[ged]snijden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 12:03

Dan had ze al lang een modje in kunnen schakelen die het topic zou sluiten. Je weet nu eenmaal dat als (op Bokt) de discussie een andere wending krijgt, hij moeilijk weder op het rechte pad te zetten is.

Wonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 13:18

Ik vind het gedicht ook wel mooi hoor
Alleen het einde daar val ik een beetje over....
Daarna tevreden gaan slapen? Maarja, misschien voelt het voor sommigen wel zo Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 16:29

ik ben gisteren niet online kunne komen wegens probs met ouders die vinden dat ikj te veel voor pc zit Clown
dus even een reactie.

KeeK: ik heb bij de eerste reactie van veirl een temberichtje gestuurt met de vraag het te sluiten omdat ik vreesde voor een rel. Die mod zei dat dit mijn gevoelens zijn en ik die hier mag zetten. En toen hadk zo iets van: eignelijk heeft ze gelijk.
en ik vind het ook niet erg dat mensen hun mening geven.
en verkeerde wending? zolang het niet over olifanten begint te gaan die bijna uitgestorven zijn ofwat dan ook. en het dus over dit onderwerp gaat (snijden) dan gaat er hier niemand ophet verkeerde pad Lachen

Niekoezz: had mij wel aan dit soort reacties verwacht eigenlijk Knipoog das bokt nou eenmaal.

Veirl: jij weet net zo goed als mij dat níemand snijden normaal vind.óok niet als er nu veel over geschreven word.

Baroen: dankje Lachen

Monique1986: ik ga weer met jou mee...

guanacotje: met jou gak ook mee Lachen

Sylvia: als dit zon topic was. Was hij al lang gesloten. Dus.....

Menino: pcies

leo'ke: het is een interesant onderwerp om over te schrijven.Omdat het zoveel inhoud. Denk dat mishaffie dat bedoeld.

marjoke: bedankt

zo dat waren der heel wat Haha!

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 16:32

Oké, pharagirlke, ik had al het idee dat jij het niet het grootste probleem vond. En ík had niet het gevoel dat je volledig afgekraakt werd, maar ik heb dan niet alle reacties gelezen. Ik vind het persoonlijk ook gewoon kunnen, zowel de negatieve als de positieve reacties. En volgens mij ben jij het daar wel mee eens, hoop ik.

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 16:39

Best mooi, maar het lijkt wel erg veel op het dagboek van WildWings!
Verder kan ik niet zo gedichten schrijven hoor! Dus ik vind het toch best mooi ":)

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 16:51

Phara: nadat ik teruggelezen had (was al lang weer vergeten wat ik geschreven had Knipoog) wou ik nog even zeggen dat die opmerking van mij betrekking had op een voorafgaande reactie. Dus niet op jou... Ik hou er absoluut niet van om 'dan lees je dit topic toch niet' naar m'n kop gesmeten te krijgen...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 17:53

heidiLOVER: ik volg dat verhaal niet dus ik zou het niet weten
KeeK: nee heb ik totaal geen problemen mee. Ik heb al hevigere discussies gehad Knipoog
Sylvia: dus je houd niet van de waarheid?
want zo is het wel. Als jij niet over dit onderwerp wil lezen open je geen gedicht met die titel. Anderskan ik je alleen maar dom noemen Lachen
*sorry voor de harde reactie.*

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 18:03

Ik hou wel van de waarheid, maar dit is een openbaar forum en we leven in een vrij land. Iedereen mag lezen wat ie wilt, en iedereen mag ook reageren waar hij wilt. Kom dan aub niet met van die flutargumenten van 'lees dit topic dan niet'...

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 18:04

Sylvia schreef:
Ik hou wel van de waarheid, maar dit is een openbaar forum en we leven in een vrij land. Iedereen mag lezen wat ie wilt, en iedereen mag ook reageren waar hij wilt. Kom dan aub niet met van die flutargumenten van 'lees dit topic dan niet'...
Als dat nu iemands mening is?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 18:06

Zal best iemand z'n mening zijn... Oa van de mensen die een topic openen waar ze niet het gewenste commentaar op krijgen... Maar als ik een topic wil lezen, dan lees ik 't, en als ik een negatieve reactie heb, dan geef ik die...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 18:17

Sylvia: ik houd je niet tegen, Maar argumenten als: dit is pijnlijk voor mensen die snijden.tellen ok niet voor mij. Want ze hoeven dit niet te lezen.
en ik heb niets tegen jou negatieve commentaar. Maar heb dan ook niets tegen die van mij. ieder zijn mening

de discussie opver al dan niet aandacht trekken, het onderwerp dat niemand aanstaat enz. erbuiten gelaten. Vind iemand dit gedicht minder goed?
zoja. kan die mij dan tips geven?

Monique1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 02:16

Pharagirlke Fijn dat je het met me eens bent...
Ik ga niet meer reageren, want het is een eindelose discussie waar we toch niet uitkomen!

Iedereen heeft zijn eigen mening (en dat mag) maar sommige mensen blijven doorgaan en willen gewoon gelijk krijgen, terwijl ze dat niet hebben

Voor de rest wens ik iedereen nog de beste wensen voor dit nieuwe jaar... OK dan!

Liefs mij Go jij! Go jij!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 14:24

gelukkig nieuwjaar monique.
een discussie met twee hele duidelijke meningen waarvan beide voor een deel gelijk hebben is altijd een eindeloze discussie Knipoog

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 11:53

Ik heb enkele off topic berichten verwijderd. Als er geen reacties meer komen op het oorspronkelijke onderwerp, hoeft er ook niet meer gereageerd te worden.