Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Boemba schreef:Nu wineds weg is moeten jullie er geen zooitje van maken verbeterde versies niet toegestaan of maximaal twee bewerkingen zie pagina 1 anders wordt het zo onoverzichtelijk

zal de volgende keer extra goed opletten

paOlien schreef:
@ Sander_, prachtigkleine minpuntjes zijn, de tekst had aan het begin wat meer naar rechts gekunt, en bij het rechter paard vind ik het jammer dat je de neus niet ziet, ook al is dat expres, ik vind dat niet zo..
Verder echt prachtig
halster mooi weggewerkt
![]()
Ik ben het wel met je eens. Tekst moest wat naar rechts (had Shalimar mij ook al attent op gemaakt). Tja, over dat neusje... dat kon vrijwel niet anders omdat de neus bijna het laagste punt was. Ik wilde toch een zachte overgang en dan gaat dat neusje dus bijna automatisch vervagen, hè. 
Stravero schreef:sander_: Je had misschien de schaduw niet zo groot moeten doen voor de rest is ie erg erg erg mooi!

(Het klinkt vaag, hopelijk snap je me)

Maargoed, daar zullen we dan níet op letten

Alleen heb je witte randjes om je paard. Hij spreekt me ook niet zo heel erg aan.
De achtergrond-randje-lettertype combinatie vind ik geniaal
Halster is netjes weggewerkt. Alleen je kont is te grillig.

Verder spreekt hij me wel aan
Alleen ben ik nog steeds niet stuk van je maanwerk
Muwa vind hem een beetje in het niet vallen vergeleken met je 1e bewerking.
Nee egt niets meer bij toe te voegen!
Verder wel grappig.
prachtig zelfs 

de tekstkleur stoort en het past niet goed bij elkaar
)
)
ook heel mooi uitgeknipt 
) mooi gedaan!
Otje_Merlot schreef:@Appelflapje: Leuk alleen trekt de achtergrond de aandacht van het paard en de tekst weg misschien gad de achtergrond íets minder fel mogen zijn.

wel leuk idee met dat zwartwit
je had hem iets meer kunnen uitwerken
wel leuk