Babe: je had het niet goed. Van wie het dier is, weet ik (nog) niet. Ik ga eerst een topic openen waarbij ieder z'n foto van dat dier mag neerzetten en degene met de mooiste foto stuur ik een PB. Farouche2: De eerste keus is GEEN Luis ( ) mier of vogelspin.
Hints:
eerste keus: - snoet met 2 ronde grote neusgaten. - Klein van formaat. - rond en schattig - wij (niet vegetarische mensen) kunnen het eten... althans, we eten het. Op brood en bij het avond eten. - komt vooral voor op boederijen. - er is ook een film over gemaakt. Over dat diersoort. Met het dier in de hoofdrol. Er is ook een 2e deel van. Het is ook in de bioscoop geweest, dus je MOET de film kennen.
reserve: - grote oren. - het dier staat in iemands avatar. - LIEF! Huisdier
Nou, de reserve kun je nu echt wel raden. De eerste keus, daar moet je nog bij nadenken, maar ik heb het wel heel makkelijk gemaakt nu. Als je denkt dat je het weet. PB maar. Als je het goed hebt zal ik het zeggen, maar dan moet je het niet doorvertellen. Ik zal morgen een topic op BB openen.
Ik heb wel heel veel nijntjes fotoos Van 4 verschillende, een zwart dwergje, iets groter dan een dwerg, met wit onder der buik, en punky achter haar oortjes, Een licht bruin konijntje, geen gewoon formaat, maar ook geen dwerg. Een 'blauwe' vlaamse reus. Het heet blauw, het is een grijs kleur. En mijn overleden konijntje, Skipper... Die in mijn ava zit. Ik mis hem echt, maar ik heb hem ook 7 jaar gehad! Maar het Tan konijn, *Ava* is echt een ras konijn, ras Tan. De vlaamse reus is ook een echt ras konijn, is op een keuring geweest
zo, hee. Iedereen weet het nu. Ik weet het, ik ben slecht in Hints.
Maar het is grotendeels goed geraden. Ik open morgen een topci en geef de link. Ik zeg het maar gewoon, de volgende wordt dus een varken en omdat niet veel mensen dat hebben, heb ik ook maar een 2e keus gedaan. Een konijn dus. Even geduld dus.
je kunt het toch altijd proberen. Ga dan met rasters werken, er zijn hier mensen die voor het eerst een hond hebben getekend en die kunnen het prachtig. Blijf niet te lang aan de zijkant 'plakken'hoor. Probeer ook eens iets anders
Heb ik al gedaan. Farouche dat ze omkijkt Hij was aardig gelukt.
Ik teken al met raster Heb al 5 tek. met raster gemaakt. Jouwe word ook met raster. Naja, ik ga het wel proberen. Als het niet lukt, dan heeft me prullebak ook weer eten Maarre.. Ik ben beetje moe Ga naar bed, daar nog wat tv kijken Doeii, ga kijken of ik morgen voor je verder kan tekenen, Smeetjoew Als ik de schets hebt, helemaal, allene nog niks 'ingekleurd' he, alleen maar buitende lijntjes als schets. dan maak ik wel een foto
ik ga 'm nu maken, maar ik ben van gedachte verandert. Ik heb namelijk al een hele leuke foto gevonden, maar ik zit nu in vette crisis, want ik weet het niet zeker en iedereen wil het weten.. AAAHHHHHHHHH.