ndme; Mooie kleurtjes! Ja, ik vind hem gaaf

elout; Haha ik moest eerst ff kijken wat dat nou was hoor bij zijn neus. Het idee is leuk, maar je had het beter even wat anders kunnen uitwerken. Zoals het been dezlefde kleur geven als Loukje zelf. Bril is wel geinig, alleen vind ik het strip figuurtje er niet bij passen. Had zelf een mens gekozen.

StOoRzEnDeR; Ik moest even zoeken… maar had em toch kunnen vinden. Hij beter dan je andere bewerking, maar vind deze ook niet zo super. Idee is leuk, maar je kon beter Loukje centraal zetten.

Philadephia; Haha! Gaaf idee, maar zeker jammer dat je het shirt niet realistisch kon doen. Halster netjes weg gewerkt.

Pagine 4
sanne_shelly; Wat een ideeen allemaal! Lol. Vind alleen de pakken dubbel fris zonde.

Mickey1; Leuk idee. Idd jammer van de spelling!

calimerofoxy; Jammer dat het zo’n standaard functie is die vierkantjes. Volgens mij is er niet zo veel mee gebeurd. Maar verder is het resultaat wel aardig.

pipanda; Ja! Zeker de mooiste tot nu toe. (het is dan ook een beetje mijn smaak ) had zelf alleen die gele waas ove rhet hoofd minder gedaan. Maar hij is zeker heel mooi! Doet me denken aan diep in de zee ( ?)

Philadelphia; Erg simpel… maar wel het halster mooi weg ge werkt.

Pasamba; Haha, geweldig! Die springende manen ook Alleen die kleur letters vind ik lelijk, ookal heeft een noot ook deze kleur.

Shalimar; Mooie achtergrond, maar dat was het ook wel eigenlijk, Loukje is niet goed uitgeknipt of je hebt het zo expres gedaan. En de halster kleuren passne er niet bij. Je kon beter proberen het halster weg te werken!

Pagina 5
smeetjoew; Leuk! Kleuren zijn best fel, maar vind het wel mooi. Misschien wel een andere achtergrond kleurtje of een texture er overheen. Anky zit wel erg scheef

Amigotjuhh; Leuk gedaan! Maar had wel voor een ander vliegtuigje gekozen… en de ‘wezens’ meer contrast gegeven.

justmie; Erg simpel, maar daardoor wel een mooi resultaat. Maar dat komt door de sprekendere kleuren.

Plukk_; Wel geinig. Hoe kan hij met zijn neus een a.b bedienen ? haha nee, leuke bewerking.

sanne_shelly; Heel mooi! Ook 1 van de beste. Het hoofd past er heel goed in.

Pagina 6
Shivatjuh01; Het is niet het format van een blad daardoor ziet het er niet echt uit als een blad. Voor een blad ziet het er vrij eentonig uit. Je hebt 1 soort lettertype gebruikt en 1 kleur. Het ‘pakt’ de kijker niet zeg maar. Dit lettertype als title is oké. Maar voor de verder info moet je gewoon de normale standaard lettertypes voor gebruiken en meerder groottes en kleuren. (Hoeft niet). Loukje zelf is netjes uitgeknipt en mooi met die schaduw zo.

Zó. Dat was em weer!

Patty14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 21:50

Ik kom er net pas achter dat het thema Famous is. Vandaar dat mijn bewerking er ook niet bij past.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 21:54

calimerofoxy schreef:
Ik kom er net pas achter dat het thema Famous is. Vandaar dat mijn bewerking er ook niet bij past.

Dan is dit toch gewoon je 'niet thema' bewerking.... Of heb je er al 2 gemaakt?

Patty14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 22:10

Nee, dat was mijn 1e.

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 22:41

Hier ook maar weer eens een bewerking van mij :

Afbeelding

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 23:29

wow wat heb ik lang niet meegedaan.. maarjah deze week probeer ik miss nog wel mee te doen

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 23:47

Zo weer verder met mijn beoordelingen.

