Bewerkingstopic, allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kkkaren

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 21:12

Ben even weggeweest omdat ik ziek was, maar nu ga ik even commentaar geven...

Ik merk dat ik nou anders kijk, minder naar het crea-aspect en meer naar of AliBaba er wel leuk uitkomt, dat gaat vanzelf, maar ik ga toch proberen om van iedereen wat te zeggen.

Ik vind dit trouwens echt heeel leuk (had ik al gezegd, maar ik zeg het nog even). Ik merk ook dat veel mensen zijn naam en de associatie erbij als thema of inspiratie gaan gebruiken, echt heel grappig.

@Melletjuhh: Heel leuk, leuk bij het thema van zijn naam, alleen jammer van het randje en de richting van het tapijt, maar dat was al gezegd. Hij staat wel mooi statig op het tapijt .
@Stravero: Hij is wel dun geworden! Beetje enthousiast uitgeknipt denk ik? En inderdaad een rare vlek erachter...
@l0rdJ: Mooi uitgeknipt, maar zonder van zijn benen.
@Antoontje: Ik hou niet zo van die kwijl gedichtjes, maar wel een mooie compositie.
@Fairytail: Leuk idee, maar niet zo mooi uitgewerkt, alles past niet echt bij elkaar.
@Droomster: Supermooi, heel simpel, maar mooi.
@Meliaforever: Niet zo mooi uitgeknipt en niet echt mijn stijl, sorry.
@gekkeils (1e + 2e): Ook een leuk idee, maar het kan wat netter uitgewerkt en meer in een stijl, nu is het een beetje bij elkaar geraapt. Ook vind ik het niet zo mooi dat AliBaba vaag is gemaakt, kan wel mooi zijn, maar niet als het het onderwerp van de foto is.
@RoosJ: Tof! Geweldig! Simpel idee, maar erg crea!
@Appelflapje: Haha, en nou de 40 rovers nog... Ik vind alleen het linkermeisje niet zo in de stij passen, is wat meer tekenachtig dan de rest.
@Philadelphia: Niet zo mooi uitgeknipt en ook niet mijn ding.
@pipanda: Supermooi! Ik ben er stil van. Alles past bij elkaar. Ik heb hem nu als screensaver . Als je nog een groter formaat hebt, mag je die mij pm-en als je wit.
@Boyke_Candy: Mooie sfeer, mooie letters!
@marciatjuh: Grappig, maar ook niet zo mooi uitgeknipt en jammer dat AliBaba vaag is.
@Otje_Merlot: Grappig idee, maar hij spreekt mij niet zo aan.
@X_Fjorden_X: Grappig idee en ik ga mee met jouw eigen commentaar. Je kunt de rand om de vogels wat vervagen met een gum als die in je programma zit.
@bobjuh: Ik zie niks helaas. Edit Ha, daar is ie! AliBaba kan veel, maar over het water heen lopen heb ik hem nog nooit zien doen. Wel een mooie weerspiegeling en een mooi randje.
@mon_ami: De elementen die je hebt gebruikt passen niet echt bij elkaar vind ik.
@liezzie: Ieie! Wel crea maar een beetje eng.
@_bloempje_: Beetje donker.
@loveSaros: Grappig, maar ik krijg een beetje pijn in mijn ogen van die kleuren.
@luf_horses: He, een paarse AliBaba. Grappig! Ik vind alleen de hoeven er een beetje nep uitzien. En je kunt niet winnen hoor, het gaat met loting, dus jij hebt net zoveel kans al iedereen.
@sronnie: Mooi simpel, daar hou ik van. Ik vind het alleen jammer dat zijn oren net buiten het kader vallen.
@Meliaforever: Graag eentje maken, deze spreekt me ook niet zo aan, en ik wordt gek van al die blokjes.
@DebbjJ: Niet zo mooi uitgeknipt op de kont. Verder 'past' het geheel niet zo bij elkaar, misschien mooier als je de achtergrond wat vervaagt.
@gaska: Op zich een mooi rustig beeld, maar AliBaba zweeft op het water, da's een beetje gek. 2e is erg grappig, al mag je er maar een maken!
@Shalimar: Grappig, niet echt mooi.
@Ceent: Heel grappig, ik mis alleen weer de schaduw van de AliBaba's.
@Kanzi: Mooi geheel, mooie kleuren, alleen AliBaba valt wat weg tegen de achtergrond.

