[verhaal] Passie voor paarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:44

jammer nimmedor

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 10:47

ik heb er gewoon geen tijd meer voor Scheve mond
maar een ander mag er gewoon wel mee verder gaan hoor Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:28

ja maar toch. Jij had een enorm leuke schrijfstijl
kwam elke dag op cb om t na te lezen Bloos
pb wildwings eens of die voort wil schrijven?

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 22:32

ok ik ben geen nimmedor maar ik heb een poging gewaagd!
als jullie t niks vinden probeer t dan a.u.b. niet te bot over komen want k doe hard mijn best! maar wil t wel weten! en hoor graag wat leuke gebeurtenissen aangezien ik wel inspiratie op moet kunnen doen alle dingen zijn welkom!

Teun liep richting de paarden maar in eens zag hij dat er een auto aan kwam, ook Saskia ziet de auto en ze komt naar beneden. Ze had de tranen op haar gezicht staan en ze zag spier wit. Teun loopt naar de auto en ziet dat Danny er in zit. Danny stapt uit de auto hij, ziet Saskia en loop meteen naar haar toe! Saskia is helemaal overstuur, ze begint keihard te huilen en Danny neemt haar mee naar zijn kamer.
Saskia is inmiddels een beetje bijgekomen van de schrik, en vertelt het hele verhaal aan Danny. Danny weet niet wat hij hoort en begint behoorlijk boos te worden, hij stormt naar buiten rent richting de stallen ,daar is Teun net bezig met het opzadelen van een paard. Teun ziet dat Danny het verhaal waarschijnlijk heeft gehoord en legt het zadel weg. Danny bedenkt zich geen moment een haalt uit. Saskia ziet dit en probeert Danny tegen te houden maar dit is tevergeefs. Teun krijgt een klap op zijn neus en haalt ook uit richting Danny. Saskia rent naar de het kantoor van Piet, Hans en Piet zitten toevallig net een kop koffie te drinken. Saskia vertelt wat er aan de hand is in de stallen, Piet en Hans rennen mee. Inmiddels zijn Danny en Teun in een hevig gevecht geraakt. Hans en Piet bedenken zich geen moment ze springen tussen de beide jongens in, en houden ze tegen. Alle twee moeten ze mee naar het kantoor van Piet. Saskia zit buiten te wachten tot Danny en Teun weer naar buiten komen, ander half uur later is het gesprek eindelijk afgelopen! Danny komt naar buiten, Saskia loopt meteen naar Danny en geeft hem een zoen. Danny beantwoord hem meteen, en vraagt of Saskia die zelfde avond naar hem toe kan komen om een film te kijken. Saskia ziet dat wel zitten dus staat die avond bij Danny op de stoep.

en dan moet ik eerst weer wat inspiratie opdoen!
meningen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 22:59

weet niet waarom. Maar jou schrijfstijl is zo raar Bloos
je verteld alles zo achter elkaar. rateld t maar af zal ik maar zeggen..

rietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 23:11

heel goed hoor loty:D ben trots op je:P:P

rietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 23:11

we whant more:P Tong uitsteken

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 23:19

@pharagirlke
ok! hoe kan ik dat veranderen dan??
geef a.u.b. een paar tips!
ik doe echt mijn best en wil t wel op een andere manier typuh!
maar dan heb ik wel hulp nodig!

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 23:30

ik ga het nog wat probeeren aan te passen hoor! mischien leer ik het nog wel eens

tijger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 23:41

ik vind het wel grappig geschreven maar probeer het iets meer uit de ogen van saskia te doen. veder doe je het goed vind ik

ik vind het ook super dat je het hebt overgenomen en misschien kun je nimmedor pb'en voor wat zij ongeveer van plan was met het verhaal dan krijg je misschien inspiratie OK dan!

veel suuces veder met het verhaal en ik blijf hem zeker volgen

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 23:45

POGING2!

