[verhaal] liefde en paarden...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LiefsteIwan

Re: [verhaal] liefde en paarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 13:45

Jeej, goeie jij Haha! *wacht*

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 14:17

door al die leuke mooie goede verhalen hier krijg ik bijna ook zin om te schrijven maar mijn verhalen zijn meestal te kort ofzo ik weet niet mischien dat ik es een stukje plaats en als jullie het leuk vinden dat ik dan een vervolg maak

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 17:48

en?? is dit lang genoeg.. Vork ik hou me aan mijn belofte hoor.. Knipoog

Ze dacht plots weer aan de tekening die Mickey voor haar had gemaakt.
Ze kijkt naar boven en ziet hem hangen. Wat is het toch ook een schat. Ze is al lang niet meer bij hem geweest. Moet ze dat niet weer eens gaan doen? Vandaag zal dat in ieder geval niet lukken. Misschien morgen dan maar. Marleen doet haar ogen dicht en binnen een kwartiertje slaapt ze. Ze droomt over Mickey en een uitje naar de bios. Dat geeft haar een fijn gevoel.

“Marleen, wakker worden. We moeten eten.” Marleen haar moeder zit aan haar arm te schudden. “Ja mam, ik kom eraan.” Marleen klimt uit bed en kijkt naar buiten. Het is mooi weer. Als ze nou tegen haar moeder zegt dat ze gewoon slaap nodig had. Kan ze misschien nog even een buitenrit op Achi maken. Ze kamt haar haar en loopt naar beneden.
Lekker, ze eten lasagne. Ze gaat aan tafel zitten en schept een bord vol. “En Marleen, hoe is het nu met je?” “Het is weer helemaal goed hoor. Ik denk dat ik gewoon slaap nodig had. Het is helemaal over. En hoe was het vandaag op je werk pap?” “Ja, op zich wel goed. We hebben nu een bepaalde tijd gekregen om een nieuwe baan te zoeken.” “En heb je al een idee?”
“Ik dacht misschien aan vrachtwagenchauffeur.” “Nee pap, alsjeblieft niet!” “Waarom niet dan?” “Dan ben je dagenlang weg en kom je niet meer thuis om te eten en zo. Dat wil ik echt niet hoor! Is er niet iets anders vrij?” “Dan zou ik nog even op zoek moeten. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit.” Als Marleen klaar is met eten bedankt ze haar moeder en vraagt:
“Mam, zou ik nog een buitenrit mogen maken op Achi?” “Maar je was toch ziek?”
“Ik zei toch dat dat weer over is.” “Nou, vooruit. Maar niet te lang hoor!” “Je bent een schat!”
Marleen geeft haar moeder een kus en rent naar boven. Ze kleed zich om en pakt haar jas.
“Doei mam! Doei pap!” “Dag schat!” En Marleen rent naar het schuurtje. Als ze nou een beetje doorfietst, kan ze ook wat langer rijden. Ze springt op haar fiets en maakt vaart.
Bij een kruising moet ze wachten. Daarna moet ze wachten omdat ze van links komt. En dan nog een keer omdat ze niet op de voorrangsweg rijd. Allemaal bij elkaar heeft het haar 5 minuten gekost. In die tijd had ze Achi ook wel al helemaal klaar kunnen hebben. Als ze bij de stal aankomt legt ze haar fiets in het gras en rent naar de stal. Daar haalt ze Achi uit zijn box en poetst hem even ze snel. Ze legt het zadel erop en doet het halster om. Ze neemt Achi mee naar buiten en klimt op het paard. Waar zal ze vandaag eens heen gaan? Ze kan wel even langs Mickey gaan. Dat moet ze toch nog doen en haar moeder weet van niets. Ze stapt richting Mickey op het ruiterpad laat ze Achi aandraven. Zo draven ze 5 minuutjes en dan gaan ze weer over in stap. Nog een paar honderd meter en ze zijn bij Mickey. “Ho, Achi.