Mijn vriendje roept dat ik moet komen eten, doe zo de rest...

loveSaros

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 21:35

Iedereen bedankt voor het commetaar! Ik denk dat ik nog een verbeterde versie ga maken. Hier mijn commetaar op iedereen:

Blz 1:
@Melletjuhh: Leuk gedaan, jammer van die witte rand erom heen.
@Stravero: Mooi, maar jammer van die grijze vlek.
@l0rdJ: Ik vind z'n benen en de sneeuw overbelicht, verder een super leuk idee en mooi uitgeknipt. Gaat het al beter met je oog?
@Antoontje: Leuk gedaan, mooie tekst ook!
@Fairytail: Mooi, jammer dat die wazig is.
@Droomster: Een beetje simpel, het lettertype vind ik er niet bij passen.
@Meliaforever: Leuk, jammer dat het uitknippen niet zo goed ging.

Blz. 2:
@gekkeils: Leuk idee, jammer dat het paard niet echt opvalt, je kijkt eerst naar de achtergrond, omdat het paard doorschijnend is.
@RoosJ: Super leuk idee!!
@Appelflapje: Ik vind de laatste het leukst!
@Philadelphia: Mooi gedicht, jammer dat het paard wat onscherp is geworden.
@gekkeils: Ik vind het nog steeds jammer dat je door het paard heen kan kijken.

Blz 3:
@pipanda: Mooi gedaan, maar voor mijn gevoel mist er nog iets.
@Boyke_Candy: Mooi, vooral dat lettertype!
@marciatjuh: Appart, ik vind het "hokje" bij zijn rechtervoorbeen niet mooi.
@Otje_Merlot: Ik vind het lettertype er niet echt bij passen, verder mooi!
@X_Fjorden_X: Leuk idee, jammer van die vogels.
@bobjuh: Ik kan je foto helaas niet zien?!
@mon_ami: Jammer dat die niet scherp is, verder erg mooi.
@bobjuh: Nu kan ik hem wel zien? Leuk gedaan, vooral die spiegeling in het water.
@liezzie: Appart.
@_bloempje_: Ik vind het krullend randje niet zo.

Blz 4
@birgit_evita: Ik kan hem niet zien.
@luf_horses: De rand vind ik niet mooi.
@sronnie: Leuk, mooi formaat ook!
@Meliaforever: Mooie achtergrond, jammer van het groene randje.
@DebbjJ: Leuk idee, jammer van z'n kont .
@birgit_evita: Netjes uitgeknipt, ik vind de naam zo dubbel niet echt mooi.
@gaska: Erg mooi gedaan, vooral die 2e is grappig.
@Shalimar: Ik vind dat licht niet echt mooi.
@Ceent: Leuk, maar het paard op het dak vind ik niet super.

Blz. 5:
@Kanzi: Ik vind hem niet echt wat hebben.
@Whoopietjuh: Mooie tekst!
@Nynkk: Mooi, maar ik vind het kleedje op z'n rug niet echt passen.
@Philadelphia: Leuk.
@Boemba: Erg leuk idee! Ik vind m super!
@mandy101: Jammer dat je z'n sokken niet meer ziet.
@paOlien: Mooi, misschien had de tekst iets naar rechts gemogen.
@NoaFleur: Erg leuk, ik vind alleen zijn rechterachterhoef apart.
@Elena: Ik vind die witte vlekken een beetje storend.
@Suzanne_k: Mooi.
@love_paarden: Niet echt netjes uitgeknipt.

Dat was het .

