[verhaal]Zinloos geweld, zinloos. (hele verhaal op pagina 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laure

Re: [verhaal] Zinloos geweld, zinloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 21:54

ben weer helemaal bijgelezen
(was een week niet op bokt geweest, oh wat schaam ik mij Bloos Haha! Clown )
Goed verhaal, zeker verderschrijven.

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 22:06

Ik wacht op een nieuw stukje Haha! Knipoog Tong uitsteken
Sorry, ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat! Haha!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 22:19

Manuutje1990 schreef:
Ik wacht op een nieuw stukje Haha! Knipoog Tong uitsteken
Sorry, ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat! Haha!

whahahahahaha je moet voorlopig denk ik ma ff geduld hebben, een paard was zo lief om in me duim te bijten dus ken amper type haha Tong uitsteken Nouja, zie ut wel, weekend staat vol maar denk dat ik ergens wel even een gaatje vind Tong uitsteken

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 21:57

Heb het net helemaal gelezen!
Prachtig verhaal!
Ik wacht met smart op nieuwe stukjes, echtwaar!
Meschien een tip, dat er weer iets ergs gebeurt, dat de andere jon gens nog boos zijn ofzo?
Zo komt er weer veel spanning in hetverhaal!

_nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 14:11

doe het maar in jouw tempo want als er de wil of insperatie niet is werkt het ook niet Knipoog

maar ben wel erg benieuwt hoe het verder gaat Ja
*heeft gedult Schijnheilig *

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:44

haay Ils,

ik heb je verhaal net helemaal gelezen Lachen
het is echt super mooi geschreven
ga zo door lieverd Lachen

even offtopic nog sterkte met je moeder heh Lachen

kiss Ils

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 18:16

Komt er nou nog meer?

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 18:19

Ik weet het niet, ze had wat problemen.. dus. Lachen

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 19:49

Brechtje schreef:
Komt er nou nog meer?

Ik hoop het wel.. Nagelbijten / Gniffelen

@ Pattyrex: Dit kan je ons niet aan doen!! Verdrietig Haha! Knipoog

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 13:44

ej! Ik ben pas begonnen met het lezen van je verhaal en ik vind het op zich best mooi en knap geschreven hoor, maar er zitten wat rare dingen in:
- Ze voelt dat ze ongesteld wordt en ze gaat naar de wc. Als ze dr eenmaal opzit, valt er een hele 'klodder' slijmvlies uit, maar dat gaat echt niet zo hoor...Je verliest nog geen eierdopje in een week,dus dat klopt niet helemaal.
- De verkrachter kan helemaal niet weten waar ze woont, want de politie geeft echt niet zo maar dat adres van het slachtoffer hoor!
- En in het begin gaven haar ouders amper om haar en toen hoorde ze dat ze geadopteerd is en toen hielden ze opeens wel van haar Verward dat vind ik een beetje raar...
maar verder is het goed, en ik ga het zeker volgen.
X Maya

Lisjah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 16:04

Heb net alles gelezen en vind het heel leuk geschreven *LOL*

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 21:49

ga je nog verder schrijven??
x

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 22:31

Ik vind het een heel mooi verhaal, heb het net pas ondekt, en heb het in 1 x gelezen Knipoog Ga zo door

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 09:49

Hahaha, thanx voor jullie reacties Lachen
@ Maya1990: Sja, die foutjes had ik ook al ontdekt ja Clown althans, gehoord etc. Maargoed, ik ga het niet meer veranderen! (geen zin in Tong uitsteken )

En, net wat Jettie zegt, ik had het heel erg moeilijk de afgelopen weken.. Om dat te begrijpen, moet je DIT TOPIC maar lezen (is een heel lang verhaal maar ach, om het te snappen Knipoog ) en HIER staat ook nog een stukje. Ondertussen ben ik naar mijn mentor geweest, heb (bijna) alles uitgepraat en ik zit weer lekkerder in mijn vel dus kan weer schrijven. Dit is dus eigenlijk de reden dat ik niet schreef Bloos SORRY HIERVOOR!!

