[Fanfic] Harry Potter 6 *hervonden*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: [Fanfic] Harry Potter 6 *hervonden*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 16:59

WHEEEE, voro mij duurt het langer voordat ik het boek kan halen Verdrietig

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 17:29

wat een leuk verhaal zeg Ja
wacht in spannig op vervolg

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 20:52

WAAAAAAAHHH *kwijlkwijl*
hhhmmm moeilijk, nu weet ik niet meer wie ik het beste/leukste vind schrijven, eerst vond ik shanna altijd, omdat zij over orlando bloom zo'n super vehaal had geschreven, maar jij kan er ook wat van!!!!!
tja, moeilijk kiezen voor zo'n orlando EN HP fan Haha! iig SUPER en schrijf maar snel verder!! niet om je onder druk te zetten hoor Bloos

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 21:07

Ben weer verder gegaan met het hoofdstuk Lachen

Sorry dat het zo lang duurt allemaal.. Alle leraren denken nog even van alles te willen hebben in die laatste periode alsof hun vak mijn enige is.. Scheve mond

Dus heb het vrij druk, maar ook met andere dingen (vriend, paardje..) en dan schiet het schrijven er naast bokt nog wel eens in Bloos

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 09:24

haha doe maar rustig aan, maar plaats nog wel n stukje n keer

Joyce11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 10:28

Ja... Die leraren bij mij, die denken dat ook altijd!! Grrrr..
Naja, mooi dat er je weer wat geschreven hebt, dat is een goed teken!

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 17:52

grr ja die stomme leraren ook altijd!! en nu moeten wij arme bokkers weer w88 op een nieuw stukkie!! maar kijk maar wanneer je tijd hebt hoor;)no pressure:P ben iig benieuwd:D
xxx

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 19:07

Anders zet je eer toch gewoon een klein stukje op, het hoeft heus niet perse weer een heel hoofdstuk te zijn, als wij (ongeduldige bokkers) maar weer wat te lezen hebben..Haha!:p:Y)

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 19:14

Gaaf, Leo_ke! T is net of ik een Jk Rowling zit te lezen. * Is diep onder de indruk* Tong uitsteken

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 19:16

ja, ik heb eigenlijk ook wel zin in een nieuw stuk

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 20:54

Citaat:
Romeo zuchtte. “We kunnen niets zeggen, Harry. Leden van de Orde lopen allemaal gevaar. Zelfs nu, op dit moment. En dat wisten we toen we ermee begonnen. Remus wist dat ook, en het hoeft nog niet te laat te zijn voor hem. We doen wat we kunnen. Maar dat is op dit moment niet veel.”

Harry zweeg.
“We kunnen op dit moment weinig meer doen dan door blijven gaan met patrouilleren rond het dorp waar Lupin woonde, en bij de vermoedelijke verblijfplaats van Jeweetwel”.
Harry’s mond viel open. “Jullie wéten waar Voldemort is?”
De gezichten van meerdere tovenaars aan tafel vetrokken, Tops grimaste en mevrouw Wemel sloeg haar hand voor haar mond en piepte geschokt: “Harry!”
“We hebben een vermoeden, Harry,” gromde Dolleman, die de enige was die niet gereageerd had op het noemen van Voldemort’s naam. “Maar niet meer dan dat.”
“Kunnen jullie geen inval doen om het zeker te weten?”
“Nee, veel te riskant.”
“Is het in Villa Villijn?”
De heksen en tovenaars keken elkaar aan, en het duurde enkele ogenblikken voor Dolleman antwoord gaf. “De Heer van het Duister is listig. Maar zelfs hij zou nooit twee keer hetzelfde onderkomen kiezen. Zelfs niet, als niemand dat verwacht”. Zijn magische oog staarde Harry doordringender aan dan ooit, haast alsof hij hem dwong verder zijn mond te houden.
“Ik denk dat we beter op het volgende punt kunnen overgaan,” zei Romeo Wolkenveldt snel.