Blz3

Stravero;Leuk idee maar ik had wel een andere achtergrond gedaan want als je kampioen wordt en je krijgt bloemen enzo dan sta je niet in een wei maar in een wedstrijd bak en/of op een podium ofzo.Anky is goed geknip op het hoedje rechts onder de rand na, maar loukje is met een vervaging in de rand geknipt.jammer dat je engels begint en nederlands eindigt.
2e,achtergrondje is wel leuk maar de weerspiegeling vindt ik hier niet op zijn plaats, door de zandbank vindt ik dat erg nep.
GiorGio_Ndme;leuk zo die kleurtjes,Jammer dat er nog duidelijk iemand achter het paard op de voorpagina staat en de tekst niet doorloopt(maar om dat helemaal top te doen ben je wel erg lang bezig natuurlijk
Elout;leuk idee ,alleen dat voorbeen komt niet mooi over het is ook een andere kleur als het paard.
Stoorzender;leuk zo bij elkaar gezocht alleen jammer dat je daardoor het paard moet zoeken
Philadelphia;Hup loukje hup, leuk idee.

Blz 4

Sanne_shelly;Hahahaha nou als loukje echt komt draaien ga ik kijken Goed gedaan alleen jammer van die witte rand die niet doorloopt.
Mickey 1;Jammer dat loukje niet zo mooi geknipt is wel een leuke ketting en extensions van de manen
Calimerofox;ziet er vrij simpel uit.Ik vindt de vlaken ook iets te groot ten opzichte van foto.
Philadelphia;Ik vindt het groene vlak te groot en te vlak van kleur.Wel leuke hoefyzers en mooie letters.
Pasamba;Echt SUPER gedaan. die roze en paarse kleuren passen echt goed bij elkaar en die manen echt top. misschien had je alleen nog een slag schaduw kunnen maken bij de tekst en noten.dat ziet er op de een of andere manier wat geplakter uit zo, maar de rest is echt TOP.
Shalimar;Leuk idee. Jammer van het groene randje en misschien haden ze ook wat groter in het plaatje gepast de vleugels van de engel lopen bovenin toch naar binnen.(mischien past het ook niet hoor maar je kan het proberen )Wel een zeer mooi achtergrondje Ik had waarschijnlijk zelf 2 van die blauw/paarse halstertjes gedaan om in de kleur van de achtergrond te blijven (Maar ik ben nou eenmaal niet zo'n kleurrijk type als jij,smaken verschillen he )

Morgen weer verder
Groetjes Pipanda

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 09:11

Blz 5

Smeetjoew;Mooi hoofdstel omgedaan. Het had misschien ook mooi geweest om hier een staande foto van te maken er zit nu veel loze ruimte rechts.
Amigotjuhh;Mooie achtergrond waar het paard goed inpast cameraman had wat meer contrast mogen hebben die is nu zo flets ten opzichte de rest.Vliegtuigje is niet helemaal van deze tijd
Justmie;Mooi contrast maar verder niets met de foto gedaan ,jammer.
Plukk;Hahaha een filmster die verslaaft is aan zichzelf.Goed gedaan ik vind alleen die afstandsbediening zo vreemd in de lucht hangen.
Sanne_selly;mooie achtergrond past goed bij het paard daar had misschien alleen iets meer contrast ingemogen het paard is nu veel dieper zwart als het zwart van de achtergrond(kan ook zijn dat mijn pc veel lichter is ingesteld als de jouwe en dat jij dat verschil niet ziet )

Blz 6

Shivatjuh01:Mooi gedaan en orgineel voor overig komentaar ben ik het eens met lipido
Lipido:Super het is een mooi heel paard geworden achtergrondkleur past zo ook heel goed alleen jammer van die 2 vertikalle lijnen rechts bij de cameraman.(die man vindt ik wel wat weghebben van een onderzoeker inplaats van een flitsende cameraman )
Sanchowtju:Leuk gedaan misschien wat outerglow toevoegen dan komt het paard er iets meer uit(zijn oren vallen nu iets weg)Letters vindt ik niet zo mooi.

Zo hehe ik ben weer bij.Nu gauw omkleden want ik ga een lange rit met pepe maken het is mooi weer en ik heb er zin in.
Groetjes Pipanda.

