@luxje: het was ook de bedoeling om een boek te maken die opengaat. Ik weet niet hoe ik de foto terug af kan halen? De manen heb ik gekloond en als achtergrond een kleur genomen die een beetje overeenkomt met het gras van de originele foto.
oke hier mijn bewerking me commentaar komt morgen,
wat hem ik gedaan,
*achtergrond gemaakt, en daardoorheen een foto van een bos *paardje uigeknipt *erop geplakt en een beetje hier en daar bijgewerkt *kader eromheen *kader aangepast en filter eroverheen *met wingdings 2 dingen in de hoeken geplaatst *naam erop
zelf vrij tevreden, is niet op me best ben nu vrij moe maar had toch zin om iets te maken, ik vind hem grappig geworden, had netter uitgeknipt mogen worden, was alleen een lastige foto gnagna
Tjonge alweer de 6e pagina nou deze was nog minder inspireerend als de vorige foto maar ik heb weer wat geprobeert Wat heb ik gedaan,
*eerst uitgegumt en het halster weggehaalt(daar ben ik zelf nog niet helemaal tevreden over maar ik krijg het niet beter) *een oortje gekopieert en op dat andere oortje gedaan zodat er geen manen overheen zitten. *ook nog wat aan de manen gedaan. *heel lang nagedacht wat ik er mee moest zomaar een achtergrondje pakken vind ik niet zo leuk en ik hou ook niet zo van lettertjes en gedichtjes(bij anderen soms heel leuk maar bij mij wordt dat meestal niet zo bijzonder) *toen maar 4 keer gekopieert en aan en inelkaar geplakt. *die laag ook weer heel vaak gekopieert en elke laag een klein stukje gedraait tot ik een rondje had. *en dan is dit het resultaat toch nog leuk geworden (vindt ik zelf)
groetjes pipanda beoordelingen volgen later deze week
Ik was er zelf nog niet helemaal tevrede over n.l.oortje niet goed geknipt ,en het geheel niet rond genoeg en die neusjes stoorden me ook.Zag ik allemaal natuurlijk pas nadat ik het geplaatst had ,dom dom dom dom.Ik heb het helemaal opnieuw in elkaar gezet. Dus nu al de verbeterde versie.
groetjes pipanda. p.s. ik ga even kijken of ik de vorige eraf kan halen dan is dit mijn eerste
Laatst bijgewerkt door pipanda op 13-03-06 08:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Stravero: Ik vind het idee heel leuk, maar de letters saai en de rode rand niet mooi... Marciatjuh: Leuk idee, maar vind het jammer dat die paarden zo uit het niets komen en de tekst valt niet zo erg op... Bobjuh: Leuk, maar ik vind de hartjes niet zo netjes uitgeknipt en de tekst wat saai, valt niet op... Lufhorses: Heel leuk gedaan, jammer dat je van het 2e paard z´n neus niet ziet...
Pagina 2
Lovesaros: Heel simpel, de tekst is niet zo fantastisch en het snijden van het paard kan netter... _Bloempjuh_: Leuk, oogt simpel, maar heeft toch wel iets! Suzanne_K: Leuk, maar vind de filters over het paard heen niet zo geweldig... Mietje: Leuk, maar de tekst staat daar een beetje in het niets... Stravero: Leuk, maar nog steeds vind ik de tekst saai... Rivanalover: Erg simpel, maar toch heel leuk! Luxje: Jammer van het formaat maar echt heel leuk verder!
Pagina 3
Signorita: De kwaliteit van het paard en van de letters is niet geweldig helaas... Dierenlover: Heel leuk, jammer van het slordige uitknippen van het paard... Esperanca: Ziet er echt goed uit! Niet 1 2 3 af, maar je ziet dat er veel werk in zit! Boemba: Jammer van het knippen, verder echt heel leuk! Esperanca: Ik vond de ander leuker...
Mijn versie, ik ben er zelf echt tótaal niet tevreden over, die voorpluk heb ik maar niet gedaan, want dat werd een ramp.. en verder vind ik hem gewoon helemaal niks, maar ik plaats hem toch maar..