Nouja.. ga nu eerst de honden even uitlaten (in dat baggerweer mja) en daarna wil ik weer een stuk verder schrijven Lachen

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 11:56

Oke!

*wacht geduldig af

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 12:18

succes met verder schrijven Lachen
kiss

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:40

Ik vind het en beetje raar, maar wel heel leuk verhaal:D

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 21:46

Sjezus..
Je belooft steeds weer de verhaal te schrijven, en dan doe je het niet
pff

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 23:25

Ja, sorry!! Ik weet dat ik ben beloof en ook dat ik het niet doe.. Brechtje, sorry!! Ik ga nu écht schrijven meissie!!

Nog even het vorige stukje ter opfrissing:

"Rustig ja, ik moet rustig blijven" zei Misha zachtjes tegen zichzelf. Zachtjes kreunde ze, hoe kon ze nou rustig blijven, als ze zó in paniek was? Nouja, het móést gewoon, ze kon toch moeilijk altijd onrustig blijven. Zachtjes zei ze tegen Karin: "Ja, Kaar, ik zal proberen rustig te blijven, ik ga boven op bed liggen en wacht op je." "Mooi meisje, je maar kalm, maar maar een kop hete anijsmelk, daar word je wel rustig van. Ik kom eraan meissiej!!" Misha hing de hoorn op de telefoon en liep langzaam naar de keuken. Ze pakte een mok, de melk en de anijsblokjes en goot melk in de mok. Ooh, oliebol, nou schonk ze de melk over de mok heen. Waar wás ze met haar gedachten? Okee, doekje pakken en opruimen. Dan opnieuw inschenken, en niet over de rand heen. Ja, het ging nu wel goed. Ze zette de mok in de magnertron, wachtte tot het begon te bubbelen, zette de magnertron uit en gooide er twee anijsblokjes in. Voorzichtig zette ze de beker nog even op het aanrecht neer, pakte een paar koekjes uit de trommel, en nam de koekjes en de mok mee naar haar kamer. Ze zette het op haar donkere, eikenhouten bureau. Rustig ging ze op haar bed liggen, pakte haar lievelingsknuffel en doezelde weg. Na een kwartiertje pakte ze een koekje en de mok en begon zachtjes te slurpen. Beneden hoorde ze gestommel en merkte dat de persoon naar boven kwam, het zou Karin wel zijn. Toen zachtjes haar deur openging, merkte ze dat het Karin helemáál niet was, doordat een lage stem "hallo" zei. Verschrikt keek ze om en zag dat het Tim was. Ze stikte zowat in haar slok anijsmelk, maar herstelde zich snel. Tim keek haar ongemakkelijk aan, maar zei toen aarzelend: "Lieve Misha.. Ik geloof.. Ja.. Nee.. Ik weet niet of ik het moet zeggen.. En niet hóé ik het moet zeggen. Wat moet ik?? Euhm.. Ik denk dat ik het maar gewoon recht toe recht aan moet zeggen. Een half jaar geleden vond ik je echt leuk, ik was verliefd op je. Ik dacht al die tijd, dat ik je niet gezien heb, dat ik je nooit meer zou zien, en dacht dat ik niet meer verliefd op je was. Maar toen ik je vanmiddag weer tegenkwam, voelde ik vlinders in mijn buik. Ik vind je nog steeds leuk lieve Misha. Wat vind jij van mij.. Wat voel je?" Het bleef even stil tussen Misha en Tim. Daarna begon Misha ook aarzelend:"Ik ehmm.. Ik.. Ja, ik ben nog een beetje bang van je eigenlijk" ondertussen nam ze nog een slok, en hield Tim scherp in de gaten. Ze vervolgde "Maar, ik heb je wel leuk gevonden, qua uiterlijk dan.. Maar.. Hoe kan het dat je me pijn deed als je me leuk vond?"