Teun liep richting de paarden maar in eens zag hij dat er een auto aan kwam, ook Saskia ziet de auto en ze gaat naar beneden. ze had de tranen op haar gezicht staan en ze zag spier wit. Teun loopt naar de auto en ziet dat Danny er in zit. Danny stapt uit de auto hij, ziet Saskia en loop meteen naar haar toe! Saskia is helemaal overstuur, ze begint keihard te huilen, Danny neemt haar mee naar zijn kamer. Danny vraagt, `wat is er aan de hand meisje? ` ik snap er helemaal niks van!.
Saskia is inmiddels een beetje bijgekomen van de schrik, en vertelt het hele verhaal aan Danny. Danny weet niet wat hij hoort en begint behoorlijk boos te worden, hij stormt naar buiten, en rent richting de stallen ,daar is Teun net bezig met het opzadelen van een paard. Teun ziet dat Danny het verhaal waarschijnlijk heeft gehoord en legt het zadel weg hij kijkt Danny met een gemene grimas aan en zegt, `aha! Ze heeft het dus toch allemaal verteld hè? Ja, dat had je niet verwacht hè? Dat iemand anders jou meisje in zou pikken`. Danny bedenkt zich geen moment een haalt uit. Saskia ziet dit en probeert Danny tegen te houden maar dit is tevergeefs. Teun krijgt een klap op zijn neus en haalt ook uit richting Danny. Saskia rent naar de het kantoor van Piet. Hans en Piet zitten toevallig net een kop koffie te drinken en gezellig te praten over de paarden als Saskia binnen komt vallen en vertelt wat er aan de hand is in de stallen. Piet en Hans rennen mee.
Inmiddels zijn Danny en Teun in een hevig gevecht geraakt. Hans en Piet bedenken zich geen moment ze springen tussen de beide jongens in, en proberen ze tegen te houden Piet schreeuwt `STOP!! Jullie alle twee mee naam mijn kantoor NU !!!. Saskia zit inmiddels buiten te wachten tot Danny en Teun weer naar buiten komen, ander half uur later is het gesprek eindelijk afgelopen! Danny komt naar buiten, Saskia loopt meteen naar Danny en geeft hem een zoen en vraagt `mag je nog wel gewoon blijven? ` . Danny vraagt of Saskia die zelfde avond naar hem toe kan komen om een film te kijken. Saskia ziet dat wel zitten dus staat die avond bij Danny op de stoep.

en @ tijger ik zal nimmendor zo snel mogelijk pb-en
ik heb het iets aangepast!!

tijger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:43

het als al veeeeeeeel beter laukjefreak vind het super dat je het probeerd OK dan! . ik hoop dat je iets aan mij tips hebt gehad en dat je er mee door gaat.

groetjes tijger

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 16:50

tijger schreef:
het als al veeeeeeeel beter laukjefreak vind het super dat je het probeerd OK dan! . ik hoop dat je iets aan mij tips hebt gehad en dat je er mee door gaat.

groetjes tijger

ik heb dr zeker wat aan gehad tijger!
en ik ben ook niet van plan om te stoppen alleen ben ik nu druk aan t schrijven ik krijg de smaak te pakken
haha

tijger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:32

dat is mooi ik ben benieuwd hoe je het veder gaat doen. OK dan!

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 22:49

ik vraag me alleen af of er behalve tijger en rietjuh nog wel mensen zijn die dit topic lezen>?? want als dta niet zo is kan ik er beter mee stoppen!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 23:12

Ikkee!!:D

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 23:39

nouw dan ga ik wle verder! ik loop al een beetje voor op jullie (gelukkig) maar ik kan door de weeks nie zo veel typen dus het kan af en toe wel even duuren! en ik blijf er bij! als jullie tips hebben hoor ik ze graag!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 00:53

beter laukjefreak.
Maar je tijden kloppen niet Bloos
de ene keer zit je in verleden tijd te werken
teun ziet iets
en sakia zag iets
terwijl dat 'iets' toch echt op t zelfde moment gezien word Lachen
tis al een stuk beter OK dan!
zelf ben ik geen verhalen schrijfster dus weet niet goed wekle tips ik je kan geven Bloos

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 07:44

er klopt nog iets niet Knipoog
Piet die was ook niet op stal namelijk, die was weg Knipoog
verder doe je het goed laukjefreak

xxalishakexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 10:23

leuk dat je het verder probeert en goed geschreven trouwens , leuk verhaal!MEER!!!!
(complimenten dus aan Nimmedor én Laukjefreak , allebei prachtige stukken geschreven )

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 11:54

god ik heb het net even na gelzen en jullie hebben gelijk!
hmm ven denken.... als ik het nu eerst schrijf kan dan niet iemand van jullie het ff checken? en als dr nog iets niet klopt het veranderen en dan trug stuuren? zou wel een stuk makkelijker gaan namelijk Haha! wie bied zich aan??

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 12:09

oke, ik heb het volgende gedaan, het verhaal aangepast (jaa, alweer:D ) en een heel stuk verder geschreven, ik hoop dat er gou iemand zich aanbied om het voo mij na telezen en evt wat te veranderen, ik loop namelijk al een stuk voor en heb geen zin om elk stuk 3x over te lezen en te veranderen Gaaaap erg he??? Tong uitsteken maargoed ik ga nu wat eten dan nog een uurtje schrijfen en dan naar mijn paardjus. dus als k vanavond trug kom hoop ik dat er iemand is die al gretig achter zij pc zit om mijn verhaal aan te passen:P

