Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveUggs schreef:Nergens voor nodig hoor! Iedereen fotografeert op zijn/haar eigen niveau en je moet ergens beginnen! Ik heb de ene week een hele goede foto waar ik alleen maar goede reacties op krijg en de andere week lever ik iets in waar ik juist veel tips op krijg.
En tuurlijk is het stiekem heel leuk wanneer iemand een rondje feedback doet en er staat bij jou naam alleen maar; wauw! Prachtige foto!
Maar aan de andere kant vind ik dat soms ook jammer want dan ben ik er bijvoorbeeld heel blij mee maar weet ik niet wat ik de volgende keer beter kan doen.
Heb door de feedback wel heel veel geleerd!
Geïntimideerd voelen is dus nergens voor nodig! Van de tips en adviezen die je hier krijgt kan je alleen maar heel veel van leren! Waar je overigens ook veel van kan leren is zelf een rondje feedback doen. Ik probeerde nog wel eens wanneer ik bij iemand eigenlijk een hele goede foto zag, toch een puntje te vinden dat beter kon. Zo leer je kijken naar foto's en dit kan je dan op je eigen foto's ook toepassen. Lees ook vooral feedback die anderen geven op andermans foto's! Heel leerzaam! Want je kan deze week bijvoorbeeld een hele goede foto inleveren en volgende week lever je een foto in die bijvoorbeeld beter uitgesneden had kunnen worden. Als je dit bij een ander al gezien en gelezen hebt, kan je hier zelf al rekening mee houden!
Talithah schreef:Nooor_ schreef:Ik voel me een beetje geïntimideerd door alle mooie dingen die hier ingeleverd worden![]()
Hier ook, ik maak foto's van wat ik leuk vind en meestal mijn huisdieren maar weet niets van instellingen dus voel me nu al beetje bang maar daarom maar alvast gewaarschuwd , geniet van de schoonheden hier