En ach.. laat ik dan aardig zijn om er nu een stukje bij te schrijven

Tim keek haar een minuut zwijgend aan. Hij keek in haar ogen, heel helder, maar toch een beetje bang. Hij wist het niet. "Ehm.. Ja.. Ik stond onder druk van de andere jongens, denk ik. Als ik het niet zou doen, zouden zíj het wel doen.." Misha keek hem verward aan. "Ja, maar dan kon jij mij toch beschermen? Of naar de politie?" Tim keek haar aan en zijn blik verstarde. "Nee, dat kon niet. Ik heb wel meer op mijn geweten maar dat ga ik niet vertellen, nee. Ik had je best kunnen beschermen, maar ik deed het niet. Iets in mij hield me tegen, ik weet niet wat het was. Achteraf baal ik er verschrikkelijk van.. Maar.. Zou je wat met me willen of niet?" Misha bloosde om deze vraag. Aan de ene kant wilde ze het heel erg graag want het was best een leuke en lieve jongen, maar aan de andere kant niet, na wat hij haar had aangedaan. Ze twijfelde, wat zou ze zeggen? "Ehm.. Nou.. Nee, dat wil ik niet. Niet boos of gekwetst zijn nu, maar het gaat gewoon niet. Misschien later, Tim, maar nu nog niet, ik ben er nog niet klaar voor." En met die laatste woorden, wendde ze haar blik af. Ze kon, ze dúrfde gewoon níét meer in zijn ogen te kijken, bang dat ze hem gekwetst had.

Maar achteraf had ze beter wel kunnen kijken, dan had ze de woede in zijn ogen gezien. Hij was kwaad, woedend op haar. Hij trilde er zelfs van! Maar hij beheerste zich. Hij draaide zich op zijn hakken om en liep weg, met zijn neus in de lucht. Tim keek niet waar hij liep, dus eerst door een hondendrol, en daarna liep hij recht op een lantaarnpaal af. Misha wilde hem waarschuwen, maar deed het niet. En ja hoor, BENGG!! Het galmde. Tim was toch tegen de lantaarnpaal aan gelopen. Hij viel achterover op zijn kont en keek even van zijn stuk gebracht om zich heen, stond toen snel op en rende naar huis. Hij rende slingerend maar ach, wat wil je, als je tegen een lantaarnpaal aan loopt?! Misha grinnikte zachtjes, wat uitliep tot een harde schaterlach. Maar het zat haar toch niet lekker, dat Tim boos was. Wie weet wat hij nu zou doen?

Okee, ik hoop dat ik het zo weer een ieniemienie beetje heb goed gemaakt.. Moet toch maar gaan slapen.. Schijnheilig Ik beloof nu even niets!!

Kus, Ilse en SORRYY!!

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 11:27

Leuk stukje. Ja
Ga je nog verder met schrijven of niet?

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 11:30

Ik ben nu bezig om het hele verhaal (in een word-bestand) een beetje meer kloppend te maken, die komt er zo op te staan. Er zal dan ook gelijk wel een stukje bij komen!! Dus, als je nog ff hebt Clown Vork

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 12:31

Ik heb je echte verhaal gelezen [ uit het andere topic ] .
Sterkte Ach gut
Maar hoe kan die Tim tegen een lantarenpaal lopen als hij binnen is? Bij haar op de kamer?

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 12:46

Eve_lien schreef:
Ik heb je echte verhaal gelezen [ uit het andere topic ] .
Sterkte Ach gut
Maar hoe kan die Tim tegen een lantarenpaal lopen als hij binnen is? Bij haar op de kamer?

Daar dacht ik ook al aan, misschien is tie ondertussen al naar buiten gelopen.. Ik neem aan van wel.. Tong uitsteken Want binnen tegen een lantaarnpaal lopen vind ik toch wel bijzonder knap.. Tong uitsteken

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 14:16

Jaa, leuk stuk!! Goedzo Lachen

En sorry nog he, ik reageerde een beetje boos Bloos Het was gister mijn dag ook niet echt.

Karnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 21:48

wow ik ben joun fan ! echt supper knap ,
iedereen zegt wel dat sommige dingen niet kloppen maar ze is ook nog maar 13 he Tong uitsteken