Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 10:10

Nu wineds weg is moeten jullie er geen zooitje van maken verbeterde versies niet toegestaan of maximaal twee bewerkingen zie pagina 1 anders wordt het zo onoverzichtelijk

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 10:15

idd dus ik tel gewoon de 1e 2 van iedereen mee

Larnaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 10:26

Boemba schreef:
Nu wineds weg is moeten jullie er geen zooitje van maken verbeterde versies niet toegestaan of maximaal twee bewerkingen zie pagina 1 anders wordt het zo onoverzichtelijk

Dit is ook wel gewoon mijn 2e dan

ben tog inspi-loos

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 10:41

Ja en dat mag dus ook niet, want je mag maar 1 thema-bewerking maken en 1 niet-thema

Larnaca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:00

sorry..

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 12:05

Als je de beginpost goed had gelezen had je het geweten

Larnaca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 12:15

ja sorry zal de volgende keer extra goed opletten

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 12:15

Afbeelding
en mijn 2de niet thema bewerking

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 12:53

paOlien schreef:

@ Sander_,
prachtig kleine minpuntjes zijn, de tekst had aan het begin wat meer naar rechts gekunt, en bij het rechter paard vind ik het jammer dat je de neus niet ziet, ook al is dat expres, ik vind dat niet zo.. Verder echt prachtig halster mooi weggewerkt

Dank voor je reactie. Ik ben het wel met je eens. Tekst moest wat naar rechts (had Shalimar mij ook al attent op gemaakt). Tja, over dat neusje... dat kon vrijwel niet anders omdat de neus bijna het laagste punt was. Ik wilde toch een zachte overgang en dan gaat dat neusje dus bijna automatisch vervagen, hè.
In mijn tweede crea zal het in ieder geval allemaal anders uitzien.

Stravero schreef:
sander_: Je had misschien de schaduw niet zo groot moeten doen voor de rest is ie erg erg erg mooi!

Bedankt voor je tip. Welke schaduw bedoel je precies? Ik heb namelijk geen schaduw in mijn creatie anagebracht. Of bedoel je de 'gloed' om Nordy heen?

Voor de rest iedereen ook bedankt voor het commentaar.

Nu nog even mijn mening over de creaties die er nog zijn bijgekomen:

Pagina 5
@Pasamba: Heel erg mooi. Ja, heel leuk. Een klein minpuntje is misschien het uitknippen van Nordy, want bij zijn hoofd zie je af en toe een bobbel en dergelijke waar je bent uitgeschoten, maar verder erg leuk!

Pagina 6
@Gekkeils: Leuk. Mooi uitgeknipt, behalve de linkse Nordy want daar zie je een soort inham waar hij de kont van de middelste Nordy raakt. (Het klinkt vaag, hopelijk snap je me)

Moet nu even eten, zal straks beginnen aan mijn tweede bewerking denk ik.

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 13:08

Pagina 1
sesieltjuhh3 : leuk idee alleen ik vind de balonnen niet zo mooi
appelflapje: Leuk! alleen hij is niet mooi uitgeknipt en een beetje simpel
boemba: ik vind zelf dat het thema er niet zo goed in terug komt, wel mooi gedaan met die manen!
otje_merlot: leuk met dat halster zo maar verder vind ik hem een beetje te druk, of niet meer dingen erbij gedaan of er overheen gehaald
pipanda: mooi zo geverfd! en toch orgineel!
elout: beetje simpel maar wel leuk met die verschillende lettertypes
shalimar: hihi inderdaad heel kleurrijk, wel mooi gedaan
paardemeisje: ik vind het erg mooi hoor! had je mijn eerste bewerking moeten zien

pagina 2
paOlien: Leuke achtergrond en mooi lettertype
edda: mooi lettertype! orgineel ook met al die verspatten
stravero: #1nou zie ik pas vlekken voot mijn ogen
Haha leuk bedacht! alleen het halster is nou niet meer zo mooi
#2 het is niet zo mijn smaak met het paard in het hartje en een beetje simpel
Philadelphia: jammer dat er net voor jou ook die vlekken zijn gebruikt, maar wel leuk met die vlinders!
Melletjuhh hij is wel een beetje simpel, en het is jammer dat je niet heel het halster groen hebt gemaakt.
Shalimar wel opzich leuk bedacht alleen ik zou die schaduwrand weglaten, het maakt m echt lelijk
boemba hihi, net zo'n boekje voor van die kleine kindjes
en de rest komt later

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 13:56

gekkeils: ik vind 'm ietsje te donker had 'm zelf iets lichter gedaan maar wel mooi!