Ho maar jongen.” Achi stopt en Marleen stapt af. Hoe moet ze dit nou even doen? Ze kan moeilijk Achi los op straat laten staan. Nou ja het kan niet anders. Ze zegt Achi te blijven staan en loopt naar de deur. Ze belt aan en Mickey doet open. “Hallo Marleen. Ik had je niet verwacht.” “Nou ja, ik was in de buurt en dacht, waarom kom ik niet even langs? Ga je mee een stukje lopen.” “Is goed hoor. Waarom heb je die cap op?” “Ik ben hier met Achi gekomen.” “Waar staat hij dan?” Marleen draait zich om en kijkt naar de legen plek waar Achi stond. “oliebol! Hoe kan ik ook zo stom zijn?!” Ze rent naar de straat en kijkt of Achi nog in de buurt staat. Maar nee, die is natuurlijk al lang vertrokken. Ze rent naar het einde van de straat. Daar ziet ze Achi 200 honderd meter van haar vandaan staan bokken. Er staan een stuk of 4 mensen bij die angstig toekijken. Marleen rent er heen en als ze bij Achi aankomt, stelt ze hem gerust. “Stil maar jongen. Er is niets aan de hand. Stil maar, Ssss.” Achi kalmeert een beetje en Marleen kan de teugels vastgrijpen. De mensen om het paard kijken haar chagrijnig aan. Ze word helemaal rood en brengt met een klein stemmetje uit: “Ja.. Nou.. Ik viel eraf.”
De mensen kijken haar raar aan en Marleen loopt met een knal rood hoofd weg. Hoe kan ze dan ook zo stom zijn?! Ze weet heus wel dat ze Achi niet zo maar los kan laten staan.
Ze kan zichzelf wel voor de kop slaan. Gelukkig is het nu nog goed afgelopen. Maar het had ook heel anders kunnen lopen.
Marleen loopt terug in de richting van Mickey’s huis. Die staat nog steeds geschrokken op het einde van de stoep te wachten. “Hoe kon dat nou gebeuren Marleen?” “Ach, ik was erg stom bezig.” “Nou ja, het is weer opgelost. Ik loop wel even een stukje mee.” “Hoe was het vandaag nog op school?” “Saai, zoals gewoonlijk. Sander deed natuurlijk weer of hij de bink van de klas was.” “Zoals gewoonlijk,” zei Marleen er achteraan. Beiden moesten lachen.
“Hé Marleen, dit is echt gezellig zo.” “Ik weet het Mickey. En daarom vond ik ook dat ik moest komen. Ik was gister ook al niet geweest.” “Haha, ja is goed hoor meid.” Marleen gaf Mickey een zoen en stapte op. “Doeg Mick, tot morgen!” “Doeg! Ik hou van je!”
Zodra Marleen weer op het ruiterpad aankomt, laat ze Achi weer draven. Halverwege het ruiterpad moet ze stoppen van de politie. “Ho jonge dame, kun je even stoppen.” Marleen schrikt en stop voorzichtig af. “Wat is er aan de hand meneer?” “Wij hebben een klacht binnen gekregen. Over een loslopend paard. Weet jij daar iets van?” “O meneer, het spijt me zo. Ik was ook zo dom aan het doen. Ik ging naar mijn vriendje en ik liet mijn paard los staan terwijl ik weet dat dat niet kan. Sorry, sorry, sorry.” Marleen haar tranen brandden achter haar ogen. Straks wilden ze Achi nog in nemen. “Je hebt bij deze een waarschuwing. En als het nog een keer gebeurt, worden er grotere maatregelen getrokken.” “Dank u meneer. Ik zal er voortaan om denken.” Marleen staat te trillen op haar benen. Wat was ze geschrokken zeg.
Even was ze bang geweest dat ze Achi niet meer terug zou zien. Wat vond zichzelf toch ook een drama kind. Ze maakte overal een scène van en vermande zichzelf nooit eens. Vanaf nu is dat dan afgelopen! Met dit idee stapt Marleen op. Haar leven gaat nu echt veranderen!
En dat wordt tijd ook. Ze laat Achi nog even draven zodat hij wel een beetje zweet. Op de weg laat ze hem weer stappen en ze zijn al snel terug bij de stal. Op het erf stapt ze af en klopt Achi op de hals. In de stal zet ze hem vast en doet zijn halster en zadel af. Ze doet hem een zweetdeken op en gaat uitmesten. Als ze klaar is voelt ze dat het zweetdeken lekker nat is. Het is ook warm weer. Ze borstel Achi nog een keer snel en geeft hem een klein beetje stro. Dan zet ze hem in zijn box en loopt naar buiten. Ze pakt haar fiets en stapt op. Snel fietst ze naar huis, want door het ongelukje is het toch wat uitgelopen. Als ze binnenkomt begint haar moeder gelijk. “O Marleen toch, ik zei toch dat je niet te lang moest gaan. Ik werd een beetje ongerust hoor.” “Ja sorry mam, maar uhm.. Achi had de box nogal vies gemaakt.” Marleen was niet van plan om over het ongelukje te vertellen, want dan zou haar moeder alleen maar ongeruster worden. “Nou ja, voor deze keer zie ik het door de vingers. Maar de volgende keer ben je op tijd, jongedame.”Chagrijnig loopt Marleen naar boven. Waarom moet haar moeder nou weer zo zeuren? Zo laat was ze toch ook weer niet?

rietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 18:12

woow lang stuk
ma eg mooi kheb hem weer helemaal geleze en verheug me al weer op een nieuw stuk
ga zo door

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 18:56

ja meer meer meer:)

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 20:43

Leuk stuk weer hoor. Lachen

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 22:05

hier nog maar een stukje dan.. Knipoog maar nu ga ik echt hoor.. Kusje doeg

Ze loopt haar kamer binnen en zet de computer aan. Ze heeft Frans voor morgen en ze weet dat ze een SO krijgt. Ze pakt haar boek erbij en begint te leren. Ze kan zich niet concentreren. Ze moet weer denken aan de fjord die
te koop stond. Zou ze hem nou krijgen of niet? Ze wil het zo graag. Ze vind niet dat ze met Achi niet genoeg kan. Maar ja, een paard voor jezelf is toch iets anders. Maar haar moeder zal het wel weer te gevaarlijk vinden. Ze denkt ook altijd dat Marleen niets kan. Soms kan ze daar zo boos om worden. Marleen meld zich aan op MSN en ziet dat Laura weer online is. Snel blockt ze haar, want ze heeft geen zin dat ze humeur weer gaat zitten verpesten.
Gelukkig is Jessy ook online. Daar kan ze altijd zo lekker mee kwebbelen. Soms zitten ze wel 2 uur te praten zonder dat ze iets anders doen. Dat vind Marleen altijd zó gezellig.

Jessy:
Heeii. Alles goed
Marleen:
Haay. Ja hoor, met jou?
Jessy:
Ja, ook alles goed hoor. Nog iets gedaan vandaag?
Marleen:
Niet echt. Alleen gespijbeld. En daarna nog een buitenrit gemaakt met Achi en toen naar Mickey geweest.
Jessy:
Gespijbeld? Gaaf zeg. En hoe was de buitenrit?
Marleen:
Niet erg spectaculair hoor. Ik ben alleen even naar Mickey geweest. Maar ik moet nu eigenlijk gaan. Frans leren. Doeg!
Jessy:
Is goed. Doei!

Marleen sluit MSN af en pakt haar Franse boek weer voor. Waarom is die taal toch ook zo moeilijk? Ze moet er nu wel echt even voor gaan zitten want anders haalt ze nog een onvoldoende ook. En als er iets is waar haar moeder boos van wordt, is het wel een onvoldoende. Dan kan ze dat paard wel op haar buik schrijven. Na een kwartiertje intensief leren, kent Marleen alle woordjes uit haar hoofd. Het is als kwart over 10 en Marleen vind het tijd om naar bed te gaan. Ze loopt naar beneden en geeft haar vader en moeder een kus.
“Welterusten mam. Welterusten pap. Tot morgen.” “Lekker slapen schat.” Rustig loopt Marleen naar boven. Als ze op haar kamer komt doet ze haar gordijn dicht en ploft op bed.
Ondanks dat ze vanmiddag heeft geslapen is ze best wel moe. Wat een gedoe ook vanavond met Achi. Ze sluit haar ogen en in een half uur slaapt ze.

