Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. (hij lijkt wel fel op mijn hé , naäapster
(geintje hoor
) ) maar ik vind hem eigenlijk wel meevallen 

en het is niet nynkk. , maar Nynke
en over die lijn, die stoort iedereen wel, maar ik kreeg ze niet weggewerkt heb ik al gezegd 
) gezegd dat ie te grijs was, en dat is juist wat er speciaal aan is, dat een deel grijs, en een deel gekluerd is
Namiira_hvj schreef:Sorry dat ik het zeg hoor, maar sinds ik mijn foto heb geplaatst , hebben heel veel bokkers opeens dat gedaan met die blokjes?

Boyke_Candy schreef:Namiira_hvj schreef:Sorry dat ik het zeg hoor, maar sinds ik mijn foto heb geplaatst , hebben heel veel bokkers opeens dat gedaan met die blokjes?
Mag je toch zelf weten
dierenlover schreef:melisje999 : ik had hem mooi gevonden als de rozen wat feller waren eweest en als het paardje meer in het midden van het stukje met de sneeuw had gestaan zodat je hem helemaal had gezien. (hij lijkt wel fel op mijn hé , naäapster
(geintje hoor
pipanda : mooi, maar de tekst is er lelijk bij...
Armanii: vind hem een beetje saaien het is niet nynkk. , maar Nynke
@Nicky_ray : bedankt voor het commentaaren over die lijn, die stoort iedereen wel, maar ik kreeg ze niet weggewerkt heb ik al gezegd
@pipanda : hoezo 'inderdaad te grijs'? niemand heeft (naar ik weet) gezegd dat ie te grijs was, en dat is juist wat er speciaal aan is, dat een deel grijs, en een deel gekluerd is
(snap je het? )
dierenlover schreef:aan pipanda: een stukje, waar gewoon de gebruikersnaam stond was commentaar op de bewerking, maar waar @... stoind was commentaar op de gegeven commentaar van hun(snap je het? )
aan Armanii : ja, haar boktnaam wel, maar de boktnaam van de eignares van het paardje is maartjee , en de naam van het paardje is Nynke
dierenlover schreef:melisje999 : ik had hem mooi gevonden als de rozen wat feller waren eweest en als het paardje meer in het midden van het stukje met de sneeuw had gestaan zodat je hem helemaal had gezien. (hij lijkt wel fel op mijn hé , naäapster
(geintje hoor
En er komt snel een nieuwe bewerking van mij 

Ja, ik vind hem leuk
Jammer weer van die lijn waar je het halster hebt weggewerkt
je vroeg toch wie dat had gezegt en dat was je zelf 

ik heb eigenlijk niets over mezelf gezegd van grijs, wel op een adnere bewerking denk ik , maar laten we der maar over zwijgen, want mijn verstand raakt in de war

heel leuk idee dat bleometje trouwens
leuk bedacht!!
*trots* maar het was niet mijn eigen commentaar hoor, ik had niets gezegd over teveel grijs

(bijv. het hoofd in de hoek. en de letters) Namiira_hvj schreef:Sorry dat ik het zeg hoor, maar sinds ik mijn foto heb geplaatst , hebben heel veel bokkers opeens dat gedaan met die blokjes?