Kus Evelien

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 14:43

Ik heb ook wat zitten knutselen: mijn niet-thema bewerking dus.

Afbeelding

edit: had bij photobucket geuplad, maar dat formaat rekte de pagina 'nogal' uit... Dan maar met mijnalbum lettertjes erbij. *zucht*
Laatst bijgewerkt door Elanor op 17-04-06 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 14:48

@ elanor: mooi! vind het lettertype erg leuk!

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 15:24

Elanor, wat mooi zeg! vooral dat lettertype! alleen jammer dat tie een beetje simpel is!!!

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 16:10

Dank.
Ja, ik houd wel van gewoon een beetje simpel zonder al teveel frutsels.
Het idee was een beetje dat het paard nu in het heden niet zo gelukkig is (daarom is het contrast een beetje aangepast tot een wat grijzige tint) en dat hij terug denkt aan een gelukkiger verleden (wat dus nog wel in kleur is).

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 16:10

@ gekkeils, ik vind hem heel mooi, alleen jammer dat bij de allereerste Nordy de neus ineens stopt ?
En op dat voorhoofd zit ook en vaag stukje, dat stoort een beetje. Maar verder heel mooi hoor!

@ elanor, er bestaat ook zoiets als.. www.imageshack.us Maargoed, daar zullen we dan níet op letten
Ik vind hem heel apart, leuk lettertype en een zéér mooie achtergrond.
Ik weet niet niet zeker, maar ik dénk dat als je Nordy in kleur had gehouden hij mooier zou zijn. Maar dat weet ik niet zeker

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 16:53

Niet tevreden
Afbeelding

-Ik heb het paars-blauwe randje expres om het paard gelaten maar
vind het zo in het groot niet mooi.
-Ook heb ik expres gekozen voor een niet zo heel duidelijke tekst
maar dat vind ik ook niet zo briljant meer..
+Vind de tekstkleur wel nog steed heel redelijk.
Nou ja volgende keer beter.
O ja dit was de oorspronkelijke achtergrond..
http://www.thedigitalartshop.com/backgr ... les206.jpg

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 17:15

Afbeelding

zo ik doe ook weer een keertje mee

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 17:37

Pagina 1

Sesieltjuhh» De bloem is te vaag vergeleken met de scherpheid van het paard. De balonnen zijn niet zo heel goed uitgeknipt. Het idé is wel leuk!
Appelflapje» Dat blauwe van het halster vind ik mooier dan het halster zelf Alleen heb je witte randjes om je paard. Hij spreekt me ook niet zo heel erg aan.
Boemba» Ik vind de manen wel een beetje overdreven De achtergrond-randje-lettertype combinatie vind ik geniaal Halster is netjes weggewerkt. Alleen je kont is te grillig.
Otje-Merlot» Vind het witte [geloof ik] Bos zonde verder is hij niet heel bijzonder maar wel grappig.
Pipanda» Wow! Helemaal mijn smaak! Niets aan toe te voegen.
Elout» Kan ik niet zien
Shalimar» Tsja, Hij is een beetje hoekig uitgeknipt, en spreekt me niet aan. Verder wel leuk
Paardemeisje» Vind hem leuk alleen jammer dat het neusje wegvalt

Pagina 2

PaOlien» Achtergrond vind ik geniaal! Verder spreekt hij me wel aan
Edda» Netjes uitgeknipt. Vind het tekstvlak leuk maar verder niet zo speciaal.
Stravero» Vind hem heel leuk! Misschien had het leuk geweest als de tekst ook in meerdere kleuren was? Nou iig vind hem heel leuk!
Stravero» Vind hem tegenvallen vergeleken met je 1e. Het hoofd alleen stoort verschrikkelijk. Nee vind je eerste veel mooier.
Philadelphia» Vind hem wel aardig. Jammer dat je paard heel veel op die van Stravero lijkt. Oranje kader is wel briljant
Melletjuhh» Vind hem leuk, Dat groen onderlegte maakt het egt af! Jammer dat je rechts een stukje lichtblauw ziet.
Shalimar» Vind de witte rand om Nordy zeker heel jammer! Verder vind ik hem, wel leuk.
Boemba» Leuk! Alleen ben ik nog steeds niet stuk van je maanwerk