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 21:11

He, een nieuw stukje.
Ik ben helemaal blij.
Geweldig! Het wordt steeds spannender

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 21:16

Het is wel een heel erg klein stukje hè? Bloos

Achja, ik heb iig inspiratie voor het volgende punt Vork

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 10:20

Ow, echt geweldig geschreven!! Ga zo door!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 10:29

leuk Ja

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 17:26

“Ik denk dat we beter op het volgende punt kunnen overgaan,” zei Romeo Wolkenveldt snel.
Dolleman mompelde iets onhoorbaars en Tops zei: “Levenius?”
Mevrouw Wemel snoof en verborg haar afgunst niet, terwijl ze ongeduldig over haar stoel schoof. Romeo knikte en zuchtte. “Levenius.”
Harry, nog steeds geïrriteerd vanwege het omstreden antwoord op zijn vragen, keek van de één naar de ander.
“Ik hoorde dat je hem per direct weggestuurd hebt Molly?” vroeg Romeo. Mevrouw Wemel knikte, en deed haar mond open om haar woord te doen, maar Dolleman gebaarde haar stil te zijn. “Weet je ook waar hij heen is?” Wolkenveldt’s stem klonk ernstig. “Hij kan overal zijn,” mompelde meneer Wemel, “ergens op straat, in een café… in handen van Dooddoeners.”
“Dat zou zijn verdiende loon zijn,” sneerde mevrouw Wemel. “Zichzelf bezatten en illegaal handeldrijven op het hoofdkwartier van de Orde. Hij zag zijn kans schoon hier zijn vuile praktijken ten uitvoer te brengen, maar dat gebeurt dus mooi niet meer.” “Molly…” “Niet voor zolang ik hier ben”.
“Molly luister,” herhaalde meneer Wemel. “Sneep stuurde vlak voor de vergadering een uil, waarin hij zich excuseerde voor het missen van de maaltijd, maar dat hij helaas geen andere keuze had. Hij is op zoek naar Levenius, nadat hij in de Lekke Ketel opving dat hij interessante feiten heeft verteld tijdens het gokken”.
Mevrouw Wemel’s ogen werden groot.
“Naar alle waarschijnlijkheid heeft hij in al zijn onvoorzichtigheid gespeeld tegen een stel dooddoeners. Naar wat blijkt hebben zij een paar druppels Waarheidsdrank in zijn whisky gedaan.”
Meneer Wemel zuchtte, en zijn vrouw sloeg haar hand voor haar mond. “Hoe kon hij zo stompzinnig zijn!” Riep ze. “De achterlijke-..” “Molly!” waarschuwde Romeo, en ze klemde haar kaken woedend op elkaar.
“Wat heeft hij verteld?” Vroeg Harry. De blikken werden weer op hem gericht alsof ze hem voor het eerst opmerkten. “Geheime zaken van de Orde,” antwoordde meneer Wemel, “Jeweetwel weet nu dat we ergens in deze stad zitten. Waar precies, daar kan hij nog niet achter komen. Nog niet. Tevens heeft Lorrebos volgens andere gasten in de Lekke Ketel verteld dat jij een van deze dagen je toevlucht zou nemen in het hoofdkwartier. Een interessant gegeven voor Jeweetwel, gezien hij je alleen niets kan doen wanneer je in het huis van je oom en tante bent.” Harry knikte nadenkend. Hoe groot was de kans dat Voldemort alles op alles zou zetten het hoofdkwartier te vinden voor de lessen op Zweinstein weer begonnen?
“Dat zijn de belangrijkste dingen die uitgelekt zijn,” knikte Wolkenveldt, “verder zijn de dooddoeners op de hoogte gesteld van de datum en tijd dat de Zweinsteinexpres vertrekt, enkele namen van leden van de Orde zijn bekendgemaakt. We hebben hen al een uil gestuurd extra op hun hoede te zijn.”
“Maar dat is vreselijk!” piepte mevrouw Wemel.
Wolkenveldt knikte langzaam. “Severus is op zoek gegaan naar Levenius, en hij was in alle staten dat hij het hoofdkwartier was uitgezet. Als de dooddoeners hem te pakken krijgen, kunnen ze alle informatie uit hem persen die ze maar willen.”
Mevrouw Wemel maakte een ongelukkig geluid. “Je wist het niet, Molly,” zei meneer Wemel zacht. “Maar we moeten alles op alles zetten hem te vinden voor de dooddoeners dat doen, en hem zijn geheugen onmiddellijk wissen”.
Iedereen begon door elkaar heen te mompelen, maar Harry staarde enkel voor zich uit, zich afvragend wat dit incident voor staartje zou krijgen.
Mevrouw Wemel merkte hem op, en zei: “Misschien kun je beter naar bed gaan, Harry, je hebt een vermoeiende dag gehad. Een goede nachtrust zal je goed doen”.
Hij knikte en stond op. Diep in gedachten wenste hij iedereen goede nacht, en verliet de keuken.
In de slaapkamer gekomen die hij met Ron deelde, constateerde hij dat ook hij net terug was. Het hangoor stak een stuk onder Ron’s hoofdkussen vandaan. “Je hebt alles gehoord?” Vroeg Harry, meer ter bevestiging dan als een vraag. Ron knikte, en hij keek benauwd.
“Ik denk niet dat we ons zorgen moeten maken,” loog Harry. “Voldemort past wel op zijn tellen sinds juni”. Ron’s gezicht vetrok en hij piepte: “Harry, alsjeblieft!”
Harry antwoordde niet, en trok zijn pyjama aan. “Weet je zeker dat we ons geen zorgen hoeven te maken?” Vroeg Ron ellendig.
“Nee”. Hij draaide Ron zijn rug toe een gaapte. “Welterusten,” mompelde hij, en hij sloot zijn ogen alsof hij sliep. In werkelijk duurde het nog uren nadat Ron’s gesnurk door de kamer begon te galmen, voor de slaap hem werkelijk kwam bevatten.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 18:01

