Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Namiira_hvj schreef:Sorry dat ik het zeg hoor, maar sinds ik mijn foto heb geplaatst , hebben heel veel bokkers opeens dat gedaan met die blokjes?
Boyke_Candy schreef:Namiira_hvj schreef:Sorry dat ik het zeg hoor, maar sinds ik mijn foto heb geplaatst , hebben heel veel bokkers opeens dat gedaan met die blokjes?
Mag je toch zelf weten
dierenlover schreef:melisje999 : ik had hem mooi gevonden als de rozen wat feller waren eweest en als het paardje meer in het midden van het stukje met de sneeuw had gestaan zodat je hem helemaal had gezien. (hij lijkt wel fel op mijn hé , naäapster
(geintje hoor
) ) maar ik vind hem eigenlijk wel meevallen
pipanda : mooi, maar de tekst is er lelijk bij...
Armanii: vind hem een beetje saaien het is niet nynkk. , maar Nynke
@Nicky_ray : bedankt voor het commentaaren over die lijn, die stoort iedereen wel, maar ik kreeg ze niet weggewerkt heb ik al gezegd
@pipanda : hoezo 'inderdaad te grijs'? niemand heeft (naar ik weet) gezegd dat ie te grijs was, en dat is juist wat er speciaal aan is, dat een deel grijs, en een deel gekluerd is
dierenlover schreef:aan pipanda: een stukje, waar gewoon de gebruikersnaam stond was commentaar op de bewerking, maar waar @... stoind was commentaar op de gegeven commentaar van hun(snap je het? )
aan Armanii : ja, haar boktnaam wel, maar de boktnaam van de eignares van het paardje is maartjee , en de naam van het paardje is Nynke
dierenlover schreef:melisje999 : ik had hem mooi gevonden als de rozen wat feller waren eweest en als het paardje meer in het midden van het stukje met de sneeuw had gestaan zodat je hem helemaal had gezien. (hij lijkt wel fel op mijn hé , naäapster
(geintje hoor
) ) maar ik vind hem eigenlijk wel meevallen
Namiira_hvj schreef:Sorry dat ik het zeg hoor, maar sinds ik mijn foto heb geplaatst , hebben heel veel bokkers opeens dat gedaan met die blokjes?