[verhaal] Afspraakje via msn..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [verhaal] Afspraakje via msn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 16:22

ArcH..
Ik schrijf idd voor mn plezier jaah
Nee het is niet echt gebeurd..

En jaa.. ik wordt gek van scho0l..
Moet vanaaf huiiswerk make ..
En klets nuu fftjes bij met friends en moet sow ete..

Echt TIJDLOOS ben ik..
En daarbij komt ook nog dat ik moet inpakken..
Omdat we over minder dan 1 maand gaan verhuizen,,

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 16:33

je hebt het duidelijk erg druk .. doe maar rustig aan hoor!.. ..

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 17:22

Dat denk ik ook hahhahaha. ik heb zin in het volgende verhaal maar ik kan wel ff wagten hoor. vind je het niet jammer dat je gaat verhuizen!!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 17:29

Woow jij kan goed verhalen maken! Ik vind het super. Hopen dat er snel weer nieuwe verhalen komen!

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 19:21

Bubblicious schreef:
het zal je maar overkomen , dat is dus de reden waarom ik iedereen eerst met cam of via foto wil zien
ik blijf dit berhaal ook volgen goede schrijfsteil

Ik denk dan eerder via cam.
Van die vieze kerels kunnen namelijk ook een foto van internet plukken en die laten zien.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 19:26

jemig mensen, ze zégt toch dat ze geen tijd heeft... ik word kriegel van die stomme one-liners.. geef d'r ff de tijd, er komt vanzelf meer!!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 08:56

Net je verhaal zitten lezen ik moet zeggen dat ik vind dat je heel goed schrijft. ik zit nu ook wel met spanning te wachten op je nieuwe verhaal.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:43

Zullen we afspreken dat iedereen leest, en niks zegt? Gewoon lekker lezen en niet zeuren, ook niet zeggen dat je het een superverhaal vind want dat heb je nou al 100x gezegd..
dit is heel irritant lezena sl je 100 paginas af moet..

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:51

Mooi verhaal,
niet echt een 'bijzondere' maar toch pakkende schrijfstijl, knap hoor!]
Heb je er eigenlijk op geoefend, verhalen schrijven?of lukt het meteen al goed?

__Meerol__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:58

Zullen we afspreken dat iedereen leest, en niks zegt? Gewoon lekker lezen en niet zeuren, ook niet zeggen dat je het een superverhaal vind want dat heb je nou al 100x gezegd..

@ hertog:
zeik niet man, als iemand nou zijn of haar verhaal kwijt wil hier, laat je ze tog?

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 16:00

Ho Merel, niet gelijk zo reageren.
Het was alleen maar een idee van hert0g, dacht ik zo..

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 17:06

Hert0g schreef:

Ik ben het hier ook mee eens , maar ik zou zeggen dat gwn iedereen maar 1 reactie plaatst..
Heel mooi verhaal!

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 17:18

sorry ben tegen het iddee van hertog, want ik heb ook een verhaal geschreven op bokt en het is juist leuk als iedereen steeds zegt hoe leuk verhaal het is en dat ze meer willen.
Maarja dat vind ik.

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:58

Farouche schreef:
sorry ben tegen het iddee van hertog, want ik heb ook een verhaal geschreven op bokt en het is juist leuk als iedereen steeds zegt hoe leuk verhaal het is en dat ze meer willen.
Maarja dat vind ik.

dat lijkt mij ook,
afgezien van t feit dat het verhaal dan niet op de 3e pagina of zo staat als iek weer verder geschreven heeft

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 17:02

boefjeloverr schreef:
woow.. heftig verhaal.. maar wel mooi.. GA ZO DOOR meis..!

heej

top geschreven je kunt later zo schrijver worden en hier een boek van drukken, dan lees ik hem zeker al heb ik hem hier oook al helemaal gelezen.
het lijkt zo egt dat je er ook nog over na gaat denken ook
ik heb zin in het volgende hoofdstuk,
maar doe rustig aan hoor ik snap best dat het heel veel tijd kost

groetjes

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:42

Zo, heb net even alles gelezen! Jij kan echt onwijs goed schrijven, zie alles helemaal voor me in mijn hoofd Lekker simpel opgeschreven, maar goed uitgedrukt en het leest lekker weg! Kortom: Ik wil meer !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 13:27

Het gaat nog wel langer duren,
Dankzijk Ellende, mag je alleen nog stukken van 2000 woorden schrijven, en daar heb ik zoals jullie misschien begrijpen.. Geen zin in om elke keer te doen..
Aangezien ik niet per hoofdstuk kan schrijven..
Schrijf ik naar mijn idee nog al doelloos
Maar g0ed, morgen gah ik er weer veel bijschrijven,
Morgen geen school nl.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 13:32

Het minimum is 1500 woorden hoor.
En het is te begrijpen, er zijn ZOVEEL verhalen op CB...

jimmy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 18:52

Heeej man mooi geschreven, 't komt zo vaak voor! Echt waar niet normaal :s !! Maar goed, ik hoop dat er nog meer hoofdstukken komen (zit nu op 't account van me vriend ) Doeiii

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 10:48

elovesp schreef:
Het minimum is 1500 woorden hoor.
En het is te begrijpen, er zijn ZOVEEL verhalen op CB...

