[verhaal] Nieuw Verhaal!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LiefsteIwan

Re: [verhaal] Nieuw Verhaal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 23:09

Nou, ik ben toch al te laat meisjj...
Dus ik wacht even tot morgen als jullie t niet erg vinden
Ben ff inspiloos... wil niet dat t een baggerstukje wordt

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 11:39

kom maar op met dat volgende stukje;)

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 23:17

Ik ga maar eens een nieuw stukje schrijven, zoals beloofd

Marloes was de eerste die iets zei,
"Zo, eindelijk een onderonsje.. Volgens mij kun jij wel een flinke schop onder je kont gebruiken"
Ik werd mijn rolstoel uitgetrokken door Hannah,
"Eerst die rolstoel eens uit" zei ze.
"AUW!" riep ik keihard toen één van de vriendinnen van Marloes mij een schop gaf.
Een stomp in mijn maag, nog een schop en de gemene lach van Marloes.
Ik begon te huilen en smeekte of ze stopten, maar dat deden ze niet.
Ik gilde het uit toen ze me nog eens in mijn maag schopten, ik begon te kokhalsen en schreeuwde dat ze moesten stoppen.
Tranen stroomden over mijn wangen maar ze bleven doorgaan, slaan, schoppen.
"Daar kan ze er ook wel eentje gebruiken" zei Marloes streng tegen Hannah, terwijl ze naar mijn hoofd wees.
"Nee Hannah, alsjeblieft. Ik smeek je, doe het niet" vroeg ik huilend aan Hannah.
"Waarom niet?" was het laatste wat ik hoorde, toen werd alles zwart voor mijn ogen.

Ik opende voorzichtig mijn ogen en zag dat Hugo naast me zat, ik lag nog op de koude stoeptegels van de Klaverstraat.
"H...h...hu..ugo?" zei ik zachtjes.
"Ja, meisje. Ik ben er voor je, ik had je nooit alleen mogen laten, de ambulance is onderweg" zei Hugo bezorgd en opgelucht tegelijk.
"Geeft niet." was het enige wat ik uit kon brengen.
Ik hoorde de gillende sirenes van de ambulance al dichterbij komen, totdat ze oorverdovend werden.
Ik werd opgetild en in de ziekenwagen gereden, met Hugo die mijn hand vasthield.
" 't Komt allemaal goed schatje, dat beloof ik je" zei Hugo lief en zacht.
Het laatste dat ik voelde was een kus op mijn voorhoofd van Hugo, en toen viel ik in slaap.
Ik werd wakker in die zelfde witte kamer als die van na het ongeluk en keek rond terwijl alles me pijn deed, ik zag een zachtjes snikkende Hugo naast me en legde mijn hand heel voorzichtig op zijn rug neer.
"Blijf van me af!!" was zijn reactie...

Misschien zo, anders morgenmiddag een nieuw stukje!

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 00:09

jippie! goed! je houd het wel lekker spannend en bijzonder

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 10:54

Bijzonder? en dat zeg jij met jouw verhaal?

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 18:20

SPANNEND

meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:50

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ik had dus toch gelijk

maar waar is dat stukje van vanmiddag?

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 21:06

Oeps, oja Nouja, nu maar even dan... ik ga schrijven!

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 21:24

TasjaIsLief schreef:
"Blijf van me af!!" was zijn reactie.