@ Boyke_Candy; Heel leuk, die achtergrond is mooi! Als je de tekst nog wat vervaagd en de foto een beetje cropt is die perfect @ DebbjJ; je hebt niet zo netjes geknipt, de foto is keigroot, en rand + achtergrond zijn een beetje afgezaagd.
Stravero: leuk bedacht, ziet er grappig uit marciatjuh: lettertype andere kleur je ziet het niet zo goed, en is ook niet zo netjes uitgeknipt bobjuh: hij spreekt me totaal niet aan, sorry ik weet niet waarom luf_horses: leuk idee, alleen niet super uitgewerkt, niet netjes geknipt etc.
pagina 2:
loveSaros: nee niet mijn smaak, maar wel leuk bedacht, kwaliteit is een beetje slecht waardoor de tekst niet meer zo goed is te lezen en erg vaag is geworden _bloempje_: leuk bedacht ik zou alleen een ander lettertype nemen Suzanne_k: ik vind hem zuper! Mietje: mooi! rivanalover: jammer dat er niet zoveel mee is gedaan, erg simpel sorry luxje: super! pagina 3:
signorita: zonde van de kwaliteit, en niet erg netjes uitgeknipt dierenlover: erg mooi! Esperanca: erg leuk bedacht Boemba, ziet erg grappig uit pagina 4: Phante: ziet erg goed uit, alleen jammer dat de vierkantjes verschillende vormen hebben love_paarden: erg simpel, als ik het fout heb zeg je het maar, dan wil ik graag weten wat je gedaan hebt Tatort: jammer dat het vrij slecht is uitgeknipt, verder ziet het er goed uit pollewopsie7: hij is leuk alleen jammer van de kleuren door de bovenste 2 paarden heen! Anjatjeuh: netjes uitgeknipt, ziet er goed uit alleen zou een ander lettertype kiezen maar dat is mijn keuze Sieltjuh: leuk, grappig dat halster zo
pagina 5:
Palhaço: erg mooi! super uitgeknipt, wou dat ik dat kon hihi gekkeils: ik vind hem niet leuk, raar uitgeknipt en de tekst past er niet bij sorry loveSaros: uitknippen kan netter, verder grappig elanor: hij is inderdaad erg leuk! netjes gedaan Austria: in een woord ge-wel-dig relaxx: jammer van ze linker oor verder netjes gedaan mon_ami: ik vind het een vrij slechte kwaliteit erg jammer, het was leuk bedacht
pagina 6:
l0rdJ: ben ikzelf, en er mist net dat íets pipanda: heel erg leuk! Boyke_Candy: heel erg mooi gedaan, ziet er super uit paOlien: leuk netjes uitgeknipt hoor! QuijoSavan: grappig DebbjJ: ik vind hem best goed gelukt, grappig bedacht
dit was me commentaar weer, wat me wel opvalt is dat heel veel mensen moeite met de manen hadden ikzelf ook al!
ik zie hier commentaar op mijn foto dat vind ik terecht ik leer er alleen maar van! dan kijk ik naar al het commentaar op mij en dan doe ik er wat mee dus het maakt niks uit wat je er van zegt
uhm.. die van mij is helemaal NIKS vergeleken een paar die ik hier al heb gezien.. tjonge jonge wat kunnen jullie dat goed zeg!!
Mijn creaties; ik weet niet zo goed welke nou mooier is...
Barst los zou ik zeggen.
- boom weggewerkt - hek weggewerkt - gras naar voren gebracht - water toegevoegd - contrast verhoogd. - halster een andere kleur - oogje wat bewerkt - BLES gegeven!! - etc,etc. Ben er zo'n beetje een uur mee bezig geweest...
edit; Ik mocht maar een foto, dus heb ik er even een weggehaald.
Laatst bijgewerkt door smeetjoew op 13-03-06 17:41, in het totaal 2 keer bewerkt
mijn 2e EN laatste want ik heb geen tijd meer om te bewerken.. heb geprobeerd hem specialer te maken omdat mijn eerste wat saai oogde.. heb een bijpassendere achtergrond gezocht dan mijn eerste bewerking..