Pagina 3

PaOlien» Vind hem opnieuw errg mooi!Lettertype en bloem zijn super! Net als je achtergrond!
Girltju94» De roos is niet netjes uitgeknipt. Het stoort me dat Nordy van onderen zomaar afloopt. Had je beter een kader kunnen gebruiken. Ook Nordy zelf is niet super uitgeknipt. Verder vind ik hem wel grappig.
GiorGio_Ndme» Leuk! Egt mijn smaak. Alleen het rode kader stoort me.
Orri» Vind hem leuk! Halster is redelijk weggewerkt [je ziet nog enkele lijnen] Achtergrond is "geniaal"
Orri» Oef! Mijn ogen flippen Muwa vind hem een beetje in het niet vallen vergeleken met je 1e bewerking.
Suus_Linell» Vind hem een beetje té wazig. Nee ben er niet stuk van. De manen wel zéér netjes uitgeknipt! [Het hele paard trouwens]
GiorGio_Ndme Zoals je zelf al zegt, hij valt in het niet vergeleken met je vorige.
R0wan» Vind hem te simpel en hij spreekt niet aan.

Pagina 4

Otje_Merlot» Muwa beetje simpel
Otje_Merlot» Tsja, nee het is hem niet. Rechts niet goed uitgeknipt. Het oog is ook rood. Dat is meestal een camera fout en stoort mij dus.
Smokey_luv»Vind hem wel leuk, Alleen je bloem is iets te vaag. Vind hem verder wel leuk.
Lipydo» Super vind hem heel mooi! Niets aan toe te voegen!
Yellowfish» Vind hem heel mooi! Dat blauwe om je paard vind ik ook super!
LoveSaros» Nee vind hem te vegerig en vaag. Je achtergrond vind ik ook niet zo aanspreken..

Pagina 5

Sander_» Oeh! Vind hem heel mooi! Je omlijning is super! Evenals je lettertypen!
Gekkeils» Hum, nee het is hem niet. De achtergrond stoort dat is het 'm. Zonder die achtergrond had hij een stuk beter geweest
Pasamba» Ja zeer mooi! Het voorhoofd is een beetje rillig geknipt. Wel orgineel! Dit kleurtje had ik ook nog niet gezien

Pagina 6

Gekkeils» Muwa vind hem niet súper. Je aller linker hoofdje stoort doordat hij niet goed afloopt.
Elanor» Wauw!! Zo dat was het Nee egt niets meer bij toe te voegen!
haffie_lover» Het bloemetje bij het halster al iets te vaak gezien. Je lettertype stoort mij.. Ik weet alleen niet waarom Verder wel grappig.

Goh wat voel ik mezelf een enorme zeikerd voor iemand waarvan de bewerkingen zelf ook nog niet goed zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 17:46

@ Kasmir, Tja, wat zal ik zeggen, knap hoe je de achtergrond zo verandert hebt, en soms zie je nog wat hakkelige dingetjes, maar dat zie ik door de vingers
Ik vind hem heel mooi prachtig zelfs

@ haffie_lover, jammer dat de bloemen niet altijd super zijn uitgeknipt, behalve dan de bloem op het halster.
Maar verder is hij wel mooi, beetje simpel

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 17:50

dit is mijn 'niet' thema bewerking:

Afbeelding

ik vind zelf dat het uitknippen beter kan ..

Commetaar vanaf blz. 4

Otje_merlot: leuk, je hebt het halster ook mooi een andere kleur gegeven
Smokey_luv: leuk gedaan, die bloem is ook leuk en ook een mooie achetrgrond
Lipydo: ......................... GE-WEL-DIG echt mooi..SUPER
Yellowfish: mooi gedaan .. lettertype pas er ook goed bij..
LoveSaros : ik vind deze niet mooi, sorry de tekstkleur stoort en het past niet goed bij elkaar

Pagina 5

Sander_ : ik vind hem prachtig.. die kleuren ..Wauw ..
Gekkeils: Leuk gedaan .. mooi halster aleen had idd een andere achtergrond gebruikt
Pasamba: mooi gedaan ...het hoofd had mooier uitgeknipt kunnen worden (niet dat ik het zelf beter kan )

Pagina 6

Gekkeils: Mooi gedaan.. de kleuren passen ook goed bij elkaar
Elanor : .. MOOI .. echt geen commetaar
Kasmir: Mooi gedaan , ook knap hoe je de achtergrond veranderd hebt
Haffie_lover Mooi gedaan.. alleen ik vind m iets te 'wit'

Colorado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:35

pag. 1 :

