Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 9 (thema-ronde 1)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mon_ami

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 9 (thema-ronde 1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:21

leuk dat er een thema is!
ik ben nog niet aan het bewwerken geweest, maar hier mijn commentaar! (het laatst een beetje afgeraffelt want ik moest dr 8ter weg.. )

POalien: de letters vind k niet zo.. verder ook niet zo super.
Sister7003: de letters vind ik niet zo mooi in het midden staan. Het hondje en de kuikentjes is wel leuk!
Flavourlover: leuk!! Alleen de glitters in de manen niet zo. Het blawe is mooi! (detail: je hebt het riempje van het halster wat omhoog loopt niet blauw.)
Boyke_candy: mooie letters!
Flavourlover: jah leuk! (lettertype niet zo) bloem is idd mooi!
Nynkk: ik vin d m iets te simpel, ookal bewust, niet zo mooi.
Marciatjuh: nee, vind m niet mooi. de elementen passen niet bij elkaar vind ik.
Stravero: leuk! De hartjes vind ik niet mooi, zonde dat je die erbij hebt gedaan.
Esperanca: jaah mooi! de letters zijn super! (ik vind de 8tergrond meer een btje herstachtig, mr dat zal we laan mijliggen)
Debbiej: opzich wel mooi, mr niet zo super. Jammer dat het boemetje zo in een hoekje zit en maar 1 keer voorkomt.
Luf_horses: jaah leuk! (vooral onderste rand!) ik vind de roze rand niet zo mooi, een andere kluer was mooier geweest denk ik/.
Shivatjuh01: jah vind m leuk!
Gekkeils: leuk! Het beetje vind ik er niet zo in passen.
Luf_horses: jah mooi!
Boemba: wel mooi! maar de achtegrond doet me niet echt aan de lente denken.
Casia: leuk! Het lijkt echt net of ie zn hoofd door n gat steekt ofzo.. grappig! (uhm.. tsja) Letters iets minder.
Shalimar: niet zo mooi, en niet mijn kleur (A)
Gekkeils: Leuk!leukl! ik vind het juist helemaal niet storend dat dr verschillende ruimetjes tussen de plaatjes zitten! Is leuk!
Phante: leuk! T was denk ik iets mooier geweest als je het balkje met text iets hoger had gedaan, zodat je daaronder nog een randje foto had.
Soubieke: leuk bedacht! Tog vind ik de melk een beetje ‘ielll’ mja.. weet niet waar dat aan ligt.. mij waarschijnlijk
Globetje: ja wel aardig!
LoveSaros: leuk! De text is iets vrolijker als de foto.. maar wel leuk!
Lypido: leuk! Lekker vrolijk! Wel een klein beetje.
0riantje0: leuk! De bijtjes zijn leuk!!
_bloempje_: wel aardig!
Sesieltjuhh: leuk! Schapen al wel eerder gezien..
Love_paarden: jaaaaah! Is leuk!
Wineds: leuk! Mooi lettertype! Het randje is ook mooi
X_bassie: beetje apart. Niet zo mooi.
Terrorita: ik vind m niet aan de lente denken. Lettertype.. lelijk! (srry)
Meliaforever: wel mooi! (alweer lammetjes, niet orgineel)
Sander_: joah! Mooi! de letters links zijn heel mooi!
Lindah: lekker vrolijk!
IkftAmigo: mwa.. gaat.. hij is wel redelijk, maar niet wauw!
Relaxx: leukk!!
Loutjelou: je ziet een vierkant om het paard. Was dit de bedoeling? Ik vind het niet mooi lijken. Verder is ie wel aardig.
Gaska: leuk!
Shalimar: wel vrolijk, maar niet heel erg mooi.
Melletjuhh: jaaah! Mooi!
Haffie_lover: niet zo geweldig.
Kyila) ja wel mooi! de 2e iets minder.
Philadelphia: leuk! Heel mooi!
Suus_linell: letters niet mooi. de hartjes met plaatjes zijn erg leuk!!
Liezzie: jaah mooi!

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 18:22

Afbeelding

Kom maar op

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 18:39

plunk: ik vind het een beetje onduidelijk voor de rest leuk gedaan

gaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:02

Plunk, Ik vind hem niet mooi... Ik dacht eerst huh waar is het paard? en toen zag ik het... Je ziet die 2 plaatjes in beide hoeken niet duidelijk.
En die naam zie je ook niet zo goed.

