Bokt-Film deel 2!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 09:17

Een ongeluk is idd miss wel een goede optie.. maar anders.. mzz...

Dan film je toch gewoon dat ie in een ziekenhuis ligt, of weet ik veel wat, hoef je het ongeluk niet te filmen, heb je wel hetzelfde resultaat !

Of is dat niks Tong uitsteken

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:23

Shanna16"]
[quote="Shetty schreef:
haha, was ook een grapje shanna...Tong uitsteken

Rhea en Laura dachten daar duidelijk anders over Scheve mond Haha!

Of ik het daar zo mee eens ben Clown
[/quote]

Ohh jaaa Shanna dat moet er zeker wel in Haha!

MOet je wel eerst ff oefenen hoor Knipoog
tis maar een tip Haha!:D:D: Clown

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:29

p.s shanna ben jij al zeker een hoofpersoon dan/
Ja weekniet omdat ik net ergens las dat de rollen verdeelt worden.. denk vraag het ff...

uhm jah.. maar eind goed al goed moet niet te overdreven worden vind ik..
Tis geen sprookje he

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:39

Haha.. dat vraag ik me af, Laura.

Als Rhea t goed vind ga ik iig.. ja weet ik veel.. een soort van auditie doen ofzo voor die rol Tong uitsteken

En nee, das flauwekul dat oefenen begin ik niet aan. Voor de film, oke, maar irl.. Scheve mond neuh dankuh
haha

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:52

Een ongeluk faken.... iemand zoeken met een paard die vrijheiddressuur kan? haha

ongeluk met motor of brommer is wel een goed idee.....

We hadden eerst wel zown elektrische ziekenhuisbed alleen die is al verkocht Huilen

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:41

Shetty"]
[quote="Lintjuuuh schreef:
Als ze dat wilt/durft is het misschien wel leuk Lachen

ik zal haar even op de hoogte brengen.. Haha!

[edit] Heb haar gepb't[/edit]
[/quote]

oops Bloos! *merkt nu pas hoelang ze al niet meer op bokt geweest is*
Ik wil best even meewerken, alleen zit ik nu in mn examenperiode, ik moet het hele topic nog doorlezen, maar zou iemand eigenlijk even alle ideeën samen kunnen vatten in een pb? ik vind het wat irri lezen nu Bloos
Verder wil ik gráág meewerken, natuurlijk, alleen weet ik neit of ik verveor heb en ik heb ook geen eigen paard (vervoer kan ik opzich *denk ik* wel regelen. Verders kan ik ook wel helpen met het writen van de songs alleen kan ik er geen muziek achter zetten.)

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 20:07

Lintjuuuh schreef:
Een ongeluk faken.... iemand zoeken met een paard die vrijheiddressuur kan? haha

ongeluk met motor of brommer is wel een goed idee.....

We hadden eerst wel zown elektrische ziekenhuisbed alleen die is al verkocht Huilen

wij hebben een elektrisch bed:D witte lakens erop en tadaaaaaah!

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 20:51

AmyII"]
[quote="Shetty"][quote="Lintjuuuh schreef:
Als ze dat wilt/durft is het misschien wel leuk Lachen

ik zal haar even op de hoogte brengen.. Haha!

[edit] Heb haar gepb't[/edit]
[/quote]

oops Bloos! *merkt nu pas hoelang ze al niet meer op bokt geweest is*
Ik wil best even meewerken, alleen zit ik nu in mn examenperiode, ik moet het hele topic nog doorlezen, maar zou iemand eigenlijk even alle ideeën samen kunnen vatten in een pb? ik vind het wat irri lezen nu Bloos
Verder wil ik gráág meewerken, natuurlijk, alleen weet ik neit of ik verveor heb en ik heb ook geen eigen paard (vervoer kan ik opzich *denk ik* wel regelen. Verders kan ik ook wel helpen met het writen van de songs alleen kan ik er geen muziek achter zetten.)
[/quote]

als we gaan meeten, dan kan je denk wel met mij mee rijden..

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 21:20

Let me think...
Ze krijgen ruzie om het paard... en er gebeurt een ongeluk met het paard (die jongen en dat paard) en dan helpt zij hem, en dat paard off course, en dan komt dat jongen in het ziekenhuisen zij zorgt voor het paard... en komt dan een keertje langs, als enige om bloemen te brengen.

en dan mag die jongen were naar de manege, en dan gaat hij haar euh... bedanken

pb'de AmyII me Knipoog

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 21:22

danku, shetty...
Well... Als ik de zang ga doen, wil ik dus ook best te teksten schrijven, maar mag ik dan weten wat het beste is, Engels of Nederlandstalig? engels ligt mij op de één of andere váge manier beter... Knipoog

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 21:24

mrruh, ik snap t verhaal nu n beetje hoor Knipoog eindelijk, maarruh, wrom zouden ze ruzie krijgen om het paard Verward snap ik ff niet

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 21:26

weet ik veel, ze kunnen ook ruzie krijgen om iets anders, dat de jongen boos is dat het meisje naar zijn vader is gegeaan ofzo...