Ik trok gauw mijn hand terug en zag dat Hugo zijn hoofd omhoog deed.
"O sorry schatje, ik dacht dat je Iris was." zei Hugo terwijl hij me aankeek.
"Geeft niet hoor," zei ik lief. "Maar wie is Iris? en waarom huil je?"
"Oja sorry," zei Hugo en veegde gauw zijn tranen weg.
"Iris is mijn exvriendin, ze was hier net." zei Hugo opnieuw en keek dit keer naar de grond.
"O, wat deed ze hier dan?" vroeg ik nieuwschierig.
"Mij vertellen dat ze me terug wou, dat ze van me hield" begon Hugo
De woorden die uit Hugo zijn mond kwamen deden me pijn, ook al was het zijn Ex-vriendin.
"Toen... toen" Hugo begon weer zachtjes te snikken. "Heb ik weer met haar gezoend."
Ik schrok me kapot, hoe kón ie zoiets doen.
Ik wist even niet wat ik moest zeggen, maar kon ook niks zeggen want Hugo begon alweer te praten.
"Het spijt me zo" zei hij snikkend. ''Laat me het alsjeblieft uitleggen?"
Ik bleef verbaasd voor me uitstaren maar op het moment dat hij het woord 'uitleggen' gebruikte, werd ik kwaad.
"WAAROM?" schreeuwde ik door 'mijn' witte kamer heen. "Is zij leuker dan mij? Zoent ze beter? Nou weet je wat jij kan doen? Die deur daar achter je dichtdoen en NOOIT weer opendoen" riep ik kwaad.
Hugo liep met zijn schouders gebogen naar de deur toe, en fluisterde, "Ik hou van je Anna, echt waar."
De tranen zag ik over zijn wangen rollen en ik wou hem toch bijna vergeven.
"Nou, ik niet van jou. En als je die deur daar, of thuis, of waar dan ook nog één keer opentrekt, heb je een enorm probleem!" gilde ik, niet meer kwaad, maar woest.
Toen Hugo eenmaal de deur had dichtgedaan barstte ik in huilen uit, hij was zo lief, zo geweldig en perfect. Gewoon té perfect eigenlijk.
Snikkend ging ik weer liggen en na een kwartiertje viel ik in een onrustige slaap, ik droomde over Hugo.
"Het is je eigen schuld stomme trut" hoorde ik Hugo zeggen.
"Als jij niet zo lelijk was geweest, en niet overal over hoefde te zeiken, was dit niet gebeurd!"
"Het is uit, over." riep Hug
"Hoorde je me? UIT, OVER, KLAAR!" schreeuwde hij en ik viel huilend op de grond, ik kon het allemaal even niet meer aan.
Ik hoorde Hugo gemeen lachen, die lach van Hugo gaf me de kracht om op te staan, en Hugo een klap op zijn wang te geven.
"Wat je ook doet, het is en blijft UIT!" zei Hugo.

Onrustig draaiend werd ik wakker, ik lag helemaal bezweet in mijn bed te huilen.
"Gelukkig, het was maar een droom" zei ik, maar herrinerde me dat het wel echt was dat Hugo met Iris had gezoend.
Opnieuw begon ik te snikken, de tranen die de afgelopen weken vast zaten in mijn lichaam stroomden er nu met bakken tegelijk uit.

Zo, nu beloof ik maar niks meer, maargoed. Binnenkort weer een stukje

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 23:03

wat een bijzondere wending.. super!
ben benieuwd!

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 23:29

Haha, dankje

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 11:41

zijn weer mooie stukken geworden:),en het verhaal heeft een bijzondere wending genomen ja;),hoop nog wel dat Anna, Hugo vergeeft.ik kon een paar dagen niet reageren ,want ik had het druk met stage.

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 11:53

Nou, ik weet nog niet of dat zal gebeuren
Als ik zo zin heb, nog een stukje

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 12:37

doe maar ,ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat;)

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 13:28

TasjaIsLief schreef:
"Gelukkig, het was maar een droom" zei ik, maar herrinerde me dat het wel echt was dat Hugo met Iris had gezoend.
Opnieuw begon ik te snikken, de tranen die de afgelopen weken vast zaten in mijn lichaam stroomden er nu met bakken tegelijk uit.

"O oliebol, mijn ouders kunnen me elk moment komen halen," zei ik tegen mezelf en droogde mijn tranen, waarop mijn ouders inderdaad binnenkwamen.
Toen we uiteindelijk álweer in de auto zaten keek ik uit het raampje en hoorde mijn moeder tegen me praten, nee dáár had ik zin in.
"Sorry mam, ik ben een beetje moe" loog ik, waarop ze stil was.
Eenmaal thuis aangekomen reed ik gelijk naar mijn kamer en kroop lekker onder de dekens, om daarna meteen in een diepe slaap te vallen.

