Wat fijn al die feedback van afgelopen ronde! Het stukje lucht irriteerde mij ook inderdaad, kreeg het alleen in photoshop niet netjes weg. Ik had misschien net even anders moeten gaan staan.
Bij deze mijn week 2
magda_90
Geplaatst: 17-01-21 12:17
Beetje teleurstellend de sneeuw hier. Maar he, ik geef er gewoon een creatieve draai aan. Je moet iets met weekenddienst.
Week 2
MarijeR
Geplaatst: 17-01-21 12:57
Bedankt voor de reacties en feedback voor week 1
Captain, klopt heb wat met color grading zitten spelen. Dat past soms wel bij zo'n beeld.
AlwaysH, deze heb ik gemaakt met een telelens De 40-150mm 2.8 van Olympus.
Week 2
Puppy Otis met zijn eerste sneeuw. Oke, vannacht stond ik ook om 0.45uur sneeuwballen te gooien met de honden maar toen kwam er niets van foto's. Dit was vanmorgen vroeg bij het eerste licht.
robinxfellow
Geplaatst: 17-01-21 15:28
Deze week helaas geen tijd gehad om met m'n camera op pad te gaan. Toevallig dit kiekje met m'n telefoon gemaakt vanmorgen tijdens werk.
Vanochtend ook op pad geweest in de sneeuw met de camera, maar het resultaat was helaas erg teleurstellend. Dus vanmiddag de pony's maar weer eens lastig gevallen met de camera.
Ondanks druk bezig met verhuizen, even de [***] er bij gepakt vandaag voor een foto van mijn vriend met zijn nieuwe auto. Boktupload. Kwaliteit is echt om te janken... Op pc op origineel formaat wel scherp.