allemaal dezelfde tekening tekenen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marjoke

Re: allemaal dezelfde tekening tekenen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:05

nee het uiterste puntje van perfectie zal nooit iemand bereiken. maar als ik een tekeing maak wil ik het van de eerste keer ook goed doen. tekeningen die afgeraffelt zijn om toch maar op datum klaar te krijgen is niets voor mij, en daar leer ik trouwens niets van. het is toch helemaal geen uitdaging of helemaal geen oefening als je er de tijd niet in ka steken?
en voor mensen die al wel wat meer en wat proffecioneler (as ik dat zo moet noemen) tekenen is de eerste foto echt iets alledaags waar je in het begin al geenz in in hebt. en ik wil de foto helemaal niet afkreken hoor! want het is een erg mooi paard en een hele mooie foto maar als je vrij veel tekend kan ik je zeggen dat het niet zo heel leuk en uitdagend is om daar telkens opnieuw weer mee te beginnen...

sluit me ook weer aan bij paulatjuh

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:06

Ik denk dat iedereen gewoon moet stemmen op de foto die ze willen en de foto met de meeste stemmen doen we dan.. het gaat toch hier om dat iedereeen dezelfde foto moet tekenen?

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:08

marjoke schreef:
nee het uiterste puntje van perfectie zal nooit iemand bereiken. maar als ik een tekeing maak wil ik het van de eerste keer ook goed doen. tekeningen die afgeraffelt zijn om toch maar op datum klaar te krijgen is niets voor mij, en daar leer ik trouwens niets van. het is toch helemaal geen uitdaging of helemaal geen oefening als je er de tijd niet in ka steken?
en voor mensen die al wel wat meer en wat proffecioneler (as ik dat zo moet noemen) tekenen is de eerste foto echt iets alledaags waar je in het begin al geenz in in hebt. en ik wil de foto helemaal niet afkreken hoor! want het is een erg mooi paard en een hele mooie foto maar als je vrij veel tekend kan ik je zeggen dat het niet zo heel leuk en uitdagend is om daar telkens opnieuw weer mee te beginnen...

sluit me ook weer aan bij paulatjuh

Idd ben ik het met jou eens. Als ik oefen maak ik een tekening zo dat ik hem zelf perfect vind of ik gooi hem weg. (vind het anders niks aan om te tekenen eigenlijk) Ik teken om beter te worden.. om resultaten te boeken en niet om een tekening af te raffelen voor een datum.
En het kan zijn dat ik in 1 middagje de tekening teken maar reken er maar op dat voordat ik m'n ''tekendag'' heb met tijd en een beetje dat het wil het al wel 20 september is geweest.

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:10

(sorry dat mijn tekst hierboven nogal grof was.. maar was niet aanvallend bedoeld ofzo )
ja vind ik ook. en ik vind ook dat je de tekenaars de tijd moet geven die ze nodig hebben
het gaat er idd om dat we allemaal dezelfde maken en dat IEDEREEN akkoort gaat met de keuze van de foto

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:12

ching yi: geen een van je foto's zijn echt duidelijk en scherp dus ik denk niet dat je veel kans maakt voor je foto's maar goed, dat is mijn mening maar hoor

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:12

ChingYi schreef:

Ik wil echt niet banketstaaf zijn ofzo.. maar die foto's vind ik dus veels te onduidelijk om na te tekenen.. en de houdingen van de paarden zijn ook niet echt van ''jippie''. Ik denk dat we al genoeg foto's hebben

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:13

ok ik zal anders nog wat andere foto's uploaden die wel duidelijk zijn dan
denk dat ik ze er morgen ofzo dan opzet

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:18

ach weetje, we zijn nu al zo aan het discusieeren welke foto het zal worden, dus ik denk dat het beter is dat je er geen nieuwe bij zet. (en ik denk dat dit voor alle bokkers geld)
ookal kom ik nu heel banketstaaf over, dit is dus ook niet mijn bedoeling he!
maar gewoon voor de duidelijkheid..