De volgende morgen gaat Marleen haar wekker om 7 uur. Wat is ze nog moe! Ze rekt zich uit en stapt uit bed. Ze doet het gordijn open en haar pupillen worden groot. Wat is het licht! Marleen doet het raam open en voelt hoe warm het is. Ongelooflijk zo warm is het. Ze pakt een rokje en een hemdje uit haar kast en loopt naar de badkamer. Daar gooit ze een plens koud water over haar gezicht en wast haar oksels. Dan gaat ze nog naar de WC en kleed zich aan. Ze doet make-up op en kamt haar haar. Zo, is dat ook weer klaar. Ze loopt naar beneden en smeert een boterham met jam. “Goedemorgen mam en pap.” “Hallo meid. Goed geslapen?” “Jawel, ik ben alleen nog een beetje moe.”

En wat vinden jullie?? zien jullie ook nog spellingsfouten staan?

0riantje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 22:16

Wat toch weer een leuk stukje... Haha! Bloos Knipoog

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 00:38

Jaa, leuke stukjes weer!! Lachen

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 07:44

mooizo.. Haha! er komt waarschijnlijk vandaag nog wel meer.. Knipoog maar dat weet ik niet zeker..

rietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 15:55

leuk stuky ik wacht wel weer op de volgende
ik vin eg knap da je zo snel een verhaal kan maken

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 22:27

hier nog een een nieuw stukje voor de liefhebber.. Vork

“Jawel, ik ben alleen nog een beetje moe. Wat is het lekker weer hè.”
“Dat zagen wij ook al. Op het nieuws zeggen ze dat het vandaag 31 graden wordt.”
“O heerlijk zeg. Kan ik lekker in de tuin liggen bruin worden. En dan doe ik Achi vanavond wel even. Is wel zo lekker voor hem en voor mij.” “Is goed hoor meid. Maar je moet nu maar even opschieten want je moet zo weg.” Marleen werkt haar boterham naar binnen en drinkt een beker melk. Dan rent ze naar boven en pakt haar tas in. Snel rent ze weer naar beneden en pakt drinken en een koekje. Dan trekt ze haar jas aan en doet haar tas op haar rug. “Doei mam en pap.” “Dag Marleen.” En ze gaat de deur uit. Als ze buiten komt merkt ze pas echt hoe heet het is. Die jas kan ook wel weer uit, denkt ze. Marleen trekt de jas uit en stopt hem in haar tas. Dan pakt ze haar fiets en fietst weg. Ze zweet zich kapot! Hopelijk is het vanavond een beetje afgekoeld. Anders dan weet ze dat Achi geen klap doet. Als het te warm is vertikt hij het altijd om iets te doen. Nouja, dat moet ze dan maar afwachten. Als ze op school aankomt ziet ze Jessy staan. “Hoi Jessy! Wat is er? Je kijkt zo ernstig.” “Hoi Marleen. Ja, ik moet je iets vertellen.” Marleen krijgt een akelig gevoel in haar maag. “Wat is er gebeurt? Er is toch niet iemand overleden?” “Nee, gelukkig niet nee. Maar Mickey ligt in het ziekenhuis.”
“Wat! Wat zeg je nou! Dat meen je niet! Hoe kan dat?!” “Hij kreeg gister plots heel erg hoofdpijn en maagkrampen. Toen zijn ze snel naar het ziekenhuis gegaan en hebben ze hem onderzocht. Maar het bleek een griepje te zijn. Maar met dat onderzoek hebben ze nog iets ontdekt.” Jessy is even stil en Marleen ziet dat ze moeite heeft het haar te vertellen. “Wat is er dan gevonden? Zeg het nou, alsjeblieft!” “Er is… er is… kanker ontdekt.” Alles word zwart voor Marleen haar ogen en dan gaat ze neer. Ze is flauwgevallen.