NoaFleur

Re: Bewerkingstopic, allemaal dezelfde foto bewerken, ronde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 21:39

DebbjJ schreef:
pagina 4:

Noafleur: mooi! maar als ik er op klik kijk ik een andere achtergrond er achter te zien

dat was de bedoeling. Aangezien je er maar eentje mocht plaatsen, en ik niet kon kiezen, dacht ik op deze manier vals te spelen.
Afbeelding

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:08

NoaFleur schreef:
DebbjJ schreef:
pagina 4:

Noafleur: mooi! maar als ik er op klik kijk ik een andere achtergrond er achter te zien

dat was de bedoeling. Aangezien je er maar eentje mocht plaatsen, en ik niet kon kiezen, dacht ik op deze manier vals te spelen.
Afbeelding

Ghaha sliiiiiiiim

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:09

Hier mijn commentaar, ga nog een bewerking maken .

pagina 1
Melletjuhh Erg leuk bedacht! Alleen is het tapijt en ali baba er zo 'opgeplakt' het vormt niet echt een geheel met de rest. En jammer van het witte randje om hem heen.
Stravero Een beetje apart uitgeknipt (de benen vind ik niet mooi).
l0rdJ Jammer dat het allemaal een beetje 'overbelicht' is, wel erg leuk verder!
Antoontje Ik vind hem erg leuk . Ik dacht eerst, hij is een beetje kaal, maar toch ook weer niet, vind hem erg leuk . Verder ga ik wel met het commentaar van Suzanne_k mee.
Fairytail Beetje vreemd vind ik hem. Niet echt mijn ding. Al had je nou de tekst en het hoofd van alibaba (linksonder) weggelaten zou ik hem al stukken mooier vinden .
roomster Beetje saai, maar opzich ook wel weer grappig. Een ander lettertype was denk ik ook al stukken leuker geweest, denk dat het totaalplaatje dan al leuker is .
Meliaforever Probeer volgende keer (stukken) netter uit te knippen. Verder vind ik het ook niet echt 1 geheel, meer zoiets van, ow daar nog ff snel een hartjeplakken, daar nog een bloemetje... snap je?

pagina 2
gekkeils Dat roze vind ik wat minder. Mooi uitgeknipt. Die druppels vind ik juist ook wel weer grappig.
RoosJ Echt grappig. Misschien was het nog leuker geweest als je ali baba ook in een iets meer grijzere tint gedaan.
Appelflapje Ik vind de blauwe kleur tekst er niet bij passen. Wel leuk bedacht, maar vind het toch niet zo... (laatste vind ik ook het leukst. MAAR JE MOCHT MAAR 1 BEWERKING (jij hebt er 3!!!)
Philadelphia Paard is idd een beetje recht afgesneden. vind het ook niet echt helemaal 1 geheel.
gekkeils zo vind ik hem leuker. Ik zou zelf het dekvermogen wat hoger doen.

pagina 3
pipanda Ik vind hem echt geweldig ! Echt super! Niets op aan te merken!
Boyke_Candy ik zou het paard er iets meer opzeten, die gloed vind ik wel erg leuk. Alleen de neus is wel wat apart uitgesneden ofzo?
Marciatju Je zou beter kunnen uitknippen. Die kaders vind ik ook niet zo mooi.
b]Otje_Merlot[/b] Wel leuk, misschien alleen de achtergrond iets andere kleur?
X_Fjorden_X grappig! Alelen je zou nog iets beter mogen uitknippen.
mon_ami Vind het eigenlijk niet zo super... Het rode vind ik 10 keer niets, het riet vind ik er ook niet zo bij passen.
bobjuh Leuk ! Alleen aan de ene kant vind ik het toch een beetje kaal en aan de andere kant weer niet .
liezzie Wel leuk bedacht, maar de uitwerking vind ik niet zo en het is ook niet echt mijn ding .
_bloempje_ Beetje donker, hoofd is een beetje 'wazig' geworden.

