Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 10 (thema-ronde 2)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suuskipje

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 10 (thema-ronde 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 16:37

Dit kee rneit zo heel veel er aan gedaan, heb pepe uitgeknipt en op elke pepe ene andere filter geprobeerd. was een beetje inspiratieloos...

Afbeelding

Rienepien_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 17:02

Afbeelding
Hier dan mijn poging...weet niet echt wat ik ervan moet vinden...hij heeft niet echt dat misterieuze. ik had er niet genoeg geduld voor om er wat moois van te maken, maar toch wou ik hem hier plaatsen....het lag niet aan de foto ofzo, maar het inspireerde me gewoon niet om er wat moois van te maken...volgende keer hopen op wat meer inspiratie
p.s. leuk paard!

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 17:24

haffie_lover: zelf vind ik hem niet echt super, maar hij is wel heel mooi uitgeknipt!! Die kleuren vind ik niet mooi, misschien had je ze beter wit kunnen laten (hoewel het er dan wel heel simpel uit zou zien...

xantoslover: ik vind hem op zich wel mooi, maar heb je niet alleen maar een filter eroverheen gedaan, een rand en de tekst erbij gezet?

Pommier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 17:59

ik was er de hele week niet aan toegekomen maar ik heb mijn bewerking eindelijk af (met een beetje hulp van nujaro).

Afbeelding

poema

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 18:52

hihi ik hem ook maar is wat geprobeert:
vond hem wel lollig:

Afbeelding

je kan het alleen niet echt meer een realistisch paard noemen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 20:04

@poema: Ik vind hem juist wel heel gaaf!! Die manen die zo gaaf overlopen en de hoeven...en dan dat rooie bij zijn ogen...ik vind hem een beetje creepy maar juist op een stoere manier...ben erg benieuwd hoe je dat doet...pm me maar....

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 21:21

Okee, ik doe ook mee.

Ik vond het eigenlijk een heel moeilijke foto, maar heb toch maar een poging gewaagd

de commentaar komt morgen

Afbeelding

shoot me

Palhaço

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 22:59

gaaf!! @poema! zou je willen opschrijven hoe je het hebt gedaan?
mooie bewerkingen

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 23:44

pagina 5

arans inderdaad de verhoudingen kloppen niet helemaal meer maar je heb in iedergeval wel je best gedaan op het uitknippen ik vind alleen het geel onder pepe niet zo leuk maar ja ieder heeft zijn eigen smaak
k_roosje_k is volgens mij niet veel mee gedaan zou aleen de tekst ergens anders neerzetten
Antoontje vind hem wel wat hebben alleen jammer dat de achtergrond er nog doorheen schemerd als zou pepe er iets duidelijker doorheen komen en de achtergrond weg zijn zou hij top zijn
Clairtjuh als deze niet miestiek is dan weet ik het ook niet heel apart alleen jammer dat pepe zijn staart er niet opstaat had je daar ook mee zitten stoeien mooi de kleuren over laten gaan hoe doe je dat

pagian 6
haffie_lover het idee is heel leuk het ziet er alleen zo opgeplakt uit mischien schaduw in verwerken
xantoslover ik vind het contrast wel erg veel het overlopen van het filter en pepe vind ik ook wat minder wel een mooi letertype bij gebruikt
Suzanne_k sorry maar pepe is een ruintje dus het is his name en geen vrouwtje vind hem wel heel misterieus geworden aleen jammer dat je verhouding van de vleugels niet kloppen
poema heel apart vind hem wel wat hebben, maar geheid dat pepe struikeld over zijn voetmanen, vind ook dat je leuk heb gespeeld met de kleuren zoals het rood in de staart en het geel in het hoofd en oranje in het midden hoe doe je dat
Paljassofie hele mooie bewerking heb je hem geknipt of heb je de achtergrond bewerkt want zijn staart is heel mooi en ook de manen zou alleen het rode weglaten dat trekt nu de aandacht weg

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 08:22

Pagina 5

k_roosje_k: beetje simpel maar wel mooi en het is geen excuus om erbij te zetten dat je niet te veel kommentaar verwacht want het staat duidelijk in de regels!!!
Antoontje: vind um mooi hoor
Clairtjuh: supermooi hoor! alleen de pixeltjes zijn jammer...maar voor de rest erg leuk!
k_roosje_k: mooi hoor! vooral die punt die omgevouwen is, met welk programma doen je dat?

Pagina 6!

haffie_lover: vind hem iets te druk met die heel veel Pepe's...
xantoslover: die is mooi gelukt!!! heel donker en dan bij Pepe licht..
Suzanne_k: best mooi hoor! alleen ik had het lettertype wat lichter gedaan...
poema: die hoeven zijn mooi en de kleuren vind ik erg mooi!
Paljassofie: ik vind um nog best mooi, ondanks het een moeilijke foto was!!!

Kus Evelien

ps: zin in morgen dan komt de nieuwe foto *o/*

Suuskipje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 09:42

Wat me nog niet lukt is schaduws.. zou iemand mij dat uit kunnen leggen, ik werk met het programma Photoplus

Winxz_Bas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 10:52

ik doe dat met psp 9.1 en nog een adere maar weet niet welke dat is
groetjes rosalie

xManon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 12:56

Even een vraagje; ik zag bij heel veel mensen die voorhoef op de grond zo vreemd. Dus ik ging kijken op de foto, en daar is ie ook zo raar.