Als Marleen bijkomt ligt ze op een bank in de personeelskamer. “Marleen, marleen, ben je daar?” “Ja hoor,” zegt Marleen met een kreunende stem. “Gaat het Marleen?” “Wat is er gebeurt?” Marleen kijkt vragend om haar heen. “Je bent flauw gevallen.” En dan herinnert Marleen het zich weer. Mickey heeft kanker. Zal hij het overleven? Met moeite brengt ze uit: “Hoe is het met Mickey?” “Hij is opgenomen Marleen, en hij moet nog helemaal worden onderzocht.” Marleen probeert te gaan staan, maar Jessy drukt haar terug. “Blijf nog maar even liggen Marleen.” Marleen gaat weer liggen en sluit haar ogen. Allemaal beelden flitsen door haar hoofd. Ze ziet Mickey die er slecht uit ziet. Hij ligt op een bed en heeft zijn ogen gesloten. En dan moet ze huilen. “W… waaro… waarom moet dit nou weer mij gebeuren?
Alsof ik me niet klote genoeg voel!” Keihard geeft ze een mep op de bank. Al haar gevoelens van de hele week komen weer opborrelen. Ze kan het niet uithouden en moet alleen zijn.
Ze staat op van de bank en laat haar niet tegenhouden. Ze loopt aan één stuk door naar de WC en kijkt niet om of op. Ze gaat een hokje in en sluit de deur. Opnieuw barst ze in een huilen uit. Wat heeft ze toch ook een verschrikkelijk leven. Heeft ze eindelijk een lieve vriend, heeft hij kanker. En hij maakt deel uit van háár leven, dus hij zal vast ook niet overleven. Mickey, Jessy en haar ouders zijn het enige goede in het leven. En verder kan alles de pot op!
Ze móet er een einde aan maken! En ze neemt Jessy en Mickey met zich mee! Die kunnen toch niet zonder haar! Ze pakt een WC papiertje en veegt haar tranen weg. Vastberaden opent ze de deur en stampt de wc uit. Nu wist ze het zeker! Dit werd het einde. En niet alleen voor haar. Zij kon niet zonder haar vrienden, en haar vrienden niet zonder haar. Er verscheen een brede grijns op haar gezicht.

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:35

cool meer:)

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 23:03

Yeahhhh leuk stukje weer Haha!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 10:23

Het hele verhaal heb ik gedacht: "wat stelt dat meisje zich aan." En dan in eens krijgt haar vriendje kanker.

Soms ga je iets te snel en je hebt bv. ook nog nooit verteld hoe de hoofdpersoon eruit ziet.
Een tikkeltje penny soms (dat Achi in eens beter is bv.).

Maar verder wel leuk verzonnen Lachen

Ellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 16:41

meer Haha!

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 21:17

eeYss

Ik vind het wel een lol verhaaltje af en toe ietsie penny en soms ook een beetje ongeloofwaardig maar wel grappig hoor