pagina 4
loveSaros Leuk, alleen de kleuren overloop vind ik niet zo.
luf_horses De rand vind ik niet mooi, verder beetje simpel.
sronnie Heel gewoontjes opzich, maar toch erg leuk !
Meliaforever Erg leuk, alleen zou ik de tekst iets kleiner en in een andere kleur doen, en dat rechtsboven weghalen, en daar dan de tekst doen.
[bDebbjJ][/b] Leuk ! Alleen het 2e paard erachter zou ik weglaten
birgit_evita Vind hem wel leuk.
gaska Hij staat alleen zo op het water, wel erg leuk de rest ! Je 2e ga ik niet reageren, je mag er maar 1 plaatsen..
Shalimar Erg leuk, alleen hij zou een iets langere rug mogen hebben .
Ceent Erg leuk ! Met schaduw van de paarden erbij zou ik hem top vinden!

pagina 5
Kanzi Leuk, alleen het paard zou iets duidelijker mogen zijn.
Whoopietjuh Ook weer erg leuk ! Alleen hij staat ook zo op het water...
Nynkk Echt leuk !
Philadelphia Wel leuk, alleen de achtergrond is 1 kleur, dat vind ik wel jammer.
Boemba Grappig, alleen de spiegel klopt niet helemaal . Maar wel erg leuk !
mandy101 Beetje saai en de benen een beetje onduidelijk te zien enzo en nog wat witte delen zijn weggevallen.
paOlien Leuk, alleen het paard staat een beetje raar, die rotsen zijn scheef enzo, ik leg wel uit op msn .
NoaFleur Echt heel leuk !
Elena Leuk, alleen de tekst is zo zwart... misschien een iets zachtere grijs ofzo?
love_paarden Wel leuk .

Kkkaren

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:10

Oke lekker gegeten, nu deel II

@Whoopietjuh: Weinig echt bewerkt en AliBaba kan niet over het water lopen. Wel mooi uitgeknipt.
@Nynkk: Leuk dat dekentje en dat rondje. Hoeven vind ik minder.
@Philadelphia: Leuk, maar te scherp uitgeknipt. As je 'm wat ruimer uitknipt, ook rond de hoeven, die nu iets wegzakken in de bak, kun je dat gedeelte nog kleuren zodat ie weer 'hele hoeven' heeft.
@Boemba: Heel mooi uitgeknipt, mooie kleuren, mooie sfeer, toch blijft ie op de een of andere manier wat flets, dat is jammer.
@mandy101: Grappig, maar niet echt bijzonder.
@paOlien: Heel mooi uitgeknipt, jammer dat de hoeven wat vaag zijn. Gedichtje had er voor mij niet bij gehoeven.
@NoaFleur: Geweldig! Wat een leuk idee om die vlek weg te werken, ik zie een hele andere kant van mijn paardje! Dankjewel!
Enige puntje is dat de benen te scherp zijn uitgeknipt. Je kunt het daar ook mooier/echter maken door de haren daar wat te vervagen, dat maakt het minder hard.
@Elena: Wel leuk, maar een beetje vaag, da's jammer.
@Suzanne_k: Leuk, maar niet echt bijzonder, te opgeplakt, ik mis bv. de schaduw.
@love_paarden: Grappig, niet echt mooi. Het belangrijkste commentaar heb je zelf al gegeven.

Iedereen tot zover heel erg bedankt voor het bewerken van mijn foto!!!!!!!!!!!

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:37

@loveSaros, ja dat overbelicht klopt iedereen vind dat geloof ik haha, nouja me oog gaat opeens met sprongen voruit, volgende foto kan ik dus weer netter knippen

Austria

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 11:03

Ga ook maar eens meedoen. Commentaar komt later...

