Ik was net begonnen aan een fotobewerking,
Ben ik bijna klaar krijg ik een fout melding
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amigotjuhh schreef:@Sanne_shelly: origineel. Leuk bedacht! Netjes uitgewerkt!

Wel een duur blad hoor!!
Alleen de kleine lettertjes kan je idd niet zo goed lezen. 

Orgineel idee. Niks op aan te merken.
Beetje saai, probeer meer dan alleen een andere achtergrondje en brushes! Mooi uitgeknipt.
Wazige achtergrond is mooi. 
Wel grappig. Jammer van de wazige randen van Loukje. Je kan ook Loukje een bruine tint geven.
Mooi geknipt dus!

ik moest eerst ff kijken wat dat nou was hoor bij zijn neus. Het idee is leuk, maar je had het beter even wat anders kunnen uitwerken. Zoals het been dezlefde kleur geven als Loukje zelf. Bril is wel geinig, alleen vind ik het strip figuurtje er niet bij passen. Had zelf een mens gekozen.
Gaaf idee, maar zeker jammer dat je het shirt niet realistisch kon doen. Halster netjes weg gewerkt.
) had zelf alleen die gele waas ove rhet hoofd minder gedaan. Maar hij is zeker heel mooi! Doet me denken aan diep in de zee ( ?)
Alleen die kleur letters vind ik lelijk, ookal heeft een noot ook deze kleur.

? haha nee, leuke bewerking. 
daardoor ziet het er niet echt uit als een blad. Voor een blad ziet het er vrij eentonig uit. Je hebt 1 soort lettertype gebruikt en 1 kleur. Het ‘pakt’ de kijker niet zeg maar. Dit lettertype als title is oké. Maar voor de verder info moet je gewoon de normale standaard lettertypes voor gebruiken en meerder groottes en kleuren. (Hoeft niet). Loukje zelf is netjes uitgeknipt en mooi met die schaduw zo.
calimerofoxy schreef:Ik kom er net pas achter dat het thema Famous is. Vandaar dat mijn bewerking er ook niet bij past.
Of heb je er al 2 gemaakt?
:

Goed gedaan alleen jammer van die witte rand die niet doorloopt.
)Wel een zeer mooi achtergrondje
Ik had waarschijnlijk zelf 2 van die blauw/paarse halstertjes gedaan om in de kleur van de achtergrond te blijven (Maar ik ben nou eenmaal niet zo'n kleurrijk type als jij,smaken verschillen he
)
)
)
pipanda schreef:Blz 5
Sanne_selly;mooie achtergrond past goed bij het paard daar had misschien alleen iets meer contrast ingemogen het paard is nu veel dieper zwart als het zwart van de achtergrond(kan ook zijn dat mijn pc veel lichter is ingesteld als de jouwe en dat jij dat verschil niet ziet)
.
stomme pc van me
mooi ook dat t echt op een krant lijkt!

kwaliteit is nogal 8eruit gegaan :S
(hij doet t niet
verder is t licht ook mooi uitgewerkt met die spot erbij.. leuk geheel!
mooie halsters ook!
ik vind m zo groot wel moooi hoor hij is erg leuk!

maar vind dat die ketting opzich er beter niet bij kon staan
Vind wel zonde dat je dat bioscoop stukje niet in een mooiere lettertype heb gedaan