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 23:00

meer? Lachen

VliendertjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 09:12

jaaaaaaa! meeeeer!! Knipoog

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 16:36

nou..?:S

0riantje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 17:02

Jullie zijn ook nie ongeduldig ofzo... Clown Tong uitsteken Vingers aflikken

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 17:05

hier dan maar weer een stukje.. Vork

Rechtstreeks loopt ze naar de personeelskamer en pakt haar tas.
“Dag mensen,” zegt Marleen. Jessy staart haar met open mond na. Ze kan niet geloven dat Marleen zo maar weg loopt. Snel pakt ze ook haar tas en loopt achter haar aan.
“Wat doe je nou Marleen? Door zo raar te doen los je niets op!” “Bemoei je er niet mij! Het is ook deels jou schuld hoor!” “Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan?” “Mijn vriendin zijn!”
Boos rent Marleen weg. Ze kan er niet tegen dat er meer mensen zijn die met haar moeten verdwijnen. Maar dat is gewoon niet anders. Ze pakt haar fiets uit het rek en stapt op. Met grote snelheid fietst ze naar de stal van Achi. Daar aangekomen pakt ze een stel rijlaarzen en zet een cap op. Dan plukt ze Achi uit zijn stal en zadelt hem op. Ze neemt hem mee naar buiten en binnen no time zit ze op het paard. Ze laat hem niet rustig warm stappen maar laat hem gelijk draven. Na 2 minuutjes draven laat ze hem al galopperen. “Kom op beest! Doe niet zo sloom zeg!” Marleen geeft Achi een mep met haar zweep. Dat is Achi niet gewend en meteen begint hij te steigeren. Marleen grijpt naar Achi zijn manen, maar krijgt ze niet te pakken. Ze valt keihard met haar rug op de grond. Als een gek gaat Achi er vandoor, terug naar de stallen. Marleen licht op de grond te kreunen. Ze probeert op te staan, maar dat lukt niet. Voorzichtig rolt ze de berm in, waar het wat zachter is. Na vijf minuutjes probeert ze weer op te staan. Dit keer lukt het wel, alleen met stekende pijn in haar rug. Ze loopt krom naar de stallen terug. Als ze rechtop wil staan, grijpt ze naar haar rug. Wat doet dat pijn!
Nou ja, dan moet ze maar krom lopen. Als ze bij de stallen aankomt staat Achi voor zijn box te eten. Als hij ziet dat Marleen eraan komt, houd hij gelijk op. Marleen kijkt naar de zweep in haar handen en zet hem in de hoek. Rustig loopt ze naar Achi toe, maar die stapt alleen maar naar achteren. Marleen blijft staan en steekt haar hand uit met een snoepje erin. Achi ruikt eraan en meteen pakt Marleen hem bij zijn manen. “Je moet je niet zo aanstellen beest!”
En ze brengt hem zijn box in. Snel sluit ze de deur en zonder iets te geven fietst ze weg.
Wat een rot beest heb ik toch. Denkt Marleen bij zichzelf. Hij kan ook niets goed doen.
Als ze thuis is smijt ze haar fiets in het hok en gaat gelijk naar boven. Als ze op haar kamer is, komt ze weer tot rust. En dan voelt ze de pijn in haar rug weer. Ze gaat op haar bed liggen en sluit haar ogen.

Na een half uurtje wordt Marleen weer wakker en voelt haar rug alweer wat beter aan. Ze loopt naar beneden en ruikt dat ze worteltjes eten. “Hoi mam, lekker worteltjes.” “Hallo Marleen. Waarom was je zonet zo boos?” “O nee, Achi wilde niet helemaal meewerken.”
“Schat, wat heb je met je rug?!” “Nou… uhm… de stal vloer was nat en ik gleed uit.”
“Anders moet je even gaan liggen.” “Ik kom net van bed hoor mam! Je hoeft niet zo bezorgt te zijn altijd!” “Marleen van Hagen, wil jij je brutale mond voor je houden!” “Hou zelf je bek mam!” “Jij brutaal kind, ga maar weer naar boven! Dat eten krijg je ook niet meer! En je kunt deze week thuis blijven!” Woedend stampt Marleen de trap op. Waarom zeurt haar moeder nou weer zo! Ze drukt de computer aan en gaat op MSN. Jessy is online. Maar daar gaat ze dus absoluut niet tegen praten! Over Mickey zit Marleen al niet meer in. Daar wordt toch straks een einde aan gemaakt. Opeens bedenkt ze dat ze nog die advertentie op marktplaats open heeft staan. Snel surft ze erheen en sluit de advertentie. Dat is toch niet meer nodig.
Dan klikt ze weer op haar MSN scherm. Niemand is online waarmee ze wil praten. Ze meld zich weer af en drukt de computer uit. Wat heeft ze een honger zeg! Ze haalt een bak onder haar bed weg met allemaal koekjes. Die heeft ze vorige week gekocht omdat ze toen geen brood mee had naar school. Ze eet drie koekjes en loopt naar de badkamer voor een slok water. Dan gaat ze in bed liggen en valt in slaap.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 17:22

Leuk verhaal, sommige dingetjes kloppen idd niet helemaal maar dat ik is al eerder vermeld...
Meer? Schijnheilig

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:00

Citaat:
Opeens bedenkt ze dat ze nog die advertentie op marktplaats open heeft staan. Snel surft ze erheen en sluit de advertentie. Dat is toch niet meer nodig.

Ik vraag me af welke advertentie, of heb ik daar overheen gelezen,..

Veder vind ik het wel een goed verhaal, maar er gebeuren steeds slechte dingen zeg maar, en is die achi nouw van haar of is het een verzorgpaard, want dat snap ik ook niet helemaal,.. of ebn ik nou zo blond

Veder , wanneer is het volgende stuk af ? Bloos Haha! Knipoog

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:03

Leuk stukje weer.. Mickey is zielig en Marleen maakt zich d'r niet eens zorgen om Verdrietig wel stom.. Tong uitsteken