hopelyk is deze goed??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IcePrincess schreef:Voor een experimentje voor komende avonden zoek ik 2 haarscherpe foto's van hetzelfde paard , 1 hoofdfoto 1 foto in beweging, op groot formaat (kan via mail gestuurd worden) en meld er dan ook even je lievelingkleur bij of de kleur die jij met je paard associeerd (bij Gaia is dat bijv. boredeuaxrood en groen)
Mijn voorkeur gaat wel uit naar een beetje bijzondere paarden, met apparte aftekening bijv. maar elke andere met goede foto's is ook welkom.
Voldoen je foto's niet de bovenstaande eisen hoef je niet te reageren, al wil je nog zo graag.
Je krijgt er iig een digitale versie van of de mogelijkheid het orgineel (tekening van het paard wordt zwart/wit) tegen aantrekkelijke korting te kopen.
Nynkk schreef:@ AngelsDitch;
Ik weet zeker dat IcePrincess hier niets mee kanDe bewegingsfoto's zijn bewogen en te donker. Dan de foto's in wintervacht; Ook veeel te donker, er valt geen detail uit te halen. En de rijfoto's; Heeft ze ook niets aan. Moet ze een heel deel zelf verzinnen. Alleen de hoofdfoto's zou ze dan nog wat aan hebben.
Ik weet zeker dat IcePrincess hier niets mee kanDe bewegingsfoto's zijn bewogen en te donker. Dan de foto's in wintervacht; Ook veeel te donker, er valt geen detail uit te halen. En de rijfoto's; Heeft ze ook niets aan. Moet ze een heel deel zelf verzinnen. Alleen de hoofdfoto's zou ze dan nog wat aan hebben.
smeetjoew schreef:ik vind de foto's van angelsditch erg gaaf!! vooral nr. 5, die lijkt me toch wel geschikt, ik vind het juist altijd wel fijn als er duidelijke schaduwen op een pony zitten, dat maakt de tekening ook miljoen keer mooier. Maarja, ieder z'n smaak.
ik wilde ook nog even tegen angeslditch zeggen:
het lukt me helaas niet die ene foto natetekenen die we hebben uitgekozen... sorry! Het lukt me vooral niet omdat het oog steeds mislukt van wege de pluk pony die over z'n oog heen valt, mag ik een andere foto uitkiezen?
ik PM je nog wel even.
smeetjoew schreef:ik vind de foto's van angelsditch erg gaaf!! vooral nr. 5, die lijkt me toch wel geschikt, ik vind het juist altijd wel fijn als er duidelijke schaduwen op een pony zitten, dat maakt de tekening ook miljoen keer mooier. Maarja, ieder z'n smaak.
ik wilde ook nog even tegen angeslditch zeggen:
het lukt me helaas niet die ene foto natetekenen die we hebben uitgekozen... sorry! Het lukt me vooral niet omdat het oog steeds mislukt van wege de pluk pony die over z'n oog heen valt, mag ik een andere foto uitkiezen?
ik PM je nog wel even.
Nikki_jimmy schreef:
De foto van cooper is gedaan:) Als je wilt dat ik hem opstuur PB dan even!
DeBooy schreef:Ik heb geen betere foto van Esprit..
Maar kan ECHT niemand hem natekene:(