Afbeelding

Austria

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 12:50

Hier komt mijn commentaar. Er zijn echt een paar mooie tussen. Ik hoop dat ik niemand boos maak met mijn oordeel maar ik hou niet van om te zeggen "mooi" als ik het eigenlijk niets vind. Verder niet op mijn schrijffouten letten maar ik ben duitstalig.
Melletjuhh: het witte randje is waarschijnlijk een fout bij het uitknippen. Om dat te vermijden kan je best een keer een zwarte en een keer een witte achtergrond nemen. Dan zie je het onmiddellijk.
Stravero: nog heel veel oefenen.
LOrdJ: mooi. Evt. wel een schaduw bij het paard. Onder de kar heb je een schaduw, het paard niet.
Antoontje: niet mijn smaak, sorry
Fairytail: je zegt het zelf
Droomster: heel mooi, ik hou van simpele dingen
gekkeils: de laag van de bladeren moet boven de laag van het paard, nu staat hij erop. Verder is het een samenraapsel van alles en nog wat.
RoosJ: knap idee, simpel maar origineel
Appelflapje: hmm, de laatste dan
Philadelphia: voor een eerste keer niet slecht maar het is niet mijn smaak.
pipanda: die kleuren, echt heel, heel mooi. Dit is een geslaagde bewerking.
Boyke_Candy: mooie bewerking, enkel die witte gloed rond het paard vind ik storend.
Otje-Merlot: de achtergrond (wolken) passen niet bij het geheel
x-Fjorden-x: leuk, maar waar is de schaduw van de paarden?
bobjuh: mooie weerspiegeling maar een beetje teveel fantasie. Nee, deze bewerking vind ik echt niets
luf. horses: de kleur van dat randje vloekt een beetje bij de rest
Meliaforever: ook niet mijn stijl, sorry
birgit-evita: geknipt-geplakt, je zegt het zelf al.
gaska: mooi uitgeknipt, maar je gebruikt een realistische achtergrond met een vliegend paard
Nynkk: mooie kleuren, mooi geknipt, origineel idee, mooi geheel maar waarom zweeft het paard op het water?

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 13:44

Pagina 4

LoveSaros heel leuk idee, misschien nog net iets mooier als je uit de foto eerst nog wat hekjes etc probeert weg te werken.
Luf_horses ik vind het filter dat je hebt gekozen niet echt de foto verbeteren. En het randje vind ik er niet goed bij kleuren.
Sronnie mooi plaatje.
Meliaforever mooie achtergrond gekozen, alleen het groen van de tekst en randje vind ik er een beetje lelijk bij, sorry.
DebbjJMooie achtergrond. Misschien net iets mooier als je het achterste paard iets groter en iets vager zou doen, zodat de voorste er wat meer uitspringt? Leuk idee verder.
Birgit Evita paard past goed in het plaatje hoor. Alleen bij het hoofd zie ik nog een paar witte randjes zitten.
Gaska mooie achtergrond, netjes bewerkt maar nog niet helemaal af. Het paard zweeft te veel, staat nergens op en ik zie ook geen schaduw of weerspiegeling.
Shalimar grappig. Jammer dat de 'spotlight' net het hoofd van het paard mist.
Ceent Leuk gedaan, nog wat schaduw bij de paarden.

Pagina 5.

Whoopietjuh netjes gedaan, alleen staan de voeten meer op het water dan er in, en ik mis iets van schaduw/ weerspiegeling.
Nynkk mooi lettertype, en mooi dat randje om het rondje heen.
Het paard zweeft boven het water en is niet goed in verhouding met het formaat van de palmboom. Kleedje vind ik wel grappig.
Philadephia tweede bewerking
Boemba haha, we husselen gewoon alle sprookjes door elkaar! Leuk gedaan hoor, en mooie achtergrond er bij.
De kleur zou van mij iets minder vlak mogen, dus ietjes meer kleurverschil er in. Heel mooi passend lettertype.
Mandy101 Wat een leuk idee om de wolken door het wit van het paard heen te laten komen! Erg jaren 80..... Alleen heb je de voetjes niet zo netjes geknipt. Jammer van de tekst er dwars door heen.
Paolien mooie achtergrond en netjes geplakt/geknipt.
Alleen de voeten staan nergens op, hij zweeft. De lichtval op het paard komt ook niet overeen met de stand van de zon.
NoaFleur Mooie bewerking!!! Goed kleurgebruik, ik vind het ook leuk dat de benen buiten de foto op het kader vallen.
Elena mooie sfeer. Misschien had je eerst nog wat storende dingen weg kunnen poetsen zoals hekjes paaltje etc.
Suzanne K jaaaaa, dit paard heeft vaste grond onder z'n voeten!
Netjes dat je daar op gelet hebt. Misschien nog wat schaduw er bij?
Love_Paarden Het idee vind ik leuk, maar je hebt het niet netjes uitgevoerd. Misschien kan je dan beter een bewerking maken die je wel mooi lukt. Kan je uitleggen waarom het knippen niet lukt, misschien zijn er hier nog mensen die een goede tip voor je hebben.

