[verhaal] Wat je al niet kunt vinden op je oude pc!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_shirley_x

Re: {verhaal} Wat je al niet kunt vinden op je oude pc!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 13:59

Weer een mooi stukje!! Ja

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 14:34

Lachen

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 19:12

leuke wending in het verhaal, zo gaat het weer een beetje lopen Knipoog

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 20:49

ja, maar nu? Nagelbijten / Gniffelen

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 21:11

Bonnie_Fan schreef:
ja, maar nu? Nagelbijten / Gniffelen

Ehm....
dat ze na veel geschreeuw en gedoe de ruzie/rivaliteit uitpraten/aan de kant zetten??? Bloos Ik heb geen idee, maar je moet wel doorgaan hoor, met schrijven!!! Haha! Vork

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 20:08

ja en kweenie.... uhm... dat Schuyler ook ruzie met Rene heeft ofzo... kweenie... wel lekker spannend, en dan n HAPPY END Haha!( zo horen dit soort boeken af te lopen Tong uitsteken)

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 21:45

Leuk stukkie weer een leuke wending wat @love_sodera zei vindt ik oook een heel leuk idee en dan dat schuyler dan bij haar komt werken dat zew het weer goed maken en dan winnen ze samen wedstrijd naar wedstrijd???? of dat rene heer verkracht heeft??

Majah meer ideeen heb ik ook niet hoor

hVj

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 22:36

"Schuyler?" Meredith aarzelde, wat Schuyler haar allemaal had aangedaan schoot door haar hoofd, maar het was ook niets voor haar om iemand zo achter te laten, wie het dan ook was!
Twijfelend opende ze de boxdeur en liet ze het schrikkerige paard even aan haar hand ruiken. schuyler die snikkend in de hoek avn de box zat keek op en snikte:"GA WEG ZEI IK!" "nee, ik ga niet weg voodat jij me verteld hebt wat er aan de hand is!" Nog voordat ze goed en wel was uitgesproken begon Meredith weer verschrikkelijk te hoesten. een scherpe pijn schoot door haar lichaam. even kromp ze in elkaar en ze ging in het stro zitten.
"Ah, man wat voel ik me ziek, schiet op met wat er is want ik wil niets liever dan naar huis gaan en naar bed!" Kuchtte Meredith in een poging Schuyler aan het praten te krijgen.
Die snikte:"Wat interesseert jou wat er is als ik vragen mag?"
"heel veel!" "Zodat je iets hebt om wraak te nemen zeker?" Was het kwade antwoord. Meredith keek naar Schuyler die als een klein zielig hoopje ineen gedoken zat. "Nee, niet om wraak te nemen! Al zou dat niet geheel onterecht zijn, maar maak je geen zorgen, ik wil je alleen maar helpen! hey, kom, stop eens met huilen?"
Schuyler keek Meredith aan en die glimlachte. aarzelend glimlachte Schuyler terug. "Wat is er aan de hand?" "Niks"
Meredith zuchtte diep, stond op en liep de box uit. "Ok, dan ga ik naar huis. tot ziens!" "Naar huis, dat zou ik ook wel willen!"Klonk het zachtjes achter haar rug. meredith draaide zich om. "Wat zei je Schuyler? waarom ga je dan niet? rene was net aanhet inladen!"
Schuyler begon weer hysterisch te snikken en Meredith ging weer naast haar zitten. "Ssst, rustig maar, waarom ben je zo overstuur?" Voor Schuyler goed en wel iets kon zeggen verscheen Rene voor de box. "Opschieten we gaan" was het enige wat hij zei. hij keek Meredith dreigend aan, maar negeerde haar verder volkomen. Schuyler knikte en stond op. "Kom carolus." Ze klikte het halstertouw vast en leidde het paard de box uit. Meredith bleef even zitten, maar stond toen ook op. ze snelde achter Schuyler aan naar buiten, de kou in. "Tot ziens, als je iets kwijt wilt of zo, je hebt mijn nummer nog." Schuyler knikte alleen en liep toen met Carolus de trailer in.

Diep in gedachten liep Meredith rillend de stal weer in, waar ze Markus tegen kwam.
"Waar was jij? heb je overal lopen zoeken! EN ben je trouwens helemaal achterlijk? moet je nog zieker worden?!" Hoofdschuddend sloeg Markus zijn jas om Meredith heen. "Kom we gaan naar huis!"

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 08:32

weer n leuk stuk erbij Haha!

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 09:51

gaaf! echt leuk dat het nu de andere kant opgaat, en goed geschreven Haha!

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 11:53

Weer een leuk stukkie!!!!!
Ik denk dat er een happyend komt!!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 12:00

moet nog even iets verzinnen Tong uitsteken

Happyend? Who knows....!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 12:47

tja tis wel zo'n romana en ragebol/ heartland achtig verhaal, en die verhalen lopen ALTIJD goed af Tong uitsteken!!!!! hihih maar hij is leuk, dus ga door! ( ik ben diep van binnen nog steeds een beetje penny, en dus nog steeds gek op die verhalen Knipoog)
Laatst bijgewerkt door Sodera op 27-04-05 13:01, in het totaal 1 keer bewerkt

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 12:47

Was echt een goed stukje weer!! Ja
Ga zo door!!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 13:09

In de auto was het heerlijk warm. Meredith rolde zich op op de passagiersstoel en staarde uit het raam. Markus zette de radio aan en glimlachte. "Ben je zo moe meisje?" Meredith knikte en zei:"Ja. Markus? Ik maak me zorgen om Schuyler." Markus moest moeite doen om de auto op de weg te houden. "je maakt je wat? " "Me zorgen om Schuyler. toen ik net in de stal kwam zat ze huilend bij Carolus, ze was echt overstuur."Markus schudde zijn hoofd en zuchtte:"Volgens mij heb je koorts Mer. het word tijd dat je naar bed gaat!"

