Wow, ik ben duidelijk te lang weggeweest. 
mariellexxx schreef:Zijn er dus wel speciale scrapboeken te koop, met op elke blz. hetzelfde motiefje? Of zijn het gewoon witte bladzijdes en plak je daar die scrap vellen op? Want die ken ik wel die vellen.
Meestal zijn het insteekhoezen waar nog geen papier in zit, maar je kan ook boeken waar al papier inzit. Het boek waar ik nu in bezig ben had al 10 bladzijden er in zitten, maar ik heb er extra hoezen bijgekocht zodat ik er wat meer in kwijt kan. Deze layout is met twee van de bijgeleverde bladzijden gemaakt:
[img=http://img130.imageshack.us/img130/1964/horses4de.th.jpg]

Ik vind het maar niks. Je kan bijna geen kant op en je foto's moeten een bepaalde grootte zijn anders passen ze, zoals bijv die aan op de rechterbladzijde past niet, maar niks aan te doen.
jacqueline schreef:Tuurlijk kan het gewoon met geprinte foto's

, je kan je digitale foto;s ook laten afdrukken bij Kruitvat.
Maar je kan ze ook gewoon zelf uitprinten ...kan je ook lekker mee bezig zijn, groot, kleiner, zwart/wit..sepia.
Of je bewerkt ze eerst zelf en laat ze dan afdrukken. Ik laat al mijn foto's afdrukken terwijl de foto's hierboven alledrie half zwart-wit zijn.
Kijk anders ook eens online rond of iemand goedkope foto's aanbiedt. Bij York foto krijg ik ze hier voor $0.10 per foto! Misschien hebben ze zoiets ook in NL.
willeke16 schreef:ik vind het supper
hoe doen jullie dat met die achtergronden.
zelf heb ik gewoon een fotoboek gekocht. voor om te scrappen.. een fotoboek met van die ringen eraan..
Dus de achtergrond is bij mij wit. niet zo mooi dus.
Ik zou als ik jou was volgende keer een scrapalbum kopen. Mooi gelijkmatig plakken is best moeilijk en je houdt altijd een witte streep aan de zijkant. Met insteekhoezen bespaar je jezelf veel tijd en moeite. De mijne hebben bijvoorbeeld schoefjes aan de achterkant zodat je nieuwe hoezen toe kan voegen.
jacqueline schreef:Wat ik ook doe is leuke en mooie gedichtjes op internet opzoeken en in een mooi lettertype printen en dan met mooie lintjes erbij plakken.
Waar vind je Nederlandse gedichtjes? Ik ben voor mijn oma's (die maar weinig Engels spreken) opzoek naar dingen in het Nederlands, maar ik heb eigenlijk niks leuks kunnen vinden dus nu doe ik het toch maar in het Engels.
Ik baal trouwens flink ... ik ben nu al drie dagen met dezelfde layout bezig en ik weet gewoon echt niet wat ik er nou mee wil.