Ik zag op mijn wekker dat het 7 uur 'sochtends was, en ik besloot om maar even te gaan douchen.
Ik reed met een chagarijnig gezicht naar de douche en draaide de douche aan, ging vervolgens weer naar mijn kamer voor schone kleren en kleede mezelf uit.
Ik reed naar de douche en hees mezelf op het douchekrukje, waar ik nu al handig in was geworden.
Ik waste snel mijn haar, ik had geen zin om zo heel erg lang te douchen.
Ik spoelde het er weer uit en draaide de kraan dicht, om me daarna af te drogen en aan te kleden.
"Ding dong" hoorde ik, en bedacht me dat ik alleen thuis was.
"Ik kom er zo aan!!!" gilde ik naar de voordeur.
"Nog even snel mijn haren borstelen" bedacht ik me, en na een minuutje reed ik naar de voordeur toe.
Ik trok de voordeur met een big smile open, maar die verdween gelijk toen ik zag wie er voor de deur stond, Hugo.
"Jou heb ik niets meer te melden" zei ik arrogant en wou de deur weer dichtsmijten.
"Maar ik jou wel" zei Hugo vriendelijk, en hield de deur open met zijn hand.
"Dit is nog altijd mijn huis, en als ik zeg dat je hier niet mag komen, dan doe je dat niet" zei ik streng, alsof ik zijn moeder was.
"Ik kan ook tegen de voordeur gaan praten, maar dat heeft niet echt veel zin lijkt me," zei Hugo en deed een stap achteruit. "Het is nu of nooit meisje, wil je met me praten of niet?"
Ik twijfelde even, en zei "Ok, maar je hoeft niet te verwachten dat ik je binnenlaat"
"Is goed," zei Hugo, sloeg zijn armen om zichzelf heen alsof hij het heel koud had.
Ik zuchtte diep, echt weer zo'n aktie van Hugo.
"Nou, kom maar binnen dan," zei ik en reed mijn huis in, ging bij het raam aan de achterkant van de woonkamer staan en keek hoe de vogeltjes in onze perenboom zaten te zingen.
Hugo kwam op de bank die naast het raam stond zitten en keek met mij mee naar de vogeltjes.
"Weetje Anna? Volgens mij snap je het niet helemaal, ik zal het uitleggen," zei Hugo voorzichtig. "Ik liep weer naar binnen, en wist dat het niet goed zat, toch liep ik door, om daarna weer terug te keren naar jou. Maar het was al te laat, je was bewusteloos en ik.. ik wist niet wat ik moest doen, toen we uiteindelijk in het ziekenhuis aan waren gekomen kon ik het allemaal even niet meer aan en ben naar je toegerend, ik moest je zien. Iris, die in het ziekenhuis moest zijn voor haar pols, rende me achterna omdat ze bezorgd was. Toen we in de gang voor jouw deur waren stond ik stil, en vloog Iris mij om de hals en zoende me, ik was zo verbaasd dat ik meezoende maar na 5 seconde duwde ik haar van me af en ging ik naar binnen, en zei Iris dat ik haar niet meer terug wou."
Ik was even stil van zijn verhaal, het was niet zíjn schuld dus.
"Maar, waarom zei je dat niet meteen?" vroeg ik en keek recht in zijn mooie blauwe ogen.
"Kon ik niet, je had al zoveel meegemaakt." antwoordde Hugo.
"O, sorry" was het enige dat ik uit kon brengen en staarde met tranen in mijn ogen naar buiten.

Zooooo, blij mee?

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 14:05

ja:)tuurlijk ben ik er blij mee,het is fijn dat Anna en Hugo het weer hebben goed gemaakt.het is een mooi stuk geworden:)

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 14:10

Maar voor hoe lang he
Dankje trouwens

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 14:16

Mooi verhaal! Zeker verder schrijve!

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 15:12

ben ook wel benieuwd hoelang het goed blijft;),gaat vast en zeker wel goed komen:)

meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 17:35

et moet goed blijve of juist niet, dan staat ze weer overal echt helemaal alleen voor, en als dat andere meisje hem nou ook nog eens inpikt heb je helemaal een mooi verhaal

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 18:22

Haha, maar dat is ook weer zo zielig voor de 'ik-persoon', Annabel dus
Ik weet t nog niet

meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 21:49

haha, inderdaad, wanneer komt er weer een nieuw stukje eigenlijk?