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:19

Idd, ben benieuwd welke foto het word Datum die mij wel wat lijkt is in de richting van.. 9 Oktober...

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:21

ok is goed

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:22

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
deze zouden misschien ook nog kunnen als dit geschikte foto's zouden zijn...

edit: oeps...te laat het berichtje gezien dat er beter geen foto's meer toegevoegt kunnen worden moet ik deze 3 verwijderen dan?

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:24

sluit me weer aan bij paulatjuh!
9 oktober lijkt mij perfect!

en ik zal het nog eens zeggen en dit is helemaal niet dom bedoel maar euh het zou handeg zijn dat je even GEEN FOTO'S MEER PLAATSTE omdat we dus nu al met het probleem zitten van welke foto..

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:25

9 oktober?? Gaaf Is een Hele hele hele mooi datum namelijk Dan ben ik jarigg!!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:27

Hihi, nou dan hebben wel drie stemmen voor negen oktober? (lijkt me toch het handigst om een beetje te stemmen ivb met het er anders nooit uitkomen
En Happiness alvast (heel vroeg) gefeliciteerd!

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:27

Ik vind dat het topic nu al verpest is, lekker na 1 dag al .

Topic is vervuild met allemaal onzinfoto's 'misschien is deze wat' terwijl je zelf toch ook wel duidelijk kan zien dat het absoluut niet is wat we zoeken.

Bovendien mag de foto van Hypofocus niet zomaar hier neergeplant worden, laat staan zomaar nagetekent, ookal vind je hem nog zo mooi. Wle zo netjes eerst toestemming te vragen voor je ermee gaat gooien dat je die wil. Er is al een pb naar haar gestuurd of ze het leuk vind, en als ze dat al vind zal ze zelf wel met foto's aankomen.

Ik blijf erbij gewoon allemaal 1 foto na te tekenen, anders is het hele idee eraf. Eerst de foto dan een datum.
Anders haak ik af.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:29

9 oktober vinnik ook wel best

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:30

Ja ben het met IcePrincess eens, Er moet gewoon een duidelijke hoofdfoto komen, en een datum dan kunnen we beginnen.

Paulatjuh: Alvast heel vroeg bedankt

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:31

IcePrincess schreef:
Ik vind dat het topic nu al verpest is, lekker na 1 dag al .

Topic is vervuild met allemaal onzinfoto's 'misschien is deze wat' terwijl je zelf toch ook wel duidelijk kan zien dat het absoluut niet is wat we zoeken.

Bovendien mag de foto van Hypofocus niet zomaar hier neergeplant worden, laat staan zomaar nagetekent, ookal vind je hem nog zo mooi. Wle zo netjes eerst toestemming te vragen voor je ermee gaat gooien dat je die wil. Er is al een pb naar haar gestuurd of ze het leuk vind, en als ze dat al vind zal ze zelf wel met foto's aankomen.

Ik blijf erbij gewoon allemaal 1 foto na te tekenen, anders is het hele idee eraf. Eerst de foto dan een datum.
Anders haak ik af.

Ben ik het wel mee eens hoor; het is allemaal zo onduidelijk
En iemand met een beetje inzicht snapt toch ook wel aan welke foto we wat hebben en aan welke niet? Idd, ik wil graag een duidelijk foto en dan kunnen we beginnen!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:33

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:33

Citaat:

Anders haak ik af.

Ik denk, Iceprincess schrijft.
Wacht nu allemaal eerst even op Hypofocus, als we haar toestemming hebben en een foto die het merendeel aanspreekt spreken we een datum af.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:37

Waarom doen we nu niet eerst foto 1, en voor een 2e tekening foto van hypofocus, je hebt tenslotte geen idee hoelang het duurt voordat ze reageert.

Foto 1 dan af voor 9 oktober

Wie niet mee wilt doen met foto 1 wacht dan maar op foto 2, niet banketstaaf bedoelt

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:38

Daar stem ik mee in

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:40

En welke foto is dat dan?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:41

Paulatjuh schreef:
En welke foto is dat dan?

Die foto van amanda, die ook in het resultaten topic staat