Dat is mijn mening

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 20:30

gaska schreef:
Ik dacht eerst huh waar is het paard? en toen zag ik het...

ik dacht precies hetzelfde, maar wel leuk idee op zich..

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 20:31

ik had ook nog een gewone versie!

Afbeelding

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 20:34

@haffie_lover Raar maar geeft wel een leuk effect

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 20:36

Het is één van mn eerste bewerkingen dus wees niet te hard

Afbeelding

gaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:33

Melletjuhh schreef:
gaska schreef:
Ik dacht eerst huh waar is het paard? en toen zag ik het...

ik dacht precies hetzelfde, maar wel leuk idee op zich..

Ja.
Als die 2 plaatjes uitgeknipt waren en op een andere plek stonden had ik hem denk ik wel mooi gevonden En de tekst moest duidelijker

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:39

nou, heel veel vonden de hartjes niet mooi, (ik zelf ook niet.. ) hierbij dus toch maar één zonder hartjes..

Afbeelding
ik vind hem nu VEEEEEL mooier zonder hartjes

Kus Evelien

ps: commentaar is welkom

Susanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:43

@evelien(Stravero): waarom doe je dan hartjess derop?

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 21:46

@ Stravero: verbeterde versies zijn niet meer toegestaan

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:49

Jaa maar ik mocht er toch nog een plaatsen dus dan mag dit toch... dit is mijn 2e pas..

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 21:53

Nee, op deze manier mag het niet. Je mag een thema-versie en een vrije versie maken, in totaal dus twee. Wat jij hier hebt gedaan is iets weghalen van je thema-versie en dat is verbeteren Als je nog een andere bewerking wilt plaatsen, dan moet dat een geheel nieuwe bewerking zijn

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 22:01

ohw oké.. ik ga nu niet meer beginnen, doe ik nog wel! sorry..

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 00:02

zo hier dan de lente versie

Afbeelding

vind hem zelf wel leuk wat vinden jullie ervan comentaar volgt nog

Drunksheep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 08:43

@ Plunk; Pfff... je bent al de derde die die achtergrond gebruikt! Hij is saai en ook ik dacht; Waar is de pony?

soubieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 11:52

soubieke schreef:
Bij mij deed hij me meteen aan melk denken ( melksnorretje )
dus ik heb het contrast veranderd, haar een snorretje gegeven en het logo van mmmmmelk erbij geplakt
commentaar volgt nog.

Afbeelding

xx tiney
(dit is dus mijn niet-thema bewerking)

dat was mijn niet-thema bewerking en om in de 'originele' sfaar te blijven plaats ik nu mijn originele lente-bewerking
ik vind hem best leuk geworden