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:28

Zo, klaar met mijn vrije bewerking.

Afbeelding

Wat vinden jullie ervan? Helaas was hij net iets te groot en door het verkleinen zijn sommige dingen een beetje onduidelijk geworden.

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:29

pipanda schreef:
Blz 5

Sanne_selly;mooie achtergrond past goed bij het paard daar had misschien alleen iets meer contrast ingemogen het paard is nu veel dieper zwart als het zwart van de achtergrond(kan ook zijn dat mijn pc veel lichter is ingesteld als de jouwe en dat jij dat verschil niet ziet )

.

heej ja ik heb r nog is naar gekeken... volgens mij komt t doordat loukje wat meer blauw-grijs zwart is... en de rest van t plaatje is iets anders 'zwart' ... moeilijk uitleggen maar ik snap je wel hoor!

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:52

ok mijn commentaar.. vind ik wel nodig aangezien ook iedereen naar mijn werkjes kijkt

blz 1
Nykk: leuk gemaakt.. mooi lettertype.. die diamanten staan er echt mooi bij!
Orri: jouw foto is een kruisje bij mij stomme pc van me
Hardcorelady: leuk gemaakt wel jammer dat de letters niet zo opvallen.. de achtergrond met die sterren vind ik erg leuk!
Nonie: leuk id.. leuk dat die tv zo naar voren komt!
orri: alweer een kruisje.. jammer..
Bijoucharlie: mooi 3d idee.. leuk uitgewerkt!! alleen jammer dat de tekst wat 'gepropt' is..
Shalimar: leuk bedacht met die vlinders en dat hek!! beetje veel bubbels maar dat is niet lelijk hoor.. maakt t lekker speels!! dat halster is ook onwijs leuk!
Smokeyluv: Mooi met die vage achtergrond.. leuk uitgewerkt.. t lijkt net een beetje alsof loukje hoogmoed heeft

Blz 2:
Loutjelou Leuk id met die hollywood ster! mooi ook dat t echt op een krant lijkt!
Pipanda oo wat stoer!! t loopt onwijs mooi over enzo... en loukje heeft wel wat weg van je 'zorropaard' haha
Paolien: leuk bedacht.. met dat zoentje geven.. knap gedaan met dat hoofdje draaien!! LEUK!
Boemba: leuk bedacht.. ook omdat loukje zwart is.. wat ik wel een beetje jammer vind is dat t veulen een beetje afgezondert staat... verder is ie heel mooi!!
Luf Horses: leuk gemaakt.. dat 'mislukt knippen' valt me alles mee hoor.. dat halster is ook erg mooi!!
Boemba: oo deze vind ik echt heel leuk!! voral die staart van loukje is net echt!!.. de schaduw is ook wel leuk.. apart dat ie niet recht loopt!! leuk thema!!
Stoorzender: ik vind m wel heel leuk maar ik ga met je eigen commentaar mee.. ook is t paard een beetje scherp en de achtergrond vaag.. maar daardoor komt ze wel beter naar voren!! leuk!

ok straks even een edit voor de rest xx

Miss_Mo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 11:04

ben benieuwd wat jullie er van vinden ik vond het best moeilijk om het te doen

Afbeelding

meschien is ie een beetje saai maar wist ff niks om te maken

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 11:07

Heb ook maar weer iets geprobeert,,
had een heel leuk ideetje in me hoofd, leuker dan hoe die er uit is komen te zien
Maarja alles beter dan me bewerking van vorige week

Afbeelding

kweet t kweet t
die letters zijn nie zo mooi
khad ze ook gwn uit moete knippe!!!