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 22:02

TasjaIsLief schreef:
"Kon ik niet, je had al zoveel meegemaakt." antwoordde Hugo.
"O, sorry" was het enige dat ik uit kon brengen en staarde met tranen in mijn ogen naar buiten.

"Niet verdrietig zijn lieverd, jij kon er toch niets aan doen?"
"Nee, maar jij wel." zei ik, nog steeds rustig maar verdrietig.
"Het spijt me, als er iets is dat ik kan doen om je me weer te laten vertrouwen, zeg het maar." zei Hugo.
Ik zag vanuit mijn ooghoek een traan over Hugo zijn wang rollen, ik wou hem eigenlijk nu het liefst knuffelen en nooit meer loslaten, maar toch... deed ik het maar niet.
"Wil je misschien een boterham?" vroeg ik vriendelijk en reed alvast naar de keuken, even een ander onderwerp.
"Ja lekker," zei Hugo, die een beetje verbaasd op de bank zat van mijn rare aktie.
"Kom maar halen" riep ik naar Hugo vanuit de dichte, lichtgroene keuken.
"Ok!" zei Hugo en ik hoorde dat zijn voetstappen dichterbij de keuken kwamen.
Ik was alvast een boterham voor mezelf aan het smeren, met worst.
Ik wees Hugo de koelkast en de broodtrommel en reed in mijn eentje naar de achtertuin, even bij Knorrie kijken.
Ik reed voorbij de voerton van Knorrie, zette mijn boterham even weg en haalde er een halve schep voer uit.
Ik reed verder naar de schuur, opende 'm en gooide het voer in zijn bak.
"Eet smakelijk lieverd" zei ik tegen het smakkende varkentje en aaide 'm over zijn hoofdje.
"Het is inderdaad een lieverd" hoorde ik achter me, en keek snel om.
"Klopt, hij laat echt alles toe. Aai 'm maar als je wilt." zei ik tegen Hugo.
Hugo liep naar de schuur en aaide Knorrie over zijn hoofd.
"Ahhh, jullie zijn zo schattig samen." zei ik terwijl ik ondertussen mijn boterham weer had gepakt.
Een kwartier lang zat Hugo het hoofdje van Knorrie te aaien, en het zag er zo lief uit..
"Zullen we weer naar binnen gaan?" vroeg ik aan Hugo.
"Ja is goed," zei Hugo en hij wou de schuurdeur weer dichtdoen.
"Nee, die hoef je niet dicht te doen hoor, zo kan ie even in de tuin rondlopen." zei ik tegen Hugo.
Toen Hugo de deur weer open had gedaan, begreep Knorrie het meteen en hobbelde met zijn kleine beentjes de tuin in.
"Wat is het toch een schatje!" dacht ik hardop, en reed weer naar binnen.
"Ik moest maar weer eens gaan, is het goed als ik vanavond nog even kom?" vroeg Hugo lief.
"Waarom moet je gaan? Wou eigenlijk dat je nog even bleef" zei ik, terwijl ik rode wangen kreeg.
"Ik moet eigenlijk nog even boodschappen doen, maar dat kan straks ook nog hoor!" zei Hugo met een knipoog.
Ik glimlachtte en reed naar Hugo toe, hij begreep het en kwam ook dichterbij.
Hij tilde mij uit mijn rolstoel en zette me op de bank neer, een lange knuffel volgde...
"Ik ben blij dat het weer goed is" zuchtte ik.
"Ik ook lieverd!" zei Hugo en gaf me een klein kusje, maar ik vond dat niet genoeg en gaf 'm een lange tongzoen.

Zoo, nu dus meisjj
Of is dat laatste weer te klef

meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 22:07

ffies lezen hoor, ja moet dat lieverd een beetje minderen en desnoods vervangen voor iets minder klefs

en wanneer gaat ze nou eindelijk eens uit die rolstoel over op krukken of desnoods weer lopen?! die rolstoel begint me nu namelijk wel een beetje te vervelen

meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 22:13

hoe ben je eigenlijk op dat varkentje gekomen? leuk idee!! zijn zulke lieve schattige diertjes als ze nog klein zijn
als ze groter worden zijn ze nog wel lief om te zien, maar niet meer zo schattig