Pagina 6.

Austria Mooi!!! Leuk die gloed achter het paard, en dat oortje...

Op!!!

Philadelphia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 15:33

ik vind het leuk dat jullie commetaar geven zelf doe ik maar niet mee ik kan niet goed commetaar geven dus ga verder

bedankt voor mijn commetaar

Eros

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 15:46

Afbeelding

ik had er niet heel veel inspiratie bij, dus heb er maar wat van gemaakt

Er zitten trouwens een aantal leuke/mooie tussen

_Elise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 16:56

oke ik zal even uitleggen waarom het niet lukt want ik kreeg Toch commentaar er op...
bij mij heb ik dat ik zoon lijntje moet doen en als ik het heel erg netjes moet doen word ik zeg maar zeniachtig of het wel goed gaat en dan lukt het niet goed dan krijg ik dit...
ik heb het echt heel vaak geprobeert en telkens over nieuw..
maar telkens weer...
ik hoop dat mensen hier tips voor hebben?
ik ga het nu nog eens proberen kijken of het nu wel lukt
groetjes Elise

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 17:23

ik heb het toch nog geprobeert ik wou het zo graag maar er is wel wat anders uitgekomen...ik wil laten zien dat ik het heus wel kan maar dit heb ik gewoon met de gum gedaan...

Afbeelding

groetjes elise

Kkkaren

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 17:35

love_paarden: Ik weet niet welk programma je gebruikt, maar ik denk dat je beter de foto sterk kunt vergroten en dan kunt gaan uitsnijden, dat duurt langer, maar dan kun je meer precies werken.

Deze is wel netter, maar ik zie nog steeds randjes.

Een tip is ook om de nieuwe achtergrond qua kleur wat overeen te stemmen met de oorspronkelijke achtergrond, dan vallen stukjes die je niet goed hebt uitgesneden minder op.

Daarnaast kun je ook -als je met lagen werkt- nadat je hebt geplakt, in de laag van het paard nog dingen wegwerken met de gum, die je dan nog opvallen.

Als laatste kun je na het uitsnijden de lijnen aan de buitenkant nog wat vervagen door je gum op minder 'vermogen' te zetten en daarmee langs de randjes te gaan.

Succes!

_Elise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 17:49

Kkkaren:dankje wel voor de tip ik zal volgende keer de tip gebruiken...en ik gebruik psp9

gaska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 17:54

Kkkaren schreef:
@gaska: Op zich een mooi rustig beeld, maar AliBaba zweeft op het water, da's een beetje gek. 2e is erg grappig, al mag je er maar een maken!

Ik weet dus niet hoe ik schaduwen doe en het paard spiegel in het water

Kkkaren

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 18:14

gaska: Daar gebruik je of een speciaal filter voor, of als je dat niet hebt, staan er genoeg tutorials op internet die beschrijven hoe je dat handmatig moet doen. Dat kan ik hier niet zo 1,2,3 uitleggen...

gaska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 18:24

Kkkaren schreef:
gaska: Daar gebruik je of een speciaal filter voor, of als je dat niet hebt, staan er genoeg tutorials op internet die beschrijven hoe je dat handmatig moet doen. Dat kan ik hier niet zo 1,2,3 uitleggen...

Oke bedankt! Ik heb wel eens andere dingen geprobeerd te downlaoden voor psp maar ze doen het nooit
Maar ik kijk wel even op internet

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 20:47

lilykashmir schreef:

Melletjuhh

Erg leuk bedacht! Alleen is het tapijt en ali baba er zo 'opgeplakt' het vormt niet echt een geheel met de rest. En jammer van het witte randje om hem heen.

het tapijt is er niet opgeplakt, die stond er al op . Die witte rand weet ik niet hoe het komt, ik plakte hem op en er stond een hele dikke witte rand omheen, leek wel met spuitbus gedaan. Die heb ik nog wel aardig weggewerkt, beter wilde het niet echt lukken..