"Wakker worden Mer, we zijn thuis!" Slaperig opende Meredith haar ogen. Ze had geslapen! "Au, al mijn spieren doen pijn! Zijn we er al? en de paarden?" Markus gaf haaar een kus en zei:"De paarden zijn er nog niet, maar wij wel. Kom, naar binnen, jij gaat lekker in bad, ik neem de koffers wel mee en als Janna komt help ik wel met de paarden, jij gaat niks meer doen!"
Meredith knikte en schuifelde naar binnen. Daar werd ze begroet door Molly en Viviën.

Toen ze in het warme bad lag voelde ze zich alweer ietsjes beter. Even sloot ze haar ogen en toen ze zich even later afdroogde en een warme pyama aantrok zag ze uit het raam dat Janna met de trailer het erf op draaide. Meredith zwaaide en liep naar de keuken om een kan thee en koffie te zetten.
*pieppieppiep* haar telefoon. nieuwsgierig opende ze het smsje.
" Meredith, is dit het goede nummer? Schuyler" Meredith keek even besluitloos naar het schermpje, wat moest ze doen? kon ze Schuyler echt vertrouwen? toen nam ze een beslissing en smste ze terug:"Ja, dit is het goede nummer. Gaat het goed met je?"
Pas toen ze op de bank lag te kletsen met Molly kreeg ze een smsje terug. " Het heeft geen zin ja te zeggen denk ik, je hebt al teveel gezien en gehoord. Mag ik je mijn excuses aanbieden voor alles wat ik je heb aangedaan?" Een glimlach trok over het vermoeide gezicht van Meredith en ze vertelde het hele verhaal aan Molly. die schudde haar hoofd. "Ik hoop dat je weet wat je doet Mer, ze is niet te vertrouwen, echt niet!" "Toch Molly, toch heb ik het idee dat ze hulp nodig heeft!" Markus zuchtte:"we houden het er maar op dat ze koorts heeft Mol! Mensen, ik ben kapot,ik ga naar bed, kom je ook zo Mer?" Meredith knikte afwezig.

Toen iedereen naar bed was en ze alleen in de kamer zat smste ze:"Ja, dat mag je, en ik ben er heel blij mee. echt waar. We zullen het maar vergeten en er niet meer over praten. goed? Vertel eens, wat is er aan de hand?" Het duurde een tijdje voordat ze een sms terug kreeg. "Ik kan je nu niks vertellen. sorry. ik ga slapen. goodnight"
Hoofdschuddend nam Meredith een paracetamol en toen ze in bed lag sliep ze vrijwel meteen in.
Ze sliep, tot op een gegeven moment de telefoon ging. Geschrokken vloog Meredith overeind. Markus knipte het lampje aan en meredith zocht naar haar telefoon. "Ja? Met mij?" "M-m-meredith?" Meredith liet zich weer achterover vallen in de kussens en zuchtte:"Schuyler! Ik schrik me helemaal dood!" Schuyler stamelde:"Sorry dat ik je wakker bel, het was een stom idee van me. goodnight!" En ze gooide de hoorn erop! Meredith keek naar de telefoon in haar hand en geeuwde:"Dat is logica! Bellen ze je wakker en dan zeggen ze sorry en gooien ze de hoorn erop! Ik bel even terug!" Markus draaide zich om en mompelde iets dat op:"Je bent gek" leek.........
Meredith toetste het nummer in en wachtte. "Schuyler? je hebt me nu toch wakker, dan kunnen we net zo goed wel even aan de telefoon blijven, misschien dat dat nog nuttig is!" Meredith probeerde zo laconiek mogelijk over te komen, ze wilde Schuyler niet verder tegen zich in het harnas jagen!
Het bleef stil aan de andere kant van de lijn, het enige dat MEredith hoorde was zacht en verdrietig gesnik.
"Schuyler?" "Jjjja, ik bbbbben er nnnog" "Wat is er nou? ik kan je alleen helpen als je iets zegt Schuyler, echt!" Schuyler snikte:"Ik ben bang Meredith, doodsbang! Rene.....NEE!...."Toen werd de verbinding verbroken......

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 13:13

Wie weet is het wel een VERSCHRIKKELIJK einde.....Tong uitsteken

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 13:17

ja daar begint het wel op te lijken Nagelbijten / Gniffelen... hihi hij is weer heel goed.... Ga je t ergens naar opsturen ofzo als t klaar is Tong uitsteken?

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 13:24

Weet ik nog niet, voorlopig blijf ik jullie er mee lastig vallen!!! Tong uitsteken

ahh begin medelijden te krijgen met Schuyler....wat zal er zijn??? Knipoog

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 13:46

hihihi ik vind Schuyler ook wel zielig worden ja Clown hihi maar ik vind hem egttt leuk

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 14:31

echt super verhaal heb het zelf ff onder elkaargeplakt leest voor mij wat makkerlijker Clown
enne waneer komt er een boek van uit??
als het verhaal af is..

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 14:32

zie dat het al 73 pagina's zijn hoeveel komen er nog bij??

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 17:48

zolang ik zin heb blijf ik lekker doorgaan!

misschien straks nog een stukje.,......ideeen zijn ALTIJD welkom

_nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 18:01

echt leuk verhaal!! *LOL*
et heeft even geduurd voordat ik bij gelezen was, et is al wel erg lang hoor Haha!
vind het wel heel leuk om te volgen
ben benieuwt wat er met schuyler is, hoewel ik het eigenlijk al beetje kan raden, of tenminste iets in de richting Tong uitsteken
toch ben ik benieuwt naar hoe het afloopt Haha!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 20:58

Waar dacht je aan?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 21:04

leuk!