Afbeelding

en dan nog een andere versie...
Afbeelding

xx tiney

NoaFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 14:00

Pagina 1

@paOlien: De achtergrond is een heel leuke foto alleen vind ik hem niet echt passen bij de hoofdfoto van het paard. Dit aangezien het paard langs onder gefotografeerd is, en de lammetjes daarintegen langs boven. Verder vind ik het paard ook niet zo mooi uitgeknipt en passen de kleuren van paard en achtergrond ook niet bij elkaar. Wel vind ik het heel origineel en lief dat je meteen aan lametjes denkt bij lente
@sister7003: Ook hier weer verkeerd perspectief van paard en achtergrond. Verder vind ik ook hier de kleuren van de dieren, en de helderheid niet overeenkomen. paard is een beetje hoekig uitgeknipt
@FavourLover: Heel erg mooi gedaan, ontzettend jammer van de glinstertjes. De glinstertjes storen mij echt, had je deze weggelaten kreeg je van mij een 8/10 nu maar een 6.5/10. Wel heel leuk dat je dat dun blauwe kadertje gemaakt hebt, deze maakt het totaal echt af.
@Boyke_Candy: Jammer dat de kleuren van het paard zo dof zijn terwijl deze van de achtergrond net heel fel zijn. Het uitknippen had ook iets netter gemogen maar verder vind ik hem echt heel goed. Die vage band met de naam lola erin, maakt de bewerking echt heel knap. Mooi lettertype ook.
@FavourLover: Deze is ook zeer mooi maar iets stoort me een héél klein beetje aan deze bewerking, ben er alleen nog niet achter wat precies... ik denk dat het de achtergrond achter de roze bloem is, dat ik deze een beetje te druk vind. Verder vind ik het roze halstertouw ook niet helemaal het van het maar ik begrijp wel dat je dat gedaan hebt voor nog een extra roze accent te leggen. Weet het niet helemaal, misschien is het zonder dat roze touw wel helemaal niet zo mooi meer.
@Nynkk: Als het een plaatje was voor tegen de muur te hangen vond ik deze echt super mooi en kreeg je van mij een 10/10. Nu het echter om bewerkingingen gaat vind ik deze zeer weinig tot niets voorstellen, hij is inderdaad te simpel.
@marciatjuh: Het spijt me maar ik vind hem eerlijk gezegd niet goed. Hij is sowieso erg simpel kwa bewerken en de plaatjes vind ik dan ook nog eens lelijk uitgeknipt. Verder vind ik de positie van de rozen ook niet mooi en snap ik niet waarom je ze doorzichtig hebt gemaakt...
@linseytjee: Leuke kader verkeerde kleur. Ik persoonlijk vind dit blauw op blauw helemaal niets. Hetzelfde geldt voor de kleuren in de naam, niet mijn smaak. Verder vind ik ook deze bewerking een beetje simpel.
@Stravero: Begrijp niet zo goed waarom je voor deze achtergrond hebt gekozen? Lammetjes oke, maar ik vind de paarden hier totaal niet in thuis horen. De mist is ook niet echt mijn smaak en vind de paarden vreemd uitgeknipt, hun oren lijken heel vreemd.
@Esperanca: Lentelola: Heel mooie achtergrond maar vind hem kwa kleur totaal niet passen bij het paard. Verder heeft het paard een vage omtrek... Wel heel mooi lettertype uitgekozen. Kleurtjes lola: Beetje weinig kleur voor een colourful life vind ik persoonlijk, het spijt me, deze spreekt mij niet aan.

Pagina 2

@DebbjJ: Leuk detail, dat halster in een andere kleur. Bij deze bewerking vind ik het ontzettend jammer (net zoals bij vele voorstaande en waarschijnlijk volgende bewerkingen in dit topic) dat er geen rekening is gehouden met de perspectieven waaruit een foto genomen is. Het paard is langs onder gefotografeerd en de bloemen langs boven. Nu stoort het hier niet zo heel erg aangezien het hier waarschijnlijk ook helemaal de bedoeling niet is dat dit overeen kwam maar wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat ik deze bloemen storend vind.
@luf_horses: Je gebruikt zoveel leuke felle kleurtjes, daarom snap ik niet helemaal waarom de naam lola is zo'n raar blauw is gemaakt. Kuiketje had ik weg gelaten, vind ik nu niet zo mooi maar verder is het een simpele maar vrolijke bewerking.
@Shivatjuh01: Heel, heel mooie achtergrond, ik vind dat bloempje bij de L van Lola echt super. Mooi lettertype. Gewoon een heel mooie kaart. Enige wat ik minder vind is de harde/donkere kleur van het paard. De achtergrond is zo lief en zacht, jammer dat het paard dan zo donker op de foto staat. Had het denk ik mooier gevonden had je het hoofd van het paard uitvergroot zodat je meer (witte, zachte) neus had en minder van die donkere hals.
@gekkeils: vrij pixellerig maar ik vind het toch mooi. Heel leuk is de kleur van het halster. Dat beertje had ik persoonlijk wel weggelaten.
@luf_horses: Mooi halster, mooi kleurgebruik. Jammer van de manentop en manen, jammer van de omtrek die op sommige plaatsen heel erg blauw is
@Boemba: Dit vind ik moeilijker om te beoordelen aangezien zoiets echt totaal mijn smaak niet is. Ik vind wel het paard niet mooi uitgeknipt.
@Cassia: Hele donkere kleuren tov een licht/vaal paard. Verder heb je hem niet mooi uitgeknipt. de felle kleurtjes van de naam vind ik ook niet echt passen.
@Shalimar: Heb je met de scherpte liggen spelen? Ik vind nl de contrasten iets te. Dat is mijn enige commentaar verder vind ik hem heel leuk.
@gekkeils: te scherpe kleuren en duidelijke foto's op de achtergrond voor zo'n vage foto als deze van het paard. Niet mooi uitgeknipt
@Phante: zeer mooie achtergrond en kleurgebruik. Wat ik alleen niet begrijp is dat zovele onder jullie allemaal gaan voor plaatjes in de breedte terwijl de hoofdfoto zo'n verticale foto is.. Verder vind ik de bloem nogal nutteloos daar staan. Alles bij elkaar genomen vind ik het nog wel steeds een heel leuke bewerking.
@soubieke: Erg simpel, te veel contrasten waardoor het vrij pixellerig word maar wel leuk met het melksnorretje.
@Globetje: Beetje 13 in 1 dozijn bewerking maar toch wel leuk.

