Ik merk dat ik nou anders kijk, minder naar het crea-aspect en meer naar of AliBaba er wel leuk uitkomt, dat gaat vanzelf, maar ik ga toch proberen om van iedereen wat te zeggen.
Ik vind dit trouwens echt heeel leuk (had ik al gezegd, maar ik zeg het nog even). Ik merk ook dat veel mensen zijn naam en de associatie erbij als thema of inspiratie gaan gebruiken, echt heel grappig.
@Melletjuhh: Heel leuk, leuk bij het thema van zijn naam, alleen jammer van het randje en de richting van het tapijt, maar dat was al gezegd. Hij staat wel mooi statig op het tapijt

@Stravero: Hij is wel dun geworden! Beetje enthousiast uitgeknipt denk ik? En inderdaad een rare vlek erachter...
@l0rdJ: Mooi uitgeknipt, maar zonder van zijn benen.
@Antoontje: Ik hou niet zo van die kwijl gedichtjes, maar wel een mooie compositie.
@Fairytail: Leuk idee, maar niet zo mooi uitgewerkt, alles past niet echt bij elkaar.
@Droomster: Supermooi, heel simpel, maar mooi.
@Meliaforever: Niet zo mooi uitgeknipt en niet echt mijn stijl, sorry.
@gekkeils (1e + 2e): Ook een leuk idee, maar het kan wat netter uitgewerkt en meer in een stijl, nu is het een beetje bij elkaar geraapt. Ook vind ik het niet zo mooi dat AliBaba vaag is gemaakt, kan wel mooi zijn, maar niet als het het onderwerp van de foto is.
@RoosJ: Tof! Geweldig!

@Appelflapje: Haha, en nou de 40 rovers nog... Ik vind alleen het linkermeisje niet zo in de stij passen, is wat meer tekenachtig dan de rest.
@Philadelphia: Niet zo mooi uitgeknipt en ook niet mijn ding.
@pipanda: Supermooi! Ik ben er stil van. Alles past bij elkaar. Ik heb hem nu als screensaver

@Boyke_Candy: Mooie sfeer, mooie letters!
@marciatjuh: Grappig, maar ook niet zo mooi uitgeknipt en jammer dat AliBaba vaag is.
@Otje_Merlot: Grappig idee, maar hij spreekt mij niet zo aan.
@X_Fjorden_X: Grappig idee en ik ga mee met jouw eigen commentaar. Je kunt de rand om de vogels wat vervagen met een gum als die in je programma zit.
@bobjuh: Ik zie niks helaas. Edit Ha, daar is ie! AliBaba kan veel, maar over het water heen lopen heb ik hem nog nooit zien doen. Wel een mooie weerspiegeling en een mooi randje.
@mon_ami: De elementen die je hebt gebruikt passen niet echt bij elkaar vind ik.
@liezzie: Ieie! Wel crea maar een beetje eng.
@_bloempje_: Beetje donker.
@loveSaros: Grappig, maar ik krijg een beetje pijn in mijn ogen van die kleuren.
@luf_horses: He, een paarse AliBaba. Grappig! Ik vind alleen de hoeven er een beetje nep uitzien. En je kunt niet winnen hoor, het gaat met loting, dus jij hebt net zoveel kans al iedereen.
@sronnie: Mooi simpel, daar hou ik van. Ik vind het alleen jammer dat zijn oren net buiten het kader vallen.
@Meliaforever: Graag eentje maken, deze spreekt me ook niet zo aan, en ik wordt gek van al die blokjes.
@DebbjJ: Niet zo mooi uitgeknipt op de kont. Verder 'past' het geheel niet zo bij elkaar, misschien mooier als je de achtergrond wat vervaagt.
@gaska: Op zich een mooi rustig beeld, maar AliBaba zweeft op het water, da's een beetje gek. 2e is erg grappig, al mag je er maar een maken!
@Shalimar: Grappig, niet echt mooi.
@Ceent: Heel grappig, ik mis alleen weer de schaduw van de AliBaba's.
@Kanzi: Mooi geheel, mooie kleuren, alleen AliBaba valt wat weg tegen de achtergrond.
Mijn vriendje roept dat ik moet komen eten, doe zo de rest...