Komt dit door de foto of is Pepe's hoef niet 'normaal' ?

Zoetje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 13:43

hier is de mijne.. hij is echt mega mislukt! net als alles wat ik de laatste tijd maak..
vond het wel een super leuk thema!

mja, toch maar geprobeert:
Afbeelding

mijn commentaar komt strax denk ik.. moet nu weg.

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 14:16

pepe had zeker last van een klapgypie zo morgen weer een nieuwe foto zal mij benieuwen is de gelukkig al bekend

zoetjuh ik vind pepe iets te flets geworden de vleugels zijn wat wazig opzet is wel leuk en is netjes geknipt

Palhaço

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 15:17

hier ff nog een 'normale' pepe (mystiek komt later... maar heb heeel weinig tijd..)
edit: jeetje, ik zie net dat hij niet meer zo scherp is dan dat hij vóór het oploaden bij 'mijnalbum'was..

ohja ..ik probeerde hem zo te maken dat het net lijkt alsof pepe uit het beeld komt stormen!
Afbeelding

sammie_44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 15:41

Wauw, vind die van Xantoslover echt wel heeeel mooi!

Boemba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 16:04

Palhaço nou ik vind hem prachtig hoor, behoord ook bij een van de betere. mooie achtergrond erbij uit gekozen zodat hij heel netjes uitgeknipt overkomt. achtergrond ook netjes bewerkt die rand komt ook heel mooi uit, is het niet zo strakjes.

Palhaço

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 16:11

dank je boemba! ik vond die van jou met die kerel, ook erg orgineel!! echt super leuk!!

wabisabi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 16:57

Dit is mijn collage:

Afbeelding

Hij had wel mooier gekunt eigenlijk, alleen ik heb op het moment niet zo veel inspiratie

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 17:19

Ik vind de laatste drie bwerkingen erg mooi, jammer van de laatste dat Pepe zo wegvalt.. ik moest echt goed zoeken!

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 18:08

Clairtjuh;Netjes geknipt en een leuke opzet ik zou denk wel de vleugels van het andere paard uitknippen en op pepe plakken dan is het net een happy mistieke familie
Haffie lover;Leuke opzet maar ik mis inderdaad de schaduw.Die maak ik door het paard te dupliseren en in de niveaus maak ik hem zwart dan vertcaal draaien dan roteren en schuiven tot de voetjes aan de voetjes van het orgineel zitten.Dan eventueel scheeftrekken in de juiste schaduw richtingdan een grauseriaanse vervaging eroverheen(anders zijn de randjes zo scherp) en als laatste de laag doorzichtig maken,tot de juiste sterkte.de laag met de schaduw doe ik altijd onder de laag met het orginele paard anders zit er soms schaduw over zijn voet.Ik hoop dat dit ook met jou programma kan.
Xantos lover; gaaf gedaan ik vind het wel mooi om van buiten zwart naar het midden licht te werken.Wel jammer dat rond het paard het filter er heel anders uitziet.
Suzanne_k;Mooi geknipt met leuke vleugels het geheel ziet er mooi uit het is alleen een hij hahahahaha.
Poema;Zo nou is het meer het paard van dracula hahahahahahahahaha het is echt gaaf gedaan ook die ogen heel eng Ik ben toch blij dat hij er in echt niet zo uitziet }> Maar zoals gezecht wel leuk gedaan.
Paljassofie; ziet er mooi uit.je hebt netjes geknipt.en op een bijpassend achtergrondje gedaan .dat takje steekt wel heel erg af dus dat had ik denk ook grijser gedaan.
zoetjuh;opzich heel leuk gedaan wel jammer dat het er zo overbelicht uitziet.
Pahaqo;Ik vind pepe natuurlijk al heel mooi maar jij hebt hem nog mooier gemaakt die manen wouwie daar droom ik van (dat hij ze echt heeft).super geknipt in de dubbele betekenis.
gliss;deze is heel dromerig pepe had misschien iets duidelijker gemogen maar niet te veel.Zijn rug is iets te veel weggevallen.Maar ik vind deze ook heel mooi

hertog;Ik zie eigenlijk niks aan zijn voet.Misschien vind je dat zijn kogel te ver doorzakt ofzo (lijkt op de foto misschien erger dan het is) maar dit is normaal Ik heb er in iedergeval nooit iets bijzonders aan opgemerkt en eigenlijk vind ik het op de foto ook niet echt raar.

Boemba;Voetmanen? hahahahahahahaha ik lag gisteravond echt helemaal in een deuk toen ik dat las.Het zijn dus geen voetmanen maar gewoon sokken. Zo nu heb jij weer wat geleerd en ik weer een dag geleeft

zo ik ben weer bij met beoordelen ik hoop dat jullie er wat aan hebben groetjes
Pipanda

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 18:09

nou ik heb ookl wat in elkaar geflanst!! hier is hij dan :

Afbeelding

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 18:20

GiorGio_Ndme, ik weet niet wat ik er aan zie maar ik vind hem niet zo mooi..

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 18:22

ik heb er posterize over gehaald, toen ge-twirld (past bij de tekt ) en ik vond die elfjes er ook wel bij passen., (niet m'n mooiste maar toch ::P)