*sorrry word denk een vlut stukje... voel me zelf erg zielig...
*
Ben liep naar joost, en fluisterde iets tegen hem. Ik werd nieuwschierig, ik wou weten wat hij fluisterde!
Ben liep weg, en Joost keek me aan. Toen hij zag dat ik hem aan keek, kreeg hij een grijns op zn gezicht van oor tot oor. Ik snapte hem niet, en wou achter Ben aan gaan. Maar Joost hield me tegen. "Jenny zei iets over geld? Dat je iets gestolen zou hebben?" Ik keek joost aan, en wist niet wat ik moest zeggen. Joost vroeg het nog een keer, en pakte me vast. "Is het waar?" Vroeg hij me.
Ik rukte me los, en zei dat Jenny altijd onzin sprak, als ze gezoend met iemand had. "Haar reden, om je te dumpen." Zei ik snel. Ik wist dat de zin niet klopte, maar Joost was er stil van. Hij snapte het niet.
"Waar is Ben heen?" Vroeg ik aan Joost. Mijn gevoelens waren meer voor Ben, dan voor Joost. Joost keek me aan. "Die is naar z'n vriendin." Zei hij bloed serieus.
Het leek wel of de grond onder mn voeten verdween. 'Wat?' Dacht k bij me zelf.
"Naar zn vriendin..." Bleef er in mn hoofd spoken.
"Pat? Gaat het wel?" Hoorde ik Joost zeggen, ik liep weg. Niemand mocht mij nu zien, niemand mocht weten dat ik gevoelens voor Ben zou hebben.
Joost liet me gaan, en liep weer richting de disco. Mijn passen werden snel, en gecontroleerd. Mijn tranen volgden hun weg.
Mijn haren vlogen door de wind, terwijl ik rilde van de kou. Van alles spookte door mn hoofd. "Hoe kon hij?"
Ik liep naar de parkeer plaatsen, en ging op een auto zitten. Het was donker, en zag niet op wat voor auto ik ging zitten. Mijn broek gleed van de auto, waarna ik een klik hoorde.
Ik keek achter me, de auto in. "Nee he?" Ik stond op, en bekeek de auto goed. De auto was wit, een BMW/Mercedes achtig iets. Ik bekeen de auto goed, en las letters.
"P......O......L.....I" Die letters zeiden meer dan genoeg, ik stond voor een politie auto!
"Jonge dame?" Hoorde ik achter me. Ik hoorde meerdere stemmen op de achtergrond, maar jonge dame was erg dichtbij. Ik draaide me om, en schrok, van het zwarte gedaante. "Identiteitsbewijs astublieft"