@sesieltjuhh3: Ik vind hem leuk maar een beetje druk en jammer dat die bloem er zo helemaal overheen zit.
@Appelflapje: Leuk alleen trekt de achtergrond de aandacht van het paard en de tekst weg misschien gad de achtergrond íets minder fel mogen zijn.
@Boemba: Erg gaaf de aandacht is heel mooi op het paard gericht heel leuk alleen zie je tussen de manen die je hebt 'gemaakt'(heel mooi gedaan trouwens doe ik je niet na) en het lichaam weinig verschil misschien hadden de manen íets lichter mogen zijn.
@pipanda: Ik vind hem echt heel gaaf echt super!!
@elout: Ik vindt het idee leuk alleen trekt de achtergrond de aandacht weg bij het paard misschien had de achtergrond íets minder kleur(of íets minder fel) mogen hebben.
@Shalimar: Ik vindt hem niet zo super opzich leuk maar Nordy is niet netjes uitgeknipt en je ziet duidelijk dat ze erop zijn geplakt(bij mij ook hoor maar daar gaat het niet om... toch )
@paardemeisje: Opzich wel leuk maar misschien had je het paard iets meer ruimte kunnen geven nu is het zo in een klein hokje gepropt ... jammer want het idee is leuk, alleen zie ik het verband niet zo met kleur sorry verder issie wel heel gaaf.

Pag. 2 :

@paOlien: Erg leuk alleen jammer dat de bellen op de achtergrond zo uitgerekt zijn verder wel heel mooi.
@Edda: Erg gaaf ook heel mooi uitgeknipt
@Stravero: Leuk alleen wordt de aandacht naar de achtergrond getrokken.
@Stravero #2: Leuk alleen vind ik het hoofdje bij het hartje niet mooi te vaag ... ja ik weet niet ik vind hem niet zo leuk sorry
@Philadelphia: Ik vind hem niet zo super de kleuren op het paard hadden iets duidelijker gemogen voor het thema kleur maar verder wel mooi uitgeknipt.
@Melletjuhh: Wel grappig de aandacht is op het paard gericht. Ik vind de achtergrond alleen niet zo super. Nordy is ook niet zo duidelijk geschreven of nou ja getypt.
@Shalimar: Heel mooi alleen idd die schaduwrand.
@Boemba: Leuk jij ook vrolijk pasen (voor vandaag nog dan ) mooi gedaan!

De rest komt nog ik ga nu uit eten doeidoei

Appelflapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:52

Otje_Merlot schreef:
@Appelflapje: Leuk alleen trekt de achtergrond de aandacht van het paard en de tekst weg misschien gad de achtergrond íets minder fel mogen zijn.

Ja, vond ik ook, ik hoor het eigenlijk van iedereen, maar ja.. Jammer dan..

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:02

mijn commentaar:

Pagina 1:

sesieltjuhh3 : leuk bedacht, bloem op het hoofd en balonen vin ik niet zo...
appelflapje : vind hem niet zo mooi uitgeknipt, wel ontzettend liefe tekst!!
boemba : Ze kont is iets hakkelig, die manen zijn echt PRACHTIG!! mooie zachte kleuren gebruikt
Otje_Merlot : vind hem niet zo, die rook en dat randje passen er niet echt bij..
pipanda: vind hem super mooi!! mooie kleuren passen er goed bij!!
Elout: zie het van de kwaliteit wel leuk idee met dat zwartwit je had hem iets meer kunnen uitwerken wel leuk
Shallimar: niet echt mijn smaak, wel leuk gedaan, vooral die achtergrond is leuk
Paardemeisje: vind hem heel mooi!! alleen het thema komt er niet echt in terug??

Pagina 2:

paolien: vind hem super!!m ooie kleuren!!! niks op aan te merken
Edda: heel leuk, lekker kleurig
Stravero: Zeker aan het thema gehouden!!
Stravero: vind je eerste mooier!!
philadelphia: vind hem nageaapt van stravero, en neit echt netjes gedaan
melletje: leuk leuk leuk
Shalimar: vind hem mooier dan je eerste!! en dit is ook echt een niet-kleur bewerking
Boemba: heel schattig!!

de rest doie ik ooit nog wel

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:37

Ik ben ook aan de slag gegaan, alleen heeft photobucket hem iets kleiner gemaakt, normaal eb ik dat nooit, maar nu dus wel, jammer maar helaas

Afbeelding

Daardoor zie je dus de letters rechts onde rin niet zo goed, maar er staat dus Change Colour!

Tips en commentaar volgt nog