Ach, ik kom met een hoofdstuk waarschijnlijk nog niet op de 1500 woorden, Maar goed, als het bij de 1000 zit en mn hoofdstuk is klaar, pech want ik post het gewoon,,

Wanttee.. Het is gewoon een hoofdstuk
En 2 hoofdstukken in 1x wordt weer te veel leeswerk,.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:42

jeroen moet haar redden!! hihi..
Ik vind het echt een goed verhaal, goede verhaallijn en structuur..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:51

Hier eindelijk het volgende stuk
Sorry voor het wachten

Hoofdstuk 6:
‘Wordt eens wakker! Je moet naar school!’ is het eerste wat ik weer hoor. Ik open mijn ogen en kijk op mijn klok. Nee hé! Al kwart voor acht! Ik heb me vreselijk verslapen! Snel kom ik mijn bed uit, ik zal en moet snel douche denk ik bij mezelf. Als een speer ga ik onder de douche en na 5 minuten ben ik klaar. Snel aankleden en mijn haren kammen. Om acht uur storm ik de deur uit met mijn ontbijt nog in mijn hand. ‘Wat zie jij er verward uit!’ zegt Rebecca als ik gehaast kom aanfietsen. ‘Ja, beetje verslapen!’ antwoord ik. ‘Natuurlijk,’ zegt Rebecca, ‘Je lag lekker te dromen over Jeroen,’ ‘Het zal wel,’ antwoord ik terwijl ik probeer mijn ontbijt op te eten. We zijn halverwege met fietsen als Jeroen aan komt fietsen. Hij komt naast me fietsen. ‘Hey, alles goed?’ vraagt hij, ik zie een bezorgde blik op zijn gezicht. ‘Ja hoor, had me alleen verslapen,’ antwoord ik. ‘Ik dacht al, je ziet er een beetje verward uit,’ zegt Jeroen. ‘Ik zei het,’ voegt Rebecca er aan toe. ‘Oh,’ is mijn antwoord. Met zijn drieën fietsen we naar school. Ik voel de ogen van Jeroen in mijn zij prikken. Ik weet dat hij bezorgt is en dat hij denkt dat het niet goed met me gaat. Helemaal ongelijk kan ik hem natuurlijk niet geven! Ik blijf voor me uit staren. De rest van de weg wordt er gezwegen. Een vreselijke stilte.

Op school aangekomen loopt Jeroen mee naar het fietsenhok, daarna verdwijnt hij naar zijn vrienden. ‘Oh, hij is echt zo verliefd op je!’ zwijmelt Rebecca. Ik voel me opstijgen naar de zevende hemel, echt een geweldig gevoel. ‘Hij is cool,’ antwoord ik in mijn gedachte verzonken. ‘Zeker wel,’ antwoord Rebecca en ik zie dat ze merkt dat ik er niet met mijn gedachte bij ben. Samen lopen we naar wat klasgenoten toe. Ook zij hebben het alleen maar over mij en Jeroen, alsof iedereen het ineens lijkt te merken. Tot mijn grote opluchting gaat de bel. Samen met wat anderen lopen ik en Rebecca naar het lokaal. Jeroen komt naast ons lopen en algauw is Rebecca verdwenen. Hij kijkt me aan met een warme blik, ik voel mijn hart gewoon smelten. Zijn hand pakt mijn hand, eerst schrik ik, maar dan ontspan ik me. We lopen het lokaal in en hij neemt me mee naar een plek. Ik ga maar naast hem zitten, want dat is waarschijnlijk ook de bedoeling van iedereen? Rebecca steekt een duim naar me op. ‘Go girl!’ playbackt ze naar me. Tijdens de les voel ik de warmte van Jeroen naast me. Af en toe raken onze armen elkaar met het schrijven. Bij elke aanraking lijkt het alsof ik een stroomschokje krijg. Het voelt echt geweldig! Na deze les lopen we naar het volgende lokaal, weer kom ik naast Jeroen te zitten. Het maakt me niet uit, ik vind het wel fijn. In de pauze staat Jeroen bij mij en Rebecca, we zijn net aan het kletsen als ik een sms’je op mijn mobiel krijg. Het is weer van die enge man. Wat hij schrijft komt als een enorme klap voor mij. Ik trek het even niet meer. Ik loop weg en begin te huilen. ‘Wacht!’ roept Jeroen me na. Maar ik wacht niet, ik begin te rennen en ren de school uit. Ik blijf rennen en rennen, maar ik blijf zijn voetstappen achter mij horen. Op een rustig plekje laat ik mezelf op de grond zakken. Met mijn hoofd in mijn handen huil ik. Ik hoor Jeroen aankomen en hij naast me zitten. Zwijgend legt hij een arm om me heen. Ik schrik en wil opstaan, maar bedenk dan dat het Jeroen is die een arm om me heen legt en gespannen blijf ik zitten. Jeroen lijkt te merken dat ik gespannen ben als iemand me aanraakt. ‘Vertel me is wat er aan de hand is,’ zegt hij zachtjes. ‘Dat.. Dat kan niet,’ antwoord ik en ik begin weer te huilen. ‘Waarom niet,’ antwoord Jeroen. ‘Ik kan het niet, het is niet erg, laat me maar,’ stotter ik. Ik zie dat Jeroen me niet geloofd, maar hij vraagt niet verder. Rustig wacht hij tot ik ben uitgehuild. ‘Kom, dan breng ik je naar huis,’ zegt hij zacht. Hij verteld dat Rebecca mij en Jeroen heeft ziek gemeld. Samen lopen we naar mijn huis. Jeroen zijn arm nog steeds om me heen. Bij mijn huis aangekomen open ik de voordeur. Samen met Jeroen lopen we naar mijn kamer en gaan op mijn bed zitten. ‘Ik weet dat er iets met je is,’ begint Jeroen. ‘Alsjeblieft, vertel het me, als je er klaar voor bent!’ ‘Oké,’ antwoord ik zacht. ‘Ik zie echt wel dat je in de problemen zit, ik weet niet wat voor een problemen en ik weet niet waarom je het niet durft te vertellen, maar ik zie gewoon aan je dat er iets is.’ Weer volgt een lange stilte. Ik ben Jeroen dankbaar dat hij zo lief voor me is. De hele middag blijft Jeroen bij me. We zeggen niet veel, af en toe een zinnetje en dan weer een lange stilte. Toch is het een hele fijne middag.