Pagina 3

@loveSaros: Ik deel de voorliefde die vele hier hebben om dingen doorzichtig te maken niet. Dit is dan ook niet mijn smaak. Wat je gedaan hebt echter, heb je zo te zien wel goed gedaan.
@Lipydo: De mooiste die ik tot nu toe gezien heb. Niets op aan te merken. (oke, het uitknippen had ietje beter gekund maar nu ben ik echt aan het muggenziften) Nee, deze vind ik echt waar heel erg mooi.
@0riantje0: die bijtjes zijn grappig, jammer alleen dat ze allemaal in precies dezelfde houding staan. (je had er bv een paar een beetje kunnen draaien om een wat speelser effect te krijgen) Ook bij deze vind ik het jammer dat de achtergrond zo fel is kwa kleur tov het paard.
@_bloempje_: blauw op blauw geeft bij mij niet echt een lente gevoel weer. Verder vind ik het kleurverschil tussen het blauwe achter het paard en het blauwe achter de wolkjes ook niet mooi. De gewone versie is leuk maar erg simpel
@sesieltjuhh3: kleuren kloppen niet, paard had beter uitgeknipt gekunnen worden, verder wel leuk. De gewone versie: ook hier begrijp ik het doorzichtig maken van het hoofdonderwerp niet.

Pagina 4

@love_paarden: Je hebt er een erg mooie achtergrond uitgekozen alleen vind ik het geen geschikte achtergrond voor het paard. Begrijp ook niet waarom je het paard ontkleurd hebt.
@Wineds: Mooie achtergrond, mooie kader, mooi uitgeknipt. Perspectief van paard en achtergrond klopt niet.
@x_bassiej: Niet mijn smaak, beetje erg simpel als bewerking zijnde.
@terorita: speciaal Ik vind hem wel leuk maar de lente zie ik er niet echt in. Laat niet weg dat ik hem echt wel leuk vind.
@Meliaforever: zelfde commentaar als bij phante op pagina 2
@Sander_: ik vind die vage omtrek van het paard niet echt mooi, wel leuke achtergrond uitgekozen.
@Lindah: te druk en die ovale uitsnijdingen doen mij altijd denken aan doodsprentjes. Wel mooi kleurgebruik en mooi uitgesneden.
@IkFtAmigo: Het spijt me maar ook deze vind ik niet zo goed. Lelijk uitgesneden en de kleurverschillen in de verschillende onderdelen zijn in mijn ogen niet goed.
@relaxx: Zo zonde dat je het hoofdonderwerp, het paard, doorzichtig hebt gemaakt, anders hoorde deze bij mijn top 3. Nu jammer genoeg dus niet.
@Loutjelou: Niet mijn smaak, vind de vierkante kader rond het paardenhoofd niet mooi, het paard is nogal vaag geworden met rare paarse strepen erin.
@gaska: Het schaap trekt al de aandacht en dat vind ik persoonlijk jammer. Het paard is niet echt mooi uitgesneden
@Shalimar: Ik had het mooier gevonden als het tekstballonnetje gewoon horizontaal, rechts had gestaan. Uitknippen is ook niet zo mooi maar verder niets op aan te merken.
@Melletjuhh: heel goed gedaan alleen lelijk uitgeknipt.

De rest komt misschien later nog.

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 14:26

Soubieke: foto's quoten mag niet Bovendien zijn meerdere versies ook niet meer toegestaan Je bewerking is wel een leuk idee

soubieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 15:23

sorry.. ik dacht dat het met zo een klein verschilletje wel zou mogen ...

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 16:26

Vind niemand iets van mijn bewerking

NoaFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 17:20

Afbeelding

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 17:23

Hier mijn bewerking, die van de lente is al geplaatst hier een gewone die ik supergelukt vind:

Afbeelding

Kus Evelien

ps:commetaar is welkom

noafleur vind hem wel leuk gelukt
ik ga zo commentaar leveren

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 17:24

@ nienewiep: leuk maar de naam zou ik ergens anders zetten
@ Noafleur: leuk bedacht!!
@ stavero: Niet zo netjes geknipt!