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 21:11

Ja, hij is af Hele tijd lopen prutsen met die hoorn
Afbeelding

Nu maar eens beginnen aan commentaarlijst..

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 22:08

begin idd maar op nieuw met de lijst
Laatst bijgewerkt door Marjon_ op 07-03-06 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 22:08

Afbeelding

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 22:28

Odettelover: ik vind hem erg simpel De roos past er ook niet zo goed bij..

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 22:56

Bladzijde 1
Melletjuhh: leuk idee, meeste is al wel gezegd, toch had je het wel wat meer 'af' mogen maken, dmv een randje of leuke brushes..
Stravero: je bent een beetje slordig geweest me uitknippen, de grijze vlek trekt alle aandacht, zonde!
l0rdJ: ik begin vorderingen in je bewerkingen te zien, top! Probeer toch nog iets meer met licht te spelen, bovenlichaam wat 'ouder' van kleur en onderbenen wat meer zichtbaar..
Antoontje: schaduw klopt niet, jammer dat je het plaatje en je tekst beide onderin hebt geplaatst, probeer je ruimte op te vullen, dus of plaatje croppen, of opvulling dmv brushes oid..
Fairytail: lettertype is onleesbaar, snap het black and white en dan de rode letters (en roos) niet zo..
Droomster: ha, dit doe ik ook heel vaak, jammer dat je bij de benen kan zien dat het bewerkt is, let op de hoeven, want daar zitten nu nog wel scherpe plekjes die onscherp zouden moeten zijn..
Meliaforever: slordig uitgeknipt, zowel het paard als de bloem, slordige vakjes (ook niet echt origineel) en hartje is dan in een keer heel erg rood, kan er niet meer van maken, sorry..

Bladzijde 2
gekkeils: die druppels uitknippen zeg je zelf al en verder heb je alleen simpele picture tubes gebruikt, beetje simpel..
RoosJ: leuk en origineel bedacht, kan verder niet zoveel zeggen, omdat ie beetje klein is..
Appelflapje: zou je de volgende keer op de regels willen letten, alvast bedankt Vind de roze het mooiste, maar je kan nét te goed merken dat je alles bij elkaar geraapt hebt, zegmaar..
Philadelphia: gedicht heeft de overhand, het moet om de bewerking gaan en die is slordig en waarschijnlijk heb je hem verkeerd opgeslagen, kleuren zijn heel 'plat' geworden..

Bladzijde 3
pipanda: ja dit is weer een mooie van jou! Goede oplossing voor de hoeven en goed lichtgebruik, nu nog het witte plekje op z'n kont weg en hij is top!
Boyke_Candy: ik heb dit al heel vaak van jou (geloof ik) gezien, probeer eens iets nieuws, maar laat dan wel de benen eraan en je randje om het paard in de kleuren van je bewerking..
marciatjuh: jammer dat het vierkant is uitgeknipt en die vierkantjes, tja, ik snap ze niet zo hier..
Otje_Merlot: wéér vierkantjes, haha jammer dat de 'hele' Ali Baba zo tegen de rand wegvalt..
X_Fjorden_X: leuk bedacht, misschien kan je ook met schaduw gaan werken en de letters wat meer naar de voorgrond halen..
bobjuh: ik zie niks..
mon_ami: het heeft wat, maar toch ook niet, het is geen geheel, doe ook eens wat met de achtergrond, niet alleen de voorgrond en misschien leuke randjes, brushes..
liezzie: het eerst wat ik dacht: arm paard, het is leuk bedacht, maar verder vind ik het maar niks arm paard
_bloempje_: het paard valt een beetje weg, ben uit principe ook een beetje tegen de paginakrul..

Oef, vind dit eerst wel weer genoeg zo