kwaliteit is nogal 8eruit gegaan :S

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 11:28

ok ik kon niet meer editten// :S
dushier de rest

Blz 3
Stavero: leuk id met anky erbij! vind ze wel bij elkaar passen
Stavero: leuk gedaan met die waterval en dat spiegelbeeld in t water!! zelf zou ik r geen letters op gedaan hebben.. maar t staat wel leuK!
Giorgondme: mooie felle kleuren!! steekt lekker af.. dat hoofd op de cosmogirl is mooi uitgewerkt! pas leuk!!
Elout: Kruisje (hij doet t niet
stoorzender: leuk gemaakt!! zal idd wel tijd in gezeten hebben... ik moest wel ff zoeken voor ik loukje gevonden had!
Philadelphia: leuk met die voetbal.,.. dat shirt is mooi gemaakt ook met die naam erop erg leuk!

blz 4
Mickey 1: leuk gemaakt!! mooi met dat zwembad!! leuk ook met dat dollarteken
Calimerofoxie: kruisje.. sorry hij doet t niet
Pipanda: leuk gemaakt mooi uitgewerkt!! rustig.. bijna rustgevend hahah.. wel mooi met die kleuren... loopt mooi in elkaar over!!
Philadelphia: beetje groen!! wel leuk hoor...mooi met die hoefijzers en dat lettertype staat er heel leuk bij!
Pasamba: oo dat mondje GEWELDIG haha net of ze echt in die mic. staat te blere!! verder is t licht ook mooi uitgewerkt met die spot erbij.. leuk geheel!
Shalimar: mooi gemaakt! wel erg into the darkness hoor mooie halsters ook!

Blz 5
Smeetjoew: leuk gemaakt.. maar ik had al erges een anky gezien.. hij is wel mooi uitgewerkt met dat hoofdstel en die anky echt erop! leuk!
Amigotjuhh: leuk bedacht met die paparazzie.. en dan dat gebouw op de achtergrond en dat vliegtuig maakt t heelmaal af!
JustMe: kruisje..
Pluk: leuk met die tv en die afstandbediening.. de achtergrond vind ik erg mooi!! zo goed kan ik dat niet hoor:P haha

Blz 6
Shivatjuh: zoals ik al zei.. leuk en orgineel maar jammer van de letters
Lypido: mooi geheel!! leuke kleuren ook dat soort geel... mooi gemaakt weinig commentaar
Sanchowtjuh: leuk gedaan met die tinkerbel erbij:D leuk lettertype t past allemaal mooi bij elkaar
Amigotjuh: mooi plaatje.. zou zo als background op me pc kunnen... ik vind m zo groot wel moooi hoor hij is erg leuk!
Miss_Mo: hij is leuk maar wel jammer dat je alleen de titel kan lezen... de foto is er wel mooi in verwerkt!
xJokiex: ik vind m wel grappig met die hele groep fotograven!! leuk gedaan hoor! jammer dat ie een beetje klein is.. en die letters zijn wel leuk hoor !!

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 12:19

Nou ik heb ook wat geprobeerd hoor.
The Chronicles of Narnia.
The Horse The Witch and the Wardrobe

Afbeelding
Vond het uitwerken erg moeilijk en dat kan je té goed zien,,

Methodiek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 13:01

Nou deze keer doe ik dan ook maar mee
Ik heb pro paint en photofiltre nog maar een maand ofzo
dus alsjeblieft niet al te kritiesch vind hem zelf niet echt mooi maar
ik ken ook niet echt bepaald alle dingen van pro paint en photofiltre

nou hier zijn ze dan..

Afbeelding
Dit is um gewoon
Afbeelding
Dit is um in het famous sfeertje

Methodiek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 13:06

Ik ben wel altijd een beetje kritiesch met bewerken hoor dus vat het niet verkeerd op

shivatjuh01 * Erg mooi gedaan echt waar
Lipydo * Heel mooi oud sfeertje maar toch vind ik dat voor het mooie de fotograaf iets beter uitgeknipt kon worden
Sanchowtju * Erg leuk met tinkerbel maar vind dat die ketting opzich er beter niet bij kon staan
Miss_Mo * wel leuk bedacht maar niet echt mooi afgewerkt ik zie wel dat je er moeite voor heb gedaan
xxjokiexx * Zonde van de achtergrond van de letters maar wel allemaal erg leuk gedaan
Kasmir * Leuk bedacht Vind wel zonde dat je dat bioscoop stukje niet in een mooiere lettertype heb gedaan