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:44

Shanna16 schreef:
Haha.. dat vraag ik me af, Laura.

Als Rhea t goed vind ga ik iig.. ja weet ik veel.. een soort van auditie doen ofzo voor die rol Tong uitsteken

En nee, das flauwekul dat oefenen begin ik niet aan. Voor de film, oke, maar irl.. Scheve mond neuh dankuh
haha

ojaa okee..
maaruh shan..
Je weet niet wat je mist Vork Vingers aflikken hahahaha

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:47

gaan jullie serieus een film maken, of is het meer ideeen opdoen. als jullie nog mensen nodig hebben, wil ik ook wel meedoen *LOL*

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:02

Ohja *slaat zichzelf voor haar kop* ik heb nog helemaal niet gezegd dat ik ook meedoe hahaha! Ik doe ook mee Knipoog

Ik had vanochtend even zin om een verhaaltje te schrijven en ik ahd een klein ideetje voor de film... Ik heb het meisje eventjes Naomi genoemd (mag natuurlij kanders) en de jongen Patrick, maar dat moeten jullie maar even zien.

Zenuwachtig stond Naomi voor de deur van het kleine huis. Het liefst had ze zich omgedraaid en weer weggegaan, ze draaide zich om en haar ogen gleden over de prachtige huizen aan de overkant van de straat, waarom woonde Patrick nou niet gewoon daar? Ze schrok, toen ze de deur open hoorde gaan. ‘Eh… hallo,’ zei ze, toen ze een al wat oudere man zag.
De man keek Naomi even onderzoekend aan. ‘Ik koop niet aan de deur,’ zei hij toen met dubbele tong. Hij moest moeite doen om rechtop te blijven staan en hield zich stevig aan de deur vast.
Naomi schudde haar hoofd. ‘Ik kom u niks verkopen,’ sprak ze droog. ‘Ik kom u sterk ontnuchteren.’

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:16

hhihi klinkt wel grappig Tong uitsteken

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:50

Haha, mooi neergeschreven hoor Lachen Ik zie het voor me Haha!

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 13:17

ja ik ook whaha, als we dat doen joh, k lig nu al dubbel, egt zo heel droog: ik kom u ontnuchteren..wat moet die vent wel neit denken Tong uitsteken

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 16:52

Och, die man denkt niks, aangezien hij te dronken is.

Naomia stapte aarzelend achter de man het huis in. Het verbaasde haar dat ze nog binnen mocht komen. Ze bleef aarzelend in de hal staan, terwijl de man wat in de woonkamer rommelde.
'Je kan wel komen hoor,' mompelde hij en hij plofte neer in een gemakkelijke stoel.
Aha, dacht Naomi, peuken in de buurt, kratje bier ernaast... ja. 'Ik eh...' Ze bleef aarzelend voor de man staan en keek om zich heen door de rommelige woonkamer. 'Ik kwam met u praten over Patrick,' probeerde ze toen. Ze ging midden in de woonkamer op de vloer zitten, aangezien die het schoonste leek.
Op de stoel naast haar, zat een oude, verharende kat zich schoon te likken, terwijl naast de kat een verharende hond zat, die met betraande oogjes voor zich uit keek.

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 17:26

Leuk gedaan, Amy, maar helaas niet geschikt voor een scenario. Teveel dingen die je niet kan filmen (het verbaasde haar dat ze nog binnen mocht komen, hoe laat je dat zien?) en we zijn ook nog lang niet zover. De tekst kunnen we er misschien wel inhouden Lachen .

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 17:50

Lachen
I know, ik ben meer iemand die verhalen typt. Maar nou weet ik nog steeds niet of ik de songs zou writen. Ik heb echter wel een klein liefdesstukje (voor een liedje) al, maar dat is dus Engels? Probleem? :p

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:23

In het Engels Lachen Das het mooiste!

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 20:37

das iid mooi ja

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:52

Mijn voorkeur gaat ook uit naar Engelse liedjes.. liefst alles in het Engels, ik vind Nederlands gewoon lomp.

Dat zal alleen niet opgaan Tong uitsteken Maar iig, Engelse liedjes, das mijn voorkeur ja Lachen

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 09:30

Maare... sorry dat ik het vraag, maar waarvoor wil je nu eigenlijk liedjes schrijven? Als filmmuziek? Kan je nl. meestal beter muziek hebben zónder tekst. Ik wilde daarvoor bestaande muziek gebruiken, omdat je nieuwe liedjes nooit zo mooi kan opnemen. PB me anders even voor je ideeën. Verder: Shanna komt maandag bij mij en dan zullen we een aantal dingen bespreken. xyzutu2 heeft mij al aardig geholpen met het beter in elkaar zetten van het verhaal. Maandag zullen we dan proberen een beetje een goed verhaal zonder al te veel losse stukjes te verzinnen. Daarna zetten we het natuurlijk hier weer neer en kan je weer op- en aanmerkingen maken.