schrijf je em 2kanten op 1 met die draai dat cleo zo wordt en die andere weer anders en dan kijken wat iedereen beter vind??klein ideetje maybe stupid...
als je snapt wat ik bedoel
(en als je tijd en zin hebt) Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

(en als je tijd en zin hebt) _Winnetou_ schreef:hoop da je snel verder gaat met een nieuw stuk vond t met die draai eraan ook nog steeds spannend whor
schrijf je em 2kanten op 1 met die draai dat cleo zo wordt en die andere weer anders en dan kijken wat iedereen beter vind??klein ideetje maybe stupid...
als je snapt wat ik bedoel![]()
![]()
![]()
(en als je tijd en zin hebt)
24 uur wakker blijven enne veel geld inzamelen we zitten al op 16.000
het is zo'n spannend verhaal. echt super!

nynke19 schreef:0OMeryltjuOo schreef:_meerol_ wat schrijf je toch weer aardige reacties![]()
ik vind het wel een leuk verhaal, maar soms een beetje on echt!
spijkers slaan in een rug:O dat lijkt me een hele on aardige vriendin![]()
maar verder echt en superverhaal!
gheheh thanks! maar das ook de reden van een fantasie......als ik geen fantasie kan verzinnen dan loop ik dood.. en de term is... fantasie.. spannend.. dus je moet het bezien als een boek waar een vampier in komt.. super onecht maar het kan wel spannend zijn.. en om alvast een beetje te verklappen... was het de bedoeling dat ik het verhaal een hele andere draai ging geven... het heeft te maken met nu.. en het heeft te maken met magie.. die jongen had een doel om al die moorden te plegen.. t zit in zijn gene.. hij kan niet anders.. nu hij gedood is door CLeo. bezit zei enorme krachten.. en waar komen die vandaan.......zo wou ik de draai een beetje geven.. maar als jullie zeggen vergeet dit stuk gewoon verder gaan zoals je bent begonnen dan wis ik dit stuk.. en maak ik het dus gewoon echt echt zegt maar zoals een normaal iemand.. maar dan ben ik wel bang dat ik doodloop want daar heb ik namelijk niet super veel fantasie meer voor...
maar dat zal wel aan mij liggen dan
waneer meer eigenlijk?
suusapluus schreef:ja idd dat dacht ik ook
ik denk dat die kindjes nu wel een school hebben hoor :P
nynke19 schreef:Whahaha sorry (schaamt zich enorm) erg druk deze week.. de arme kindjes hebben nu bijna genoeg geld om een school te starten:d morgen nog 1 keer 24 uur op school zitten... pff dan nog even ploeteren en sponsoren.. dan ist weekje snel om en heb ik weer wat tijd!!!
nynke19 schreef:0OMeryltjuOo schreef:_meerol_ wat schrijf je toch weer aardige reacties![]()
ik vind het wel een leuk verhaal, maar soms een beetje on echt!
spijkers slaan in een rug:O dat lijkt me een hele on aardige vriendin![]()
maar verder echt en superverhaal!
gheheh thanks! maar das ook de reden van een fantasie......als ik geen fantasie kan verzinnen dan loop ik dood.. en de term is... fantasie.. spannend.. dus je moet het bezien als een boek waar een vampier in komt.. super onecht maar het kan wel spannend zijn.. en om alvast een beetje te verklappen... was het de bedoeling dat ik het verhaal een hele andere draai ging geven... het heeft te maken met nu.. en het heeft te maken met magie.. die jongen had een doel om al die moorden te plegen.. t zit in zijn gene.. hij kan niet anders.. nu hij gedood is door CLeo. bezit zei enorme krachten.. en waar komen die vandaan.......zo wou ik de draai een beetje geven.. maar als jullie zeggen vergeet dit stuk gewoon verder gaan zoals je bent begonnen dan wis ik dit stuk.. en maak ik het dus gewoon echt echt zegt maar zoals een normaal iemand.. maar dan ben ik wel bang dat ik doodloop want daar heb ik namelijk niet super veel fantasie meer voor...
Citaat:ik dacht juist dat zijn geest nu in cleo zat, en dat ze daardoor zo raar deedmaar dat zal wel aan mij liggen dan
waneer meer eigenlijk?
je mag nu niet stoppen hoor! ik wil weten hoe het verder gaat