Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
PureSG schreef:Dag 8: Smartphone foto / dag 9: kerstboom
Beiden gecombineerd.En ik ben wat aan het klooien met een evt nieuw logo, dus alvast een verklaring voor de misschien verschillende logo's de komende foto's
![]()
[ Afbeelding ]Day 8: Smartphone photo / Day 9: Christmas tree by Francisca Roza, on Flickr
ilsexxx schreef:PureSG schreef:Dag 8: Smartphone foto / dag 9: kerstboom
Beiden gecombineerd.En ik ben wat aan het klooien met een evt nieuw logo, dus alvast een verklaring voor de misschien verschillende logo's de komende foto's
![]()
[ Afbeelding ]Day 8: Smartphone photo / Day 9: Christmas tree by Francisca Roza, on Flickr
Wauw heel gaaf! Vind je logo ook erg mooi zo!
Nayomie schreef:Mee eens, lekker subtiel
Ik heb overigens geen kerstboom, die suggesties hoe ik dan vandaag kan doen? Kerstboom komt dit jaar ook niet meer dus als iemand een idee heeft, laat maar weten.
PureSG schreef:Nayomie schreef:Mee eens, lekker subtiel
Ik heb overigens geen kerstboom, die suggesties hoe ik dan vandaag kan doen? Kerstboom komt dit jaar ook niet meer dus als iemand een idee heeft, laat maar weten.
Dank beiden!
Helemaal geen kerst in huis dit jaar Nayomie? Misschien kun je een mooie spar in een bos vinden? Of ergens waar ze kerstbomen verkopen? Of in een tuincentrum oid?
PureSG schreef:Nayomie schreef:Mee eens, lekker subtiel
Dank beiden!
Helemaal geen kerst in huis dit jaar Nayomie? Misschien kun je een mooie spar in een bos vinden? Of ergens waar ze kerstbomen verkopen? Of in een tuincentrum oid?
Pandameisje schreef:Dan heb ik voor jou vervangende opdracht en dat is gras
Annet_Dottie schreef:Pandameisje schreef:Dan heb ik voor jou vervangende opdracht en dat is gras
Ik was al een beetje in het voren aan het werken, maar zonsopkomst en zonsondergang worden hem voor mij niet, ik woon in hartje stad dus is niet echt een optie voor me.
Mocht je nog 2 vervangende ideeën voor mij hebben hoor ik het graag heb zelf geen idee eigenlijk.