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 12:11

Teun liep richting de paarden maar in eens zag hij dat er een auto aan kwam, ook Saskia zag de auto en ze ging naar beneden. ze had de tranen nog op haar gezicht staan en ze zag spier wit. Teun liep naar de auto en zag dat Danny er in zat. Danny stapte uit de auto hij, zag Saskia en liep meteen naar haar toe! Saskia was helemaal overstuur, ze begon keihard te huilen, Danny nam haar mee naar zijn kamer. `wat is er aan de hand meisje? ` ik snap er helemaal niks van!.
Saskia is inmiddels een beetje bijgekomen van de schrik, en vertelt het hele verhaal aan Danny. Danny weet niet wat hij hoort en begint behoorlijk boos te worden, hij stormt naar buiten, en rent richting de stallen daar is Teun, net bezig met het opzadelen van een paard. Teun zag dat Danny het verhaal waarschijnlijk al had gehoord en legt het zadel weg hij kijkt Danny met een gemene grimas aan en zegt, `aha! Ze heeft het dus toch allemaal verteld hè? Ja, dat had je niet verwacht hè? Dat iemand anders jou meisje in zou pikken`. Danny bedenkt zich geen moment een haalt uit. Saskia ziet dit en probeert Danny tegen te houden maar dit is tevergeefs. Teun krijgt een klap op zijn neus en haalt ook uit richting Danny. Saskia rent naar de het kantoor van Piet. Hans zit toevallig net een kop koffie te drinken als Saskia binnen komt vallen en vertelt wat er aan de hand is in de stallen. Hans rent mee.
Inmiddels zijn Danny en Teun in een hevig gevecht geraakt. Hans bedenkt zich geen moment hij springt tussen de beide jongens in, en probeert ze tegen te houden. Ineens hoort Saskia dat er een auto het erf opkomt! Gelukkig het is piet. Saskia rent naar de auto piet stapt uit en wil Saskia begroeten maar ineens hoort hij een hoop lawaai en rent hij naar de stallen, `STOP!! Jullie alle twee mee naam mijn kantoor NU !!!.
Saskia zit inmiddels buiten te wachten tot Danny en Teun weer naar buiten komen, ander half uur later is het gesprek eindelijk afgelopen! Danny komt naar buiten, Saskia loopt meteen naar Danny en geeft hem een zoen en vraagt `mag je nog wel gewoon blijven? ` `natuurlijk` antwoord Danny hierop, hij vraagt of Saskia die zelfde avond naar hem toe wil komen om een film te kijken. Saskia ziet dat wel zitten dus staat die avond bij Danny op de stoep.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 13:25

je blijft nog steeds wat te lang stil staan bij 1 gebeurtenis. Bij die auto bv vertel je précies wat er gebeurt,
komt aangereden, stapt uit enz enz
dat word een beetje 'saai' zal ik maar zeggen Bloos probeer ietsje minder lang stil te staan bij 1 gebeurtenis Knipoog

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 13:55

aangezien ik geen edit meer kan doen moet het maar zo!
de laatste keer dat ik dit stukje verander!

Saskia is inmiddels een beetje bijgekomen van de schrik, en vertelt het hele verhaal aan Danny. Danny weet niet wat hij hoort en begint behoorlijk boos te worden, hij stormt naar buiten, en rent richting de stallen daar is Teun, net bezig met het opzadelen van een paard. Teun zag dat Danny het verhaal waarschijnlijk al had gehoord en legt het zadel weg hij kijkt Danny met een gemene grimas aan en zegt, `aha! Ze heeft het dus toch allemaal verteld hè? Ja, dat had je niet verwacht hè? Dat iemand anders jou meisje in zou pikken`. Danny bedenkt zich geen moment een haalt uit. Saskia ziet dit en probeert Danny tegen te houden maar dit is tevergeefs. Teun krijgt een klap op zijn neus en haalt ook uit richting Danny. Saskia rent naar de het kantoor van Piet. Hans zit toevallig net een kop koffie te drinken als Saskia binnen komt vallen en vertelt wat er aan de hand is in de stallen. Hans rent mee.
Inmiddels zijn Danny en Teun in een hevig gevecht geraakt. Hans bedenkt zich geen moment hij springt tussen de beide jongens in, en probeert ze tegen te houden. Ineens hoort Saskia dat er een auto het erf opkomt! Gelukkig het is piet. Saskia rent naar de auto, piet wil Saskia begroeten maar ineens hoort hij een hoop lawaai en rent hij naar de stallen, `STOP!! Jullie alle twee mee naam mijn kantoor NU !!!.
Saskia zit inmiddels buiten te wachten tot Danny en Teun weer naar buiten komen, ander half uur later is het gesprek eindelijk afgelopen! Danny komt naar buiten, Saskia loopt meteen naar Danny en geeft hem een zoen en vraagt `mag je nog wel gewoon blijven? ` `natuurlijk` antwoord Danny hierop, hij vraagt of Saskia die zelfde avond naar hem toe wil komen om een film te kijken. Saskia ziet dat wel zitten dus staat die avond bij Danny op de stoep