Tegen vier uur gaat Jeroen naar huis. ‘Tot morgen,’ zegt hij zacht. Zijn zachte vingers raken mijn gezicht even en zijn ogen zoeken mijn ogen. ‘Tot morgen,’ fluister ik. Ik kijk uit het raam tot Jeroen niet meer te zien is. Dan was ik me gezicht en zet de tv aan. Mijn ouders kunnen elk moment thuis komen en zij mogen niks weten! Even later hoor ik de voordeur open gaan. Aan de voetstappen te horen is het mijn moeder. ‘Hoe was het op school?’ vraagt ze, als ze even later in mijn kamer staat. ‘Goed hoor,’ antwoord ik terwijl ik naar de tv blijf kijken. Ik hoor dat ze weer wegloopt. Na een tijdje komt ook mijn vader thuis. Ook hij komt mijn kamer binnen om me gedag te zeggen, wanneer hij weg is kan ik eindelijk rustig tv kijken. Blijkbaar is mij de rust niet gegund. Want mijn vader is nog maar net weg uit mijn kamer en we moeten alweer eten! Ik zet mijn tv uit en loop naar beneden. Ik voel me rot en goed te gelijk. Rot van het enge sms’je, dat ik het liefst gelijk wil vergeten. Goed omdat Jeroen zo lief voor me is en ik gewoon bij hem terecht kan. Ik mijn gedachte verzonken eet ik mijn eten op. ‘Laat me raden, je bent verliefd,’ zegt mijn vader met een knipoog. Zijn stem haalt me uit mijn gedachte. ‘Hoe zo denk je dat?’ vraag ik. ‘Omdat je zo glazig voor je uit zit te kijken, vertel hoe heet hij,’ ‘Wat jij wil joh, wie is hij?’ zeg ik nuchter. ‘Ach, we horen het nog wel een keer,’ zegt mijn moeder nu en ze knipoogt naar mijn vader. Na het eten vlucht ik naar boven. Al dat gezeur over verliefd zijn. Ik dacht er niet eens aan. Die oude mensen van tegenwoordig, denk ik met een zucht. Ik ga weer lekker tv kijken op mijn kamer en ik krijg allemaal lieve sms’jes van Jeroen. ‘Hij is echt geweldig,’ zeg ik met een zucht. Na een uur heb ik 15 sms’jes van Jeroen binnen. Ik sta op en loop naar beneden om wat te drinken te halen. Wanneer ik boven kom heb ik weer een sms’je, deze keer niet van Jeroen, maar van die engerd. Het enigste woord dat er in staat maakt me weer bang en het doet me pijn. Snel delete ik het sms’je. Tegen negen uur kruip ik diep onder mijn dekens. En langzaam val ik in slaap, dromend over Jeroen.

Bubblicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:55

Ier , je hoeft je niet te veronschuldigen ! jij bent de schrijver en jij bepaalt wanneer je schrijft of dat nu over 2 dagen of over 10 minuten is , jij bepaalt .
Verder erg goed geschreven weer

ik vraag me wel af wat voor smsjes

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 14:53

Heey, leuk dat je weer geschreven hebt.
Over die 1500 of 2000 woorden snap ik niet echt...in een heleboel verhalen worden ook vaak maar kleine stukjes geplaatst hoor.

Maare, erg leuk om weer wat te lezen ook ik ben wel benieuwd naar de sms-jes eigenlijk
Maar vind dat je een mooie scene beschreven hebt, om het zo maar te noemen.
Succes met verder schrijven.

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 15:04

Weer een super stukje!
Enne, jij bent de schrijver dus jij bepaalt wanneer wat gebeurd he! Onthoud dat Gewoon op je gemakkie schrijven.. Het is voor je plezier