jeeeehh weer een leuk stuk erbij, cool! Lachen hij blijft gaaf Lachen

Joyce11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 18:46

Jeetje... Het is echt fantastisch!!! Haha! Haha! Ik ben helemaal blij, super mooie stukjes! Het is echt net alsof ik de echte Harry Potter boeken lees, super!! Haha! Knipoog (wow.. Ben een beetje uber vrolijk... Bloos Maar het is ook zo goed!!! *LOL*)

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 20:35

jeeh een nieuw stuk Haha!
ben echt elke dag wel 3 keer aan het kijken of er een nieuw stuk staat
zo leuk vind ik hem. en ben niet de enige geloof ik Tong uitsteken

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 20:58

Haha.. Dank jullie!! Haha!

Werkt lekker stimulerend *LOL*

renee_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 21:09

ja echt leuk!
superverhaal!!

chitra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 21:23

Inderdaad perfect geschreven!!
Wist niet dat dit er was, dus heb ik alles vanavond voor het eerst gelezen! Zonder pauzes.. En dat is iets wat ik alleen kan als ik iets echt heel erg leuk vind..

Het is dat ik moe word en de echt HP boeken zo dik zijn, maar anders had ik die ook in 1 keer uitgelezen... Haha!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 09:57

Weer super!!!

Ik moet wel zeggen dat het ietwat wennen is met de nederlandse namen zo... Zou echt niet weten hoe ik Romeo nogwattes kan terug vinden in het engels Bloos Bloos

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 20:06

Super, Lon!!

Tancreda; Kinsley Shacklebolt Knipoog

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 20:24

JAAH!! helemaal geweldig!!:D:D ik vind hem echt mooi! *we want more, we want more! (neem de tijd hoor..:p)